• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

iPhone 5

amin.14

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
92
امتیاز
77
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی
شهر
تهران
دانشگاه
هر جا خدا بخواهد!
پاسخ : iPhone 5

به قول بررسی تخصصی GSM:
هیچ تردیدی در اینکه iPhone 5 یک گوشی دوست داشتنی و بهترین آیفونی است که تا به حال عرضه شده است، وجود ندارد. این گوشی می‌تواند به پرفروش‌ترین محصول تاریخ اپل تبدیل شود.

اما در یک سال اوضاع تغییر بسیاری می‌کند؛ گوشی‌های قدرتمند اندرویدی بازار و همین طور گوشی‌های مبتنی بر Windows Phone 8 که در آینده‌ای نزدیک به بازار می‌آیند، شکاف موجود در بازار را به سرعت کاهش می‌دهند. تقریبا در مورد هر یک از قابلیت‌های اعلام شده در مراسم معرفی iPhone 5 می‌توانستید یکی از هواداران سامسونگ، اندروید، ویندوز، نوکیا، HTC و Sony را بیابید که می‌گفت گوشی من هم چنین قابلیتی را دارد.

رقبای اپل هیچ‌گاه از نظر قابلیت‌ها، کیفیت ساخت و بحث زیباشناختی تا این حد به این شرکت نزدیک نشده بودند. قطعا شما نیز در بسیاری از سایت‌های تخصصی و سرویس‌های شبکه‌های اجتماعی کاربرانی را خواهید یافت که همه در جستجوی صفحه نمایش بزرگ‌تر و قابلیت‌های بیشتر، دست از آیفون می‌شویند.

با توجه به امکان ارتقای iPhone 4S به iOS 6 و تقریبا انجام هر آنچه که iPhone 5 از پس آن بر می‌آید، و همین طور وجود گوشی‌های اندرویدی با قدرت مشابه و قیمت ارزان‌تر، تصور می‌کنم خیل وسیعی از پول‌هایی که امسال هوشمندانه خرج خواهند شد، راهی به جیب اپل نبرند. با اینکه iPhone 5 گوشی خوب و یا حتی بسیار خوبی است، اما دیگر بهترین گوشی هوشمند بازار به شمار نمی‌آید.

با قسمت برجسته خیلی موافقم.قبلا گوشی ها دو قسمت بودند:پیشرفته(آیفون) و داغون(غیر آیفون) و فاصله ی اپل با بقیه خیییییییییییییییییییییییلییییییییییی زیاد بود اما الآن نه.که یعنی اپل داره عقب میفته و دیگه یکه تاز نیست...

کل بررسی:بررسی تخصصی Apple iPhone 5
 
  • لایک
امتیازات: TMNT

Id

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
210
امتیاز
628
نام مرکز سمپاد
Frz
شهر
Mshd
پاسخ : iPhone 5

http://www.apple.com/iphone/
مقايسه بين ايفن هاى ديگه رو هم از همه نظر داره :)
 
بالا