• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

تاپیک طرفداران مایکروسافت

  • شروع کننده موضوع
  • #1

parsarostami

کاربر فعال
ارسال‌ها
61
امتیاز
63
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
بوشهر
رشته دانشگاه
احتمالا ژنتیک
در این تاپیک همه میتوانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به مایکروسافت را ارائه دهند. >:D<
از ایکس باکس گرفته تا ویندوز 8 :D
خودم هم هر روز یک یا دو پست جامع ارائه میدم.
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

parsarostami

کاربر فعال
ارسال‌ها
61
امتیاز
63
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
بوشهر
رشته دانشگاه
احتمالا ژنتیک
ویندوز 8

مایکروسافت درسال ۲۰۱۲ ورژن جدید ویندوز را رونمایی خواهد کرد. این ویندوز که هم اکنون ویندوز ۸ نامیده می شود میتواند چالش برانگیزترین ویندوز مایکروسافت بعد از ارائه ویندوز ۹۵ باشد. بعد از ارائه موفق ترین سیستم عامل تاریخ مایکروسافت یعنی ویندوز ۷ که توانست رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کند، به نظر میرسد که مایکروسافت کار سختی برای ساختن یک جانشین خلف برای آن در پیش رو داشته باشد. ویندوز ۷ از زمان ارائه تا کنون ۴۰۰ میلیون نسخه قانونی به فروش رسانده و رکورد سریع ترین فروش تاریخ سیستم عامل را به نام خود به ثبت رسانده و طبق آخرین آمارها توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی ویندوز xp را در ترافیک وب پشت سر بگذارد. با این توصیفات به نظر میرسد که ویندوز ۷ کامل باشد ولی اینطور نیست و این سیستم عامل نیز مانند تمام محصولات دیگر در گذشت زمان کمبودهای خود را مشخص کرده است.
sq_large.png

مایکروسافت میگوید که در طراحی سیستم عامل ویندوز نیاز کاربران مهم ترین عامل تاثیرگذار در هر ورژن ویندوز میباشد و در هنگام طراحی ویندوز ۷ مهم ترین مساله این بوده است که حداقل های سخت افزاری ویندوز ۷ طوری باشد که توانایی اجرا روی نوت بوک ها را داشته باشد که به نظر میرسد در این مورد مایکروسافت کاملاً موفق عمل کرده طوری که را داشته باشد که به نظر میرسد در این مورد مایکروسافت کاملاً موفق عمل کرده طوری که ۹۸ درصد بازار نوت بوک ها در اختیار مایکروسافت و سیستم عامل ویندوز ۷ میباشد اما حالا با عرضه آیپد و شروع شدن تب تبلت ها به نظر میرسد که ویندوز ۷ توانایی رقابت با آیپد و آندروئید را در این رده ندارد علت هم خیلی ساده است:

دلیل اول اینست که ویندوز فقط روی معماری x86 قابل اجراست و این باعث میشود که تبلت های ویندوزی بسیار ضخیمتر، سنگین تر و مهمتر از همه بسیار پر مصرفتر از رقبای خود باشد.

و اما دلیل دوم: با اینکه این ویندوز از سال ۲۰۰۰ توانایی کار کردن با تاچ را دارد ولی عملاً ویندوز برای استفاده با موس طراحی شده و حتی ویندوز ۷ هم از این قائده مستثنی نیست.(البته بهینه سازی های کاملی صورت گرفته ) با این تفاسیر مایکروسافت که پیشتاز ساخت تبلت ها محسوب میشود در این بازار میلیاردی سهم کمی برای خود میبیند و به نظر میرسد که تمام تلاشش را برای بازگشت به این بازار انجام خواهد داد و این کار توسط ویندوز ۸ انجام خواهد شد.



اولین رونمایی:

مایکروسافت اولین بار در نمایشگاه CES 2011 با اعلام خبر پشتیبانی ویندوز نسل بعدی از معماری ARM همه را دچار شوک کرد:
5328386920_234e166a86_z.jpg

Windows-8-300x200.jpg

اما چرا این خبر بسیار مهم بود: برای فهم اهمیت این خبر باید اندکی با معماری ARM آشنا بود اهمیت این معماری در کم مصرف بودن (به هیچ وجه قابل قیاس با پردازنده x86 نیست) و دوم system on chip بودن آنست. soc بودن یعنی اینکه سی پی یو و جی پی یو و جی پی اس و . . . در یک چیپ کوچکتر از یک ناخن قرار میگیرد و علاوه بر حجم کم و مصرف پائین قیمت کمتر به همراه قدرت بالارا نیز به ارمغان می آورد. امروزه شرکت های زیادی با داشتن لایسنس معماری آرم چیپ های دیوایس های موبایل را تولید میکنند که طبق اعلام مایکروسافت در ویندوز ۸ از تولیدات شرکت های انویدیا (خانواده تگرا) و کوالکام (خانواده اسنپ دراگون) و Texas Instruments پشتیبانی خواهد شد. با توجه به این توضیحات فکر کنم متوجه شده اید که مهمترین کاربرد این نوع چیپ ها در اسمارت فون ها و دیوایس های پرتابل هست.
nvidia_tegra_kalel.png

:http://www.microsoft.com/Presspass/Features/2011/jan11/01-05SinofskySOC.mspxNext Version of Windows Will Run on System on a Chip (SoC) Architectures from Intel, AMD and ARM



شروع شایعات:

بعد از این رونمایی شایعات در مورد ویندوز ۸ شروع شد همه آنها در مورد ساپورت نرم افزاری x86 روی چیپ های AMR بود و البته هنوز هم کمی در هاله ابهام وجود دارد سوالی که مطرح بود این بود که آیا این ویندوز با توجه به تغییر دستورات باینری میتواند نرم افزارهای قدیمی را که بر پایه سی پی یو های x86 نوشته شده اند را اجرا نماید برای مثال وقتی اپل در سیستم عامل مکینتاش از سی پی یو های ساخت موتورولا به سی پی یوهای x86 مهاجرت کرد برای اجرا شدن نرم افزارهای قدیمی از شبیه سازی در هسته سیستم عامل استفاده کرد و یا مثال دیگر کارکرد نرم افزارهای ۳۲ بیتی روی ویندوز ۶۴ بیت هستند ولی در این مورد چون شدت تغییرات بسیار بالاتر است شک و تردیدهای بسیاری وجود داشت و هنوز هم دارد در رونمایی اولیه مایکروسافت نرم افزار افیس خود را اجرا کرد و برای نشان دادن سازگاری با درایورها نیز اقدام به پرینت گرفتن کرد ولی این هم چیزی را ثابت نمیکرد.

اوج این شایعات زمانی بود که اینتل اعلام کرد که ویندوز ۸ ARM چهار نسخه خواهد داشت که نرم افزارهای قدیمی را اجرا نخواهد کرد و همچنین نرم افزارهای خود آنها نیز روی یکدیگر قابل استفاده نخواهد بود اما فردای آنروز Steven Sinofsky رئیس بخش ویندوز مایکروسافت ادعاهای اینتل را بسیار دور از واقعیت خواند.

:http://www.businessinsider.com/microsoft-says-intel-exec-was-wrong-about-windows-8-2011-5#ixzz1MlZ5wxL4Microsoft Says Intel Exec Was Wrong About Windows 8



نمایشگاه Computex 2011:

مایکروسافت اولین بار در این نمایشگاه رابط کاربری جدید ویندوز ۸ را رونمایی کرد همانطور که حدس زده میشد این رابط کاربری شباهت زیادی با اینترفیس مترو که در ویندوزفون ۷ استفاده شده بود داشت و برای صفحات لمسی بهینه شده بود اما چیزی که انتظار نمی رفت این بود که این ویندوز دارای دو رابط کاربری به طور همزمان باشد یعنی رابط کاربری کلاسیک و تاچ.
microsoft-computex0037-300x199.jpg

آقای Mike Angulo که معرفی را بر عهده داشت سریعاً به شایعات پایان داد و تاکید کرد که فقط یک ویندوز برای همه پلتفرم ها وجود خواهد داشت.

همه کاشی های ویندوز ۸ زنده هستند یعنی بطور مستمر در حال آپدیت هستند و آب و هوا و ایمیل ها و کانتکت ها را نشان میدهند. نوتیفیکشن ها بدون هیچ مرحله اضافی و ریفرش کردن نمایش داده میشوند این کاشی ها با ابزار جدید توسعه مایکروسافت که بر اساس html5 و css و java میباشد تولید خواهند شد.

این اینترفیس طوری طراحی شده است که وقتی با دو دست تبلت رو دست بگیرید بتوانید با دو انگشت شصت کار کنید:
microsoft-computex0035-300x199.jpg

microsoft-computex0034-300x199.jpg

مولتی تسکینگ در ویندوز ۸ به بهترین شکل ممکن پیاده شده است بله از وقتی که ما به یاد داریم ویندوز قادر به انجام دادن هم زمان کارها بوده است ولی سوال این بود که در حال تاچ و تبلت این امر چگونه انجام خواهد گرفت با سوایپ کردن(کشیدن انگشت) از لبه چپ یا راست به سمت مرکز تسک ها عوض خواهند شد و هیچ گونه محدودیتی در این مورد وجود ندارد و حتی میتوان دو تسک را همزمان روی صفحه نمایش دید اینطور که نصف صفحه مثلاً در اختیار مرورگر باشد و در نصف دیگر شما مشغول دیدن فیلم باشید حتی میتوانید این کار را بین اینترفیس جدید و کلاسیک انجام دهید که این امکانات فعلاً روی هیچ سیستم عامل دیگری وجود ندارد :
microsoft-computex0028-300x199.jpg

microsoft-computex0027-300x199.jpg

ویندوز ۸ با IE10 ریلیز خواهد شد که برای صفحات لمسی بهینه شده است استاندارهای بیشتری از CSS و HTML5 را پشتیبانی میکند.

ویندوز ۸ طبق ادعای مایکروسافت حداقل نیازمندی های سخت افزاری پائینتری نسبت به ویندوز ۷ دارد پس بنابراین میتواند روی گستره زیادی از پی سی ها نصب شود.

اینترفیس جدید علاوه بر تاچ با کیبرد و موس نیز سازگاری دارد مایکروسافت تاکید دارد که ویندوز ۸ با تاچ یا بدون تاچ یک تجربه کامل برای مصرف کننده به همراه دارد. با ساپورت معماری آرم دیوایس های مبتنی بر این پلتفرم بسیار سبک و نازک خواهند بود و طول عمر بالای باطری را تضمین کنند. یعنی احتمال دارد با عرضه ویندوز ۸ شاهد نوت بوک هایی با عمر باطری بسیار بالاتری نسبت به امروز باشیم.

اما شاید مهم ترین نکته در این کنفرانس مربوط به جمله باشد که: مهم نیست که در X86 یا ARM هستید شما از یک نرم افزار استفاده خواهید کرد و اشاره به سخنان اینتل داشت که گفته بود نرم افزارهای X86 روی آرم قابل اجرا نخواهند بود.

مایکروسافت اعلام کرده از روزی که به ساخت ویندوز ۸ اقدام کرده نزدیکترین روابط رو با سازنگان سخت افزار داشته تا شتاب دهنده سخت افزاری رو به بهترین شکل روی این ویندوز پیاده سازی کنه بهمین خاطر در ویدئوهای منتشره از این ویندوز، روانی حرف رو اول رو میزنه با توجه به اینکه این ویندوز هنوز در مرحله قبل از بتا هست به نظر میرسه که ویندوز ۸ روانترین ویندوز ی باشه که ساخته میشه یا حتی روانترین در بین تمام سیستم عامل ها:

دانلود ویدئو:http://media.ch9.ms/ch9/cda16b03-c463-47e7-b604-9ef5011c5b25/Demo.mp4

مشاهده ویدئوی کنفرانس:http://www.youtube.com/watch?v=7MnEndww2YQ&feature=player_embedded

واقیعیت هایی که میدانیم:

تا به حال هرچه گفتیم مطالبی بوده که مایکروسافت در کنفرانس ها عملاٌ نشان داده و تائید کرده اما همیشه شایعاتی وجود دارند که صد در صد حقیقت دارند در اینجا چند نمونه را شرح خواهیم داد.

پلتفرم واحد: اولین مورد مربوط به خبر چند روز پیش میباشد که در این سایت هم منتشر شد (مایکروسافت چشم انداز ترکیب ویندوزفون و ویندوز را نشان داد) که مایکروسافت میخواهد روی تمامی دیوایس هایش یک پلتفرم واحد داشته باشد اگر یک مقایسه انجام دهیم متوجه میشویم با ارائه ویندوز ۸ اینترفیس تمامی محصولات مایکروسافت مشابه خواهند بود هنوز معلوم نیست که منظور مایکروسافت چه بوده است آیا مایکروسافت قصد دارد ویندوز ۸ سیستم عامل ایکس باکس بعدی و ویندوزفون ۸ باشد؟

بعلاوه Tom Hounsell توانسته که نسخه مایلستون ۳ ویندوز ۸ را هک کند و کدهای SMS را در این نسخه از ویندوز کشف نماید هنوز معلوم نیست که این قابلیت برای تبلت ها در نظر گرفته شده یا برای ویندوزفون ۸:
3screenscloud1-300x112.jpg

دکمه بازگشت به تنظیمات کارخانه: این یکی هم حضورش در ویندوز بعدی قطعی میباشد و ظرف ۳ دقیقه ویندوز شما را به حالت اولیه باز میگرداند همچنین سیستم ریستور هم دستخوش تغییراتی خواهد شد و احتمال دارد چیزی مشابه تایم مشین در مکینتاش اپل را اینبار در ویندوز ببینیم

:http://microsoft-news.com/windows-8-to-have-restore-to-factory-settings-feature-installs-in-only-3-min/Windows 8 to have “Restore to factory settings” feature, installs in only 3 min

یکپارچگی با کلود: شاید بعد از افزوده شدن ساپورت معماری آرم این موضوع در رده دوم اهمیت قرار بگیرد ویندوز ۸ تمامی ستینگ های شما رو در سرویس اسکای درایود ذخیره خواهد کرد بدین ترتیب اگر شما پشت کامپیوتر دیگری غیر از کامپیوتر شخصی خودتان با اکانت لایو خودتان وارد شوید به تنظیمات و فایل ها و بوک مارک ها و .. . خودتان دسترسی خواهید داشت

:http://microsoft-news.com/windows-8-will-feature-deep-windows-live-and-skydrive-integration/Windows 8 will feature deep Windows Live and SkyDrive integration

نصب روی فلش درایو: این قابلیت هم مطمئناً طرفدار خواهد داشت ویندوز ۸ روی فلش درایو های ۱۶ گیگ به بالا قابل نصب خواهد بود و با در نظر گرفتن یکپارچگی با اسکای درایو مطمئن می شویم که در این ویندوز به مساله پرتابل بودن بسیار اهمیت داده شده است در ویدئوی منبع لینک زیر میتونید ویدئویی از این قابلیت ببینید:

:http://microsoft-news.com/windows-8-installation-usb-device-shown-video/Windows 8 Installation On USB Device Shown On Video

پشتیبانی از صفحات نمایش ۳ بعدی و وای فای دایرکت و نرم افزارهای پرتابل: Windows8Italia با بررسی Windows 8 Built 7955 این قابلیت را کشف کرد البته مایکروسافت در معرفی ویندوز به صراحت اعلام کرد که بیشترین همکاری را با سازندگان سخت افزار دارد و ویندوز ۸ تمامی سنسورها را پشتیبانی میکند. پلتفرم ویندوز بهترین پلتفرم برای سه بعدی هاست جایی انویدیا با تکنولوژی سه بعدی منحصر به فردش یکه تازی میکند و پشتیبانی وسیعی از بازی های ۳ بعدی به ارمغان میاورد (تکنولوژی سه بعدی انویدیا مختص ویندوز ویستا و ۷ و نیازمند به دایرکت ایکس ۱۰ و بالاتر هست) ولی احتمالاً ویندوز ۸ به طور درونزا صفحات نمایش ۳ بعدی را
:http://microsoft-news.com/windows-8-will-support-3d-screens-wifi-direct-and-portable-apps/Windows 8 will support 3D screens, WIFI Direct and portable Apps

سندباکس: مری جو که شهرتش در سایت ZDNET به خاطر ۲۵ سال اخبار مایکروسافت هست مطلبی نوشته و گفته که ویندوز ۸ دارای سندباکس برای نرم افزارها خواهد بود و چندین مرحله دسترسی برای اونها قائل خواهد شد سندباکس درواقع مثل یک نوع فایروال هست که نشخیص میده کدوم نرم افزار اجازه دسترسی به چه قسمت هایی رو داره
ht_BuildaSandbox_hero_image_thumb-300x136.jpg

اکسپلور ریبونی: مایکروسافت در آفیس ۲۰۰۷ از اینترفیس منحصر بفردی استفاده کرد که کارایی بسیار بالایی داشت و بسیار ازش استقبال شد که ریبون نام گرفت حالا به نظر میرسه در ویندوز ۸ ماکروسافت قصد داره از این برگ برنده استفاده کنه همانطور که قبلاً گفته شد ویندوز ۸ دو اینترفیس خواهد داشت که یکی حالت کلاسیک و قدیمی ویندوز هست و مایکروسافت رابط کاربری آفیس رو با این اکسپلورر ویندوز ترکیب خواهد کرد:
windows8-ribbon-ui-300x220.png

یکپارچگی با اسکایپ: با خرید اسکایپ مایکروسافت ۶۸ درصد بازار IM رو در اختیار دارد و ویندوز بعدی هم با این سرویس ها آمیخته خواهد بود

فروشگاه نرم افزاری: در ویدئوهای نمایش داده شده توسط مایکروسافت گزینه استور بوضوح دیده میشد و شکی وجود ندارد که ویندوز بعدی همراه با فروشگاه نرم افزاری خواهد بود تا هم دولوپرها و هم مصرف کنندگان بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که فروشگاه بازی های پی سی را XBOX.COM راه اندازی خواهد کرد تا گیمرها بتوانند بازی های پی سی را از این فروشگاه خریداری و دانلود نمایند.

هنوز تا ارائه نسخه نهایی ۱ سال زمان باقیست ولی با ارائه نسخه بتا که احتمالاً پائیز امسال خواهد بود بیشتر شبهات برطرف خواهند شد مسائلی مانند مدیا پلیر و ویندوز مدیا سنتر و زون که هر سه تقریباً رقیب هم محسوب میشوند و آیا مایکروسافت بالاخره تصمیم خواهد گرفت که کدام یک را برگزیند.

با بحث های انجام شده تقریباً شکی وجود ندارد که ویندوز ۸ بیشترین تغییرات را از زمان ویندوز ۹۵ تا کنون خواهد داشت و در صورتی که بازخورد مثبتی داشته باشد میتواند امپراطوری مایکروسافت را در حوزه تبلت ها نیز گسترش دهد ولی مهم ترین مساله زمان ارائه این محصول است که به نظر میرسد ۱ سال دیگر تا آن زمان باقیست و در این مدت اندروئید و ios در بازار تبلت بدون رقیب خواهند بود. مایکروسافت تمام تلاش خود را کرده تا محصولی کامل تولید کند و برای همین تن به تمام چالش ها داده است و در واقع هرچه داشته رو کرده است و فقط منتظر عکس العمل مشتری ها خواهد ماند تا نتیجه تلاش چند ساله اش را ببیند. منبع:mymicrosoftlife.net

+ یادتون نره :D
 
  • شروع کننده موضوع
  • #3

parsarostami

کاربر فعال
ارسال‌ها
61
امتیاز
63
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
بوشهر
رشته دانشگاه
احتمالا ژنتیک
اولین تبلت سامسونگ با ویندوز 8

چند روز پیش یه خبری شنیدم که دارن تبلتی باسیستم عامل ویندوز 8 میسازند.
حالا تازه فهمیدم که خبر درست بوده و این افتخار به کمپانی بزرگ و خلاق سامسونگ داده شده.

طبق خبر ها سامسونگ قصد داره هفته آینده در کنفرانسی این ویندوز نسبشده روی تبلت رو به نمایش بزاره.

هر چند جزئیات تبلت هنوز معلوم نیست ولی مشخصه که سازندش کمپانی سامسونگ.
windows-8-tablet.jpg


این هم یه خبر که در یک سایت زده شده بود(www.winbeta.net):
به گزارش وین بتا، پیش از این سامسونگ با ارائه تبلت های گالکسی تب، توانسته بود رقیبی جدی برای محصول آی پد (iPad) کمپانی اپل باشد، رقابتی که این روزها با شکایت بر سر حق ثبت، به دادگاه کشیده شده است. ضمن آنکه پس از عقد قرار داد گوگل با موتورولا، بسیاری از شرکت های استفاده کننده از سیستم عامل اندروید، از جمله سامسونگ نارضایتی خود را از این امر اعلام کرده بودند.
اکنون و با نزدیک شدن به ارائه نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز ۸، این شانس برای شرکتی همچون سامسونگ فراهم آمده است تا با استفاده از سخت افزارهای قدرتمند تبلت هایش، سیستم عاملی کاملاً جدید را در محصولات آتی خود مورد آزمایش قرار دهد.
+ یادتون نره
 

ITMaster

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
151
امتیاز
205
نام مرکز سمپاد
علامـه حلـی
شهر
تهـران
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

من که طرفدار ماکروسافت هستيم
خيلي از ماکروسافت خوشم مياد ولي اپل هم خوبه ها
ولي در کل به علت علاقه به ماکروسافت رقتم دو تا مدرک ICDL رو گرفتم
کلا همه چيز خوبه
اين کنسولي که ساخت خيلي خوب لود و غوغا کرد
کلا با فکر جلو ميره
مشتاقانه منتظر ويندوز 8 هستيم تا ببينين چيه
ولي تا اونجايي که من ديدم فرقي با سون نداره
ولي ماکروسافت ميخواد دوباره غوغا کنه
 
ارسال‌ها
3,096
امتیاز
12,054
نام مرکز سمپاد
.
شهر
.
سال فارغ التحصیلی
2000
رشته دانشگاه
فیزیک
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

آقا من طرفدار خالص مایکرو نیستم.

من طرفدار سیستم عامل و آفیس و کنسولش هستم.

ولی با سیاستش مشکل دارم یه مقداری.
 

shayan-emperor

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
818
امتیاز
506
نام مرکز سمپاد
میرزاکوچک خان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
:-&quot;
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

بیاین اینجا ! دانلود ویندوز 8 و بررسی اون !

http://www.sampadia.com/forum/index.php/topic,85364
 
ارسال‌ها
3,096
امتیاز
12,054
نام مرکز سمپاد
.
شهر
.
سال فارغ التحصیلی
2000
رشته دانشگاه
فیزیک
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

به نقل از Shayan-Emperor :
اومد دانلود نسخه دولوپرش ! + ندی نمیشه !!!!!!!!! x: x: x: x:

http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/apps/br229516

لایک

ولی این که به کار ما ها نمیاد. به کار برنامه نویس های حرفه ای هم تو ایران نمیاد. ما کلا" یه دو سه سالی باید عقب باشیم توی برنامه نویسی برای نسخه های مختلف و جدید.
 

shayan-emperor

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
818
امتیاز
506
نام مرکز سمپاد
میرزاکوچک خان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
:-&quot;
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

به نقل از H O S E I N :
لایک

ولی این که به کار ما ها نمیاد. به کار برنامه نویس های حرفه ای هم تو ایران نمیاد. ما کلا" یه دو سه سالی باید عقب باشیم توی برنامه نویسی برای نسخه های مختلف و جدید.

همه میتونن استفاده کنن ! فقط یه خورده باگ داره + یه سری امکانات رو نداره ! برای کسایی که خیلی مشتاق دیدن این سیستم هستن خوبه !
 
  • شروع کننده موضوع
  • #9

parsarostami

کاربر فعال
ارسال‌ها
61
امتیاز
63
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
بوشهر
رشته دانشگاه
احتمالا ژنتیک
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

به نقل از Shayan-Emperor :
همه میتونن استفاده کنن ! فقط یه خورده باگ داره + یه سری امکانات رو نداره ! برای کسایی که خیلی مشتاق دیدن این سیستم هستن خوبه !
به نظر من صرف نمیکنه این همه بشینی دانلودکنی کلی هم طول بکشه(اون هم نسخه ای که کامل نیست وبه کار نمیاد)
من چندروزی نیستم و به اینترنت دسترسی ندارم.
پسسعیکنید فعلا خودتون خبر هایجدید رو بزارید تا من بیام :D
 

ITMaster

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
151
امتیاز
205
نام مرکز سمپاد
علامـه حلـی
شهر
تهـران
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

اين نسخه دولوپري رو که داده براي برنامه نويساس که دوست دارن اين سيستم عامل رو گسترش بدن
آقا شايان بيشتر از يه کوچولو باگ داره و شما نميتوني به عنوان يه سيستم عامل ازش استفاده کني مگر اينکه توي برنامه نويسي خدا باشي
اين نسخه ي ۸ ي هم که داده بيرون هنوز کامل نشده و بايد يه مدت حداکثر تا کريسمس صبر کنيم تا نسخه ultimate بياد و بتونيم از استفادش لذت ببريم
الان ماکروسافت برداشته ويندوز ۷ رو يه ورژن باحال رو ازش داده بيرون که از لحاظ ظاهري با مک مو نميزنهو شما ميتوني يه سيستم عامل خيلي کامل رو داشته باشي
الان من خودم دارم استفاده ميکنم و دارم لذت ميبرم
البته براي من نسخه پولي هست ولي اگه شما اکانت فايل سونيک داشته باشي به راحتي ميتوني دانلود کني
توي سايت ميهن دانلود هم هست ولي زياد شباهت نداره
اسمش هست Mac Se7en
خيلي باحاله
دانلود کنيد و لذت ببريد
 

shayan-emperor

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
818
امتیاز
506
نام مرکز سمپاد
میرزاکوچک خان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
:-&quot;
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

به نقل از امیر م. :
اين نسخه دولوپري رو که داده براي برنامه نويساس که دوست دارن اين سيستم عامل رو گسترش بدن
آقا شايان بيشتر از يه کوچولو باگ داره و شما نميتوني به عنوان يه سيستم عامل ازش استفاده کني مگر اينکه توي برنامه نويسي خدا باشي
اين نسخه ي ۸ ي هم که داده بيرون هنوز کامل نشده و بايد يه مدت حداکثر تا کريسمس صبر کنيم تا نسخه ultimate بياد و بتونيم از استفادش لذت ببريم
الان ماکروسافت برداشته ويندوز ۷ رو يه ورژن باحال رو ازش داده بيرون که از لحاظ ظاهري با مک مو نميزنهو شما ميتوني يه سيستم عامل خيلي کامل رو داشته باشي
الان من خودم دارم استفاده ميکنم و دارم لذت ميبرم
البته براي من نسخه پولي هست ولي اگه شما اکانت فايل سونيک داشته باشي به راحتي ميتوني دانلود کني
توي سايت ميهن دانلود هم هست ولي زياد شباهت نداره
اسمش هست Mac Se7en
خيلي باحاله
دانلود کنيد و لذت ببريد

این نسخه یه نسخه دستکاری شدس ! از اسم خنده دارش هم معلومه ! آخه مایکروسافت بیاد یه نسخه بده به نام محصول اپل =))
 

Fateme :)

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
93
امتیاز
315
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 3
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
94
دانشگاه
بهشتی
رشته دانشگاه
سخت افزار
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

خب ویندوز 8 فوق العاده است! واقعا عالیه! کسی اگه 8 داشته باشه دیگه دستش سمت 7 و ویستا و xp نمیره! من در حال حاضر نسخه ی بتای 8 و دارم + نسخه ی vista ultimate!
 

لوسیفر

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
178
امتیاز
117
نام مرکز سمپاد
helli tehran
شهر
تهران
مدال المپیاد
1 ترم المپیاد کامپیوتر
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

به نقل از Fateme - SampaD :
خب ویندوز 8 فوق العاده است! واقعا عالیه! کسی اگه 8 داشته باشه دیگه دستش سمت 7 و ویستا و xp نمیره! من در حال حاضر نسخه ی بتای 8 و دارم + نسخه ی vista ultimate!
همون ie مایکروسافت بسشه.اصلا مزخرفت تر از این مگه میشه.آی ای مخفف:اینداستری انجینیر(مهندسی صنایع).همین و بس
 

Fateme :)

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
93
امتیاز
315
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 3
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
94
دانشگاه
بهشتی
رشته دانشگاه
سخت افزار
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

به نقل از لوسیفر :
همون ie مایکروسافت بسشه.اصلا مزخرفت تر از این مگه میشه.آی ای مخفف:اینداستری انجینیر(مهندسی صنایع).همین و بس
داریم درباره ی سیستم عامل صحبت می کنیم به اسم ویندوز! چه ربطی به اینترنت اکسپلورر داره؟ منم قبول دارم که ie همچین تحفه ای نیست!
 

The Smith

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,061
امتیاز
3,544
نام مرکز سمپاد
سلام ایران‌زمین
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

به نقل از Fateme - SampaD :
داریم درباره ی سیستم عامل صحبت می کنیم به اسم ویندوز! چه ربطی به اینترنت اکسپلورر داره؟ منم قبول دارم که ie همچین تحفه ای نیست!
اتفاقا ورژن 9 ـش عالیه :)
 

Fateme :)

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
93
امتیاز
315
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 3
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
94
دانشگاه
بهشتی
رشته دانشگاه
سخت افزار
پاسخ : تاپیک طرفداران مایکروسافت

به نقل از hitro :
اتفاقا ورژن 9 ـش عالیه :)
آره! 9 خوبه ولی قبلی ها همچین خوب نیستن! به خصوص نسخه های قبل 7
 
بالا