• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

Open Learning Center

وضعیت
موضوع بسته شده است.
  • شروع کننده موضوع
  • مدیر کل
  • #1

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,596
امتیاز
37,032
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
Open Learning Center از سال 1979 تا امروز همواره در كنار بهترين مراكز آموزشي دنيا در جهت آموزش زبان انگليسی از راه دور جزو بهترين ها بوده است. OLC اولین مرکز آموزش آنلاین (eLearning)را در سال 2001 میلادی بصورت رسمی افتتاح کرد و تا امروز بصورت تخصصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی فعالیت می کند. شایان ذکر است OLC اولین و تنها مرکز آموزش مجازی (آنلاین) زبان انگلیسی در ایران است.


Open Learning Center فقط يك آموزشگاه و یا یک سایت اینترنتی نيست. OLC متشكل است از چندين مركز آموزش و مجموعه ای از سرویس های آموزشی، كه زبان انگليسي را هدفمند به شما آموزش مي دهد. در دنیای امروز ندانستن زبان انگليسي يكي از جدي ترين مشكلات انسان است. شما در اولين پله براي فراگيري زبان انگليسي ايستاده ايد. نگران نباشيد بعد از مطالعه اين صفحه در صورت وجود سوال تمامي پرسنل Open Learning Center آماده كمك به شما علاقه مندان هستند.

دانشجويان Open Learning Center هميشه از انتخاب خود خوشحال بوده اند. ما تمام سعي خود را مي كنيم تا اين خوشحالي در چهره شما هم نمايان شود. خدماتي كه OLC در زمينه آموزش زبان به شما ارائه مي دهد شامل آموزش زبان انگليسي به كودكان نوجوانان و بزرگسالان مي باشد. در دوره هاي عمومی و بازرگاني. تمام اين دوره ها بصورت آموزش از راه دور ( غیر حضوری و آنلاین ) همراه با خدمات آموزشی مانند استاد راهنما و کلاس مجازی مي باشد.

در سيستم آموزش مجازی كليه ملزومات آموزشی شامل نرم افزارها ، کتاب ها و شماره دانشجویی به همراه رمز عبور در كيف مخصوص OLC براي شما ارسال مي گردد. پس از دریافت پکیج آموزشی می توانید وارد کالج مجازی OLC شده و از خدمات سایت استفاده کنید.

Open Learning Center همراه به عنوان یک سایت آموزشی فعال در بسیاری از نمایشگاه ها و جشنواره ها شرکت کرده است. که میتوان به نمایشگاه Elecomp 2004 ، دومین همایش آموزش الکترونیکی و چهارمین جشنواره اینترنت و نرم افزار اشاره کرد. که همیشه OLC از غرفه های پر بیننده بوده است. و در دومین همایش آموزش الکترونیکی لوح تشکر و قدردانی دریافت کرده است.



Open Learning Center با بسیاری از مراکز آموزشی و سایت های فعال همکاری دارد از این رو می توان به انجمن Apetit ( انجمن بين المللي مراكز آموزش آسيايي زير نظر سازمان ملل ) و یا London School of Science & Technology اشاره کرد. همچنین سایت OLC در سال 2006 به عضویت world wide web consortium در آمده است. Open Learning Center مجمع ناشران الکترونیک ایران نیز می باشد.


حتما سری به سایت http://www.openlearningcenter.com بزنید.


در هر کجای ایران که هستید زبان انگلیسی را در محل کار و یا محل زندگی خود بصورت آموزش از راه دور (e-learning) با هزینه ای مناسب و در مدت زمانی کوتاه با جدیدترین متد آموزشی کمبریج بیاموزید و در پایان موفق به اخذ دیپلم بین المللی از کمبریج گردید.

يكي از اهداف مهم سایت آموزش زبان OLC به عنوان اولین و تنها سایت تخصصی آموزش زبان انگلیسي (E-learning) مجازی و الکترونیکی در ایران، آموزش مکالمه زبان انگليسی به كساني است كه با توجه به علاقه زيادی که به فراگيری زبان انگليسي دارند به هر دليل تاكنون نتوانسته اند به اين امر بپردازند‌.

ما اين امكان را براي شما بوجود آورده ايم تا زبان انگليسی را با استفاده از جديد ترين سیستم آموزشي كه هم اكنون در تمام دنیا تدريس مي گردد با صرف كمترين هزينه و وقت بياموزيد. ما به شما کمک خواهیم کرد، به همین دلیل است که دستیابی به نتیچه مورد نظرتان را در پایان دوره تضمین می کنیم.

برای ثبت نام در دوره های OLC ابتدا می بایست در آزمون ورودی شرکت کنید. سپس می توانید بصورت Online در دوره آموزشی مورد نظر ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام، پکیج آموزشی زبان انگلیسی آنلاین شامل کتاب، CD و ... برای شما ارسال می گردد و شما می توانید با مطالعه مواد درسی در هر ساعت از شبانه روز با استاد راهنما تماس گرفته و از وی در خصوص سوالات و اشکالات مربوط به درس های زبان انگلیسی خود کمک بگیرید. شما می توانید زبان انگلیسی را در سفر و محل کار خود نیز بیاموزید.

پس هم اکنون اقدام کنید و به خانواده بزرگ OLC در سراسر دنیا بپیوندید.

 

onlineyas

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
387
امتیاز
23
نام مرکز سمپاد
دبيرستان فرزانگان 1 تهران
شهر
تهران
مدال المپیاد
مطالعه براي المپياد شيمي - اول دبيرستان
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
مهندسی شیمی
پاسخ : Open Learning Center

آره .. منم خبرنامشو میگیرم.
خیلی کامل نیست ، بد نیست ...
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا