• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

طبیعت گردی

  • شروع کننده موضوع
  • #1

elnaz.A

النــاز
ارسال‌ها
51
امتیاز
1,188
نام مرکز سمپاد
دبيرستان فرزانگان ۱
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1395
رشته دانشگاه
پزشکی
سلام!‌

خب اینجا کلاً می‌خوایم راجع به طبیعت گردی یا همون اکوتوریسم[nb] eco به معنای مفاهیم محیط زیست tourism : به معنای گردشگری :D[/nb] حرف بزنیم.

طبیعت گردها درواقع همان دوستداران طبیعت هستند که از مرحله علاقه ساده به طبیعت فراتر رفتند و میخوان رازها و زیبایی های عمیق طبیعت رو بشناسن! اون ها خودشون رو نسبت به مراقبت از طبیعت و احترام به فرهنگ بومی مسپول میدونن و باید در طول همه سفرهاشون به این مسپولیت پای‌بند باشند.

ردپا باید تنها اثری باشد که از اکوتوریسم به جا گذاشته می‌شود و عکس‌ها و خاطرات سفر نیز تنها یادگاری‌هایی باشند که از طبیعت نزد اکوتوریست ها باقی میماند.
این عقیده طبیعت گرد‌هاست!

طبق این عقاید طبیعت گردها و تورهای طبیعت گردی قوانین خاصی دارند مثل اینکه محیط طبیعی خود را تمیزتر از زمان آغاز ترک کنید. با خرید محصولات بومی به اقتصاد محلی کمک کنید و ...

حالا اینجا میخوایم:

اگه کسی تجربه سفر با تورهای طبیعت گردی رو داشته بیاد راجع بهش حرف بزنه و تجربه اش رو به اشتراک بذاره؛ تا بیشتر از قوانین طبیعت گردی مطلع بشیم.

بعد هم با مناطقی که تورهای طبیعت گردی توی ایران به عنوان مناطق بکر میشناسند آشنا بشیم.

و اینکه چقدر از شما دوست دارین تورهای طبیعت گردی رو تجربه کنید؟ 8-> فکر میکنین تا چقدر میتونین به قوانین اکوتوریسم پای بند باشید؟

پ.ن: لازم به گفتن نیست که هرکسی که به طبیعت سفر میکنه یه اکوتوریسم به حساب نمیاد؟ :-"
 
بالا