قوانین انجمن

شروع موضوع توسط .......... ‏2011/9/9 در انجمن شبکه و اینترنت

وضعیت موضوع:
موضوع بسته شده است.
  1. ..........

    .......... کاربر نیمه حرفه ای

    ارسال‌ها:
    273
    امتیازات:
    +1,219 / -5
    نام مرکز سمپاد:
    شهید هاشمی نژاد ۱
    شهر:
    مشهد
    سلام،
    اولین بار که قوانین این انجمن و خوندم، فرقی بین این قوانین با قوانین کلی سایت پیدا نکردم! :D گفتم یک تجدید نظری بکنم (البته با کمک نرگس) شاید یکم بهتر بشه ! :)

    [list type=decimal]
    [*]این انجمن از قوانین کلی سایت پیروی می کند! حتما پیش از زدن هرگونه تاپیکی این قوانین و مطالعه کنید!

    [*]کپـی پیست ، ممنوع ! متـنی رو که میخواید بذارین رو بخونید ، خلاصه کنید و سپس پست بدیـد. تاپیک هـا و پست های کپی پیست پاک خواهند شد.
    [*]برای تاپیک هایی که جنبه خبری دارند حتما منبع خبر را ذکر کنید !
    [*]پیشنهـاد ما به شما اینه که توی انتخاب اسم تاپیک دقت کنید . اسمِ جذاب و ... براش انتخاب کنیـد . تاپیکی که اسمش جذب کننده باشه ، بیشتر دیده میشه.
    [*]سعی کنید از عکس و دیگر امکانات انجمن برای جذاب تر کردن تاپیک خود استفاده کنید ! کلا سلیقه رو فراموش نکنین! :)
    [*]برای ارتباط با مدیران انجمن (انتقـاد ، پیشنهاد،درخـواست)از پیغام خصوصی به ایلیا و تاپیک پیشنهادات انتقادات استفاده کنید.
    • با هرگونه توهین و مسخره کردن دیگر کاربران برخورد میشه !
    • از "هشدار: این موضوع طی 120 روز اخیر هیچ ارسالی نداشته است.با این شرایط آیا از ارسال پاسخ اطمینان دارید؟. نتـرسید و اگه به نظرتون تاپیک مفیدی اومد ، با پسـت دادن در اون و بالا آوردنش تاپیک رو به بقیه هم نشون بدید .

    برای تاکید بیشتر !‌ :
    مطالب آموزشی خود را حتما بازنویسی کنید ! کپی پیست = حذف تاپیک

    باتشکر :D
     
    • لایک لایک x 7
وضعیت موضوع:
موضوع بسته شده است.