• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

تست اعتياد به اينترنت

با توجه به تست چه نوع كاربري هستين؟!


  • رای‌دهندگان
    62

Narcissus

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,566
امتیاز
1,877
نام مرکز سمپاد
دبيرستان فرزانگان1
شهر
مشهد
مدال المپیاد
رتبه ی 1 کشوری المپیاد زبان انگلیسی دوره ی راهنمایی :دی
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

به نقل از فاطمه ر :
من میخوام ترک کنم درشرفشم ولی زیادی پای اینترنتم یکی به من یه پیشنهادخوب برای ترک بده.
هيچ راهي نداره!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
جز اينكه به تخت ببندنت!!!!!!!! :D :D
من كه كامپيوتر رو ترك كردم ميام تركت ميدم (<
 

فاطمه0ر

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
377
امتیاز
426
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
قم
دانشگاه
هلال ایران(تهران)
رشته دانشگاه
ارتوپدی فنی
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

من تب سوزنی وبه تخت بستن نمی خوام.منو ترک بدین.آخه به شمام میگن رفیق
 

elahe

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,511
امتیاز
338
نام مرکز سمپاد
فرزانگان ١
شهر
بندرعباس
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

به نقل از فاطمه ر :
من تب سوزنی وبه تخت بستن نمی خوام.منو ترک بدین.آخه به شمام میگن رفیق
وا فاطمه جان ...
می خوای دستات و بشکنیم دو تاشم ؟؟؟؟؟
فقط درد داره همین...:D
 

Sampadik

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,666
امتیاز
7,041
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1
شهر
تــهران
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

اینترنت با جذابیت های منحصر به فرد خود بسیاری از نوجوانان و كودكان جامعه را به خود جلب كرده است.

internet-search.jpg

رشد روزافزون كاربران اینترنت در جهان زندگی انسان ها را دگرگون كرده است و از این میان طیف وسیعی از كاربران اینترنت را در منازل كودكان و نوجوانان تشكیل می دهند. اینترنت با جذابیت های منحصر به فرد خود بسیاری از نوجوانان و كودكان جامعه را به خود جلب كرده است.دو عامل باعث می شود كه نسل جدید تسلط بیشتری بر دنیای فناوری اطلاعات و دیجیتال داشته باشد اول این كه در این دوره یادگیری كامپیوتر به مسئله ای ضروری بدل شده و بدون داشتن تسلط كافی بر كامپیوتر و اینترنت كار و زندگی امكان پذیر نیست.عامل دوم این است كه كودكان و نوجوانان نسبت به افراد میانسال از اشتیاق و جرات بیشتری برای كنجكاوی در كامپیوتر و اینترنت برخوردارند و راحت تر با پندارها و باورهای متعارف كنار می آیند.اینترنت مزایا و امكانات بی شماری را فراروی عموم به ویژه قشر نوجوان قرار می دهد، اما از دیگر سو دارای تاثیرات منفی نیز است كه در صورت توجه نكردن به آن سلامت این نسل و در نهایت سلامت جامعه را به خطر خواهد انداخت. متاسفانه هنوز بسیاری از خانواده هایی كه امكان دسترسی به اینترنت را برای كودكان و نوجوانان خود فراهم كرده اند، تصور صحیحی از خطرات این موضوع ندارند. علت این امر ناآگاهی خانواده های ما از تهدیدات بالقوه اینترنت است. تهدیدی كه از طریق وب متوجه وضعیت فرهنگی خانواده ها است، هنوز چنان كه باید شناخته شده نیست. در اینجا به مختصری از این خطرات اشاره می كنیم:

•اعتیاد به اینترنت از مواردی است كه بسیاری از كاربران را اسیر خود می سازد. جذابیت های خاص اینترنت باعث می شود تا نوجوانان مجذوب آن شده و ساعت ها وقت خود را پای كامپیوتر بگذرانند. این مسئله باعث می شود تا نوجوانان از دیگر فعالیت های اجتماعی باز بمانند.

• سایت های غیراخلاقی، امروزه به یك معضل جدی در اینترنت بدل گردیده است. این سایت ها با ارائه مطالب و تصاویر غیراخلاقی و مستهجن، سلامت روانی جوامع را در خطر قرار داده اند.

• اتاق های گفت وگو یا چت در اینترنت از موارد مورد استفاده بسیاری از نوجوانان است. این اتاق ها محل های مناسبی برای ملاقات و گفت وگو با سایر كودكان و نوجوانان در سراسر جهان است، اما سوءاستفاده های بسیاری از سوی افراد شیاد در این اتاق ها صورت می گیرد كه از جمله آنها می توان به ارائه اطلاعات نادرست، سوءاستفاده از اطلاعات دیگران، به دام انداختن نوجوانان و سوءاستفاده از آنان از طریق برقراری ارتباط با آنان و گذاشتن قرار ملاقات اشاره كرد.

• اینترنت امكان گمنامی را برای افراد فراهم می كند. این مسئله باعث خواهد شد تا برخی افراد به ارائه اطلاعات نادرست به دیگران و گمراه كردن آنها بپردازند.

• روابط بین افراد در اینترنت مجازی و در سطح بوده و از عمق برخوردار نیست. این نوع ارتباطات فاقد مشخصه هایی همانند مجاورت مادی، تماس منظم، اثرگذاری عمیق و تبادل اطلاعات درباره بافت اجتماعی است.

• اینترنت می تواند در حالی كه انسان ها را از نظر الكترونیكی به هم پیوند دهد از طریق ایجاد توهم اتحاد و همبستگی با تكنولوژی های اطلاعاتی ارتباط چهره به چهره ما با انسان های دیگر را قطع كند و این امر باعث كاهش روابط انسانی و همبستگی اجتماعی خواهد شد.

•یكی از مشكلاتی كه روانپزشكان در مورد كودكانی كه ساعت های متوالی در اتاق های گفت وگو حضور دارند عنوان می كنند، درگیری ذهنی در اثر ساخت تصاویر ذهنی از مطالبی است كه در این اتاق ها رد و بدل می شود كه در برخی موارد باعث بیماری های روانی و از جمله افسردگی می گردد.

•اقدامات پیشگیرانه

امروزه استفاده و كاربرد اینترنت به ویژه در میان قشر كودك و نوجوان به طرز وسیعی گسترش یافته است. چند دهه بود كه دانشمندان علوم اجتماعی و محققان علوم و فناوری خبر از ظهور نسل كامپیوتر یا نسل اینترنت می دادند و معتقد بودند چون كودكان، نوجوانان و جوانان در فضایی بزرگ می شوند كه بسیاری از ابزار ها الكترونیكی و كامپیوتری شده اند، به تمام جوانب آن آشنایی كامل پیدا می كنند.كودكان نسل امروز، وقتی به سن بلوغ می رسند به راحتی با طرز كار وسایلی كه به سرعت راهی بازار می شوند آشنا شده و متناسب با سرعت پیشرفت دانش، خود را به آخرین دانش روز مجهز می كنند و به راحتی با طرز كار وسایلی كه به سرعت راهی بازار می شوند آشنا می شوند. لذا نسل آینده نسلی است كه با كامپیوتر و اینترنت و دیگر فناوری های نوین ارتباطی بزرگ می شود و به شدت به آنها وابسته می شود. این امر سبب می شود تا والدین و مدیران و برنامه ریزان بخش های مختلف فرهنگی و آموزشی از هم اكنون به فكر چاره اندیشی در خصوص تبعات منفی این فناوری ها و بالاخص اینترنت باشند. به برخی از اقداماتی كه در این زمینه می توان انجام داد اشاره می شود:

•والدین در درجه اول می بایست اطلاعات خود را در زمینه رایانه و اینترنت افزایش دهند و از آخرین تحولاتی كه در این زمینه صورت می پذیرد مطلع شوند.

•در اغلب كشور های توسعه یافته سازمان ها و موسساتی برای نظارت بر اینترنت و راهنمایی كاربران اینترنت به خصوص كودكان و نوجوانان به وجود آمده است. این موسسات به انجام اقداماتی از قبیل آگاه ساختن و آموزش كاربران اینترنت درباره ضرر و زیان های احتمالی اینترنت و تعیین راهكار هایی برای جلوگیری از این ضرر و زیان ها و نیز فیلتر كردن مطالب و سایت های مضر اینترنتی اشاره می كنند.

•والدین می بایست با كودكان و فرزندان خود درباره مضرات احتمالی اینترنت صحبت كنند. در برخی از كشور های توسعه یافته به والدین توصیه می شود كه قبل از آنكه فرزندانشان با اینترنت شروع به كار كنند، یك فرم استاندارد كه در آن خطرات ناشی از كار كردن با اینترنت گوشزد شده را خوانده و امضا كنند. نسخه ای از این به اصطلاح تعهدنامه در كنار میز كامپیوتر كودك یا نوجوان نصب می شود.

•باید به كودكان و نوجوانان آموخت تا هیچ وقت اطلاعات و عكس های شخصی و خانوادگی خود را به ویژه در اتاق های گفت وگو در اختیار كسی قرار ندهند.

•چنانچه كودكان در هنگام كار با اینترنت خطایی را مرتكب شوند، نباید آنها را به لغو یا ممانعت از دسترسی به اینترنت تهدید كرد. زیرا این گونه تهدیدات باعث افزایش حس پنهان كاری كودك شده و كم كم مسائلی را كه با آنها روبه رو می شود با والدین در میان نخواهد گذاشت.

•از كودكان و نوجوانان خواسته شود تا از ثبت نام در سایت ها، ایجاد صندوق پستی و تكمیل فرم هایی نامشخص بدون اطلاع والدین خودداری كنند. همچنین از باز كردن نامه هایی كه فرستنده آن را نمی شناسند پرهیز كنند.

•به كودكان و نوجوانان آموزش داده شود اطلاعاتی كه در اتاق های گفت وگو رد و بدل می شود اغلب نادرست هستند و نبایست به آنها اعتماد و اطمینان كرد.

•برای آنكه اولیای مدرسه، والدین و سایر مسئولان امكان محدود كردن دسترسی كاربران به سایت های نامناسب را داشته باشند، دو راه حل پیش بینی شده كه یكی راه حل شبكه ای و دیگری راه حل خانگی است. در روش های مبتنی بر شبكه، یك نرم افزار یا تركیبی از چند نرم افزار بر روی دروازه های شبكه قرار می گیرند و تمامی ارتباطات كاربران را كنترل می كنند. در روش های خانگی كه فقط روی یك كامپیوتر قابل استفاده هستند، یك نرم افزار خاص بر روی دستگاه نصب می شود و اتصال به سایت های غیرمجاز را فقط برای كاربران همان كامپیوتر مسدود می كند كه اولین نرم افزار از این نوع در ایران با نام نرم افزار الك ساخته شده است.سخن آخر آنكه فناوری های نوین ارتباطی و از جمله اینترنت محیطی مناسب برای رشد و تعالی جنبه های مختلف انسانی است، لكن باید توجه داشت كه این فناوری ها به همان اندازه كه مفید و سودمند هستند می توانند مضر و خطرناك باشند. لذا مسئولان، برنامه ریزان و والدین می بایست زمینه حضور موثر نسل جدید در عرصه این فناوری را فراهم نمایند.

علائم اعتیاد به اینترنت!

* ساعت 4 صبح كه از خواب بیدار شده‌اید و برای آب خوردن به طرف آشپزخانه می‌روید در بین راه Emailهایتان را چك می‌كنید.

* وقتی مودم را خاموش می‌كنید احساس پوچی می‌كنید، مثل اینكه عزیزی را از دست داده باشید.

* تصمیم می‌گیرید یكی دو سالی بیشتر در دانشگاه باشید فقط بخاطر دسترسی رایگان به اینترنت.

* در نامه‌های پستی هم از Smiley (مثل (-: ) استفاده می‌كنید.

* وقتی می‌خواهید بخندید سرتان را نود درجه بسمت چپ می‌چرخانید (رجوع شود به مطلب قبل).

* تكالیفتتان را به فرم HTML در‌می‌آورید و آدرس آنرا به استادتان می‌دهید.

* سگ شما هم برای خودش یك صفحه وب دارد.

* حتی خوابهای شبهایتان هم به فرمت HTML است.

* سنتان را به صورت 3.x نشان می‌دهید.

* پسرتان جواد را Java صدا می‌زنید.

* همسرتان را به این صورت معرفی می‌كنید: [email protected] و [email protected]

* همه دوستانتان یك @ در اسمشان دارند.

* از اینكه در یك آگهی ترحیم نمی‌توان آدرس Email جدید مرحوم را نوشت ناراحت هستید.

* تنها ارتباطتان با افراد منزل از طریق Email است.

* انتخاب بین پرداخت قبض آب و هزینه اشتراك اینترنت آسان است، باید مدتی بی‌آبی را تحمل كرد.

* خانمتان یك كلاه گیس بر روی مانیتور می‌گذارد كه به شما یادآوری كند كه او چه قیافه‌ای دارد.

* بر روی كنترل تلویزیونتان هم Double Click می‌كنید.

* نیمی از سفرتان را در هواپیما در حالی طی می‌كنید كه كامپیوتر كیفی‌یتان را به روی پاهایتان و بچه‌تان را در جعبه بالای سرتان گذاشته‌اید.

تست اعتیاد به اینترنتتست اعتیاد به اینترنت (IAT) یكی از معتبرترین تست‌های مربوط به سنجش اعتیاد اینترنتی است كه توسط دكتر كیمبرلی یانگ (Kimberly Young) ابداع شده است.
در تست IAT هر چه نمره شما بیشتر باشد؛ اعتیاد شما به اینترنت شدیدتر است. نمرات هم به ترتیب از یك تا پنج هستند. در پایان؛ باید مجموع نمراتی را كه به 20 پرسش زیر می‌دهید جمع بزنید.


1. چقدر بیشتر از آنچه قصد دارید؛ در اینترنت می مانید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

2. چقدر به خاطر آنلاین ماندن؛ اعضای خانواده را نادیده گرفته اید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

3. چقدر اینترنت را به بودن با همسرتان ترجیح می دهید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

4. چقدر از طریق اینترنت با کاربران دیگر رابطه ایجاد می کنید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

5. چقدر دیگران از شما به خاطر میزان آنلاین بودن تان شاکی هستند؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

6. چقدر به خاطر اینترنت؛ نمرات و کارهایتان در مدرسه افت کرده است؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

7. چقدر ایمیل هایتان را پیش از کارهای ضروری دیگرتان چک می کنید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

8. چقدر عملکرد کاری و بهره وری شما به خاطر اینترنت آسیب دیده است؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

9. وقتی از شما می پرسند که چه کارهایی آنلاین انجام می دهید؛ چقدر در موضع تدافعی یا پنهانکاری قرار می گیرید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

10. چقدر افکار آزار دهنده در زندگی را با افکار آرام بخش در اینترنت خنثی می کنید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

11. چقدر وقتی در اینترنت هستید؛ احساس می کنید توان پیش بینی امور را دارید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

12. چقدر فکر می کنید که زندگی بدون اینترنت، چیزی کسالت بار؛ تهی و بی لذت است؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

13. چقدر وقتی کسی هنگام آنلاین بودن مزاحم شما می شود؛ غر می زنید؛
فریاد می زنید یا عصبانی می شوید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

14. چقدر به خاطر قطع نکردن اینترنت؛ دچار بیخوابی هستید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

15. چقدر فکر می کنید که در حالت آفلاین حواس پرتی دارید؛ ولی در حالت آنلاین بهتر هستید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

16. چقدر وقتی آنلاین هستید این جمله را به کار می برید: فقط چند دقیقه مونده؛ الان میام
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

17. چقدر سعی کرده اید از میزان آنلاین بودن خود بکاهید و موفق نشده اید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

18. چقدر سعی دارید میزان آنلاین بودنتان را از دیگران مخفی کنید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

19. چقدر میزان آنلاین بودن را به بیرون رفتن با دیگران؛ ترجیح می دهید؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود

20. چقدر وقتی آفلاین هستید؛ احساس افسردگی و عصبیت دارید که با آنلاین شدن از بین میرود؟
۱٫ به ندرت ۲٫ گاه گاهی ۳٫ غالبا ۴٫ بکرات ۵٫ همیشه – شامل حال من نمی شود




جمع نمرات بین ۲۰ تا ۴۹ = کاربر معمولی هستید
جمع نمرات بین ۵۰ تا ۷۹ = دارید دچار مشکل اعتیاد اینترنتی می شوید ؛ مراقب باشید
جمع نمرات بین ۸۰ تا ۱۰۰ = شما به اکثر پرسش ها نمرات ۴ یا ۵ داده اید. شما دچار اعتیاد اینترنتی هستید و باید مشکلتان را در اسرع وقت حل کنید.
 

Helli Agent

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
217
امتیاز
18
نام مرکز سمپاد
حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1392
دانشگاه
پلی تکنیک
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک ، مهندسی انرژی
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

ولی توی خود اینترنت هم میشه فعالیت اجتماعی کرد.
 

hany

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
147
امتیاز
32
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 کرج
شهر
کرج
رشته دانشگاه
مهندسی معماری شایدم مهندسی پزشکی
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

37 شدم +
 

AmorE

Meyo
ارسال‌ها
1,644
امتیاز
1,839
نام مرکز سمپاد
راهنمایی حلی 2- دبیرستان حلی 3
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
اینستاگرام
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

یه بار زده بودم شده بودم 81...
الان بزنم به گمونم بیشتر شه...ولی ADSL محدودیت زمانی نداره پس احتمالا 4 نمره کم میشه میم 77! :D
 

nahid

violet
ارسال‌ها
1,604
امتیاز
5,949
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1388
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

58 شدم. :D
 

nmejris@zan

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,239
امتیاز
10,796
نام مرکز سمپاد
شهيد هاشمي نژاد 1 مشهد
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1391
دانشگاه
فردوسی مشهد
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

من نزدیکای 80 هستم !! :D
میگم احیانا جایی برای ترک سراغ ندارین ؟!؟؟ :D
 

mamareza

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,664
امتیاز
1,999
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی
شهر
تهران
دانشگاه
آزاد تهران
رشته دانشگاه
دندانپزشکی
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

من یه زمانی تراوین (یه بازیه اینترنتی )بازی میکردم.
ولی ترک کردم الان به این سایت وابسته شدم ولی نه در اون حد
 

homa_M

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
126
امتیاز
20
نام مرکز سمپاد
farzanegan
شهر
BND
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

امتیاز من شد 31 . آخیش من معتاد نیستم
 

K.40

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
5
امتیاز
7
نام مرکز سمپاد
فرزانگان تهران1
شهر
تهران......تهران......تهران.....
مدال المپیاد
برای المپیاد ریاضی وکامپیوتر مطالعه داشتم ولی تا الان که جوابشون نیومده ، فکر هم نمی کنم که قبول بشم!
دانشگاه
هاروارد_برکلی_میشیگان_ماساچوست_آکسفورد و...
رشته دانشگاه
آبیاری گیاهان دریایی
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت


می دونید ترک عادت موجبه مرض است ،ولی این یکی خودش مرضه........... O0
امیدوارم یه روزی به تعادل در استفاده ی از اینترنت برسیم!!!! <D= <D= P:>
 

Parpari

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
610
امتیاز
756
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
اهواز
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه مال من 48 شد ای خدا من معتادم :)) :((
 

settareh

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,720
امتیاز
3,907
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
تهران
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

من خیلی پای اینترنتم...ولی سوالاش یه جور مسخره ای بود...من شدم 36!!! در حالی که خیلی وقتا تو اینترنتم!!!! :O
 

shahid

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
373
امتیاز
2,148
نام مرکز سمپاد
farzanegan
شهر
شیراز
سال فارغ التحصیلی
13
دانشگاه
علوم تحقیقات تهران
رشته دانشگاه
مهندسی پزشکی
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

خب ما که معتاد شدیم رفت.....خدایا خودت به دادمون برس....

خب حالا باید یه تاپیک روش ترک کردن یاد بدید و برنامه ریزی بزنید تا بتونه کمک همه کنه...(جدی گفتم)
 

Pegi

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
998
امتیاز
1,252
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
اصفهان
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

من کاربر معمولی شدم ولی میدونم که معتادم!! :D
 

homa_M

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
126
امتیاز
20
نام مرکز سمپاد
farzanegan
شهر
BND
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

راست میگه . تکراریه . اما به هر حال من شدم 31
 

nmejris@zan

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,239
امتیاز
10,796
نام مرکز سمپاد
شهيد هاشمي نژاد 1 مشهد
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1391
دانشگاه
فردوسی مشهد
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

× تاپیک ها ترکیب شدن . ممنون ×
 

Atieh

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
827
امتیاز
117
نام مرکز سمپاد
دبیرستان فرزانگان 1 تهران
پاسخ : تست اعتیاد به اینترنت

52...نمره خوبیه....! باز جای امیدواری هست که هنوز اونقدرا معتاد نیستم...! :D اما بیشتر از اینا معتادم ... شاید خوب جواب ندادم...! :D
 
بالا