• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

NFS WORLD

  • شروع کننده موضوع
  • #1

shayan-emperor

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
818
امتیاز
506
نام مرکز سمپاد
میرزاکوچک خان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
:-"
سلام من قصد دارم تا تو این تاپیک ما به نقد و بررسی Need For Speed World بپردازیم که تا چند وقت دیگه نسخه نهایی اون وارد بازار میشه.


NFSW-Billboard-3_656x369.jpg


اکثر بازی های ماشینی که برای کنسول ها و کامپیوتر های خانگی منتشر می شود بیشتر دارای بخش عمده ی Single Player هستند و در خصوص بخش شبکه ای و Multi player زیاد کار شده نیستند و خیلی تمرکز روی انها نیست.

ولی این بار شرکت هنر های اکترونیکی EA GAMES است که تصمیم گرفته مسابقات رانندگی را وارد دنیایی کنند که همه ی افراد حاضر در ان از هوش مصنوعی کامپیوتری چیزی بلد نیستند!

بله این سری از سری بازی های Need for Speed که World نام دارد یک بازی رانندگی کاملا انلاین با محیطی کاملا رقابت انگیز و سراسر هیجان است که نتیجه ی ان حداقل اعتیاد بازیکنان به تمام مسابقات ان است .اگر با تاریخچه ی بازی های رایانه ای در سبک مسابقه ای اشنا باشید به طور حتم نام بازی Motor City online را شنیده اید این بازی اولین بازی انلاین مسابقه ای است که شرکت هنر های الکترونیکی مدت ها قبل ان را برای کامپیوتر های خانگی منتشر کرد

((بسیاری از بازیکنان حرفه ای حداقل تجربه ی یک بار بازی کردن بازی های مسابقه ای و رانندگی را داشته اند ولی تنها تفاوتی که بین بازی ها در ژانر Driving با این بازی وجو دارد شبکه ای و انلاین بودن ان است. به این معنا که بازی Motor city online همان گونه که از نامش پیداست کاملا انلاین و تحت شبکه است و با رانندگان و بازیکنان واقعی در دنیای مجازی اینترنت روبرو هستید به همین علت اگر شروع خوبی داشته باشید می توانید از هنر جویی تازکار به معلمی خبره تبدیل شوید))

شرکت بزرگ بازی سازی هنر های الکترونیکی((EA Games)) سابقه ی درخشا نی در به ثبت رساندن بازی های مسابقه ای دارد که نمونه ی بارز و اشکار ان را می توان در سری بازی های Need For Speed پیدا کرد.

Motor City Online را می توان جزو یکی از زیر شاخه های بازی NFS قرار داد زیرا که روند و گیم – پلی همانی است که سازند گان در سری بازی های Need for Speed به کار برده اند)) اطلاعاتی مختصر از بازی موتور سیتی انلاین ترجمه از Game Spot

بعد ها درباره ی این بازی انلاین مقاله ای جدا در اختیار شما عزیزان روی سایت قرار خواهد گرفت

خوب حال به ادامه ی بحث دررابطه با بازی NFS WORLD می پردازیم:

در این شماره ی انلاین یک رابظه ی مشترک بین دو سری قبل یعنی Need for Speed Most Wanted و Need for speed Carbon وجود دارد گرافیک هم ترکیبی از این دو است زیرا که لازمه ی داشتن یک گرافیک بالا برای یک بازی انلاین خوب زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد
در این شماره قهرمانان اصلی مانند سری تحت تعقیب most wanted یعنی رازور Razor هم حضور خواهند داشت و این موضوع به این معناست که شما قادر هستید از بین تمام شخصیت های قبلی بازی و شخصیت های جدید یکی را به عنوان کارکتر خود در بازی برگزینید.

در هر مسابقه ی انلاین تعداد دور ها از ۲ دور تجاوز نمی کند در این شماره بازیکن قادر است ماشین خود را به حالت های دلخواه بسازد و ان را ار نظر قدرت و شتاب بهبود بخشد مسلم است که هر چه ماشین شما دارای انعطاف بیشتری باشد شانس شما در بردن در مسابقات بیشتر است.

پس از هر برد در مسابقات به شما Xp ها و درجه های مختلفی داده می شود که این level ها برای رفتن شما به درجه های بالاتر و هم چنین مراحل مشکل تر بسیار موثرند.

این بازی تقریبا در در حدود یک هقته دیگر برای علاقه مندان بازی های انلاین و به ویژه مسابقه ای منتشر می گردد
nfs_world.jpg




+++++++++++++
کسی نیست نظر بده؟؟؟
 

3ggerman

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,718
امتیاز
1,410
نام مرکز سمپاد
فرزانگان امین
شهر
اصفهان
مدال المپیاد
المپیاد ریاضی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
علوم کامپیوتر
پاسخ : NFS WORLD

ایول ! :D ( قیافم م3 شیفت شده تقریبا! این باحال تره !!!! )

کلا زنده باد NFS! د :
 

Fallen

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,129
امتیاز
229
نام مرکز سمپاد
شهید هاشمی نژاد 1
دانشگاه
صنعتی شریف
رشته دانشگاه
مهندسی شیمی
پاسخ : NFS WORLD

شیفت که خیلی بد بود این یکی خداکنه خوب باشه!
 

eqsan

مهمان
پاسخ : NFS WORLD

میشه
به نقل از King Dain II :
شیفت که خیلی بد بود این یکی خداکنه خوب باشه!
بدونم اشکال شیفت چی بود که ناراضی هستی؟
 
  • شروع کننده موضوع
  • #5

shayan-emperor

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
818
امتیاز
506
نام مرکز سمپاد
میرزاکوچک خان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
:-"
پاسخ : NFS WORLD

به نقل از eqsan :
میشه بدونم اشکال شیفت چی بود که ناراضی هستی؟
به نظر من شیفت برای این بد بود که فقط مسابقه داشت یعنی مثل Undercover یا Mostwanted نبودش! :D
 

mahdad

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
399
امتیاز
1,006
نام مرکز سمپاد
شهید ستاری(یا بقولی "شهید هوابرد")
پاسخ : NFS WORLD

ولی شیفت واقعا خیلی گرافیک بالایی داشت بخصوص اگه توی مانیتور های باکیفیت مثل لپ تاپ وایو می دیدید متوجه زحماتی که برای گرافیکش کشیده شده بود می شدید ولی قبول دارم درام خیلی خوبی نداشت
 
بالا