• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

اتحاد با شهر سمپادی ها

وضعیت
موضوع بسته شده است.
  • شروع کننده موضوع
  • مدیر کل
  • #121

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,596
امتیاز
37,032
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ به پاسخ ها !

من واقعا متاسفم.
ما هرقولی نسبت به این اتحاد داده بودیم،عمل کردیم.
ولی متاسفانه از چند وقت پیش لوگو ما برداشته شد و امروز هم منو از مدیریت برداشتند.
متاسفم آقای مطهری
ولی من خیلی دوست داشتم حداقل این دوستی لفظی باقی میموند.
بر هم زدن اتحاد،کار جالبی نبود.
خیلی متاسفم.

خیلی جالبه که شما حرف از اتحاد میزنی. قرار بود دامنه سمپادیا رو شما عید به ما بدین. ما چون لازمش داشتیم زودتر خواستیم. شما گفتی 300 هزار تومن !‌ والا من نمی فهمم این چه اتحادی بود ! بچه ها تروخدا قضاوت کنید آدم میاد با یکی متحد میشه بعدش میاد میگه دامین سمپادیا 300 هزارتومن؟ خنده داره.
گفتم بهت که قرار ما این نبود که ما این دامنه رو 300 تومن بخریم ! شما برگشتی گفتی که قرار نبود ما دامین رو مفت به شما بدیم !
کاربران گرامی لطفا یک نفر مفهوم اتحاد 300 هزار تومنی رو برای من تشریح کنه !
این اتحاد برای دامین نبود . برای دوستی و برادری بود.برای این بود که ما راحت در کنار هم فعالیت بکنیم و به دنبال تخریب همدیگه نباشیم.
شما خوب نشان دادی که برای ضربه زدن به ما حاضری هرکاری بکنی. شما بودی که بعد از اتحاد رفتی به دنبال هک کردن ما.
شما بودی که سعی داشتی وارد سیستم کنترل سایت بشی. یادته میگفتی که چرا IP تو Ban شده؟ و بعد از چند ساعت باز میشد؟ به خاطر این بود که جنابعالی سعی داشتی وارد قسمت کنترل سایت بشی و یوزرنیم پسورد اشتباه که میزدی سایت اتوماتیک IP تو رو بن میکرد و اجازه دسترسی نمی داد بهت.
این اتحاد رو من به هم نزدم. شما از همون اول به هم زدی. ولی من کاری نداشتم و سعی می کردم با آرامش رفتار کنم. حال و حوصله این درگیری و بحث هارو نداشتم.

آقای ابراهیم پور. یک استراتژی رو انتخاب کن و تا آخرش پاش وایستا. هردفعه یک شکلی برخورد نکن. تو اون قدرا زرنگ نیستی بتونی همزمان دوطرفه پیش بری. (البته من هم ادعایی ندارم و باید بگم زرنگ نیستم) آدم دم به دقیقه استراتژی عوض نمی کنه.

ولی شما هم منو از مدیریت برداشتی،این مدیریت مدیریت واقعی نبود،یک مدیریتی بود که به من و حیدری دادین ،مطهری هم اونجا مدیره،قصد ما مدیریت نیست،این مدیریت برای حفظ اتحاد بود.
1. کاربر شما رو به عنوان مدیر میشناخت با اون درجه ، نه مدیر تشریفاتی یا هرچیز دیگه ای.
2. شما کارهایی کردی که باعث نارضایتی کاربران بود و مدام از شما شکایت میرسید به ما.
3. تا اون جایی که باید تحمل کردیم. من خیلی وقت پیش به خاطر شکایت کاربران به بعضی هاشون گفته بودم که شما رو عزل می کنیم اما اینکارو نکردیم چون حال و حوصله تاپیک 5-6 صفحه اینجارو نداشتیم.

سایت سمپادسیتی،2مدیر کل مطلق بیشتر نداره و نخواند داشت.اگه حسن نیت داشتید،منو از مدیریت بر نمیداشتید و لوگوی ما رو بر نمیداشتید.
شما اگر حس نیت داشتی نمی رفتی دنبال تخریب ما. ما حتی یک قدم هم در راستای تخریب شما بر نداشتیم.
جریان لوگو هم این بود که شما لوگوی مارو نزاشتین. ماهم قالب عوض کرده بودیم و کدهای لوگوی شما با قالب قبلی رفت.

شما که اینقدر دم از اتحاد میزنید،اینطوری اتحاد رو حفظ میکنییییییید؟
ما هیچ وقت دم از اتحاد نزدیم. صرفا سکوت کردیم و چیزی نگفتیم.

حداقلش چی بود؟ این یک اتحاد لفظی بود. شما حتی این اتحاد رو هم رعایت نکردین.
اتحاد لفظی به چه دردی میخوره؟ اینکه کاربران بدونن ما متحدیم مثلا ! اتحاد از طرف شما لفظی بود نه از طرف ما. ما هیچ کاری به ضرر شما نکردیم.

با رفتن مطهری،این اتحاد رو از بین بردین.
قبلا گفتم بازهم میگم. سمپادیا فقط من نیستم. اینجا به جز من تصمیم گیر های دیگه ای هم داره که همه‌شون به اندازه من قدرت تصمیم گیری دارند. هر تصمیم هم گرفته بشه از طرف سمپادیا گرفته میشه نه از طرف من یا بذرکار یا هرکس دیگه.

سمپادسیتی،خود منم.تو میخوای با سمپادسیتی متحد باشی،با من دشمن؟-اصلا سمپادسیتی چی هست؟سمپاد سیتی ،خوده منم.تو چه طور میتونی بگی با سمپادستی متحدی در صورتی که من قوانین اتحاد رو که مشخص شده هست زیر پا گذاشتی؟
این تو هستی که فکرت منحرف هست فکر میکنی من می خوام سو استفاده کنم آقای بذکار.
در ضمن،آقای مطهری هنوز هم به سایت میان،ولی مخفی.اینو که دیگه میدونی خودت.
ما با شما دشمن نیستم. ما با کسی دشمنی نداریم. توی فرهنگ لغت شما مخالف با دشمن فرقی ندارند؟
این تفکر شماست که مخالف رو دشمن می بینید. اگر ما شما رو دشمن حساب کرده بودیم خیلی وقت پیش اکانتتون رو بسته بودیم. طرز برخوردمون هم با دشمن ها فرق داره.
شما دقیقا میخوای سواستفاده کنی. قیمت 300 هزار تومنی برای sampadia.org هیچ معنی دیگری نداره به جز اینکه شما اهل سواستفاده هستی.
من هم اصلا نمی خواستم وارد این بحث بشم اما دیدم نمیشه.

شما احترام نگه نمیدارید که احترامتون نگه داشته بشه.
شما هم کاملا محترمانه تمام احترام رو زیرپا میزارید.

ما به حرفامون عمل کردیم،متاسفانه در حال حاضر قالب رسمی نداریم،برای همین لوگو رو نزاشتیم،ولی سایت سمپادیا یک قالب رسمی داره ولی لوگوی ما رو قرار ندادن.
مفهوم قالب رسمی چیه‌!؟

به نقل از فراز :
300 تومن ؟ :)) :)) :))
بدبخت اگه این پولو به 500 تومنی بهت بده که بلد نیستی بشماریش که !
تراول هم که ندیدی تا حالا ! :)) :)) :)) :)

من همون موقع به مطهری گفتم من با 30 تومن دامین هارو می گیرم. می خوای ؟!
گفت نه. می خوام فحش و فحش کاری نشه.
حالا ببین شده یا نه !
این هم نشانه صداقت ما در اتحاد.

آخه عزیزم
ما میخواستیم دامنه رو مفتی بدیم
شما عجله داشتید و مجبور کردید همچین تصمیمی گرفته بشه.
علی خودش به من گفت از اولش هم قرار نبود چنین چیزی باشه. حیف که من اهل آرشیو نگه داشتن از پیغام ها نیستم تا متن پیغامش رو بزارم.

علی آقا اصلا اخلاقش بد ! خوبه ؟ مدیریت رو میخواد چون هیچکی به اندازه اون تو سایت فعالیت نداره
ای خدا ! من باید بارها ملاک انتخاب مدیران سایت رو توضیح بدم؟ مدیر که همش ارسال نیست.
شما نمره اجتماعیتون چند میشد؟ توی یک گروه باید اعضای گروه باهم تفاهم نسبی داشته باشند. من بارها گفتم که سلیقه کاری ما با علی.ا جور در نمیاد. نمی تونیم باهم کار کنیم.

علی هم اینجا عضو بود و پستاش از مدیریت اصلیم بیشتره و سایتتون رو رونق داده، ولی شما اونور کامل بی کارید، پس عضو بودن یا نبودنتون هیچ فرقی به حال علی نداره!
در ضمن این بار کدوم تاپیکیو پاک کردین؟
هر بار آن میشم 2-3 تا از تاپیکای بچه های اونور پاک میشه، دلیلش چیه؟
همه چیز که تعداد ارسال نیست. از نظر شما همه چی عدده؟ معلومه که عدده. شما در اوایل عضویتتون هم به شدت علاقه داشتین آمار پست هاتون بالا بره.
چه جالب. شما هم میاین به این سایت. خیلی وقته ندیده بودمتون ! چی شد حالا بحث سمپادسیتی شد شما یادتون افتاد اینجا عضو هستی؟ آقای محترم ، شماها به طور غیررسمی رسما توی سمپادسیتی بقیه رو دعوت کردین به اینجا تا بیان حمایت و تخریب سایت سمپادیا. ماشالله بعضی دوستاتون هم برنامه ریزی کردند برای تخریب اینجا.
هر تاپیکی هم که پاک بشه مطمئن باش بقیه پیگیر میشن که چرا پاک شده.

1.کاش آقای مطهری الان وقت داشتند و خودشون به قضیه رسیدگی میکردند.به نظرم صلاحیت هیچ کس برای تصمیم گیری در این مورد بیشتر از ایشون نیست.چون فکر کنم همه کاربرها ایشونو به عدالت بشناسن.من تاحالا ندیدم حرف ناحق بزنن.مطمئنم الان هم اگه خودشون بودن اینجوری برخورد نمیکردن...یکطرفه و ...
شما لطف دارین. من دلایل خاص خودم رو دارم که نمی خواستم توی این بحث شرکت کنم. الان هم مجبور شدم. مساله اینجاست که چون ما هیچی نمیگین عده ای دیگر هرچی میخوان میگن.

من از طرف سمپاد سیتی حق دارم ازش دفاع کنم. پس این کارو می کنم و برامم مهم نیست مدیرایی نامردی که با پارتی بازی قبول می شن ازش خوششون نیاد.
:)) ببین یکن فکر کن بعد حرف بزن. حرفی هم که قبلا جوابش رو دادم نزن. دفعه پیش هم کلمه پارتی بازی رو توی یک معنا به کار بردین که اصلا قشنگ نبود. من هیچ نسبتی با بذرکار و آرمیتا ندارم. بذرکار رفیق جون جونی من نبود. آرمیتا هم GF ام نبود و نیست.

آدم زنده وکیل نمی خواد پس شما مدیرا اینجا چی کار می کنید؟ پس الان فقط مطهری باید اینجا باشه نه شماها.
" شما مدیرا" خودت میگی شما مدیران بعدش میگی اینجا چیکار می کنند؟ بذرکار و آرمیتا وکیل من نیستند اما مدیر سمپادیا هستند.

2-آقای بذرکار،جناب عالی هیچوقت از بنده دفاع ننموندید و نمی نمایید. این رو همه میدونند. این یک مساله ی واضح هست.
اتفاقا خیلی هم دفاع کرده توی پیغام خصوصی ها . تا حدی که پیشنهاد مدیر شدن شما رو داده. شما خبر نداری. میخوای باور کن میخوای نکن. ما هیچ نیازی به دروغ گفتن نداریم.

6-از کجا داری آتیش میگیری بذرکار؟ از بیشترین میزان آنلاین: 154 (19 تير 1388,ساعت 00:43:09) ؟ یا از Results 1 - 10 of about 6,940 from sampadcity.com. (0.16 seconds) ؟ هوم؟ از کدومش؟ شاید هم از این باشه که دیدی افکارت درست در نیومد. با حلوا حلوا که دهن شیرین نمیشه.هی بگی مدیریت بلد نیستی،مدیریت بلدنیستی. مدیریت اینه بذرکار،چشمای خوشگلت رو باز کن،نه اینکه برای خودت دشمن بسازی.
:)) شما اون قدر گرفتار دنیای مدیریت شدی که فکر می کنی ماهم مثل تو هستیم. ما اون قدرها هم عشق مدیریت نیستیم. ما دنبال هدفمون هستیم. ما میخواستیم که سمپادی ها توی اینترنت حداقل جایی داشته باشند که بتونن باهم باشند. تا حدود زیادی هم به هدفمون رسیدیم. ماشالله الان به جای یک جا ، سه جا هست براشون.
نه اینکه برای خودت دشمن بسازی
این جمله‌ت کاملا نشان دهنده اینه که اهل دشمنی هستی. این همه اتحاد اتحاد نکن. شما حتی فرق مخالف و دشمن رو درک نمی کنی. این همین شماها هستین که اگر روزی به جایی برسین و عده ای بیاین با شما مخالفت کنند ، شبانه میریزید خونه هاشون و دستگیرشون می کنید و می برید زندان. این شمایید که اگر فردا روزی به جایی برسین و چهارتا دانشجو یک کلمه مخالف شما حرف بزنند از زندگی محرومش می کنید. امیدوارم ایران دچار قحطی بشه اما دچار شما نشه ! آقای ابراهیم دقیقا به همین دلایل شما مدیریت بلد نیستی. هرقدر هم که بتونی کاربر جذب اون سایت بکنی ، هرقدر هم که گروه علمی تشکیل بدی و هرقدر هم امتحان ریاضی برگزار بکنی. بازهم بازهم میگم مدیریت بلد نیستی.

8-همین امشب،شما همه ی تاپیک هایی که من و مهراب و محمد حسین تاسیس کردیم+ همه ی پست هامون+اکانتمون رو پاک کن،تا بهت ثابت بشه سمپادیا حتی مثل دماغ بز هم برامون ارزش نداره.که اینطوری دارید بال بال میزنید.یادت نره،من تا ساعت12 منتظرم همه ی تاپیک هایی که باز کردیم پاک بشه+اکانتمون و همه ی پست هایی که دادیم. اگه پاک نکردی همه رو،پس خیلی غلط میکنید بخوایید با ما دشمنی کنید.

8-همین امشب،شما همه ی تاپیک هایی که من و مهراب و محمد حسین تاسیس کردیم+ همه ی پست هامون+اکانتمون رو پاک کن،تا بهت ثابت بشه سمپادیا حتی مثل دماغ بز هم برامون ارزش نداره.که اینطوری دارید بال بال میزنید.یادت نره،من تا ساعت12 منتظرم همه ی تاپیک هایی که باز کردیم پاک بشه+اکانتمون و همه ی پست هایی که دادیم. اگه پاک نکردی همه رو،پس خیلی غلط میکنید بخوایید با ما دشمنی کنید.
بهتره اون بسم الله اول پست رو برداری.

10-جناب بذر کار،بنده با آخرین ارسال قبلی در این تاپیک و تاپیک معذرت خواهی،شما رو به خدا واگزار کردم.مطمئن باشید همون خدایی که این فکر رو به من داد که سایت بزنم،همون خدایی که 426 تا کاربر گزاشت توی سایتم،همون خدایی که این همه کاربر آورد،همون خدایی که دوستانی به من داد عین برادر،همون خدا انتقام منو از شما و تهمت هایی که به من میزنید میگیره.لازم نبود که من بیام از خودم دفاع کنم،هر کسی این بند از پست منو میخونه،شاهد باشه که چه بلایی به سرشون میاد.
:)) :)) این همه خدا خدا نکن ها. با کلمه خدا برای خودت مشروعیت سازی نکن.

12-لطفا نگذارید بیش از این گندش در بیاد،کارای شما عین مدفوع میمونه که هرچی همش میزنی،بیشتر گند و بوش زیاد میشه. من تا ساعت 12 در سایت میمونم تا مورد 8 عملی بشه.تمام تاپیک هایی که احداث کردیم+تمام پست هایی که توی تاپیک دیگران زدیم،و اکانتمون باید حدف بشه،اگه نشد،پس دهان بدوزید و حرف از تحمل ما نزنید و مطیع امر باشید.
اول کار با بسم الله. شروعش با نخودی. وسطش با دشمن سازی. واگذار کردن کار به خدا. یکی مونده به آخر مدفوع و گند و در نهایت فرمان دادن به اطاعت!‌
ببین حداقل ادبیاتت رو میزون کن تا به یکی از این ها بخوره.

اکانت و پست های من و محمد حسین و مهراب هنوز در سایت هست
هنوز جوابی در باب این پیغام خصوصی ها که یک دروغ بزرگ بود بر علیه من،داده نشده.
ما منتظریم اکانتمون حذف بشه و برای همیشه از سایت بریم.
به لیست من و محمد حسین و مهراب،محمد حسین حیدری و محمد اسدی رو هم اضافه کنید.
اکانت های شما به هیچ وجه پاک نخواهد شد.
 

AmorE

Meyo
ارسال‌ها
1,644
امتیاز
1,839
نام مرکز سمپاد
راهنمایی حلی 2- دبیرستان حلی 3
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
اینستاگرام
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

خب اومدی پارتی باز؟
چه خبر؟
می ترسی کاربرا پر شن؟
آخی کوچولو! نازتو برم!!! یه وقت پارتی بازی لو نره جیگر!
GF دوست داری عزیز؟ برات جور می کنم تا مدیر کلش کنی! گوگولی! یه وقت مدیر کلی رو به غیر از رفیق مفیقات ندیا، بد میشه! :)) :)) :)) آفرین.
حالا پهنو ول کن، اخه، به همون اول کار بچسب، به پهن چسبیدن کار خوبی نیست! :)) :)) :)) :))
chi dust dari bagam az azyat kardan?
injuri behet michasbe.
Party People For All Users In refighaye mohammad motahari! :)) :)) :)) :))
تیکه میندازی؟ دوست داری؟ برو پیغام خصوصیمو بخون ببین چی به محمد حسین گفتم! :)) :)) :)) :))
100 تام منفی بده از رفیقات کم نیاری تو منفی دهی!!! :)) :)) :)) :))
_________
برو بچ، بینوایان این بار با افراد سمپاد سیتی راه می افته. این بار هممون یکپارچه ایم. مگه نه ممد حسین؟
_________
کلام بعدی اینه، ما راضی نیستیم اینجا اکانت داشته باشیم. (:|
 
  • شروع کننده موضوع
  • مدیر کل
  • #123

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,596
امتیاز
37,032
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

خوبه !‌ شما وقتی جواب ندارین ، حرفای جالبی میزنین! شخصیتتون رو کاملا نشون میدین. قضاوت با کاربران دیگست.
 

broodfather

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,369
امتیاز
690
نام مرکز سمپاد
حلی 3
شهر
تهران
مدال المپیاد
دادم ! ;D
دانشگاه
نمیدونم ... اگه خدا بخو�
رشته دانشگاه
اسب سواری با سگ
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

جواب درست میخوای نه ؟
پس تا 3 تو سایت بمون جوابتو بگیر
 

saeid01

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
914
امتیاز
1,260
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی کاشان
شهر
کاشان
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

بگم مدیرا چجوری با پارتی بازی انتخاب میشن؟ بگم...بگم...
خیلی ببخشین مهراب جان !
شما سایت داشته باشی , مدیریتش رو به هرکی که نشناسی می دی ؟ بالاخره باید یه شناختی روی طرف داشته باشیم !
 

AmorE

Meyo
ارسال‌ها
1,644
امتیاز
1,839
نام مرکز سمپاد
راهنمایی حلی 2- دبیرستان حلی 3
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
اینستاگرام
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

آره، من شخصیتم اینه چون میخوام اکانتم پاک شه، جواب نداری؟ مشکلی نی. دوست دارم اینجوری حرف بزنم.
نیگا کن لا لا لا...
مشکلیه؟
کاربرا بگن خلم، چه چیزی ازم کم میشه؟ چه چیزی ازمون کم میشه؟ ما پشت هم میمونیم.
آقا من خلم، ده خلم دیگه، نمی فهمی خلم یعنی چی؟
:)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
بینوایان جون گرفته، به زودی باهاش ملاقات میکنی.
بهتره مدیراتو زیاد کنی چون کلی کار داری که باید واسه اکانتامون انجام بدی. البته اگه پاکشون نکنی.
_____________--
به نقل از محمدحسین :
جواب درست میخوای نه ؟
پس تا 3 تو سایت بمون جوابتو بگیر
آقا الان نه، از طرف مقامات گیر دادن، فردا پایم از صبح تا شب.

به نقل از همکلاسی :
خیلی ببخشین مهراب جان !
شما سایت داشته باشی , مدیریتش رو به هرکی که نشناسی می دی ؟ بالاخره باید یه شناختی روی طرف داشته باشیم !
معلومه با پارتی مثل اینا انتخاب می کنم! :)) :)) :)) :)) تازه سایتم داریم، هممون هم مدیرشیم، مشکلیه؟
 

saeid01

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
914
امتیاز
1,260
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی کاشان
شهر
کاشان
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

به نقل از محمدحسین :
جواب درست میخوای نه ؟
پس تا 3 تو سایت بمون جوابتو بگیر
ببین بچه ! از اون مخ کوچیکت برای هک نخواه استفاده کنی چون اون روی سگ من بالا میادااااا ! به حرمت دوستی با علی ا هیچی نگفتم از اون موقع تا الان !
 

AmorE

Meyo
ارسال‌ها
1,644
امتیاز
1,839
نام مرکز سمپاد
راهنمایی حلی 2- دبیرستان حلی 3
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
اینستاگرام
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

کی خواست هک کنه شلوغش می کنی. تازه اگرم هک باشه هیچ مشکلی نداریم، چون کاره هاشو داریم اونم زیاد.
یه کاری بدتر از هک کردن. بدتر از وارد شدن به یوزر مدیر، بد تر از دعوا...
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

بسم الله الرحمن الرحیم
خیلی جالبه که شما حرف از اتحاد میزنی. قرار بود دامنه سمپادیا رو شما عید به ما بدین. ما چون لازمش داشتیم زودتر خواستیم. شما گفتی 300 هزار تومن !‌ والا من نمی فهمم این چه اتحادی بود ! بچه ها تروخدا قضاوت کنید آدم میاد با یکی متحد میشه بعدش میاد میگه دامین سمپادیا 300 هزارتومن؟ خنده داره.
گفتم بهت که قرار ما این نبود که ما این دامنه رو 300 تومن بخریم ! شما برگشتی گفتی که قرار نبود ما دامین رو مفت به شما بدیم !
کاربران گرامی لطفا یک نفر مفهوم اتحاد 300 هزار تومنی رو برای من تشریح کنه !
بنده قصد داشتم دامنه رو مفتی بدم.البته اینو به هیچکس نگفتم.
قرارمون چی بود؟
یک سال دیگه
یک سال بعد از اتحاد،تا ما بتونیم شورای تصمیم گیری رو راضی کنیم.حیدری هم شاهد بود،ما یک کنفرانس زدیم توی یاهو.
پس دروغ نگو
این اولین دروغ شما در باب دامنه ها.
من اصلا به شما نگفتیم که دامنه رو مفتی میدیم.من گفتم یک سال دیگه میدیم،حرفی از پول نبود.
این اولین دروغ شما.

این اتحاد برای دامین نبود . برای دوستی و برادری بود.برای این بود که ما راحت در کنار هم فعالیت بکنیم و به دنبال تخریب همدیگه نباشیم.
شما خوب نشان دادی که برای ضربه زدن به ما حاضری هرکاری بکنی. شما بودی که بعد از اتحاد رفتی به دنبال هک کردن ما.
آقای محترم
بنده اصلا هیچ برنامه نویسی بلد نیستم که بخوام هک کنم.
چرا دروغ میگی؟
شما بودی که سعی داشتی وارد سیستم کنترل سایت بشی. یادته میگفتی که چرا IP تو Ban شده؟ و بعد از چند ساعت باز میشد؟ به خاطر این بود که جنابعالی سعی داشتی وارد قسمت کنترل سایت بشی و یوزرنیم پسورد اشتباه که میزدی سایت اتوماتیک IP تو رو بن میکرد و اجازه دسترسی نمی داد بهت.
این اتحاد رو من به هم نزدم. شما از همون اول به هم زدی. ولی من کاری نداشتم و سعی می کردم با آرامش رفتار کنم. حال و حوصله این درگیری و بحث هارو نداشتم.
آقای مطهری
از شما انتظار نداشتم دروغ بگید.
من بالاخره فهمیدم چرا اینطوری میشه،همین الان هم همینطوری شده. من با پروکسی اومدم.
من هر وقت میخواستم امضا قرار بدم،از کد های بی بی استفاده میکردم.
برای اینکه امتحانشون کنم،میومدم توی پیغام خصوصی و جای فرستنده رو اسم خودم مینوشتم و وقتی روی پیش نمایش کلیک میکردم،اینطوری میشد.
چند ساعت هم نه،چند روز.
واقعا این شمایی که اینطوری به من دروغ میگی؟
به همین حضرت معصومه قسم میخورم.
والله قسم میخورم.
به جان آقام امام زمان قسم میخورم.
من هیچوقت همچین قصدی رو که شما داری میگی رو نداشتم.
به خاطر این دروغت،پیش خداشکایتت رو میکنم مطهری،مطمئن باش خدا جواب این تهمت و دروغی که به من زدی رو میده

آقای ابراهیم پور. یک استراتژی رو انتخاب کن و تا آخرش پاش وایستا. هردفعه یک شکلی برخورد نکن. تو اون قدرا زرنگ نیستی بتونی همزمان دوطرفه پیش بری. (البته من هم ادعایی ندارم و باید بگم زرنگ نیستم) آدم دم به دقیقه استراتژی عوض نمی کنه.
استراتژی؟
من همینی هستم که جلوتم
من استراتژی دارم؟
من دارم کلک میزنم؟
چرا دارید به من دروغ می بندید؟

شما اگر حس نیت داشتی نمی رفتی دنبال تخریب ما. ما حتی یک قدم هم در راستای تخریب شما بر نداشتیم.
آقای محترم
من شما رو تخریب نکردم
اینقدر این حرف رو تکرار نکنید.
من حتی به افرادی که با من چت میکردن،و در مورد سایت شما سوال میکردن،از سایت تعریف میکردم.
از بین اون افرادی که سمپادیا رو پرورش دادن،منم پرورشش دادم،تلاشی که من کردم برای سمپادیا،هیچکس نکرد.

ما هیچ وقت دم از اتحاد نزدیم. صرفا سکوت کردیم و چیزی نگفتیم.
این شمایید که همیشه میگید ما سمپادی ها باید اتحاد داشته باشیم و جز اهداف سایتتون ، ایجاد اتحاد بین سمپادی ها رو ذکر میکنید.
اتحاد لفظی به چه دردی میخوره؟ اینکه کاربران بدونن ما متحدیم مثلا ! اتحاد از طرف شما لفظی بود نه از طرف ما. ما هیچ کاری به ضرر شما نکردیم.
ما بودیم که واقعی گرفتیم یا شما؟
اگه شما واقعی گرفته بودید که به همش نمیزدین
من در آخرین صحبت هام عرض کردم.
ما با آغوشی باز استقبال میکنیم از اتحاد دوباره.
شما دقیقا میخوای سواستفاده کنی. قیمت 300 هزار تومنی برای sampadia.org هیچ معنی دیگری نداره به جز اینکه شما اهل سواستفاده هستی.
من هم اصلا نمی خواستم وارد این بحث بشم اما دیدم نمیشه.
آقای محترم
من یک بار گفتم.
میخواستی صبر کنی
مگه نگفتیم یک سال دیگه؟
چرا صبر نکردی؟
تقصیر خودته.
من میخواستم مفتی بدم.تو صبر نداشتی.
مفهوم قالب رسمی چیه‌!؟
یعنی یک قالب که رسمی هست برای سایت و همه اونو برای سایت میشناسن.
شما این قالبتون رسمیه و مخصوص خودتونه.
علی خودش به من گفت از اولش هم قرار نبود چنین چیزی باشه. حیف که من اهل آرشیو نگه داشتن از پیغام ها نیستم تا متن پیغامش رو بزارم.
مطهری جان.
ما توی کنفرانسمون حرفی از پول نزدیم.
ولی آیا این یعنی ما مفتی میدیم؟
من در ذهنم میخواستم یک سال دیگه که آبا از آسیاب افتاد،مفتی بدم.شما صبر نداشتی،مجبور شدم رسمی با شورای تصمیم گیری مطرحش کنم که نتیجه اش همون شد.
این جمله‌ت کاملا نشان دهنده اینه که اهل دشمنی هستی. این همه اتحاد اتحاد نکن. شما حتی فرق مخالف و دشمن رو درک نمی کنی. این همین شماها هستین که اگر روزی به جایی برسین و عده ای بیاین با شما مخالفت کنند ، شبانه میریزید خونه هاشون و دستگیرشون می کنید و می برید زندان. این شمایید که اگر فردا روزی به جایی برسین و چهارتا دانشجو یک کلمه مخالف شما حرف بزنند از زندگی محرومش می کنید. امیدوارم ایران دچار قحطی بشه اما دچار شما نشه ! آقای ابراهیم دقیقا به همین دلایل شما مدیریت بلد نیستی. هرقدر هم که بتونی کاربر جذب اون سایت بکنی ، هرقدر هم که گروه علمی تشکیل بدی و هرقدر هم امتحان ریاضی برگزار بکنی. بازهم بازهم میگم مدیریت بلد نیستی.
اینقدر حلوا حلوا کن و ببین دهنت شیرین میشه یا نه. این حرفت نشون داد که واقعا داری میسوزی.من اهل دشمنی نیستم.
بهتره اون بسم الله اول پست رو برداری.
بعد از اینکه اینو گفتی،بسم الله رو به اول این پست هم اضافه کردم.
این همه خدا خدا نکن ها. با کلمه خدا برای خودت مشروعیت سازی نکن.
درست صحبت کن آقا.
خدا در زندگی من حرف اول رو میزده.
همین باعث شد 1 سال جلوی حرفا و تهمت های شما ایستادم و تحمل کردم و الان هم به خاطر همون خدا دارم از هدفم دفاع میکنم.
اکانت های شما به هیچ وجه پاک نخواهد شد.
پس جناب عالی و دوستانتون خیلی غلط مینمایید با ما مخالفت میکنید و سرکوب میکنید.
 

saeid01

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
914
امتیاز
1,260
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی کاشان
شهر
کاشان
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

به نقل از مهراب :
کی خواست هک کنه شلوغش می کنی. تازه اگرم هک باشه هیچ مشکلی نداریم، چون کاره هاشو داریم اونم زیاد.
یه کاری بدتر از هک کردن. بدتر از وارد شدن به یوزر مدیر، بد تر از دعوا...
حالا خیلی این کاره دارین ! سایتت رو بالا بیار !! :هر :هر
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

آقای مطهری
جهت تموم شدن این بحث ها و اوضاع،من دوباره خواهش خودم رو تکرار میکنم:
همه ی تاپیک هایی که زدیم+ همه ی پست ها + اکانت ما 6 نفر بسته بشه.
شما به اندازه ی کافی به من تهمت و دروغ زدین.
به زودی هم جواب این تهمت هاتون،توی زندگی خودتون معلوم میشه و میبینید.
 

saeid01

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
914
امتیاز
1,260
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی کاشان
شهر
کاشان
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

بچه ها سمپاد سیتی هک نشده ها ! دارن درستش میکنن ! وبلاگ و ایندکس و همه چیزشون جزو smf هست !update کردن ! خراب شده ! وای وای ! منبع موثق ! :D :D !
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

هیچ چلمنگی نمیتونه سمپادسیتی رو هک کنه.
یعنی هرکس بخواد اقدامی بکنه،چلمنگ محسوب میشه.
ورژن جدید اس ام اف اومد،ما هم اپدیت کردیم یک مشکلاتی پیش اومده.

شما غصه نخورید.
 

saeid01

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
914
امتیاز
1,260
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی کاشان
شهر
کاشان
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

به نقل از علی.ا :
هیچ چلمنگی نمیتونه سمپادسیتی رو هک کنه.
یعنی هرکس بخواد اقدامی بکنه،چلمنگ محسوب میشه.
ورژن جدید اس ام اف اومد،ما هم اپدیت کردیم یک مشکلاتی پیش اومده.

شما غصه نخورید.
با من که نبودی ؟
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

ای بابا
مثلا ما با هم رفیقیم ها
نه بابا،کی گفته با تو بودم داش سعید؟
با بعضی ها بودم که میخوان سایت ما رو هک کنند.
 

saeid01

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
914
امتیاز
1,260
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی کاشان
شهر
کاشان
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

به نقل از علی.ا :
ای بابا
مثلا ما با هم رفیقیم ها
نه بابا،کی گفته با تو بودم داش سعید؟
با بعضی ها بودم که میخوان سایت ما رو هک کنند.

بازم با من بودی ؟
 

hasangolab

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
438
امتیاز
132
شهر
قم
مدال المپیاد
ترکیبیات علیپور خوندم!
دانشگاه
Massachusetts Institute of Technology
رشته دانشگاه
Electrical Engineering
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

به نقل از علی.ا :
ای بابا
مثلا ما با هم رفیقیم ها
نه بابا،کی گفته با تو بودم داش سعید؟
با بعضی ها بودم که میخوان سایت ما رو هک کنند.
هیچ اشکال امنیتی برای سایت سمپاد سیتی در حال حاضر وجود نداره و اشکال کوچیکی هست از سرور که امیدوارم مدیر سرور هرچه سریع تر رسیدگی کنه بهش.
[quote author=علی ا.]من هر وقت میخواستم امضا قرار بدم،از کد های بی بی استفاده میکردم.
برای اینکه امتحانشون کنم،میومدم توی پیغام خصوصی و جای فرستنده رو اسم خودم مینوشتم و وقتی روی پیش نمایش کلیک میکردم،اینطوری میشد.[/quote]
این باگی هست که در SMF 1.1.3 بود که یک مرحله از حمله این بود که فرد پیغام خصوصی به خودش می فرستاد. تیم برنامه نویسی SMF هم با این روش که بعد از اینکه فرد چند بار این کار رو ادامه داد بن بشه این قضیه رو ماست مالی کردند.
http://www.securityfocus.com/bid/26144/info
 

sampadcity.com

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,373
امتیاز
119
شهر
قم
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

آقای مطهری و همه ی دوستانی که حرف ایشون براشون حجت هست.
دیدین به چه راحتی به بنده تهمت زدن؟
اون قضیه ی پیغام خصوصی ها هم تهمتی بیش نبود.
 

kpasargad

کاربر جدید
ارسال‌ها
4
امتیاز
1
نام مرکز سمپاد
شهید اژه ای-اصفهان
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

زشته این کارا
برای چی اکانت اعضای ما رو هک کردید و بستید؟
 

maedeh

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
80
امتیاز
8
نام مرکز سمپاد
فرزانگان ارومیه
پاسخ : اتحاد با شهر سمپادی ها

خوبه!!!!!!!
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا