• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

معرفی مستند های ورزشی

  • شروع کننده موضوع
  • #1

nbalinparast

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
885
امتیاز
2,105
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 تهران
شهر
تهران
تو این تاپیک مستند های ورزشی ای رو که دیدین با مختصر نقد یا توضیحی دربارشون بذارین. :)
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

nbalinparast

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
885
امتیاز
2,105
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 تهران
شهر
تهران
پاسخ : معرفی مستند های ورزشی

100818063012550454.jpg

بازی فوتبال در صدر بازی های ورزشی قرار دارد و از دیرباز اکثریت مردم با این رشته ورزشی آشنایی داشته و بدان پرداخته اند، اسطوره های زیادی پا به میدان سبز گذاشته و در پی سال ها تلاش و درخشش و ارائه بازی های خوب بالأخره به دست فراموشی سپرده شده اند. تنها وجود فیلم ها و مستندها از این ورزشکاران شایسته است که یاد و خاطره شان را در ذهن ها باقی می گذارد و می تواند موجی از خاطرات گذشته را به تصویر بکشد
در مستند های ورزشی ارائه شده به زندگی شخصی، نحوه محبوبیت، لحظات به یادماندنی ترش و شیرین فوتبالیست مربوطه پرداخته و نگاهی گذرا از جوانی تا اوج شهرت دارد.

اینم لیست مستند های موجود در مجموعه + لینک دانلود
پسورد:ir-dl.com

+اگه کسی لینک دانلود مستند ها به طور تکی رو پیدا کرد حتما بذاره.

e6843_Capture.png
 

fateme.RMA

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,717
امتیاز
8,613
نام مرکز سمپاد
فرزانگان یک
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1393
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : معرفی مستند های ورزشی

شیاطین سرخ ۹۲،‌ یک مستند سینمایی است درباره اوج گرفتن شهرت دیوید بکهام، نیکی بات، رایان گیگز، پل اسکولز،‌ فیل و گری نویل در باشگاه منچستر یونایتد.
این فیلم اتفاقات بین سال‌های ۱۹۹۲ و ۱۹۹۹ را پوشش می‌دهد؛ یعنی زمانی که گیگز برای بار اول در تیم بزرگسالان یونایتد ظاهر شد تا زمانی که در جام باشگاه‌های اروپا به اوج شهرت رسید.
در این فیلم نشان داده می‌شود که چگونه چهار پسر بچه ۱۴ ساله از طبقه کارگر و با پیشینه‌های متفاوت جمع می‌شوند تا در یک باشگاه بازی کنند و اعضای مهم یکی از تیم‌های مورد تحسین دنیا و دوست‌های جاودان یکدیگر شوند.
در این فیلم با این شش بازیکن و همچنین با زین‌الدین زیدان، تونی بلر و مانی از استون روزز، اریک کانتونا و دنی بویل (کارگردان انگلیسی) مصاحبه می‌شود.
رایان گیگز می‌گوید: «زمانی که به ما پیشنهاد ساخت این فیلم داده شد، به من فرصتی داده شد تا دوباره تمام اتفاقات زندگی شغلی خودم و سایر افراد مربوطه را مرور کنم».

این مستند که چند وقت پیش از همین من و تو خودمونم پخش شد یکی از بهترین مستندهایی هست که درباره منچستر ساخته شده! بسیار زیبا و نوستالژیک هستش به خصوص برای کسایی که علاقه شدیدی به رایان گیگز دارن 8->

لینک خرید اینترنتی
 

Luna H.

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
468
امتیاز
2,194
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
گنبدکاووس
سال فارغ التحصیلی
95
دانشگاه
علوم پزشکی مازندران
رشته دانشگاه
داروسازی
پاسخ : معرفی مستند های ورزشی

چه به موقع :D


دقیقاً همین امروز، مستند Die Mannschaft یا همون «تیم» در بیش تر از 500 سینما تو آلمان اکران شد.


در این مستند نود دقیقه‌ای که متفاوت از فیلم قهرمانی سال 2006 ساخته شده، حتی تماس‌های تلفنی بازیکنان و مدیران برنامه‌ها هم نمایش داده می‌شود. این مستند به روندی که طی شد تا چهارمین ستاره روی پیراهن ملی آلمان نقش ببندد می‌پردازد؛ از شروع اردوی تمرینی در تیرول اتریش تا سخنرانی ولفگانگ نی‌یرزباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان داخل هواپیما به سمت شهر ریودوژانیرو بعد از پیروزی تاریخی 7 بر یک در بازی نیمه‌نهایی مقابل برزیل، تا جشن بزرگ سراسری مقابل دروازه براندنبورگ در برلین پایتخت آلمان بعد از فتح جام. توماس مولر هم که به ملی‌پوش طناز آلمان معروف است، در این مستند سعی کرده با شیرین‌کاری‌هایش لحظات مفرح و شادی را برای بینندگان فراهم کند. عنوان این فیلم به این دلیل "دی مانشافت" (به معنای تیم) انتخاب شده است که استیون جرارد ملی‌پوش مطرح انگلیسی حین دیدار افسانه‌ای آلمان برزیل در نیمه‌نهایی جام جهانی، در توئیترش نوشت: "برزیل نیمار دارد؛ آرژانتین مسی؛ پرتغال رونالدو و آلمان یک تیم!
v6mkzwc3qybn5uryt9b1.jpg
 
بالا