• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

تغذیه و رژیم غذائی

moOn:)

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
335
امتیاز
2,483
نام مرکز سمپاد
فرزانگان ارومیه
پاسخ : تغذیه و رژیم غذائی

این که می گید چربی و انرژی می سوزونن از لحاظ علمی ثابت نشده. در واقع هیچ راهی برای اندازه گیری انرژی لازم برای هضم و جذب مواد غذایی - که اساس مواد غذایی کالری منفی رو شکل می ده - وجود نداره.

برای کاهش وزن ورزش و تغذیه ی درست باید کنار هم باشن، ولی این رو هم مدنظر داشته باشید که تاثیر تغذیه خیلی خیلی بیشتر از ورزشه. تمرکزتون بیشتر رو تغذیه ی سالم باشه. یه پیشنهاد خوب هم اینه که به جای یه دوره رژیم ِ سخت و دریافت کالری خیلی پایین و ورزشای سنگین، کلن سبک زندگی تون رو تغییر بدید. دیرتر به نتیجه می رسید، ولی دیگه مشکل برگشت وزن و فشار رژیم های سختِ دوره ای رو ندارید.
به جای توجه به غذاهای چربی سوز و کالری منفی و ... که اساس علمی ندارن، غذاهای پرحجم با کالری کم مصرف کنید. که همون میوه و سبزیجات ه. نوشیدنی های کالری دار رو هم برای کاهش وزن بی خیال شید. :د درواقع باید هوشمندانه تر از قبل غذا بخورید. مثلن انرژی یه پاکت آب میوه برابر با یه بشقاب سالاده. با انتخاب آب میوه فقط کالری دریافت می کنید بدون این که سیر بشید.
 

sadlove

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,382
امتیاز
31,812
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
شـیراز
سال فارغ التحصیلی
93
پاسخ : تغذیه و رژیم غذائی

اب و هوا میتونه رو میل ادم و نیاز ادم ب غذاها تاثیر بذاره !؟ چرا ؟ من از وقتی بندرم میلی ب چیزای ترش ندارم همش دلم چیزای شیرین میخواد خیلی چیزای شیرین و میخورم . از قضا فقط من تنها اینجور نشدم دوستامم همینه وعضشون.. همین وعض پیش بریم گرد میشیم :| چکار کنیم :/
خب شیرازم درس میخوندم اما میلم ب غذاهای شورمزه بود حتی ترشی زیاد میخوردم :(

میگن برا هواشه :/
 
بالا