• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

an online english institute

وضعیت
موضوع بسته شده است.
  • شروع کننده موضوع
  • مدیر کل
  • #1

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,596
امتیاز
37,032
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
این متن معرفی آموزشگاه زبان ایزبان هستش. برای اطلاعات بیشتر به سایت خودش مراجعه کنید : http://www.ezaban.com

ایزبان یک موسسه خصوصی آموزش زبان انگلیسی میباشد که تمامی فعالیتهای آن از طریق اینترنت انجام میگیرد. ایزبان شامل دو بخش مجزا از هم میباشد که یک بخش آن کاملا به زبان فارسی ارائه میشود که هم اکنون شاهد آن هستید و یک بخش آن کاملا به زبان انگلیسی میباشد که در واقع آموزشگاه مجازی است که مخصوص اعضای ثبت نام کرده در آن است و کلیه آموزشهای اصلی سایت از آن طریق صورت میگیرد.

بخش فارسی سایت حاوی مطالب و مقالات گوناگونی است که در مورد آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است. همچنین اخبار مرتبط با سایت، اطلاعیه های تشکیل کلاسهای آنلاین، انجمن های پشتیبانی و ..... در قسمت فارسی سایت مطرح میشوند. با این حال بخشهایی از قسمت فارسی سایت نیز مختص کاربران ویژه میباشد که در آموزشگاه مجازی ایزبان ثبت نام کرده اند. بدیهی است که کاربران عادی سایت نمیتوانند بخش های ویژه سایت را ملاحظه کنند.

بخش انگلیسی سایت در واقع مهمترین بخش آموزشگاه مجازی ایزبان است. تنها کاربران ویژه که با پرداخت شهریه عضویت در آموزشگاه مجازی ایزبان به عنوان دانشجو رسمی سایت در آموزشگاه اینترنتی ما عضو شده اند به این بخش دسترسی دارند. مهمترین بخشهای آموزشگاه مجازی ایزبان که کاملا به زبان انگلیسی میباشد به شرح زیر است

آزمون تعیین سطح ورودی: همه افرادی که در سایت عضو میشوند باید در آزمون تعیین سطح ایزبان شرکت کنند تا ما بتوانیم با توجه به میزان دانش زبانیشان آنها را در کلاسهای متناسب گزینش کنیم. در کلیه آزمونهای ایزبان که شامل آزمون های تعیین سطح ورودی، آزمونهای هفتگی و آزمونهای نهایی میباشد از آخرین فناوری های امنیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات بهره گرفته شده است و تقریباً امکان تقلب به صفر رسیده است. در این آزمونها ترتیب سوالها و جوابهای هر سوال در کامپیوتر هر فرد تفاوت میکند و همچنین مدت زمان پاسخ دادن به هر سوال محدود میباشد. تمامی امکانات پیشرفته در آموزشگاه مجازی ایزبان به دلیل نزدیکتر کردن هرچه بیشتر این آموزشگاه مجازی به آموزشگاه های حضوری میباشد.



درسها و آموزشهای آنلاین: دانشجویان سایت پس از عضویت رسمی در آموزشگاه اینترنتی ایزبان به درسها و آموزشهایی دسترسی دارند که متناسب با کلاسهای درسی آنها تعیین شده است. به عنوان مثال در ترم اول، یک کلاس آموزش دستور و گرامر زبان انگلیسی وجود دارد که دانشجویان میتوانند از طریق اینترنت درسها و آموزشهای مرتبط با کلاس گرامر خود را دریافت کرده و تمرینات کلاسی خود را در هر زمان از شبانه روز که مایل هستند انجام داده و به صورت آنلاین با استاد و یا دانش آموزان دیگر در ارتباط باشند که این ارتباط میتواند به طرق گوناگونی انجام پذیرد، مثلا دانشجویان میتوانند سوالات خود را به صورت شخصی با ارسال ایمیل از استاد بپرسند و یا در انجمنهای گفتگو سوالات خود را مطرح کنند تا دیگر دانشجویان نیز بتوانند جوابگوی سوالات پرسیده شده باشند.در این روش دانشجویان مانند یک کلاس واقعی میتوانند از سوالات دوستان دیگر خود نیز با خبر شده و جواب آنها را دریابند.



کلاسهای درس آنلاین: علاوه بر آموزشهایی که در سایت به صورت الکترونیکی و اینترنتی در اختیار دانشجویان قرار میگیرد. هسته اصلی ایزبان را کلاسهای درس آنلاین آن تشکیل میدهد. بدیهی است که برای یادگیری یک زبان بیگانه دانشجو میبایست با استاد و دیگر دانشجویان گفتگو کند، حرف بزند، سوال کند و در یک جمله بتواند از طریق رایانه و اینترنت در کلاس مجازی درس حاضر شده و آموزش ببیند. هر دوره آموزشی کلاسهای خود را دارد که سه روز در هفته ایجاد میشود و هر جلسه ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می انجامد.



در این سیستم سعی شده است که دقیقا یک آموزشگاه زبان با تمامی قابلیت ها در یک محیط کاملا پیشرفته و مجازی فراهم شود. قسمت اصلی درس توسط استاد در این کلاس ها ارائه میشود و دانشجویان میتوانند پس از اتمام درس و تا شروع جلسه بعدی تمرینات مربوطه را انجام دهند و به ارتباط با استاد و دیگر دانشجویان بپردازند. در همین حال استاد نیز میتواند حتی پیش از شروع جلسه بعدی کلاس تمرینهای انجام شده دانشجویان را بررسی کند که این سیستم در حالت واقعی امکان پذیر نمیباشد و همیشه مقداری از وقت کلاس به بررسی تکالیف دانشجویان می انجامد.Image



محیط کلاس در واقع یک اطاق گفتگو (Chat Room) میباشد که توسط استاد مدیریت میشود. تنها افرادی که عضو ایزبان بوده و در کلاس خاصی میبایست حاضر شوند اجازه ورود به کلاس را دارند و حتی مانند کلاس واقعی دانشجویان نمیتوانند بدون اجازه استاد در کلاس حرف بزنند. این کلاسها توسط نرم افزار Skype تشکیل خواهند شد که آموزش استفاده از آن به صورت جداگانه ارائه خواهد شد. بدون شک سوالات زیادی در ذهن کنجکاو شما در خصوص چگونگی برپایی این کلاسها نقش بسته است. برای یافتن پاسخ به پرسشهای خود میتوانید آنها را در انجمن های گفتگو مطرح کنید یا با بخش پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید. همچنین کلاسهای توجیهی ایزبان هر چند روز یک بار برپا میشود که اطلاعیه و زمان برپایی کلاسها در سایت اعلام میشود. ورود به این کلاسهای توجیهی برای همه کاملا رایگان میباشد.



آموزش به شیوه ای متفاوت: علاوه بر شیوه های معمول آموزش زبان انگلیسی، در ایزبان شما با شیوه های گوناگونی روبرو خواهید شد که این شیوه ها فرایند و روند آموزش را کاملا جذاب و لذت بخش میکند. به عنوان نمونه در ایزبان هرگز نیاز به حفظ کردن حتی یک قانون گرامری یا یک لغت ندارید. چرا که لغات را در متون بسیار جالب فرامیگرید و قانونهای گرامری انگلیسی را علاوه بر اینکه به صورت واضح درس میدهیم، آنها را به مرور زمان با تمرین در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت میکنیم تا هرگز از یادتان نرود. استفاده از موسیقی و فیلم بخش عمده ای از فعالیتهای کلاسی شما را به خود اختصاص میدهد. هر هفته شما با یک موسیقی انگلیسی (با لهجه امریکایی) آشنا میشوید و در کلاسهای مجازی ما واژه های جدید آن شعر را فرا می گیرید و حتی نکات دستوری و معنی جمله جمله آن را می آموزید تا از این پس هرگاه به آن موسیقی گوش میدهید با دانستن معنی کامل آن لذت بیشتری از آن ببرید.

تمرکز ایزبان بر لهجه درست: در ایزبان بسیار بر صحبت کردن درست و بدون اشتباه تاکید داریم. حتی اگر شخصی انگلیسی را به خوبی بفهمد و به خوبی سخن بگوید نیز از نظر ما کافی نیست. چرا که تک تک شما میتوانید انگلیسی را با لهجه انگلیسی و یا امریکایی به طوری سخن بگویید که حتی خود انگلیسی زبانان تشخیص ندهند که انگلیسی زبان بیگانه شما میباشد. البته شما عزیزان در ایزبان از ابتدا با لهجه امریکایی آشنا خواهید شد. چرا که لهجه انگلیسی که بیشتر در انگلستان و کشورهای اروپایی صحبت میشود کمی قدیمی به نظر میرسد و به همین دلیل بیشتر فیلمهای تاریخی را با این لهجه میسازند. لهجه آمریکایی خوش زبان تر و مردمی تر است و حتی برخی از مردم انگلستان و کشورهای اروپایی لهجه آمریکایی ها را تقلید میکنند.

آموزش زبان از طریق فیلم: خوشبختانه با زندگی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات دیگر موقعیت مکانی محدودیت چندانی برای یادگیری شما ایجاد نمیکند. ما در ایزبان برای عزیزانی که به سطح بالایی از توانایی درک زبانی رسیده اند دوره های ویژه نوار و فیلم برگزار میکنیم. که صرفا در این کلاسها مکالمه کاملا به زبان انگلیسی بوده و در هر دوره دو ماهه بر روی یک فیلم امریکایی کار میکنیم به حدی که تمامی عزیزانی که در این دوره ها شرکت میکنند پس از پایان دوره کلیه فیلم نامه فیلم مذکور را حفظ شده و صدها لغت جدید و نکات گرامری و حتی ضرب المثل ها و اصطلاحات عامیانه امریکایی را فرا میگیرند. افرادی که متقاضی شرکت در این دوره های ویژه هستند میبایست ابتدا در آزمون مصاحبه ای ما شرکت کنند چرا که اگر در سطح متوسط رو به بالا نباشید، استفاده بهینه از این کلاس ها برایتان کمی دشوار می نماید. آری اگر نمیتوان در کشوری دیگر زبان انگلیسی را فرا گرفت، میتوان از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات کشوری دیگر را به منزل شما آورد حتی اگر منزل شما در روستایی کوچک قرار داشته باشد.

کتابخانه اینترنتی: در هر دوره آموزشی ایزبان بر روی کتابهای سیستماتیک آموزش زبان کار خواهیم کرد که شما میبایست این کتابها را از فروشگاه های کتابفروشی تهیه نمایید. ولی ما نسخه الکترونیکی آن کتابها را نیز برای کسانی که نمیخواهد کتاب کاغذی بخرند قرار میدهیم که کلیه دانشجویان رسمی ایزبان میتوان به رایگان این کتابهای الکترونیکی را دریافت کرده و از در رایانه خود از آنها استفاده کنند یا از آنها Print بگیرند. همچنین برخی از کتابهای انگلیسی یا فیلمنامه هایی که بر روی آنها کار خواهیم کرد هرگز در کتاب فروشی های ایران پیدا نمیشوند که نسخه الکترونیکی آنها در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا