• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

اخبار ورزشی

mohsen_mankan

کاربر فعال
ارسال‌ها
45
امتیاز
19
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
نیشابور
پاسخ : اخبار فوتبال

مجيدي با فتح‌الله‌زاده به توافق نرسيد



سايت گل- فرهاد مجيدي صبح امروز با حضور در دفتر علي فتح‌الله‌زاده بر سر مسائل مالي با سرپرست باشگاه استقلال به مذاکره نشست اما بدون اين‌که هيچ توافقي بين اين دو حاصل شود باشگاه را ترک کرد.

مجيدي امشب راهي دوبي خواهد شد و با توجه به اين‌که فصل نقل و انتقالات روز شنبه به پايان خواهد رسيد رفتن او به منزله جدايي قطعي از استقلال خواهد بود. شنيده مي‌شود مسئولان باشگاه استقلال به شدت در تلاش براي راضي کردن فرهاد و به هم زدن سفر او به امارات هستند.
 

SOUL KEEPER

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,161
امتیاز
8,025
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
گنبد کاووس
رشته دانشگاه
مهندسی صنایع
پاسخ : اخبار فوتبال

اتفاقی که فقط در ایران دیده می شود، صدا و سیما ساعت بازی های لیگ برتر فوتبال را تعیین می کند!..

همزمان شدن آغاز لیگ یازدهم برتر جام خلیج پــارس، با ماه رمضان موجب شد سازمان لیگ برای پخش برنامه های شبکه ۳ ساعت برگزاری هفته های نخستین لیگ را تغییر دهد!

در حالی که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در ابتدا ساعت ۱۰ را زمان برگزاری هفته های نخست رقابت های لیگ برتر اعلام کرده بود، تاکید صدا و سیما بر پخش اخبار شبانگاهی و سریال ویژه ماه رمضان موجب تغییر ساعت برگزاری بازی های لیگ شد!

گویا شبکه سه که دیدارهای لیگ برتر را به صورت مستقیم پخش می کند تاکید شدیدی بر پخش اخبار ساعت ۱۰ داشت و به همین دلیل سازمان لیگ به ناچار با برگزاری مسابقات در ساعت ۱۰:۳۰ موافقت کرد!

پ‌ن: این قسمت وسط لوگو که شکلی سپید رنگ دارد ، کسی میداند نماد چیست؟ واقعا" برایم سوال است !

zx91d791it6vt671tbqk.jpg
 

poorya.kh

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,567
امتیاز
8,851
نام مرکز سمپاد
شهیـد بهشتی
شهر
نیشابـور
دانشگاه
علم‌وصنعت‌ ایران
رشته دانشگاه
مهندسی‌کامپیوتر
پاسخ : اخبار فوتبال

کفش طلاي فوتبال اروپا به رونالدو رسيد


اين ستاره پرتغالي از بردن اين جايزه ارزشمند بسيار خوشحال بود. او البته مقايسه شدن با مسي را رد کرد.


کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید رسما کفش طلای اروپا را دریافت کرد. او در فصل 11-2010 بهترین گل‌زن قاره اروپا شده بود.

این ستاره پرتغالی این جایزه بزرگ را به این دلیل گرفت که آمار خیره‌کننده 40 گل در لالیگای اسپانیا را در فصل گذشته ثبت کرده بود.

رونالدو این جایزه را در هتل بین‌قاره‌ای مارید از دست اوزه‌بیو، اسطوره پرتغالی و آلفردو دی‌استفانو، رییس افتخاری مادرید دریافت کرد. او گفت که بیشتر دوست دارد تیمش بزرگ‌ترین جوایز را بگیرد تا این که خودش عناوین را از آن خود سازد.

او گفت: «همین حالا این جایزه را حاضرم با فتح لیگ قهرمانان یا لالیگا عوض کنم. تنها زمانی برنده جوایز فردی می‌شوید که تیم به شما کمک کند.

من می‌خواهم جایزه بزرگ‌تری، در سطح تیمی به دست بیاورم. به فکر شکستن رکورد نیستم و تنها به رئال مادرید می‌اندیشم. به نظرم تیم ما بالغ‌تر شده و اعتماد به نفس بیشتری دارد. ما باید همین طور فکر کنیم تا به هدفی بزرگ برسیم.»

این دومین کفش طلای این ستاره بود. او در سال 2008 هم با زدن 31 گل برای منچستریونایتد کفش طلا را از آن خود کرده بود.

او می‌گوید: «26 سال دارم، ولی هنوز دارم آموزش می‌بینم و سال‌های بسیاری پیش رو دارم. من در باشگاهی هستم که به من فرصت کسب عناوین می‌دهد و هدف من این است که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شوم.»

رونالدو که این هفته صدمین گل خود با پیراهن مادرید را زد درباره لیونل مسی گفت: «نگران رقابت با مسی نیستم. من دوست دارم بازی کنم. مردم دوست دارند بازی من را تماشا کنند.

البته رقابت با بهترین‌ها عالی است. من دوست دارم با مسی، و با بهترین بازیکن‌های اروپا رقابت کنم. البته به عنوان یک تیم، نه به عنوان یک بازیکن.»

ولی به نظر من باید به مسی میرسید نمیدونم ملاک هاشون چیه ؟ :-" :-/
 

مهسا 1376

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,507
امتیاز
6,630
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
کرمانشاه
پاسخ : اخبار فوتبال

جام قهرمانان آسيا به السد رسيد

تيم فوتبال السد قطر با برتري مقابل چونبوک موتورز قهرمان ليگ قهرمانان آسيا شد.


فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه جام جهانی جنجو کره‌جنوبی با قضاوت روشن ایرماتوف ازبکستانی میان تیم‌های چونبوک موتورز کره و السد قطر برگزار شد.
نماینده کره موفق شده بود در مرحله نیمه نهایی الاتحاد نماینده قدرتمند عربستان را حذف کند و السد قطر مقابل سوان سامسونگ بلووینگز به برتری رسیده بود.

درنهایت این ماراتن فوتبال به ضربات پنالتی کشیده شد و السد با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی و در مجموع 6 بر 4 قهرمان آسیا شد.

السد قطر در شرایطی برای اولین بار در قاره کهن قهرمان شد که این تیم در دیدار مقابل سپاهان در مرحله یک‌‌چهارم نهایی در هر دو دیدار رفت و برگشت مغلوب سپاهان شده بود و به خاطر اشتباه نماینده ایران از بازیکن دو اخطاره به مرحله بعد صعود کرد.
ورزش 3 :-"
 

SOUL KEEPER

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,161
امتیاز
8,025
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
گنبد کاووس
رشته دانشگاه
مهندسی صنایع
پاسخ : اخبار فوتبال

جرارد: حداقل به نیمه نهایی یورو 2012 خواهیم رسید

108325hp2.jpg

استیون جرارد هافبک ملی پوش لیورپول یورو 2012 را آخرین تورنمنت ملی خود می داند و معتقد است سه شیرها حداقل تا مرحله نیمه نهایی پیش خواهد رفت.

جرارد امیدوار است در آخرین تورنمنت ملی اش یک نتیجه خوب کسب کند. او در گفتگو با دیلی میرر می گوید:" برای هر بازیکنی حضور در یک تورنمنت بزرگ ملی می تواند آخرین حضور او باشد چرا که کسی نمی تواند آینده را پیش بینی کند و نمی توان گفت تا دو سال آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد."

"اکنون 31 سال دارم و در یورو 2012 که تابستان آینده برگزار می شود 32 ساله خواهم شد. من این تورنمنت را آخرین تورنمنت ملی خود می دانم. ترجیح می دهم در این آخرین تورنمنت به جای حذف زود هنگام از رقابتها حداقل به نیمه نهایی و یا فینال رقابتها برسیم."​
__
حدادی فر: نیم فصل دوم به تراکتورسازی می روم

142995hp2.jpg

قاسم حدادی فر كه مدتی پيش از ناحيه رباط داخلي پاي چپ آسيب ديده بود اين بار همان مصدوميت را در پاي راست خود تجربه كرد تا يك ماهي دور از میادین باشد.
او می گوید:« نيمه اول بازي با شهرداري تبريز بود كه روي پاي ميثم بائو تكل زدم و مصدوم شدم. به خاطر همين آسيب‌ديدگي هم نتوانستم بازي را ادامه دهم و تعويض شدم.حالا هم باید یک ماه یا بیشتر از میادین دو باشم.» حدادی فر اگر مصدوم می شد شاید الان در اردوی تیم ملی بود.
خودش در این مورد می گوید:«مدارك من را گرفته بودند و براي حضور در بحرين تمام كارها را انجام داده بودم. قسمت نشد كه همراه تيم ملي باشم و در اين دو بازي ساير بازيكنان را همراهي كنم.البته زياد مهم نيست چرا كه تيم ملي آنقدر بازيكن خوب و موثر دارد كه مي‌تواند به راحتي بحرين را در منامه شكست دهد. اميدوارم زودتر سالم شوم و بتوانم بار ديگر براي تيم ملي بازي كنم.»
حدادی فر برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی باید از ذوب آهن جدا شود و گویا مقصد او تراکتورسازی تبریز است.خودش در این خصوص می گوید:«براي نيم‌فصل دوم از ذوب آهن جدا مي‌شوم و به تراكتورسازي مي‌روم.»​
 

SOUL KEEPER

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,161
امتیاز
8,025
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
گنبد کاووس
رشته دانشگاه
مهندسی صنایع
پاسخ : اخبار فوتبال

عقیلی و تیموریان در فهرست کاندیداهای بازیکن سال 2011 آسیا

152625hp2.jpg

کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست جدید ۱۰ بازیکن کاندیدای برترین بازیکن سال 2011 آسیا را اعلام کرد. در این فهرست نام آندرانیک تیموریان از ایران و اسماعیل عبدالطیف از بحرین شینچی کاگاوان از ژاپن اضافه شده است.در فهرست جدید کره جنوبی و ایران هر کدام دو بازیکن و بحرین، عربستان، امارات و ازبکستان یک بازیکن دارند.هادی عقیلی، اسماعیل مطر از امارات، کیسوکه هوندا از ژاپن، کو جا چئول از کره جنوبی، محمد نور از عربستان، سرور جباروف از ازبکستان پیش از این در فهرست حضور داشتند.
مراسم انتخاب برترین ۲۳ نوامبر ( دوم آذرماه) در کوالالامپور برگزار می‌شود.

فهرست نهایی ۱۰ نامزد بازیکن برتر آسیا در سال ۲۰۱۱ به شرح زیر است:

۱- آندرانیک تیموریان از ایران
۲- هادی عقیلی از ایران
۳-اسماعیل عبدالطیف از بحرین
۴- اسماعیل مطر از امارات
۵- کیوسکه هوندا از ژاپن
۶-کو جا چئول از کره جنوبی
۷- محمد نور از عربستان
۸-سرور جباروف از ازبکستان
۹- شینجی کاگاوا از ژاپن
۱۰- یوم کی هون از کره جنوبی​
 

مهسا 1376

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,507
امتیاز
6,630
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
کرمانشاه
پاسخ : اخبار فوتبال

بدترین قرعه برای نمایندگان ایران
تیم فوتبال استقلال در مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حریف ذوب‌آهن شد.
قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2012 امروز در مالزی انجام شد و بر اساس آن تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در مرحله اول به مصاف هم خواهند رفت.
این بازی روز 22 بهمن سال جاری در ورشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برنده این بازی در مرحله دوم پلی‌آف میزبان الاتفاق عربستان خواهد بود.

دیگر بازی مرحله دوم بین الشباب امارات و نفتچی ازبکستان برگزار می‌شود. به این ترتیب یکی از نمایندگان ایران یعنی بازنده دیدار استقلال و ذوب‌آهن در مرحله اول حذف می‌شود. تیم برنده نیز در مرحله پلی‌آف باید برای رسیدن به لیگ قهرمانان باید الاتفاق عربستان را ببرد و در صورت شکست در این دیدار راهی رقابت‌های AFC کاپ خواهد شد.
 

ادیبَک

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,380
امتیاز
4,204
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
سنندج
سال فارغ التحصیلی
1392
دانشگاه
Lund University
رشته دانشگاه
Law
اینستاگرام
مهاجم ایرلندی به پرسپولیس پیوست

باشگاه پرسپولیس قرارداد اولین بازیکن خارجی نیم فصل دوم خود را به ثبت رساند.
ریمون زاید مهاجم ایرلندی و آقای گل لیگ این کشور بعدازظهر امروز (جمعه) پس از معاینات پزشکی و تست فنی، قراردادش را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد.
قرارداد این بازیکن ایرلندی برای نیم فصل دوم مسابقات رسمی بوده که این قرارداد پس از آن به صورت توافقی قابل تمدید است.

ریمون زاید با شماره 12 در مسابقات حضور خواهد یافت.


735853_orig.jpg
 

SOUL KEEPER

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,161
امتیاز
8,025
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
گنبد کاووس
رشته دانشگاه
مهندسی صنایع
پاسخ : اخبار فوتبال

خلعتبری نه میاد اس اس نه میاد پیروزی ، دنیزلی هم که گفته محمدی و مهدوی کیا رو نمیخوایم (من خوشحالم) ، بعد اون بازیکن خارجیِ استقلال مثکه قراردش قطعی شده (حالا اصل خبرو میام میگم بعدا") ، علی کریمی کلهم حرفاشو پس گرفت و گفت من هیچ چیزی راجع به عزیزمحمدی نگفتم و هیچ مشکلی نیست (!!!) ، جباری هم گفت ما شانس آوردیم / من استقلال رو ترک نمی کنم ، فعلا" همینا دیگه ... آها تیری آنری هم به آرسنال برگشت ! (یا بر میگرده ، یه چیز تو این مایه ها)
 

مهسا 1376

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,507
امتیاز
6,630
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
کرمانشاه
پاسخ : اخبار فوتبال | بوسه مسی بر سومین توپ طلای جهان

اِهِم
ستاره‌ي آرژانتيني بارسلونا براي سومين سال پياپي عنوان بهترين بازيكن فوتبال جهان را به دست آورد.

در مراسم انتخاب بهترين‌هاي فوتبال جهان كه در زوريخ برگزار شد، ليونل مسي مطابق انتظار با پشت سر گذاشتن كريستيانو رونالدو و هم‌تيمي‌اش ژاوي، عنوان بهترين بازيكن جهان را به خود اختصاص داد و بر سومين توپ طلايش بوسه زد.
مسي فصل گذشته عملكرد درخشاني در بارسلونا داشت و توانست در قهرماني تيمش در لاليگا، ليگ قهرمانان اروپا و جام جهاني باشگاه‌ها نقش بسزايي ايفا كند.
پديده‌ي 24 ساله‌ي فوتبال جهان پيش از اين دو بار در سال‌هاي 2009 و 2010 اين عنوان را به دست آورده بود و به اين ترتيب با كسب سومين توپ طلاي پياپي با ركورد ميشل پلاتيني برابري كرد.

+گفتنی است در این مراسم، پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا بالاتر از خوزه مورینیو و الکس فرگوسن بهترین مربی سال 2011 جهان شد.
 

مهسا 1376

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,507
امتیاز
6,630
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
کرمانشاه
پاسخ : اخبار فوتبال

پس از ماجرای سه اخطاره بودن سعید دقیقی مقابل پرسپولیس که با تغییر شماره پیراهن این بازیکن و اشتباه سازمان لیگ مقابل پرسپولیس قرار گرفت و مانع از پیروزی سرخپوشان مقابل شهرداری تبریز شد، شاهکار جدیدی در هفته بیست و دوم لیگ برتر اتفاق افتاد.

شاهین حاجی بابایی داور مسابقه راه اهن و مس سرچشمه در نیمه نخست مسابقه به اویس کرد جهان بازیکن مس سرچشمه کارت زرد نشان داد. در اواسط نیمه دوم کرد جهان به واسطه خطا دومین کارت زرد خود را از حاجی بابایی دریافت کرد اما از زمین مسابقه اخراج نشد!


مسعود عنایت که ناظر داوری مسابقه بود پس از بررسی اطلاعات خود، نماینده ای را به کنار زمین فرستاد تا به حاجی بابایی یادآوری کند بازیکن مس سرچشمه دو اخطاره است اما به او گفته شد داور کارت زرد نیمه نخست مسابقه را اصلاح و آن را به نام محمد منصوری ثبت کرده است!

این در حالیست که تصاویر تلویزیونی به وضوح نشان می دهد که اویس کرد جهان با دریافت دو کارت زرد باید از زمین مسابقه اخراج می شد .

حالا باید دید واکنش کمیته انضباطی و سازمان لیگ به شاهکار جدید در لیگ برتر چیست ، بعد از حضور دو بازیکن سه اخطاره مس و شهرداری تبریز (قاسم دهنوی و سعید دقیقی) مقابل پرسپولیس ، آیا سازمان لیگ ، کمیته داوران و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرانجام حاضر به پذیرش عدم کفایت برای اداره مسابقات لیگ به اصطلاح حرفه ای ایران خواهند شد؟!
( مرجع خبری پرسپولیس :-" )
:-?? :rolleyes:
 

nbalinparast

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
885
امتیاز
2,105
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 تهران
شهر
تهران
پاسخ : اخبار ورزشی

نمیخواستم تاپیک جدید بزنم پس این تاپیک قدیمی رو یکم سرُ سامان دادم که توش اخبار ورزشی مهم رو بذارید لطفا اخبار بلند بالا رو کپی پیست نکنین بخونینش و یه چند خط تو این تاپیک دربارش توضیح بدین.پست های بی محتوا و زیادی طولانی هم با صلاحدید مدیرا پاک میشه و البته تاکید میکنم که قبل از پست دادن قوانین کلی انجمن رو بخونین.ممنون :)
 

cristiano

thisisajjad
ارسال‌ها
650
امتیاز
4,374
نام مرکز سمپاد
شهید هاشمی نژاد یک
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
94
پاسخ : اخبار ورزشی

مسابقات تابستانی رئال مادرید::
رئال مادرید درتورنمونت بازی های دوستانه در تابستان در کنار 7 تیم دیگر از جمله اینتر و یوونتوس شرکت خواهد کرد.

در طول پیش فصل، یک جام قهرمانی بین المللی و جدید در ایالات متحده از تاریخ 31 جولای تا 4 آگوست برگزار خواهد شد. تا کنون 4 تیم به طور قطعی برای شرکت در این تورنمنت اعلام آمادگی کرده اند؛ ال ای گلکسی، رئال مادرید، یوونتوس و اینتر میلان.

به نظر می رسد پیش فصل رئال مادرید با یک دیدار دوستانه مقابل گالاتاسارای و یک تیم آلمانی یا انگلیسی در استانبول و در روزهای 22 و 24 جولای شروع شود؛ بعد از آن هم که یک دیدار در تاریخ 26 جولای مقابل پاریسن ژرمن در گوتبورگ خواهند داشت.

بعد از آن مادریدی ها به لس آنجلس پرواز خواهند کرد، و کمپ آماده سازی خود را در UCLA برپا خواهند کرد. International Champions Cup به تازگی جایگزین World Football Challenge شده است؛ تورنمنتی که رئال مادرید به طور سنتی در تابستان های اخیر در آن شرکت کرده است.

452fc2b8b42c679274c7767265e6a6339561cfd6.jpg
 

most wanted

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
215
امتیاز
669
نام مرکز سمپاد
علامه حلی2
شهر
تهران
پاسخ : اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در جدیدترین رده بندی مربیان ملی جهان که روز گذشته منتشر شد کارلوس کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان بدون تغییر در رتبه دوازدهم جهان باقی ماند تا همچنان بهترین مربی ملی آسیا و همچنین بهترین مربی ملی پرتغالی جهان باقی بماند.این اتفاق در حالی افتاده است که پائولو بنتو جانشین او در تیم ملی پرتغال با صعود به رتبه سیزدهم جهان خود را به یک قدمی کروش رسانده است.
پس از کروش؛در آسیا عدنان حمد(سرمربی تیم ملی اردن) از عراق،آلبرتو زاکه رونی (سرمربی تیم ملی ژاپن)از برزیل و پل لگوئن(سرمربی تیم ملی عمان)از فرانسه قرار دارند.
 

big_bang

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,105
امتیاز
5,516
نام مرکز سمپاد
فرزانگـا(') امیــ(')
شهر
نجف آباد
دانشگاه
اصفهان
رشته دانشگاه
اقتصاد
پاسخ : اخبار ورزشی

( نامردی اگه دیس لایک بدیـــــــــــــــــــــــ :-" )

فولادمبارکه سپاهان الگوی ثابت و رفتار حرفه ای

روز گذشته پایگاه اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران در رابطه با باشگاه فولادمبارکه سپاهان مطلبی را منتشر کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست :

باشگاه فولادمبارکه سپاهان با کسب عناوين زيادي بدون تردید موفق ترین باشگاه ایران در سال های اخیر است و کاري را انجام داده که تيم بزرگي مانند پرسپوليس قادر به انجام آن نيست.



به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه فولادمبارکه سپاهان اصفهان را باید موفق ترین باشگاه ایرانی در سال های اخیر بدانیم اما طلایی پوشان اصفهانی چطور توانسته اند در فوتبال که مشکلات زیادی دارد به این همه عنوان و افتخار دست یابد و خودش را در سطح آسیا هم مطرح کند. راز موفقیت سپاهان ثبات و رفتار حرفه ای است.

نگاهی به فولادمبارکه سپاهان در 2 دهه اخیر نشان می دهد که طلایی پوشان اصفهانی در بحث مدیریت همواره ثبات داشته اند و همین ثبات در سطح کلان باشگاه باعث شده هم زیر ساخت های حرفه ای را در این مجموعه به وجود بیاورند و هم در سایه کار اصولی و حرفه ای افتخارات زیادی را کسب کنند. نکته مهم دیگر در مورد سپاهان رفتار حرفه ای این باشگاه است که باعث شده همواره در آرامش و به دور از جنجال حاشیه به کارش ادامه دهد.

در ارتباط با رفتار حرفه ای فولادمبارکه سپاهان باید به اتفاقات پیرامون یعقوب کریمی در روزهای گذشته اشاره کنیم. در حالی که به ادعای مدیر عامل باشگاه نفت تهران باشگاه پرسپولیس در نیم فصل با کریمی وارد مذاکره شده و پیشنهاد یک میلیارد تومانی به این بازیکن مستعد داده و او را هوایی کرده اما باشگاه سپاهان در یک حرکت حرفه ای و مطابق با اخلاق و رفتار درست و اصولی نامه ای به باشگاه نفت تهران ارسال کرده و خواستار جذب بازیکن شماره 7 نفت تهران شده است. در همین ماجرا شاهد هستیم که پرسپولیس در این روزهای حساس و سرنوشت ساز که باید آرامش داشته باشد و تمرکزش را روی انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان مد نظر سرمربی آینده تیم بگذارد وارد یک جنگ رسانه ای شدید با نفت تهران شده که در نهایت حاصلی هم برای سرخپوشان تهرانی نخواهد داشت.

در مورد بحث سرمربی هم همین اتفاق افتاده وفولادمبارکه سپاهان به دلیل همان ثبات و افکار حرفه ای که دارد، در روزهایی که پیشنهادات زیادی برای جذب زلاتکو کرانچار مطرح می شد و اتفاقا پرسپولیس هم یکی از تیم های خواهان این مربی کروات بود، باشگاه سپاهان بدون وارد شدن به مسائل حاشیه ای و در یک فضای کاملا آرام و بدون تنش با این مربی بزرگ و موفق به توافق رسید تا در روزهای آینده با بازیکنان مد نظر زلاتکو وارد مذاکره شده و تیم فصل بعدش را ببندد.

حالا شرایط پرسپولیس را ببینید سرخوپوشان تهرانی هنوز درگیر انتخاب سرمربی جدید خودشان هستند و دوجین مربی داخلی و خارجی برای هدایت این تیم در روزهای اخیر مطرح شده است و همچنان هم پرسپولیس بلاتکلیف است و مشخص نیست در فصل جدید چه کسی به عنوان نفر اول روی نیمکت این تیم خواهد نشست اما فولادمبارکه سپاهان تمام برنامه هایش برای حضور موفق در فصل آینده هماهنگ کرده و بدون اضطراب و استرس آماده فصل جدید خواهد شد.
باشگاه سپاهان باید الگویی برای دیگر باشگاه های ایرانی باشد. اصلا قرار نیست که همواره به بارسلونا و منچستر یونایتد نگاه کنیم و از آنها برای رسیدن به شرایط حرفه ای الگو بگیریم بلکه در مملکت خودمان هستند مدیران و تیم هایی که اصول حرفه ای را به خوبی بلد هستند و رفتارهای قانون مداری دارند و در سایه ثبات و کار اصول حرفه ای به موفق ترین باشگاه ایران در حال حاضر تبدیل شده اند.


منبع : http://www.fooladsepahansport.com
 

Bahar_R

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,032
امتیاز
7,673
نام مرکز سمپاد
دبیرستان فرزانگان 1
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
مهندسی مواد و متالورژی
پاسخ : اخبار ورزشی

چلسی در دومین سال متوالی یک جام اروپایی دیگر را به دست آورد

بنفیکا با این حال بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چندین بار با ضربات نمانیا ماتیچ، اسکار کاردوسو، نیکولاس گایتان و رودریگو فرصت های خوبی به دست آورد، اما دفاع خوب چلسی و زمین پرآب و لیز ورزشگاه مانع گل‌زنی آنها شد.
بنفیکا نیمه دوم را هم بسیار خوب شروع کرد و یک بار ضربه سر کاردوسو روی سانتر عالی گایتان توپ را به تور دروازه رساند، اما داور به‌درستی آفساید او را اعلام کرد.
اما چلسی برخلاف جریان آن دقایق بازی به گل رسید. پاس بلند پتر چک به خوان ماتا رسید و روی پاس او بود که فرناندو تورس به پیش تاخت. دو اشتباه بازیکنان بنفیکا باعث شد تورس تنها لوییزائو و آرتور را مقابل خود ببیند. لوییزائو تلاش بسیاری کرد که رویش خطا کند اما تورس از او گذشت و پس از گذشتن از آرتور با خونسردی و با ضربه‌ای عالی از زاویه‌ای بسته توپ را گل کرد.
در یکی از حملات آنها بود که لیما تلاش کرد توپ را ارسال کند که توپ را سسار آسپیلیکوئتا با دست زد. داور اعلام پنالتی کرد و اسکار کاردوسو با ضربه بسیار محکمی که به اواسط دروازه زد هم گل تساوی را به ثمر رساند .
در نهایت در دقیقه 93 بود که ایوانوویچ روی یک کرنر به هوا پرید و با ضربه سری که زد توپ را دور از دستان آرتور به درون دروازه فرستاد.
به این ترتیب رافا بنیتس در حالی چلسی را ترک خواهد کرد که آنها را به عنوان بسیار خوبی در اروپا رساند.
منبع : سایت گل

Viva Chelsea x:
 

Legend

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,329
امتیاز
2,204
نام مرکز سمپاد
علامه حلی بدون شماره!
شهر
طهرون
سال فارغ التحصیلی
93
رشته دانشگاه
مهندسی عمران
پاسخ : اخبار ورزشی

مورینیهو دستور خرید گومز مهاجم آلمانی بایرن و فالکاوو کلمبیایی رو داد!

گومز با 38 میلیون! و فالکاوو که منچستر سیتی و موناکو هم به شدت دنبال جذب اون هستن هم با قیمت گزافی میخواهند بگیرند!

منچستر با قیمت بالای 18 میلیون دوستدار خرید تیاگو بازیکن هافبک بارسلونا ی اسپانیاست!
 

Dark Eagle

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
403
امتیاز
657
نام مرکز سمپاد
helli 2
شهر
Tehran
مدال المپیاد
کامپیوتر
پاسخ : اخبار ورزشی

با پایان رقابت‌های این مرحله تیم‌های بوریرام تایلند، اف‌سی سئول کره‌چنوبی، الاهلی عربستان، الشباب عربستان، کاشیوا ریسول ژاپن، گوانگژو چین، لخویا قطر و استقلال ایران با برتری مقابل حریفان خود به عنوان 8 تیم برتر قاره کهن، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

در آخرین دیدار از این مرحله استقلال که با توجه به برتری پرگل در بازی رفت در امارات، صعودش به مرحله بعدی را تقریباً قطعی کرده بود، در دیدار برگشت با خیالی آسوده قدم به میدان گذاشت و در یک بازی بی‌دردسر با کسب نتیجه تساوی بدون گل (مجموع 4 بر 2) به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

*نتایج کامل دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی به شرح زیر است:

سه‌شنبه 31 اردیبهشت:

الشباب عربستان 3 - الغرافه قطر صفر (مجموع 5 بر یک به سود الشباب)

الاهلی عربستان 2 - الجیش قطر صفر (مجموع 3 بر یک به سود الاهلی)

بنیادکار ازبکستان صفر - بوریرام یونایتد تایلند صفر (مجموع 2 بر یک به سود بوریرام)

اف سی سئول کره‌جنوبی 3 - بیجینگ گوان چین یک (مجموع 3 بر یک به سود اف سی سئول)

چهارشنبه اول خرداد:

گوانگژو چین 3 - سنترال کوئست استرالیا صفر (مجموع 5 بر یک به سود گوانگژو)

کاشیوا ریسول ژاپن 3 - چونبوک موتورز کره‌جنوبی 2 (مجموع 5 بر 2 به سود کاشیوا ریسول)

لخویا قطر 2 - الهلال عربستان 2 (مجموع 3 بر 2 به سود لخویا)

استقلال ایران صفر - الشباب امارات صفر (مجموع 4 بر 2 به سود استقلال)

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها 30 خرداد در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و تیم‌های برتر حریفان خود را خواهند شناخت.
 

hamidreza96

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
513
امتیاز
5,056
نام مرکز سمپاد
× هاشمی نژاد II
شهر
× مشهد
مدال المپیاد
× نوچ ، جوونیام میخواستم برم شیمی پشیمون شدم
دانشگاه
× هرجا خدا بخواد
پاسخ : اخبار ورزشی

فینال یورو لیگ :

تورس دقیقه 60
کاردوزو پنالتی دقیقه 68
ایوانوویچ دقیقه 89 گل قهرمانی

فینال لیگ قهرمانان :

مانژو دقیقه 60
گندوغان پنالتی دقیقه 68
ارین روبن دقیقه 89


:)) :)) :))
 
بالا