• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

نیما - ۹۱۵

  • شروع کننده موضوع
  • #1

Dark Eagle

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
403
امتیاز
657
نام مرکز سمپاد
helli 2
شهر
Tehran
مدال المپیاد
کامپیوتر
Argo​
▬▬▬​
Black Swan​
▬▬▬​
The dark knight rises​
▬▬▬​
Iron Man​
▬▬▬​
The Avengers​
▬▬▬​
The Matrix​
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

d3bbc2d7ca1b.jpg

Argo

ژانر : درام | تاریخی | هیجان انگیز


سال انتشار : ۲۰۱۲

خلاصه داستان : داستان این فیلم برداشت آزادی از وقایع سال ۵۸ ایران و ماجرای تصرف سفارت آمریکا در تهران است ، سازمان سیا مامور ویژه‌اش با بازی بن افلک را مامور می کند تا ۶ دیپلمات آمریکایی که توانستند در منزل سفیر کانادا در تهران پنهان شوند را فراری دهد … در این فیلم بازیگرانی چون بن افلک ، آلن آرکین ، برایان کرانستون به نقش‌آفرینی می‌پردازند . تهیه‌کنندگان این فیلم جرج کلونی و گرانت هسلوف هستند .

سوتی های فیلم ارگو:

- زمانیکه در استانبول کاراگاه تونی مندز وارد مسجد ابی رنگ برای ملاقات با فردی میشود در صحنه بعد صحبتشان در کلیسایی ارتدوکسی ادامه پیدا میکند

- هنگامی که مندز به سمت سفارت کانادا در ایران حرکت میکند پشت تابلوی راهنمایی به وضوح ارم شهرداری ترکیه مشخص است

-در خیلی از صحنه ها در ایران ماشینی با ارم anadol دیده میشود که فقط در ترکیه موجود است در ان زمان بیش از 70 % اتومبیلها ی ایرانیان پیکان بودند اما در فیلم حتی یکی هم ندیدیم و بیشتر از فولکس واگن مرسدس بنز یا پژو 504 یا اتومبیلهای امریکایی یا ترکیه استفاده شده بود.

- در فرودگاه محافظین کلاهی دارند که ارم شیر و خورشید دارد که بعد از انقلاب استفاده از انها ممنوع بود.

- در فیلم سفیر انگلیس از پذیرش فراریها خودداری میکند که این موضوع واقعیت ندارد و او انها را پناه داده و سپس مخفیانه به سفارت کانادا میبرد

سوتیهای زمانی

-در تلویزیون مصاحبه تاریخی تد کندی نشان داده میشود که 2 ماه بعد از فرار کارکنان انجام شده بود

-در هواپیمایی که به سمت لندن میرود از موتور جتی استفاده شده که بعد از 1985 قابل استفاده شده است اصلا در ان زمان این فرودگاه جت نداشته و بوینگی که استفاده شده یکسال بعد ساخته میشود.

-رباطی که در فیلم استفاده شده دارای ال ای دی ابی رنگ در چشمانش هست که در سال 1993 اختراع شده.

-بن افلک از ساعت رولکسی استفاده کرده که در سال 2008 ساخته شده است.

-زمانیکه سحر وارد خاک عراق میشود از پرچمی که در سال 2004 برای عراق ثبت شده است استفاده شده و پرچم ترکیه که در استانبول استفاده شده در قرن 21 طراحی شده.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

254c8a084d45.jpg

ژانر: درام | معمایی | هیجان انگیز

سال انتشار: ۲۰۱۰

خلاصه داستان : نینا سیرز دختری است که همه دوران کودکی و نوجوانی خود را به فراگیری و تمرین رقص باله گذرانده‌است. نینا به عنوان یک بالرین حرفه‌ای و ستاره یک شرکت معتبر، در تلاش برای به‌دست آوردن نقش اول باله معروف دریاچه قو اثر چایکوفسکی است. اما مدیر شرکت و طراح رقص‌های این باله، که در مورد توانایی نینا برای این بازی در دو نقش قوی سفید و معصوم و قوی سیاه اغواگر، مطمئن نیست، قابلیت‌های او را زیر سئوال می‌برد.

1. قبل از شروع ساخت فیلم، 10 سال روی فیلم نامه کار شده بود!

2. "Natalie Portman" قبل از شروع فیلم یکسال را برای آموزش رقص باله صرف کرد.

3. در طول فیلم برداری یکی از صحنه های رقص، یکی از دنده های "Natalie Portman" آسیب دید که باعث شد 6 هفته نتواند بازی کند. همچنین در یکی دیگر از صحنه های فیلم "Portman" از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی می شود که حتی نیاز به MRI پیدا کرد!

4. "Meryl Streep" ابتدا برای ایفای نقش "اریکا" مادر "نینا" در نظر گرفته شده بود.

5. در تمامی صحنه های فیلم، شخصیت "لیلی" همیشه لباس سیاه پوشیده است، برای اشاره به تضاد با شخصیت "نینا".

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

e2c381d4dd04.jpg

The dark knight rises

ژانر: اکشن ، ماجرایی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۲

خلاصه داستان : هشت سال از حوادث پایان فیلم شوالیه تاریکی گذشته است. بروس وین (بتمن) اکنون مردی شکسته است که با خدمتکار وفادار خود به تنهایی روزگار را سپری می کند. مزدوری با نام بین (Bane) که از ارتش سایه ها اخراج شده است برای انتقامی ویران کننده به شهر گاتهام بازگشته است. اما انگیزه های واقعی او از بازگشت چیز دیگری است و اعمال خبیثانه او فقط به عنوان پوشش است و …

The dark knight rises طولانی ترین فیلم در مورد بتمن است که تا کنون ساخته شده. این فیلم با 165 دقیقه طولانی ترین فیلم به کارگردانی نولان نیز است. نولان اولین کارگردانی است که توانست سه گانه بتمن را کامل کند.

تام هاردی بازیگر نقش "بین" به دلیل علاقه شدید به نقش های اکشن، بدون خواندن فیلم نامه نقش را قبول کرد.

Anne Hathaway, Jessica Biel, Gemma Arterton, Kate Mara, Charlotte Riley و Keira Knightley برای نقش Cat Woman انتخاب شده بودند ولی در تست نهایی Anne Hathaway توانست نقش را از آن خود کند.

Anne Hathaway بازیگر نقش Cat Woman برای آمادگی ایفای این نقش 5 روز در هفته مجبور به انجام ورزش های سخت کششی و حرکات آکروباتیک بود.
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

Dark Eagle

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
403
امتیاز
657
نام مرکز سمپاد
helli 2
شهر
Tehran
مدال المپیاد
کامپیوتر
پاسخ : 915▬๖ۣۜNima

01ad0e3bd5cb.jpg

Iron Man

کارگردان: جان فاورو | نویسنده: مارک فرگوس

ژانر: اکشن | تخیلی | ماجرایی

سال انتشار: ۲۰۰۸

خلاصه داستان: تونی استارک، یک نابغه ی مهندسی پلی بوی، کسی که شرکت استارک را از پدرش به ارث برده است به همراه دوست خود کلنل جیمز رودس برای نمایش موشک جدید خود با نام "جریکو" به مناطق جنگی در افغانستان سفر می کند. استارک در طی کمینی در راه به شدت زخمی شده و توسط گروهکی تروریستی با نام ده حلقه در غاری زندانی شده و گروگان گرفته می شود.

مرد آهنی به عنوان یکی از برترین فیلم های سال ۲۰۰۸ توسط بنیاد فیلم آمریکا انتخاب شد. فیلم در هشتاد و یکمین مراسم اسکار، نامزد بهترین جلوه های یصری و بهترین تدوین موسیقی شد اما آن ها را به مورد عجیب بنجامین باتن و بتمن: شوالیه تاریکی باخت. همچنین برای جایزه ساترن در ۹ بخش نامزد شد، که به جوایز بهترین فیلم علمی تخیلی، بهترین کارگردانی (برای فاورو) و بهترین بازیگر مرد (برای داونی) بسنده کرد.

در همان سال، مجله ی ایمپایر مرد آهنی را به عنوان یکی از ۵۰۰ فیلم برتر تاریخ انتخاب کرد. همچنین تونی استارک به عنوانی یکی از ۱۰۰ شخصیت های برتر تاریخ معرفی شد و در لیست ۱۰۰ شخصیت های تخیلی ماندونیا دات کام رتبه ی ۳۷ ام را بدست آورد. این فیلم همچنین نامزد جایزه ی انتخاب کودکان سال ۲۰۰۹ شد که از فیلم دبیرستان موزیکال ۳: سال آخر شکست خورد …

1. "nicolas cage" و "tom cruise" هر دو علاقه مند به بازی در نقش "Iron Man" بودند ولی در نهایت این نقش به "robert downey jr" داده شد.

2. لباس "Iron Man" از 450 قطعه مجزا ساخته شد.

3. "Shaun Toub" بازیگر نقش "Yinsen" در فیلم یک ایرانی متولد تهران است. همچنین آهنگ ساز این فیلم هم "رامین جوادی" یک ایرانی متولد آلمان است.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

7db14e12fb49.jpg

The Avengers

ژانر: اکشن هیجانی

سال انتشار : 2012

خلاصه داستان : فیلم با حمله غیرمنتظره دشمنان به زمین و به خطر افتادن امنیت جهانی شروع می شود. پس از این Nick Fury، رئیس سازمان حافظ صلح بین الملل ( SHIELD ) دستور تشکیل تیمی خبره برای مبارزه با دشمنان را می دهد. در پی این اتفاق ابر قهرمانان دور هم جمع می شوند…

1. "Jeremy Renner" برای آمادگی بازی در نقش "Hawkeye" توسط ورزشکاران تیر و کمان المپیک آموزش دید.

2. مدلسازی هالک ترکیبی از بدن یک بدنساز به نام "Steve Romm" و چهره بازیگرش "Mark Ruffalo" است.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

8d66338fab37.jpg

The Matrix

ژانر: اکشن | ماجراجویی | علمی تخیلی

سال انتشار: ۱۹۹۹

خلاصه داستان :« توماس ای. اندرسون مردی است که زندگی دوگانه‌ای دارد. در روز او یک برنامه نویس یک شرکت نرم افزاری است و شب‌ها هکری تحت عنوان نئو. نئو همیشه به دنبال فهمیدن حقیقت زندگی‌اش بوده است، اما حقیقت خارج از تصور اوست. او با یک هکر افسانه‌ای بنام مورفیوس که توسط دولت بعنوان تروریست شناخته شده، ارتباط برقرار می کند، و به همین خاطر تحت تعقیب پلیس قرار می گیرد.
مورفیوس نئو را در دنیای واقعی بیدار می کند، یک سرزمین بایر و ویران، جایی که ذهن اکثر انسان‌ها توسط گونه‌ای از ماشین‌ها، در ماتریکس اسیر شده‌ است. اکنون نئو باید بعنوان یک شورشی در دنیای ماشین‌ها به ماتریکس بازگردد و با مامورها مقابله کند، ابر برنامه‌های قدرتمند کامپیوتری ای که وظیفه دارند نئو و تمام شورش انسانی را سرکوب کنند.

1. بازیگران اصلی قبل از شروع فیلمبرداری، 4 ماه را صرف آموزش هنرهای رزمی کردند.

2. برای سکانس اکشن ابتدای فیلم 6 ماه تمرین و 4 روز فیلمبرداری صرف شد!

3. کدهای سبز رنگ کامپیوتری ماتریکس، ترکیبی از حروف برعکس انگلیسی، اعداد و حروف ژاپنی هستند.

4. نقش "Neo" ابتدا به "لئوناردو دی کاپریو"، "تام کروز"، "نیکلاس کیج" و "ویل اسمیت" پیشنهاد شد ولی هر کدام به دلایلی این نقش را نپذیرفتند. نقش "Agent Smith" هم ابتدا به "ژان رنو" پیشنهاد شد ولی به خاطر بازی در فیلم گودزیلا این نقش را نپذیرفت.
 
بالا