• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت
    • لایک
    امتیازات: Pan و Becoming
    Pan
    Pan
    نه منظورم همون یه حالت بلاگ طور برای خود مطلب نوشتن بود ولی اینی که گذاشتی هم از جهت دیگه به دردم میخوره ممنون. D:
    این Wordle اعتیادآوره. امیدوارم که همینجوری بمونه و آپدیت نشه : )))
    پ.ن: رکوردم
    من با بخشی از ح.ب ت موافقم، اما به نظرم هر موضوعی می‌تونه پتانسیل بحث کردن رو داشته باشه و محدودیتی براش وجود نداره، اما ارزش بحث کردن رو خیر. یعنی خب سر موضوعات ساده هم میشه بحث کرد اما آیا اینکه ارزش داره براش وقت بگذاری، مطالعه کنی رفرنس بیاری و ... رو ندارن.
    و اینکه بیشتر موضوعات داغ و جالب سایت قدیما برای انجمن سیاست و اعتقادی بود که اونا رو برداشتن، و سایر تاپیک‌های مهم هم چون به قدر کافی توش بحث شده، از تب و تاب افتاده و دیگه کسی انگیزه نداره حرف‌های تکراری رو دوباره بزنه و ایده‌های تازه خواهان بیشتری داره. اینا هم بی‌تأثیر نیستش.
    Pan
    Pan
    جالبه برام که میگی ایده‌های تازه خواهان بیشتری داره چون در تجربه‌ی من در مدتی که مدیر اعتقادی و جامعه‌شناسی بودم دقیقا برعکس این صادقه. اگر برای موضوع A بحث x قبلا وجود داشته و الان تو جهان بحثای y و z هم براش پیش اومده تو اینجا نه تنها به بحثای y و z علاقه ندارن و فقط دوست دارن حرفای تکراری راجع به x بزنن بلکه به طرز عجیبی در مقابل هر گونه اشاره‌ای به y و z مقاوت هم می‌کنن. سطح بحثم منظورم رفرنس آوردن نبود دقیقا همین بود که راجع به یه بحث قدیمی به جای اینکه حرفایی که اعضای ده سال پیش می‌زدن رو تکرار کنن (و خیلی بدتر از اونا!) فقط یه ذره ایده و حرف جدید تو پستاشون باشه که حتی لازم نیست از خودشون خلاقیت به خرج بدن الان کافیه یه موضوعو تو گوگل سرچ کرد و سریع صدتا موضوع و کانتکست جدید راجع بهش میاد که حتی شاید تو سایت بهش اشاره هم نشده باشه تا حالا و بهش فکرم نکرده باشیم.
    امین
    امین
    Hmmm
    چی بگم والا
    داش میانگین سنی فعالان سایت به ۱۵ نمیرسه، انتظار چجور بحثی داری؟:))
    تولدتون مبروکات=)
    همیشه بخندین*_*
    زادروزتون بسیاری مبارک:)
    امیدوارم در کنار خانواده و دوستان این سال جدید از زندگیتون رو خوب سپری کنید
  • بارگذاری…
  • بارگذاری…
  • بارگذاری…
بالا