• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

چجوری خیلی سریع وارد فعالیت های تحقیقاتی شیم؟!

ParmT

Demo
ارسال‌ها
7
امتیاز
109
نام مرکز سمپاد
.F
شهر
Tehran
.

.
 

Minority

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
224
امتیاز
1,581
نام مرکز سمپاد
شهید دستغیب
شهر
گلُزوادر
پاسخ : چجوری خیلی سریع وارد فعالیت های تحقیقاتی شیم؟!

به نقل از idk :
اینجا تاپیک بالا اومده میپرسم. ببخشید برای بی ربط بودن.
حلقه مطالعات دانشجویی چجور جاییه؟ بعد رابطه با سال بالایی ها برای آدمی که تو ارتباط بسیار ضعیفه چطوری باید باشه؟
یعنی همون روند معمولی شما سر کلاس حل تمرین میشینی و خب بعد از اون چطور میشه همچنان با تی ای رابطه داشته باشی؟
+ استاد راهنما رو آدم میتونه خودش انتخاب کنه؟ :د یعنی من میخوام از اول کارشناسیم استاد راهنمام کسی باشه که حیطه فعالیتش با شاخه ای که من میخوام تو ارشد بخونم منطبق باشه. :د
خب به فکر بهبودش باشین،دانشگاه جایی که می تونید یادبگیرید چطوری با بقیه ارتباط برقرار کنین،ولی خب باید خیلی هم از عقلتون استفاده کنین که نوع و حد و حدود ارتباطاتتون با بقیه چقدر باشه،به نظرم اگه مودب و مشتاق گونه برخورد کنین،اثرگذار خواهد شد؛سعی کنین یه چند قدم جلوتر از سال تحصیلیتون باشین؛و حتی از مباحثی که تویه رشتتون به عنوان مباحث شاخص و به روز محسوب میشن تا حدودی آشنا شین و با TA و استادا صحبت کنین درموردشون و از این کارا دیگه.
در مورد استاد راهنما یا مشاور اینطور نیست که اون بخواد کار خاصی بکنه براتون چون معمولا[تا اونجایی که من می دونم ] شما اونو انتخاب نمی کنی و بسته به ورودیتون یک یا چند استاد میشن استاد مشاور که مثلا من خودم فک کنم یه بار همون اوایل ترم یک رفتم پیشش و چون اصلا باهاش کلاس نداشتم دیگه برخوردی هم نداشتم باهاش.اصولا تعریف استاد مشاور و راهنما تویه دوره کارشناسی فرق می کنه با ارشد و دکتری؛و برای همراه شدن با استادی که شاخه مورد علاقه شما رو کار کرده و باهاش درگیر بوده ؛همون طور که گفتم خودتونید که باید برین دنبالش.باید بگردین دنبال اونا و باهاشون ارتباط بزنین.
 
بالا