• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

انجمن همه کاره های سمپاد

  • شروع کننده موضوع
  • #1

کاربران حذف شده

لنگر انداخته
ارسال‌ها
2,926
امتیاز
8,579
یک ایده که ای مربوط به بخش خلاقیت هم نمیشه، مدت ها هست ذهنم رو قلقلک میده.. تو مدارس سمپاد، آدم های مختلفی پیدا میشن با توانایی های خاص که قرار بر این بوده که استعداد های هشتگانشون شکوفا بشه..

اما متاسفانه به هر دلیلی، اغلب مدارس حداکثر 2 یا 3 تا از این موارد رو پرورش میدند و خوب توی یکسری موقعیت ها هم بچه ها خودشون رو نشون میدن، مثلا المپیاد ها و مسائل درسی و ...

حال بیایم شرایط رو طور دیگه ای نگاه کنیم، بعضی از ماها یکسری فعالیت هایی تو جاهای مختلفی داریم، مثلا یک عدمون نقاش خوبی هستیم، یک عدمون ورزشکار خوبی هستیم و ...

ما میتونیم یه انجمنی برای خودمون تعریف کنیم، حداقل در مرحله اول توی وب، یک آرمی و یک گروه و .. هم داشته باشیم، که اعضای این گروه یا باشگاه، کسایی باشند که تو زمینه های غیر مدرسه ای سمپادی هستند و حرفی برای گفتن دارند. به این صورت مثلا اگر کسی از ما کتاب خون حرفه ای هست و وبلاگی برای اینکار داره، تو قسمت کپی رایت ذکر میکنه که فرد عضو این باشگاهه و در عین حال به تخصصش که معرفی کتاب یا .. هست میپردازه.

هدف اینکار اینکه بگیم خیلی از آدم های توانمند پرورش یافته این محیطن..این کار هزینه و سختی نداره جدا..اما به هر شکل موضوع رو مطرح کردم تا نظرات رو بدونم و اگر بشه شروع کرد، شروع کنیم.
 

Intellectuel

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
313
امتیاز
1,591
نام مرکز سمپاد
فرزانگان3
شهر
مشهد
رشته دانشگاه
l
پاسخ : انجمن همه کاره های سمپاد

به نظر من هم پیشنهاد خوبیه برای این که در حال حاضر توی سمپاد هر کی در یک زمینه ی خاصی خیلی توانایی های منحصر به فردی داره مثلا ممکنه ریاضیشو (که درس بسیار مهمی در مدار س مپاد به حساب میاد)بگیره 10 ولی توی تمام مسابقات فرهنگی و هنری نفر اول باشه.(اگر بخواین در زمینه ی موسیقی می تونم کمک بکنم)
 
بالا