• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

  • شروع کننده موضوع s!na
  • تاریخ شروع

این پادکست رو چطور ارزیابی میکنید؟

  • عالی

    رای‌ها: 78 47.9%
  • خیلی خوب(تا زمانی که رای‌ه عالی بیشتر باشه این خیلی خوب می‌مونه :-")

    رای‌ها: 57 35.0%
  • نظری ندارم.

    رای‌ها: 28 17.2%

  • رای‌دهندگان
    163
وضعیت
موضوع بسته شده است.

ROZHIN kocholoo

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
286
امتیاز
1,043
شهر
کرج
دانشگاه
صنعتی شریف
رشته دانشگاه
علوم کامپیوتر
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

وای عاااااااالی!
اصلن لنگه نداشت منم برم زنمو آماده کنم واسه پادکست بعدی ایشالله حضور ما هم شنیده بشه.
تا بدرودی دیگر دودورودود! =))
مثل اینکه اون دروده نه بدرود! :-"
 

ki miya

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
165
امتیاز
2,216
نام مرکز سمپاد
فـرزانـگـان یــک
شهر
اراک
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

انگار ساعت شیشه ولی تقصیر من چیه پادکست خودتون طولانی بود :-"

آفرین آفرین واقعا عـــــــــــــــــــالی بود /m\

خیلی خوشمان آمد ;;)

این کلاه قرمزی بچم چرا صداشو بریده بودین؟ :-w

این 5-6 تا وویس آخرم صدای آهنگ خیلی رو اعصاب بود ب خصوص ساسی :-"

درکل باید بگم شاهکار بودو خیلی قشنگ حرف میزدین x: <D=
 
ارسال‌ها
2,285
امتیاز
62,942
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
بناب
سال فارغ التحصیلی
94
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

خب دوستان اون نظر قبلی بنده راجب عالی بودن و اینا موقعی بود که فقط اولشو که مربوط به اس ام اس های دریافتی lof بود رو گوشیده بودم ، بود ! :D

الان نظر حقیقی و واقعی و درستمو میگم !

خب اول مثبتاشو بگم بعد منفیارو یکم شوک زده نشیم ! :-"

من هم اکنون که در حال تایپم ، هندزفری تو گوشمه و دارم اولین پادکست رو گوش میدم که به جرئت میتونم بگم بهترین در مقایسه با پادکست قبلی [ مربوط به تولد سمپادیا ] و همین پادکست عیدانه بود . یعنی اصلا انتظار همچین کار قوی رو نداشتم من . خب چون اولیه و فعلا چندان مسلط نیستن بچه ها ، باید بد میبود :D ولی عالی بود ! :-" دست گلشون درد نکنه .

و اما اینکه اگه دقت کنین تو اون فقط 5 نفر ویس دادن در حالیکه تو پادکست عیدانه ما نزدیک به 50 تا ویس از بچه ها داشتیم ! /m\ یعنی حدود 10 برابر شدن و این یعنی عالی ! :P یعنی آفرین به اینهمه تلاش و سمپادی بودن .

هم اینکه قسمت داکتر انیاک :)) خیلی خوب بود ! واقعا دست مریزاد ! قسمتای دیگه هم خوب بود و کلا ویس های بچه ها حرف نداشت !

اما جنبه منفیش که همه میدونن ، زیاد رو قسمتای آهنگ پس زمینه و کم و زیاد شدن صداش موقع صحبت بچه ها خوب کار نشده بود . به نظر من اگه یه آهنگ آروم تر برای پس زمینه کار میذاشتن خیلی بهتر بود . چون بعضی جاها واقعا آدم نمیدونست به صدای بچه ها گوش بده یا آهنگ ! :)) :D

ولی در کل مرسی از زحمتی که سینا و میس میر و خورده ای !! [ من هرجا کم بیارم میگم x و خورده ای !! :-" ] و بقیه بچه ها کشیدن . کار سختیه انصافا . ولی میتونست قوی تر از اینم باشه :)

عیدتون مبارک [ الان دیگه حال همه بهم میخوره ! :| :-فُحش ! :P ] موفق یاشیم ! ;))
 

سپيده

3pide gh :-"
ارسال‌ها
104
امتیاز
774
نام مرکز سمپاد
فرزانگان6
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
95
دانشگاه
علوم پزشكي گيلان
رشته دانشگاه
پزشكي
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

همه چیش خوب بود فقط اونجاش که اهنگ ساسی بود خیلی بلند بود :D :rolleyes: من بیشتر ترجیح دادم اون قسمتو اهنگو گوش بدم :-"
ولی کلا همه چی توش خیلی هماهنگ بود اهنگا زماناش به موقع بود واینا و اونا
فقط یه ایراد داشت اونم این بود که صدای من توش کم بود! :D ;;) :))
خب دیگه خلاصه خیلی خوب بود دست همه درد نکنه <D=
خسته هم نباشید :)
 

August McJoseph

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
733
امتیاز
3,916
نام مرکز سمپاد
هاش II
شهر
مشهد
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

خب بعد دانلود تو مهمونیو با لپتاب دایی بنده خدا که خودش مهمون بود خونه مادربزرگم و بعد گوش کردنش در بین اذیت کردنا و مو کشیدنای دوتا پسر خاله کوچیکم و از سر کول بالا رفتنا و اینکه ده ها بار مجبور شدم وسطش توضیح بدم که چی تو گوشمه که وسط مهمونی تو یه فضای دیگم و اینا نظر اصلیم رو اعلام میدارم.
ابتدا که شروع بد نبود فقط من درنیافتم اون تیکه که یکی داره تو بیسیم گرا میده چه ربطی داشت :-? کلاه قرمزی بسیار حرکت خداپسندانه ای بود >:D<
بعد من اون موقع که \ادکست رو گرفتم گوش دادم هنوز نمیدونستم که مسابقه هستش که مجری رو حدث بزنیم. بعد که اومدم ببینم چند نفر ویس دادن خود پست رو خوندم و دیدم که مجری رو در هاله ای از ابهام گذاشتین ولی به محض اینکه حرفاش شروع شد و گفت »اگه میشه بکشین بیرون دیگه کارو زندگی..« بدونه اینکه بدونم مسابقس حتی در حالی که مهمونی بود گفتم عه سروشه! بسیار خوب بود اجراش از نظر من و فانشم متناسب بود.
اما من نظرم رو دونه دونه راجب ویس بچه ها مینویسم اما اگه فک میکنین طولانیه نخونین چون من حس میکنم که هرفردی که زحمت کشیده و ویس داده حالا دوس داره که نظر بقیه رو بدونه راجب هرچی که داده و بخاطر همین این \ست هارو میخونه و دوست داره که بدونه بقیه چطور راجبش فکر کردن و به نوعی این رو احترامی به افرادی که ویس دادن میدونم:

تزار: حرفات قشنگ بود اما شاید کلیشه ای ، دکلمه وار بود اما خوب بود. به جرپت میگم چنین تصوری ازت نداشتم و صدات هم بزرگتر و جا افتاده تر و متین تر از تصور من بود.
آهنگ زمینه ی این قسمت لایک
علی پاشا: از صدات نمیدونم چرا بدم میاد، همونطور که از خسروشکیبایی هم خوشم نمیومد. حرفت رو راجب عید تا حدی قبول دارم و اما نگاهی متفاوت بهش دارم. در کل حال نکردم دیگه :د
کی ام دابلیو و شرکاء: رسما گند زدین به هرچی لحن و وزن در خوندن هاتون و پیشنهاد میکنم برین اصلا این عکدمی گوگوش و نمیدونم نکس پرژن استارو اینا و در طرح نابودی موسیقی های قدیمی مشارکت داشته باشین. لوس میبود.
ساحل و دوستش: لهجتون یه جور خاص جالبی بودش ، باحال بود برام ، جالب بود لهجه ها. نفهمیدم کجایین. خوب بود از سرمون زیادیه :د
شریعتی: بسیار بسیار شمرده حرف میزدی نسبت به حالت عادیت و این یکم برام جالب نبود و دوست داشتم که مثل یک سخنرانی توی کنگره ی ادبیات فارسی نباشه، حرفای کلیشه ای بود اما اگه حرف واقعی آدم کلیشه باشه بنظرم اشکالی نداره و خوب بود. حرکت عذر خواهی وسط پادکست عید رو درک نکردم. از این شمردگی که هی وسطش مکث داشت حتی لجم میگرفت ینی :د میگفتم بگو دیگه اه ;)) ممنون
آهنگ آنسرلی پس زمینه خوب و راضی
نسرین: درکل خوب بود و البته از اون مخاطب خاص دارا بود. بسیار طبیعی خودت و ممنون
غزاله: نمیشناسمت اما حرف هات بد نبودن.
زنگ ادبیات بودنش جالب بود.
همید شجاعی و سینا: صدای این سینارو کمی بزرگترانه تصور میکردم، کشت خودشو بچه اینقد غر زد هعی بنده خدارو حرص دادین ولی پسر خودایی فان و باحالیه و دوسش میدارم گرچه کمی عن است گاهی اما خوبه. همید حرکت بسیار بیخودی بود تبلیغ کتابخوانی و فیلم و خلاقیت و اصلا حال نکردم ، تریجح میدم یه پادکست رو خودمون باشیم و شخصیت و منش و زندگی و اینا، بکشیم دیگه از اینا بیرون، اینا وسیلن و میرن و میرن و اتفاق میفتن و میگذرن. بیخیال به هرحال. ممنون + آی\دت تو حلقم سینا . کلا یه تا\یک بزن لیست کن چیا داری برام مهمه بدونم جدی :د
جنا : خوب وبد و همچین نوبانه بودش اما بازم راضی بودم ازت زیاد.:)
علی سینا: بزرگ شده عمویی :)) چه سریع بزرگ شد این!
موشیرا میشونه : صدات رو خیلی دوس داشتم و یه حس بچه گانه ی قشنگی تو صدات بود، امیدوارم که کنکورت رو عالی بدی و توصیه هات رو واقعا بنظر قشنگ بودن . این موشیرامیشونه بود؟! (از نظر تلفظ) من یه عمره موشیرا میش نا وءُ تلفظ میکردم :-" یه ندا میدادین درستشو :-"
(آهنگ پس زمینه قشنگ بود)
کلا این داستانشو که هم تعریف میکردی خیلی جالب بود. اصن من چون یه حس بزرگانه تری نسبت به تو داشتم الان یه حس نازی در حد این حسی که به عروسک خرسیا دارم بهت دارم ینی ;)) ممنون >:D<
ارغوان: واقعا لطف میکنی باید یه مراسم تقدیر برای این زجری که متحمل شدی برات ترتیب بدیم. همون حسی رو که به تبلیغ کردن همید داشتم به این تبلیغ کردن توهم داشتم، بسیار بیخود.
زهرا: قشنگ بودش و صدای ظریفی داشتی و خانواده ی برتر شدن رو بهت تبریک میگم (; خوبه که سال برات خوب بود. :) ممنون
طوبی: از اول صدات رو شناختم، در کل من شخصیت تورو دوس دارم، وویست هم بسیار خوب بود و کاملا راضی. ممنون ازت :)
مهشید: نظر خاصی ندارم، به هرحال هر مجموعه ای روند رشدش همینه، یسری میان یسری میرن، همین. ممنون
جواد: کشتی بابا مارو توء« دیگه. ایش. :-" خوب بود.
نگار: من جزو دست اندرکاران تهیه ی این ویس بوده و خوشحالم بعد تلاش خوب و با حس در اومد.
بلوفر و مریم: حرفاتون جالب بودش و نکته ی جالبش این بود که با تلکنفرانس ویس داده بودین <D=
ریحانه: چی بگم که خدارو خوش بیاد، یه ساده ی آروم و کسل کننده ای بود، بد نبود.
زهرا ج: خیلی خوب بود، ساده و خوب و قشنگ. ممنون :)
کیاناز: ;)) خب من این یکی ویس رو هم قبلش شنیده بودم چون جزو دست اندرکاران بودم باید نظر میدادم راجب ویس همسر گرام. خیلی خوب بود و با روحیه ی دوست داشتنی کودکانه ی کیاناز کاملا مطابقت داشت. >:D< عالی اصن ;))
(آهنگ پس زمینه ی اذل خوب بود)
گاءوچو: کلا با این دیگه تا این حد عشق یه خواننده بودن حال نمیکنم اصلا. بن رو و اینا دقیقا حرفت رو میفهمم (ر.ک به ویسم تو پادکست قبلی)ممنون
ویدا: یه صدای روم جالب بود ، خیلی م خلاصه و ساده و راضی بودم ازت :)
سهیل:در مورد خوب و بد بودن سال کلا به این خوب و بد بودن سال اعتقاد ندارم، اما خیلی خوب و جا افتاده بودین جفتتون .
بابک: من همونطور که از شخصیتت تو ایت خوشم میومد از ویستم خیلی خیلی خوشم اومد و اگه سهامش به فروش میرسید نصف اون رو میخریدم. عالی بود و با اکوی صدات در کل به مرور در افق محو شدی !
ترانه : خوب بود راضی بودم :) رو تایپ منم تاثیر داشت. کلا قرمزی هم از انتهای هی\وتالاموس موافقت اعلام مینمویم.
بخش هنر مندان:
بهراد : یکم صدای قطعه تیز بود و من از اینجور صداهای زیاد تیز خوشم نمیاد زیاد اما خیلی قشنگ بود و خیلی هم با تبهر نواخته شد بود،ممنون :)
پرنیان: هم صدای زیبایی داری هم آهنگ شنگولانت فوق العاده بودن و واقعا من این آهنگ رو چند روز پیشم که توی یک فیلم دیده بودم بنظرم عالی بود و حالام دیدم که زدی خیلی قشنگ بود، واقعا دوس داشتم. >:D<
جالب ترین بخشش این بود که من دوس داشتم تو این قطعه دقت کنم و صدای واقعی فشردن کلیدای پیانورو بشنوم که لای موسیقی شنیده میشد. 8->
(ساسی مانکن خاطرات رو زنده نمیود از اوایل راهنمایی که یه پسر خاله داشتم کوچولو بودش در حد یه سال بعد با این آهنگ خیلی ذوق میکرد)
بی هویت و مجید آژیراک: قشنگ بود اما گند خورده بود به چیزایی که میگفتین کلا حواسه همه به ساسی مانکن بود، من فک میکنم توطءه ای در کار بوده در جهت تخریب چهره ی عمومی شما :))
(بابا یبار بوش زنگ زدو گفت این خانومه که ... =)))
قطعه موسیقی مجید آژیراک: اصن خوب در نیومده بود اما تلاشت قابل تقدیره . خوب بود. بهتر بود یه حرفیم میزدی عین بقیه.
(آهنگ بندری :)) این همون شیک مجلسیایی بود که سروش میگفت :)))
آناهیتا.هیت: خیلی قشنگ بود هم حرفا هم لحن . ممنون :)
سپیده : قشنگ بود و ممنون، خلاصه و مفید.
الی : بسیار عالی داوش <D= پیرو پیرامون صحبت های دوست عزیز و مهربانم در مورد اون دید که به این لحظات دارن و باعث خاص شدنش میشه در نظرشون \یشنهاد اینه که این ویدءو (کلمه ی قبلی لینک است،‌کلیک کنید)رو تماشا کنید. نصیحت هات هم تو حلقم ینی ;)) و امضا ایضا.
(+ لازم به ذکره چه خوب شد من خودم آهنگ پس زمینه فرستادم که برام بذارن الا معلوم نبود چه بلایی قراره سر آهنگ پس زمینم مث این ویسای قبلی بیاد ;)))
اصن از مجری گری علیرضا خوشم نمیاد همینجوریش از صداش بدم میاد بعد نصف شب زیر پتو ایا و ...
مبینا: ممنون حرکت خوبی بود.
سارا و مبینا و اینا: خیلی عالی و شاد و اینا اصن <D= <D= <D= :)) :)) :)) :)) ;)) ;)) ;)) سارا هم معرکه اصن ! /m\
(موسیقی =P~ =)))
مهران و پوریا و میثاق و اینا : خوب بودش و همکاری و ویستو بسیار شایان توجه بود ، خیلی قشنگ بود. بعد این برنامه هه و اجراش طرح جالبی بود گرچه با لهجهش اصن حال نکردم [nb]گرچه کلا با لهجه حال نمیکنم و حتی تهرانیش بنظرم مزخرفه و حرف زدن دیپلوتانه رو ترجیح میدم که بر اساس فارسی معیار و بدور از هر لهجه ای باشه.[/nb] . لایک (;
داون : با این حرفت راجب عید و انتظارش واقعا موافق بودم.و صدات خیلی خوب و حرفات هم قشنگ و جالب بود. ممنون
(آهنگ پس زمینه که شروعش با صدای بلندش در صدای آخرای ویس داون هم اختلال ایجاد کرد و بسیار بالا هم هم ولومش گرفته شد و بهتر این بود که پایین تر باشه تا صدای خودم رو کمرنگ نکنه آهنگ انتخابی خودم بود که با توجه به درخواستم لطف کردن و روی ویسم قرار دادن و یکی از آهنگ هایی هست که واقعا دوسش دارم و برام خیلی دوست داشتنی و آرامش بخشه. [لینک به موزیک] )
خودم : هیچی دیگه خودمم، شاید دوس داشتم بیشتر حرف بزنیم اما زیغ وقت اجازه نمیداد و همینطورشم نزدیک به سه دقیقه هست صحبتم .
اما چون کلا بدلیل بلند بودن صدای پس زمینه شاید صدام واضح نبود این ویسم بصورت مجزا هستش بدون صدای زمینه. [لینک به ویس]
برعکس دفعه ی\یش که من سعیم رو در شاد بودن و خوب بودن گذاشته بودم اینبار متفاوت بودم ، راستش دور قبل اینق سعی کرده بودم که شاد بسازمش که وقتی صدام رو شنیدم نمیشناختم در این حد که انگار موقع ی دوییدن ضبط شده و اینا، اما سعی کردم اون طبیعی بودن حفظ بشه اینبار و کاملا مدل شخصی من در حرف زدن و هم مشخصه و اون تکه هایی و لحن های خاص خودم که مثلا توی جملاتی مثل »توء ِ پادکست« » أءینجور چیزا« »خشالو شاد و خندان« »تریبا [nb]= تقریبا[/nb] « و...
حجت: نمیشناسمت اما به هر حال جسارت یه کاربر جدید برای شرکت در پادکست خوب بود. ممنون :)
(آهنگ پس زمینه ی قدیمی لایک)
پوریا : :) بیشتر چون شخصی بود نظر نمیدم. :)
پلاس می : در کل صدای عروسکی شاد کننده ای بود و خوب بود. صحبت هایی بود که خودشون کلیشه بودن در گریز از کلیشه و ، ولی با اینکه کلیشه بودن خوب بود و ممنون. رمز نو شدن را باید آموخت و الا بهار فصلیست تکراری. :)
مادمازل : تحلیل خوبی و در واقع بد نبود. ممنون
سروش : خیلی خوب بودی 8-> ممنون ازت ;;)
کلاه قرمزی : \:D/ P:>

یه حس تفکیک جـنس‍‌‍یتی هم داشتم، قسمت اول تراکم دخترا بیشتر بود و قسمت دوم پسرا و نوع آهنگ های پس زمینه و کلا دیزاین و اینام فرق کرده بود و انگار توسط دو شخص مجزا انجام شده بود، یا طرف قسمت اول فک کرده بود وقتشو زیاد میگیره دیگه آخراش دیده بود چقد طولانی شد همرو وصله زده بود گذاشته بود که صرفا تموم بشه بره دنبال کاروزندگیش.
در کل ممنون.
÷ در مورد لینک دانلود با کیفیت بالا بگم که دوستان مگا با توجه به اینکه آغاز بکارش هست فعلا صرفا گوگل کروم رو سا\ورت میکنه و اگه با بروزر دیگه ای برین موفق به دانلود نمیشید.

اینجا رو هم ویاریش میکنم نظرات بچه هارو نسبت به ویسم پاسخ میدم.
ویرایش:
آگوست: چه همه هم بن شدن :> ... اِ :O چقدر این بار ساکت بودین! خوشحال و شاد و خندان خوبه /m\ موفق :)
تبدیل شدم به اسطوره، الان دلم تنگ شده برا بن اصن ، مولتی بسازم بیام بن شم :-<
یسری تغییراتی دادم به هرحال و ممنون بابت نظرت (;
نوید : صدو‌هشتاد درجه تغییر نسبت به پادکست قبلی :-"
(;
آگوست: سعی وافر در عدم استفاده از خُشالو شادوخندان....خشالو شادو خندان بودن هم تاثیر داره خودتوناراحت نکن
باوشه (;
گندم:شوخی میشه نکرد! واضحه ک شاد بودنت رو نباید عوض کنی صرفا وا3 نظر بقیه!(شاید برداشت من غلط بود!)
من شاد بودن خودم بخاطر بقیه تغییر نمیدم چون من یه آدم خوشبختم، اما میبینم که همه ظرفیت و لیاقت خوشحال و شاد وخندان بودن من رو ندارن و بقولی یسری مرز کشی هایی کردم که هرکسی نتونی به من من به راحتی دست پیدا کنه، بنابراین رفتارم رو مکانیزه و بهینه کردم..
 

fateme.n

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
629
امتیاز
2,398
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
نجفآباد
سال فارغ التحصیلی
1394
رشته دانشگاه
کامپیوتر
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

فوق العاده بود واقعا.خوشمان آمد
کاش منم شرکت کرده بودم و میگفتم که "سمپادیا برام یه شکست بود.چون لایک نگرفتم زیاد و نتونستم جوری که باید خودمو نشون بدم"
از همه دوستان هم که زحمت کشیده بودند ممنون.
اما گفته شده بود که بچه های پشت پرده خیلی زحمت کشیدند و شما شاید ندونید
آخه مگه بزرگان میذارند که ما تجربه کنیم اینا رو
بدک نیست اگه بذارید همه این چیزا رو تجربه کنند و از زحمات پشت پرده هم درک کنند

و اگه یه پادکست دیگه بذارید این چند وقت خیلی عالیه
 

Fateme.Q

کاربر فعال
ارسال‌ها
41
امتیاز
468
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
خرم آباد
مدال المپیاد
سوء سابقه
دانشگاه
نامعلوم
رشته دانشگاه
دندانپزشکی
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

به قول پسرعموم هیلی هوب بود...
فقط بعضی جاها آهنگ پس زمینه خیلی صداش زیاد بود...نفهمیدم دوستان چی گفتن...
ایشالا قسمت شه مام مشرف شیم پادکست مقدس... [-o< [-o<

مجریشم خوب بود... /m\

اون جایی ک بارو بارو لری خوندن خدایی ری*ند دوستان... :P
 

G.MM

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
593
امتیاز
13,320
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
95
دانشگاه
University of Paris-Saclay
رشته دانشگاه
Integrative Biology and Animal Physiology
تلگرام
اینستاگرام
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

مجریش عاااااالی بود
ایول دمت گرم /m\
بقیه بچه ها هم خیلی خوب بودن
فقط صدای جواد یه جوری بود :-?
ولی خیلی حال داد صدای بچه های سایتو شنیدم 8->
 

aliabedini

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
377
امتیاز
742
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد2
شهر
مشهد
مدال المپیاد
ریاضی کامپیوتر
دانشگاه
فردوسی
رشته دانشگاه
برق
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

الان دارم گوش میدم چیز خوبیه
اما مجریش از همه بهتره عالی کا کرده

دمتون گرم چیز خوبی شده h-: h-:
 

saratahmasbi

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
157
امتیاز
1,157
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
سارایوو(بوسنی و هرزگوین)
رشته دانشگاه
حقوق
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

واقعا عالی بود دستون طلا >:D<
 

most wanted

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
215
امتیاز
669
نام مرکز سمپاد
علامه حلی2
شهر
تهران
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

خب خوب بود ديگه فقط صدا منو کم داش: دال که خزه همون دى
این که زیر صداش ساسی بود.. چرا آخه بچه گناه داشت
سجاد مهران اینا کارشون خوب بود :-"
آخرش من امید وار که الان صدا کلاه قرمزی و میشنوم دیدم فقط آهنگه :((
ولی حرف کلیشه ای زیاد زده شدا..چی زر میزنم؟..م3 که میگن خوب بوده :-?? :-"
 

mehdihosseini

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
376
امتیاز
1,335
نام مرکز سمپاد
sampad neyshabour
شهر
نیشابور
مدال المپیاد
فیزیک و شیمی
دانشگاه
شهید بهشتی مشهد
رشته دانشگاه
تربیت بدنی(دبیری )
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

مرسی از پوریا بخاطر تبریک سال نو با لهجه زیباش >:D<

مرسی از مهران بخاطر ........... :D

و مرسی از میثاق بخاطر داستان زیبای من در آوردیش :))

عالی بود بچه ها <D= (سجادم بود دستش درد نکنه )
 

Y@S@M@N

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
111
امتیاز
234
نام مرکز سمپاد
دیگه سمپادی نیستم
شهر
کاشان
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

عالی بود مامانم هم گوش داد :D
خیلی جالب بود :D
منم میخواستم شرکت کنم دیگه جور نشد
ایشالا دفعه بعد که تجربه هم داشته باشم :)
ولی این یکی خیلی قشنگ بود

بعدانوشت:حرفای سیناخیلی بامزه بود کلی خندیدم :))
 

afstspeed

کاربر فعال
ارسال‌ها
72
امتیاز
179
نام مرکز سمپاد
اژه اي ٢
شهر
اصفهان
مدال المپیاد
یخته چی فیزیک
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

مرسي... عااالي بود. واقعا كار جالبيه. اميدوارم بتونم دفعه بعدي شركت كنم
اگه هر هفته ( يا هر چند وقت يه بار ، مدت كوتاه بالآخره ) با موضوع پادكست درست كنين خوبه هااا... ( الآن اوني كه مسؤول درست كردن پادكسته زير لبي ٤ تا فحش ميده به اين نظر!! )
 

minoo 78

کاربر فعال
ارسال‌ها
55
امتیاز
592
نام مرکز سمپاد
فرزانگـــان
شهر
اصفهـــان
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ بود!
واقعا خسته نباشید میگم به همه ی اونایی که وویس دادن و کسایی که اینو درست کردن! :D P:> P:>
 

ftnt

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
383
امتیاز
3,704
شهر
مشهد
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

خیلی خوب بود...مخصوصا بچه های نیشابور،اون داستانِ و اینا...عالی بود اصن... =))
بی هویت و آژیراک هم اعصابخو خورد کردن!کلا من صداشونو نشنیدم،آهنگ گوش میدادم فقط... :-w :-"

از عواملِ تهیه،علی الخصوص آقا سینا هم ممنون!خیلی خوب بود...حسرت خوردم،چرا من نذاشتم...!
 

Majids

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
327
امتیاز
2,711
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد 1
شهر
مشهد
دانشگاه
تهران
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

دوستان خیلی به این قضیه اشاره میکنن، به جان خودم انتخاب آهنگ کوچکترین ارتباطی با ما نداشت، حالا قراره با سینا مهربون باشیم تا آن شه برای همین وارد جزئیات نمیشیم... :-"
 

speed

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
524
امتیاز
3,082
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
میاندوآب
دانشگاه
تبریز
رشته دانشگاه
علوم کامپیوتر
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

خوب بود...البته می دونم از سرم هم زیاده هااااا اما خیلی باحال بود...هاهاهاهاهاهاها
هیچی دیگه گفتم یه چیزی گفته باشم فقط.....همین :D
 

میعاد

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
825
امتیاز
4,571
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
نیشابور-اهواز
دانشگاه
صنعت نفت
رشته دانشگاه
مهندسی نفت
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

بچه های نیشابور :))
بابا دمتون گرم من ک 16ساله اینجام نیشابوری یاد نگرفتم ولی دمتون گرم
 

Parinaz.

پری‌ناز
ارسال‌ها
1,932
امتیاز
9,953
نام مرکز سمپاد
فرزانگان قزوین
شهر
قزوین
سال فارغ التحصیلی
1394
دانشگاه
آزاد تهران جنوب
رشته دانشگاه
طراحی لباس
پاسخ : انتشار پادکست عیدانه سمپادیا

خب من چی بگم الان؟ با سر برم تو دیوار؟ با این سرعت نت به زور اومده م سمپادیا؛ می بینم به به، انتشار پادکست. حالا بشین فقط نظراتو بخون :-" شما هم که گوش دادین، یه دعا در حق ما بکنین که لااقل همین اینترنت قطع نشه :D
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا