• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

کارت ریدرهای M‪.‬I‪.‬C برای آی پد و آی پد۲

  • شروع کننده موضوع
  • #1

shayan-emperor

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
818
امتیاز
506
نام مرکز سمپاد
میرزاکوچک خان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
:-"
ipad-2-cf-card-camera-connection-kit.jpg

یکی از مشکلاتی که اپل در آی پد و حتی آی پد۲ به سادگی از کنار آن گذشته، ولی برای کاربران محدودیت های فراوانی ایجاد کرده، عدم امکان استفاده از کارت های حافظه و کول دیسک است. حال سایت MIC Gadget نوعی رابط را برای این کار معرفی کرده که با استفاده از تکنولوژیی شبیه کیت دوربین اپل، این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد.

5553431948_2822613013.jpg


کارت خوان CF برای آی پد و آی پد۲ از طریق داک کانکتور به این تبلت وصل شده و برنامه مربوط به آن به صورت خودکار باز می شود. حال به آسانی و با سرعت بالا می توانید عکس و ویدیوهای روی کارت CF دوربین تان را به آی پد منتقل کنید. البته بیشترین کاربرد این ابزار برای عکاسان حرفه ای است که می خواهند از آی پد به عنوان سیستم بک آپ عکس های شان استفاده کنند. با این کار دیگر نیازی به همراه داشتن یک لپ تاپ نسبتا سنگین و معطلی های روشن و خاموش کردن آن ندارید.

این کارت ریدر در تست انجام شده ۳ عکس با کیفیت ۲۱ مگاپیکسل را که تقریبا ۱۳مگابایت حجم داشتند، فقط در ۴ ثانیه به آی پد منتقل کرد. در کنار ورودی کارت سی اف، یک ورودی USB هم بر روی این گجت تعبیه شده است که گفته می شود به راحتی امکان انتقال فایل و عکس را به آی پد ممکن می سازد.

3-in-1-ipad-2-camera-connection-kit.jpg


این سایت همچنین یک کارت ریدر سه کاره را هم برای فروش عرضه کرده است که علاوه بر کول دیسک، امکان انتقال اطلاعات از کارت های حافظه SD و MicroSD را هم برای تان فراهم می آورد. هر دو این گجت های جالب توجه و کاربردی بر روی آی پد و آی پد۲ به راحتی کار می کنند و با iOS 4‪.‬3 هم سازگاری کاملی دارند.

از هم اکنون از طریق فروشگاه سایت M‪.‬I‪.‬C می توانید این گجت ها را با پرداخت ۳۰ دلار برای هر کدام سفارش دهید. البته برای دریافت کارت خوان SD سه کاره باید تا ۳۰ مارس صبر کنید و کارت خوان CF دوکاره هم زودتر از ۲۵ آوریل به دست تان نخواهد رسید.

منبعش این رنگیه !!!
 
بالا