• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

پروژه نژاد برتر آلمان نازی

  • شروع کننده موضوع NEO
  • تاریخ شروع
  • شروع کننده موضوع
  • #1

NEO

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,368
امتیاز
5,899
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
بوشهر
رشته دانشگاه
مهندسی نفت
آلمان نازی قبل و در خلال جنگ جهانی دوم با پیش بینی های دقیقی که بر مبنای پیروزی کاملش کرده بود پروژه هایی بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یک ابر قدرت جدید داشت
به عنوان مثال طرح های توسعه ی تانک ها و نفربرهای فوق پیشرفته ی اون زمان ، دگرگونی کامل در ساختار هواپیماها ، کنترل رسانه ای و پروژه بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی برای کنترل اذهان عمومی [nb]چیزی که بعد از فتح برلین برای آمریکا فاش شد و اونا ورژن آمریکاییش رو پیاده سازی کردن [/nb] و... از این قبیل هستند .
اما جالب تر از همه پروژه نژاد برتر نازی ها بود !
طبق این پروژه طی ده ها سال مغاربت و ازدواج دانشمندان و نوابغ آلمانی (قوی از نظر ذهنی) با زوج های ورزشکار و دارای قدرت بدنی (قوی از نظر جسمی) نسلی به وجود میومد که از هر دو حیث بی رقیب بود !
اینکه چقدر این عمل از لحاظ تئوریک و علمی شدنی هست جای سوال و تامل داره ، اما بعد از اتمام جنگ و رو شدن بسیاری از پروژه های مخفی آلمان ها این شایعه به وجود اومد ، هرچند هرگز اثبات نشد !
خوب نظرتون چیه ؟
این موضوع میتونه حقیقت داشته باشه ؟
 

dr.eniac

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,641
امتیاز
7,850
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی نیشابور
دانشگاه
علوم‌پزشکی مازندران
رشته دانشگاه
دندان‌پزشکی
پاسخ : پروژه نژاد برتر آلمان نازی

پروژه ای که طی اون نژاد آریایی بصورت خالص درمیاد چیز سری و مخفی نبود ، جزو قوانین کشور بود که مردان آریایی اجازه ازدواج با غیر آریایی رو نداشتن و علنن اعلام میشد که هدف ساختن نسلی برتر ِ .
اما چیزی که مخفیه و دستگاه های اطلاعاتی شوروی و آمریکا ادعا میکنن اتفاق افتاده دزدیدن کودکانی از سرتاسر اروپا بود که طبق نظر نازی ها آریایی بودن . اونها دزدیده میشدن و به آلمان میبردنشون تا توی پرورشگاه های بخصوصی تربیت داده بشن و ساختار فکری این افراد آریایی مطابق میل رژیم شکل بگیره .
هیتلر توی کتابش نبرد من میگه که دوست داره همچین اتفاقی توی آلمان بیفته تا آلمان به گذشتش برگرده و بطور مفصل توضیح میده که علت این کار چیه و چطور باید توسط حکومت اجرا بشه .

از نظر علمی که کاملن اثبات شدست ، انتخاب مصنوعی چیز تازه ای نیست و به اندازه زندگی بشر قدمت داره . آمیزش حیوانات اهلی که شیر زیادی میدن باعث شد توی نسل های بعد میانگین تولید شیر اونها افزایش پیدا کنه ، یا گیاه ذرت که میانگین روغنش با انتخاب مصنوعی به حدی رسید که توی هیچکدوم از گیاهان ابتدایی وجود نداشت .
یعنی اگه پروژه کامل اجرا میشد شاهد نسلی بودیم که اکثریتشون از نظر ژنتیکی برترین های عالم بودن .
 

Parsa.e

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
323
امتیاز
1,741
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
شهرکرد
سال فارغ التحصیلی
1402
شاید براتون جالب باشه که از محتاهای دیگه ی این پروژه هم آگاهی پیدا کنید :
توی این پروژه افرادی که معلولیت داشتن ( جسمی و روانی ) عقیم و به روایتی کشته می شدن . آلمان می خواست با این کار یه نسل تضمین شده و سالم داشته باشه که به واسطه ی پایان جنگ عملی نشد .
شاهد نسلی بودیم که اکثریتشون از نظر ژنتیکی برترین های عالم بودن .
من هم با این حرف موافقم . با توجه به پیشرفت علم در اون زمان آلمان الان از نظر ژنتیکی صاحب برترین ژن ها بود .
 
بالا