• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

ماه عسل

پاسخ : ماه عسل

اها...اخه شایعه شده بود ب خاطر ی حرفی ممنوع تصویر شده
 
پاسخ : ماه عسل

به نقل از mah sa :
اها...اخه شایعه شده بود ب خاطر ی حرفی ممنوع تصویر شده
عزیزم ادمای معروف همش پشت سرشون شایعه است باورنکنین خو :)
 
پاسخ : ماه عسل

به نقل از nilofar banihashem :
ه بابا شایعه است
دارن مستند یمیسازن که بیشترش توخارج ازکشو رباید باشن به خاطرهمین
تازه خودشون میخواستن بیان که نشد هرچی گفتم به دایی مهردام نگفت برای چی :)
ربطی نداره. چیزی که گفتن اینه که"رو آنتن" نباید باشه.
منابعشم معتبرن فک نمیکنم شایعه باشه.
 
پاسخ : ماه عسل

به نقل از ریــحــانــه :
ربطی نداره. چیزی که گفتن اینه که"رو آنتن" نباید باشه.
منابعشم معتبرن فک نمیکنم شایعه باشه.
من منبعم موثقه :-<
 
پاسخ : ماه عسل

برنامه دیروز که غیر قابل تحمل بود،من نمیدونم چی پیش خودشون فکر کردن که تو قسمت اول آخوند برداشتن آوردن
قصد توهین ندارم ولی خب خیلی ها وقتی ببینن این طوریه حوصلشون سر میره و میزنن یه کانال دیگه ب خصوص جوونا شاید اصن به حرفاش گوش ندن
موضوعش اصن واسه قسمت اول مناسب نبود،دکورم که اصن جالب نبود
برنامه ای که موقع افطار پخش میشه چیزی نیس که هر مجری که از راه رسید بتونه اجراش کنه،علیخانی واقعا کلی احساس به خرج میداد اونم نه حس مصنوعی حرفاش واقعا به دله آدم میشست واقعا با دیدن برنامش اون حس معنوی ک باید ب آدم دست میداد!
نه صرفا فقط واسه علیخانی دلم واسه اون حال خوبی که موقع افطار بهم دست میداد تنگ شده !!
 
پاسخ : ماه عسل

میشه یکی ساعتشو بگه؟
 
پاسخ : ماه عسل

7:30
 
پاسخ : ماه عسل

من دیروز نتونستم از اولش ببینم,فقط 5دقیقه شو دیدم...
گفتم امروز بشینم از همون اولش ببینم شاید نکته ی مثبتی پیدا بشه!
اول از همه یه سوال?!? اینا ماه عسل پارسال رو به تلخی متهم میکردن?! بعد الان امسالیه شاده?!
اولش که با نوحه شروع شد,تیتراژش هم افتضاح بود و دست کمی از نوحه نداشت...
بعدش که ضیا اومد و شروع کرد مثل علیخانی راه رفتن و حرف زدن,تمام کاراش تقلید بود... از حرکت دستاش,لحن حرف زدنش,مکثای بین جمله ها و کلمه هاش,تاکیدش رو بعضی کلمات تا حتی مدل نصیحت کردن و جمله بندیاش و... همه و همه ش ادای علیخانی بود! :rolleyes:
بعد الان مهموناش قراره شاد باشن?! اینا اگه همچین سبک برنامه ای میخواستن دردشون چی بود که به گروه پارسال(نه فقط علیخانی,کل گروهشون) اجازه ی اجرا ندادن?!
به نظرم اگه یه برنامه ی جدا,با یه اسم جدا و با یه سبک جدا میساختن و ضیا هم به جای درآوردن ادای علیخانی سعی میکرد خودش باشه برنامه ی قابل تحمل تری میشد...
در آخر هم تنها نکته ی مثبتی که پیدا کردم دکورشون بود...! :D

از چه راهی میتونیم نظرمونو به گوش مسیولین برسونیم?!?
 
پاسخ : ماه عسل

به نقل از mysterious queen :
دوستان!
شما نمی دونین چه جوری می شه اعتراض کرد به برنامه های صدا و سیما؟
من توی سایت خود ماه عسل رفتم، اما تلاشم بی نتیجه بود، تو سایت سازمان هم چیزی پیدا نکردم...

پل های ارتباطی صدا سیما و شبکه ی 3 سیما



شماره تماس با روابط عمومی شبکه سه سیما

تلفن گویا :


22021901 -


22021955


22055025


- 22168395


-22055717


نمابر :


22051579

پیام کوتاه : 300003

پست الکترونیکی : [email protected]

صندوق پستی : 3334-19395



http://162.irib.ir/web/guest


162




2781-021
 
پاسخ : ماه عسل

خیلی بیمزه شده....چ ضرورتی داره انقد حرف از خانواده ی شهدا باشه تو هر کانالی؟!...

خب خسته شدیم خو!...

بعدش میگن سراغ ماهواره نرین....... L-:

ماه عسل با علیخانی ی صفای دیگه ای داشت 8->
 
پاسخ : ماه عسل-شهدا

به نقل از .::GhAzAl::. :
خیلی بیمزه شده....چ ضرورتی داره انقد حرف از خانواده ی شهدا باشه تو هر کانالی؟!...

خب خسته شدیم خو!...

بعدش میگن سراغ ماهواره نرین....... L-:

ماه عسل با علیخانی ی صفای دیگه ای داشت 8->
درسته قبول دارم هیچ چیزی نباید توش افراط بشه اما احترام به شهدا و خانواده شهدا رو هیچ وقت فراموش نکینم.
مایی که الان خیلی راحت داریم درسمونو می خونیم و زندگی می کنیم همه مدیون شهدا ایم همون آدمای با غیرتی که نذاشتن غرور ایران زیر پا بره.
خیلی از شهدامون مگه نبودن که حتی نتونستن واسه یه بار بچشونو ببینن.
من که خودمو تا آخر عمر مدیون این شهدا و خانواده هاشون می دونم و احترامشون واجبه اما درسته دیگه خیلی نباید تو این کار افراط بشه ولی بازم وظیفمونه که یادشونو زنده نگه داریم. :)
 
پاسخ : ماه عسل

عاقا من یک چیزی بگم 8->
این سد علی ضیا واسه چی میخواد خود شیرینی کنه مثعن :rolleyes:
ینی چی که دیروز گف:حرکت مادرانه و این صوبتا...قضیه خواستگاری و اینا :rolleyes:
بابا فمیدیم تو شاخی :rolleyes:
اوووف :rolleyes:
 
پاسخ : ماه عسل

من رفتم دیروز به لینکی که نسیم ( :)مرسی) داده بود و نظرم رو نوشتم، شما هم اگه تا حالا نرفتین برین و نظرتون رو بنویسین، البته خب فکر نکنم خود احسان بیاد و اینا شاید مثل دو سال پیش که به جای محسن افشانی، حسن جوهرچی رو آوردن این دفعه ، سید جواد هاشمی رو بیارن :د
 
پاسخ : ماه عسل

آقا من روز اول ماه رمضون خیلی با شوق و ذوق و اینا نشستم پا تلویزیون که الان ماه عسل شروع میشه و احسان علیخانی و اینا بعد یه دفعه دیدم شروع شد :rolleyes: عه عه چرا این مجریش عوض شده یعنی ضدحال اه...بعدشم که دیگه همه خانواده گفتن کانالو عوض کن بابا این چیه.
اصلا چرا مجریش عوض شد؟؟!!احسان علیخانی بهتر بود آخه :|
 
علی ضیا از ماه عسل می گوید

خبر آنلاین : این شب‌ها ویژه‌برنامه افطار «ماه عسل» با اجرای سیدعلی ضیا از آنتن شبکه سه پخش می‌شود، برنامه‌ای که تا پیش از این حضور مجریانی چون فرزاد حسنی، احسان علیخانی، حسن جوهرچی و محسن افشانی را تجربه کرده است.

امسال قرعه اجرای این برنامه به نام سیدعلی ضیا افتاد، مجری که اجرای برنامه‌های موفق چون «نیمروز» را در کارنامه دارد حالا سکان اجرای یکی از برنامه‌های محبوب ماه رمضان در چند سال اخیر را به دست گرفته است. در ادامه گفت‌و‌گوی خبرآنلاین با ضیا را می‌خوانید:


تا یک ماه قبل وقتی هنوز زمزمه‌های حضورتان در برنامه «ماه عسل» بود. کمی در پذیرفتن اجرای برنامه تردید داشتید. دلیلش چه بود؟
البته برای من باعث افتخار است که سازمان صدا‌و‌سیما به من اعتماد کرد و اجرای برنامه «ماه عسل» را به من سپرد. به هر حال وقتی اجرای این برنامه به من پیشنهاد شد پذیرفتن آن سختی‌های خاص خود‌ش را داشت، چرا که «ماه عسل» طی سال‌های متوالی از برنامه‌های پرمخاطب شبکه سه بوده و قطعا همین موضوع کمی کار من را سخت‌تر می‌کرد. پیشنهاد اجرای این برنامه از طرف سازمان صدا‌و‌سیما برای من باعث افتخار است. به نظر من «ماه عسل» برنامه‌ای است که سازمان کاملا با هوشیاری برای آن تصمیم می‌گیرد.


نگران این موضوع نبودید که با مجری سابق این برنامه مقاسه شوید؟
ما مجریان فورواردهای سازمان صدا و سیما هستیم. فوروارد‌ها هیچ وقت دغدغه گل زدن ندارند و تنها نگران این هستند که پاس خوب دریافت کنند. دغدغه‌های من برای اجرای این برنامه بیشتر به خاطر تهیه‌کننده برنامه بود تا اجرا که خدا را شکر برطرف شد و در ‌‌نهایت کاری ارائه شد که قابل دفاع است.


آیا از ابتدا به این موضوع هم فکر کردید که این برنامه در طرح مسائل یا محتوا هم باید تفاوت‌هایی با سال‌های قبل داشته باشد؟
«ماه عسل» امسال در طرح مسائل تفاوت‌هایی با سال‌های قبل دارد. البته خیلی هم اصرار نداشتیم که این تفاوت‌ها خیلی زیاد باشد، چرا که مردم شش یا هفت سال به دیدن یک برنامه با یک روند ثابت عادت می‌کنند. شاید تغییرات بسیار زیاد در برنامه نتیجه عکس داشته باشد و آن‌ها را از دیدن برنامه دلزده کند. زیاد خودمان را درگیر این ماجرا‌ها نکردیم که شبیه سری‌های قبل «ماه عسل» باشیم یا خیر و مطمئن بودیم مردم هم مقایسه نمی‌کنند.


همیشه این موضوع را در صحبت‌هایتان لحاظ می‌کنید که نسبت به مجریانی که سابقه حضورشان از شما بیشتر است ادای احترام می‌کنید. تشکر از احسان علیخانی در برنامه اول «ماه عسل» هم به همین خاطر بود؟
به هر حال احسان علیخانی برای اعتبار برنامه «ماه عسل» زحمت زیادی کشید. من در برنامه اول از احسان یاد کردم و از او تشکر کردم و علاقه‌مند بودم بیشتر درباره او حرف بزنم چرا که همیشه اعتقاد دارم کسانی مثل احسان علیخانی و تمام مجریان نسبت به من سمت استادی دارند. تشکر من از احسان بابت این بود که در چند سال زحمت زیادی برای «ماه عسل» کشید. خواستم ادبم را نسبت به زحمت‌های او نشان دهم.


پاسخی هم از سمت احسان علیخانی داشتید؟
خیر، پاسخی نداشتم


محتوای برنامه «ماه عسل» امسال بر چه مبنای پایه‌گذاری شد؟
به شخصه بیشتر به این فکر کردم که حال روحی مردم را نزدیک افطار به یک سرور و حال خوب نزدیک کنیم و کمتر فضای برنامه را یه سمت اشک و آه ببریم و لبخند را به مردم هدیه کنیم، اما همه چیز دست من نیست. قطعا من خیلی نمی‌توانم در نحوه هدایت برنامه تاثیر گذار باشم. من بیشتر به حس صمیمیت میان برنامه با مخاطب فکر می‌کردم و دوست دارم مردم با این برنامه احساس نزدیکی کنند.


تا چه حد در انتخاب مهمانان برنامه دخیل هستید؟
انتخاب مهمان‌های برنامه بیشتر به عهده تهیه‌کننده است. طی این سال‌ها یاد گرفته‌ام اگر مهمان برنامه خیلی اهل گفت‌و‌گو نبود چطور با او رفتار کنم و شان و شعور حضور مهمان را در برنامه رعایت کنم و سطح برنامه را در حدی نگاه دارم که از حد متوسط بالا‌تر باشد.


در ابتدا قرار بود این برنامه با نام «با اجازه خدا» روی آنتن برود و بعد دوباره به «ماه عسل» تغییر نام داد. دلیل این اتفاق چه بود؟
انتخاب نام برنامه در حوزه اختیار من نیست و این کار به عهده مدیران سازمان صدا‌و‌سیما است. به نظر من این تغییر نام تصمیم بسیار خوبی بود، چرا که نام این برنامه «ماه عسل» بوده و هست و قرار نیست اگر مجری عوض شد نام برنامه هم تغییر کند. این نام برای خود سازمان صدا و سیما است.


واقیعت این است که عده‌ای از مردم تا حدی درباره حضور شما در برنامه «ماه عسل» نقد داشتند. فکر می‌کنید تا چه حد می‌توانید ذهنیت این دسته از افراد را برطرف کنید؟
خدا را شکر می‌کنم که از ابتدای شروع برنامه محبت‌ها و لطف مردم شامل حال من و گروه «ماه عسل» شده است. ما هر روز تعداد بسیار زیادی تماس تلفنی از مردم داریم که بسیاری از آن‌ها نسبت به گروه «ماه عسل» ابراز لطف و محبت می‌کنند و برخی دیگر البته انتقاداتی دارند. من فقط 15 شب فرصت می‌خواهم که خودم را در اجرای این برنامه ثابت کنم.

شب اول اجرای «ماه عسل» هم نسبت به کسانی که من را دوست دارند و یا دوست ندارند و یا به مرور از من خوششان می‌آید عرض ارادت کردم و فکر می‌کنم اگر مردم به من در این برنامه فرصت دهند، بتوانم تا حدی نظر کسانی که با اجرای من مخالف هستند را هم جلب کنم.

من کارم را با صداقت انجام می‌دهم و این صداقت را در نوع اجرایم هم لحاظ می‌کنم. اگر از امام حسین (ع) حرف می‌زنم‌‌ همان لحظه واقعا حسم را از امام حسین (ع) می‌گیرم. هیچ وقت در اجرایم ریا نکرده‌ام و سعی می‌کنم صداقتم را به مردم نشان دهم. برنامه «ماه عسل» در شب اول پخش 180 هزار تماس تلفنی و پیامک داشت و این نشان می‌دهد در این میان حتی کسانی که با حضور من مخالف بوده‌اند، این برنامه را دیدند و امیدوارم بتوانم خاطره خوبی از این ماه برای مردم به یادگار بگذارم.
 
پاسخ : ماه عسل

عجب داستانی داریم امسال با این ضیا :D
 
پاسخ : ماه عسل

به نقل از نسریــــن :
عجب داستانی داریم امسال با این ضیا :D
چرا خيلي خوبه كه ؟
 
  • لایک
امتیازات: psi-3
پاسخ : ماه عسل

به نقل از melika15 :
اصلا چرا مجریش عوض شد؟؟!!احسان علیخانی بهتر بود آخه :|
نگران نباش امسالم مث اون سالی که محسن افشانی بود وسط ماه عوضش کردن ضیا رو هم عوض میکنن...
 
پاسخ : ماه عسل

به نقل از He3am :
نگران نباش امسالم مث اون سالی که محسن افشانی بود وسط ماه عوضش کردن ضیا رو هم عوض میکنن...
ایشاالله

به نقل از MELODY07 :
واقیعت این است که عده‌ای از مردم تا حدی درباره حضور شما در برنامه «ماه عسل» نقد داشتند. فکر می‌کنید تا چه حد می‌توانید ذهنیت این دسته از افراد را برطرف کنید؟
خدا را شکر می‌کنم که از ابتدای شروع برنامه محبت‌ها و لطف مردم شامل حال من و گروه «ماه عسل» شده است. ما هر روز تعداد بسیار زیادی تماس تلفنی از مردم داریم که بسیاری از آن‌ها نسبت به گروه «ماه عسل» ابراز لطف و محبت می‌کنند و برخی دیگر البته انتقاداتی دارند. من فقط 15 شب فرصت می‌خواهم که خودم را در اجرای این برنامه ثابت کنم.
من جز اون دسته ای بودم که ابزار لطف داشتم :D اون شب که گفت sms درباره آرزوهاتون بدید گفتم
x: آرزو دارم علی ضیا بمیره احسان علیخانی به ماه عسل برگرده x:
پسره لوس ~X(
 
پاسخ : ماه عسل

سلام. بچه ها یه پچ پچ هایی قبل از ماه رمضان بود که میگفتن احسان علیخانی دیگه نمی تونه اجرا داشته باشه ولی من خودم تو مجله ی ایده آل مصاحبش رو خوندم که گفته بود این حرفا درست نیست و من دارم برای ماه عسل آماده میشم :-?? ولی بعد تو مجله ی نیمه ی اول تیر نوشت که مجری قراره این علی ضیا بشه :-< =(( :((
نمی خوام به شخصیت علی ضیا توهین کنم ولی به نظر من علی ضیا فقط به درد دخترای لوس میخوره که عاشقش بشن و مجله هاشو بخرن .(با اون دماغش :-&)
به هر حال امیدوارم که ماه عسل دوباره با برگشتن آقای علیخانی قابل مشاهده باشه :-w :(
 
Back
بالا