• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

سايت هاي مفيد

N.M

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,605
امتیاز
13,361
نام مرکز سمپاد
فرزانگان یک
شهر
تهران
مدال المپیاد
طلای دوره ۲۷ المپیاد ادبی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
ادبیات فارسی
پاسخ : سايت هاي مفيد

ترین ها و رکوردهای جهنی گینس:گینس دات آی آر!

سایتش خیلی قشنگ بود به شخصه با بعضیاش خیلی حال کردم !برای مثال:بزرگ ترین کفش جهان در هلند

The-Netherlands_Largest-Shoe4.jpg


The-Netherlands_Largest-Shoe13.jpg


:)) :))
 

روژین د.

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,269
امتیاز
8,908
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 تهران
شهر
تهران
دانشگاه
علوم پزشکی تهران
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : سايت هاي مفيد

به نقل از AKVAN :
سایت بسیار مفید برای آنلاین بازی کردن شطرنج ، مشخص کردن ریتینگ (حدودی) ، آموزش و بالا بردن مهارت و...

www.chess.com
سایت بهتر http://playchess.com هستش ؛متعلق به شرکت chessbase .
اینجا برنامشو باید دانلود کنید بعد اکانت بسازید بعد میتونید برید رو سرور بازی کنید.اینجا خیلی حرفه ای تره،ریتینگش استانداردتره،امکاناتشم خییییلی بیشتره.اما بعد از یه مدتی باید سریال نامبر بخرید،اگه خواستید بگید بگم از کجا.
 

روژین د.

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,269
امتیاز
8,908
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 تهران
شهر
تهران
دانشگاه
علوم پزشکی تهران
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : سايت هاي مفيد

سایت انجمن فارسی سره که هر هفته یه سری معادل فارسی جدید قرار میده.من خودم خیلی اهلش نیستم اما یه سری معادلاش واقعا خوب انتخاب شدن.
http://www.farsisare.com/
 

S.T.A

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
5
امتیاز
4
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 تهران
شهر
تهران
پاسخ : سايت هاي مفيد

احتمالا خیلی ها اینجا را دیدن ولی برای کسایی که ندیدن جالبه
http://gallery.live.com/results.aspx?c=0&bt=1&pl=1&st=5
می توانید دانلود کنید و روی صفحه ی DESKTOP ازشون استفاده کنید
 

sina made in mashhad

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
16
امتیاز
12
نام مرکز سمپاد
شهید هاشمی نژاد 1
شهر
مشهد
دانشگاه
صنعتی شریف
پاسخ : سايت هاي مفيد

سایتهای حاوی مطالب مفید در زمینه علوم کامپیوتر

http://arstechnica.cam

این سایت جدیدترین اطلاعات را دربارة کامپیوتر، برنامه های کامپیوتری و فعالیت های شرکت های بزرگ کامپیوتری در اختیار شما قرار می دهد. از طریق این سایت می توانید مقالاتی را دربارة فعالیت شرکت مایکروسافت در قبال هکرها به دست آورید. این سایت شما را با مدل ها و گونه های جدید کامپیوتر آشنا می کند. در آرشیو این سایت مقالات متنوعی در اختیار شما قرار می گیرد. شرکت Ars تولید کنندة محصولات کامپیوتری متنوعی بوده و می توانید در این سایت اطلاعاتی در مورد آنها به دست آورید و از خدمات تکنیکی این مرکز مطلع شوید.



http://australia.creative.com

این شرکت سازندة سیستم های دیجیتالی و کامپیوتری می باشد. از طریق این سایت می توانید اطلاعات بیشتری درباره ی فعالیت های این مرکز به دست آورید. در بخش مقالات این سایت، توضیحات مفصلی در مورد محصولات این شرکت یافت می شود و آخرین اخبار را در زمینة محصولات کامپیوتری و دیجیتالی به شما ارائه می دهد. از طریق این سایت می توانید جوایزی را که تاکنون به این شرکت تعلق گرفته مشاهده نمایید.



http://avenir.dhs.org

این سایت متعلق به شرکت Avenir می باشد. این شرکت در زمینه ی کاربرد کامپیوتر و اینترنت فعال بوده و شما را به موضوعاتی چون : ICQ,Linux, MP3, Windows، پروژه NAN و... آشنا می کند. از طریق این سایت می توانید با فعالیت های گسترده ی این مرکز آشنا شوید. این سایت شما را با انواع Mother Board, CPU ، دیسک سخت، فلاپی درایو، CD-ROM,RAM,Case، کارت صوتی، کارت تصویری، مانیتور، موس، کی برد و سیستم های اجرایی آشنا می کند. شما می توانید قیمت این قطعات را ملاحظه کرده و در صورت تمایل خریداری کنید.



سایتهای مفید در رابطه با رشته مهندسی شیمی

http://www.pafko.com/history/h_whatis.html

این سایت بسیار مفید به معرفی رشته مهندسی شیمی میپردازد . انواع گرایش های این رشته در این سایت توضیح داده می شوند و مراجعه کنندگان به این سایت می توانند مطالب جالب و مورد توجهی را در مورد این رشته از این سایت فراگیرند .



http://www.chembio.uoguelph.ca/serguei/brief.htm

در این سایت می توان مراحل حل یک مسئاله در رشته مهندسی شیمی را از طریق چارت ارائه شده آموخت . این سایت با کمک این چارت آموزشی گسترده در حل بسیاری از مسائل می تواند یاری رسان به مهندسین شیمی باشد .



http://www.chemexpo.com/

سایت OPD یک سایت مرجع برای تحقیقات و جستجو در مسائلی است که در رشته مهندسی شیمی امکان رخداد دارد . در قسمت جستجوی این سایت می توان با وارد کردن کلمه کلیدی مناسب به نتایج تحقیقات به عمل آمده در آن زمینه دست یافت ، این موتور جستجو دارای منابع اطلاعاتی گسترده ای است که امر جستجو را تسهیل می بخشد .



http://www.askache.com/

سایت ASK A CHE یک سایت راهنما برای محققان و علاقمندان مهندسی شیمی می باشد . این سایت به مسائل مطرح درباره پالایش نفت ، عمل آوری گاز ، نرم افزار های مرتبط با مهندسی شیمی و ایمنی در سایت های صنعتی اشاره دارد و می توان اطلاعات گسترده و خوبی را در این موارد کسب کرد . همچنین دو موتور جستجو در این سایت جای داده شده اند تا بازدید کنندگان از سایت بتوانند با وارد کردن کلمات کلیدی مناسب به موضوع مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند .



http://www.ornl.gov/sci/csd/CSD%20Organization/CSDorganization.html

این سایت به گروه CSD تعلق دارد . این گرده محقق نتایج تحقیقات خود را در زمینه مهندسی شیمی در این سایت ارائه می کنند . موارد زیادی از نتایج تحقیقات این تیم در سایت آورده شده است و می توان با مراجعه کردن به سایت از آنها مطلع شد. علاوه بر این ، امکان جستجوی گسترده در سایت قرار داده شده است تا بتوان با استفاده از آن به تحقیقات مورد نظر دسترسی پیدا کرد .



http://www.chemicalonline.com

این سایت ارائه دهنده یک مجله تخصصی برای رشته مهندسی شیمی می باشد . با عضو شدن در این سایت می توان این ماه نامه را از طریق E-MAIL دریافت کرد . همچنین یک موتور جستجو در این سایت گنجانده شده است که می توان بوسیله آن اطلاعات مربوط به موضوع دلخواه کاربر در زمینه مهندسی شیمی را دریافت کرد .



http://www.wiley-vch.de/vch/software/ullmann/index.html

این سایت به انتشارات WILEY تعلق دارد که یکی از موفق ترین و مشهورترین ناشران کتاب های تخصصی رشته مهندسی شیمی محسوب می شود . در این سایت امکان مشاهده کتاب های منتشر شده جدید ، لسیت کل کتب منتشر شده و همچنین چکیده کتب را مشاهده و مطالعه کرد . در ضمن امکان خرید کتب از طریق این سایت نیز با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی میسر می باشد .



http://urila.tripod.com/Seawater.htm

در این سایت آموزشی اطلاعات و روش های بسیار مفیدی در مورد بالا بردن راندمان پمپ ها بیان شده است . با استفاده از آموزش ها و فرمول هایی که در این سایت مطرح شده است می توان راندمان پمپ هایی را که در مراحل طراحی و استفاده در صنایع می باشند را تا حد ممکن بالا برد .



http://www.geocities.com/che_comp/book/store.html

این سایت کتاب های چاپ شده جدید در زمینه مهندسی شیمی را به علاقمندان این رشته معرفی می کند و در صورت نیاز چکیده ای کتاب را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد . همچنین امکان جستجوی کتاب و مراجع تحقیقاتی در این سایت فراهم آمده تا کاربر بتواند مطلب مورد نظر خود را جستجو کند و در صورت وجود از آن استفاده نماید .



http://www.howstuffworks.com/oil-refining.htm

این سایت امکان اطلاع رسانی در مورد مطالب موجود در مهندسی شیمی را برای کاربرانی که به این سایت مراجعه می کنند فراهم می کند. مطالبی از قبیل پروسه پالایش نفت ، اعمالی که در پتروشیمی ها بر روی مواد اولیه برای رسیدن به محصول مورد نیاز انجام می شود و سایر عملیات انجام شده در این رشته را می توان در این سایت مشاهده کرد .





مجموعه سایت های مرتبط با رشته های معماری و عمران

www.pubs.asce.org/cedbsrch.html

در اینجا با سایت جامعه مهندسی عمران امریکا آشنا می شویم . در سایت می توان مطالبی چون کتاب ها ، ژورنال ها و مقالات و متن های آموزشی را می توان مشاهده کرد . همچنین یک موتور جسجتوی قدرتمند را می توان در سایت مشاهده کرد که ارآئی بالائی در یافتن مطالب تخصصی در زمینه مهندسی عمران دارد .



www.icivilengineer.com/

سایت I CIVIL ENGINEER یک سایت اطلاع رسانی درباره مهندسی عمران در اینترنت می باشد . در سایت می توان اخبار ، پروژه های جدید ، امکانات جستجوی مطالب تخصصی ، اخبار صنعت ، مشاهده پروژه های عظیم عمران ، مجله های تخصصی ، آموزش ONLINE و گزارش رویدادهای اتفاق افتاده در حیطه مهندسی عمران را مشاهده کرد .



www.cerf.org/research/material.htm

سایت CERF به ارائه مطالبی درباره مواد به کار برده شده در ساختن بناها و ساختمان ها می پردازد . مواد پیشرفته ، تکنولوژی های جدید در مواد ، پروژه ها ، اخبار و انتشارات موسسه را می توان در سایت مشاهده کرد .



http://people.civil.gla.ac.uk/

در این سایت با دپارتمان مهندسی عمران دانشگاه GLASGOW آشنا می شویم . در سایت می توان مواردی چون تحقیقات ، مقالات ، دوره های آموزشی دانشگاه ، اساتید ، آخرین اخبار ، LINK های مفید و آشنائی با پروژه های انجام شده را مشاهده کرد .



www.ce.berkeley.edu/

این سایت به دانشکده مهندسی عمران دانشگاه BERKELEY تعلق دارد . در سایت امکانات جستجو برای پیدا کردن مطالب مورد نظر کاربران قرار داده شده است ، همچنین منابع اطلاعاتی عمران ، کتابخانه مهندسی ، تحقیقات ، پروژه های انجام شده و مرکز تحقیقات دانشکده و آخرین اخبار را می توان در این سایت مشاهده کرد .



http://www-ce.stanford.edu/

این سایت به بخش مهندسی عمران ومعماری دانشگاه STANFORD تعلق دارد . در سایت می توان به مطالبی از قبیل برنامه های جدید موسسه ، برنامه های تحقیقاتی و مطالب بسیار دیگری که در پائین سایت آمده است را مشاهده کرد .



www.cee.mtu.edu/

دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه MICHIGAM در این سایت به معرفی آن مرکز و فعالیت های انجام گرفته در آن می پردازد . در سایت می توان مواردی چون INDEX الفبائی مطالب سایت ، امکانات جستجو ، همکاران موسسه ، آخرین اخبار و رویدادها ، برنامه های آموزشی دانشگاه و تحقیقات به عمل آمده در آن واحد را مشاهده کرد .



www.sustainableabc.com/

در این سایت به ارائه مطالب و اطلاعاتی درباره معماری پرداخته می شود . همچنین می توان LINK هایی به سایت های دیگر مرتبط را مشاهده کرد . انواع ساختمان ها با معماری های مختلف در این سایت نشان داده شده اند .



www.engr.wisc.edu/cee/

گروه مهندسی عمران و معماری دانشگاه WISCONSIN-MADISON در این سایت به معرفی خود می پردازد . در سایت می توان اطلاعاتی درباره اساتید و دانشجویان موسسه ، برنامه های در دست اقدام موسسه ، تحقیقات به عمل آمده ، خبرنامه ها و ارتباط با صنعت در دانشگاه را بدست آورد .



www.ce.jhu.edu/

این سایت به بخش مهندسی معماری و عمران دانشگاه JOHN HOPKINS مربوط می باشد . در سایت امکان دسترسی به آخرین اخبار و رویدادها فراهم می باشد ، همچنین می توان اطلاعاتی درباره برنامه های آموزشی موسسه ، اعضا ، سمینارها ، تحقیقات به عمل آمده در آن مرکز ، منابع اطلاعاتی مرجع و امکانات جستجو را در سایت را در دسترس مشاهده کرد .



www.nexusjournal.com/

ژورنال تخصصی مهندسی عمران و معماری NEXUS را می توان در این سایت مشاهده کرد . در سایت امکان دریافت شماره جدید ژورنال پس از عضو شدن در سایت میسر می باشد ، همچنین در صورت نیاز امکان دسترسی به آرشیو نشریات نیز میسر می باشد . مطالب دیگری چون تحقیقات ، کتاب ها ، کتابخانه مجازی و امکانات عضویت در سایت فراهم شده است .



www.ccee.iastate.edu/

این سایت به کالج مهندسی عمران و معماری LOWA STATE UNIVERSITY تعلق دارد . در سایت می توان به مواردی چون تحقیقات ، بخش های آموزشی موسسه ، معرفی گروه ، رویدادها ، خبرها ، منابع اطلاعاتی مرجع ، امکانات جستجو ، INDEX الفبائی مطالب سایت ، پروژه های تحقیقاتی ، برنامه های مهندسی و آموزش اشاره کرد .







مجموعه سایت های معرفی شده در زمینه فن آوری اطلاعات

www.itac.ca/

سایت ITAC به انسیتوی فناوری اطلاعات کانادا تعلق دارد . در سایت می توان مواردی چون آشنائی با ITC ، اخبار ، رویدادها ، امکانات جستجو ، عضویت و کتابخانه را مشاهده کرد .



www.cm.deakin.edu.au/

این سایت به موسسه DEAKIN که در زمینه تکنولوژی اطلاعات فعالیت می کند تعلق دارد . در سایت می توان مطالبی از قبیل تحقیقات مرکز ، اخبار ، گزارش رویدادها ، LINK ، سمینارها و مطالب آموزشی درباره فناوری اطلاعات را مشاهده کرد .



www.lucent.com/minds/infotheory/

این سایت به لابراتوای به نام LUCENT که درزمینه فناوری اطلاعات فعالیت دارد می پردازد . امکان جستجوی مطالب در یایت میسر می باشد . همچنین می توان مطالبی درباره موسس این موسسه را در سایت مطالعه نمود .



www.informationtheory.net/

سایت INFORMATION THEORY . NET بنا به نام خود به عرضه اطلاعات و آموزش درباره فناوری اطلاعات می پردازد . در سایت می توان به مطالبی درباره تئوری اطلاعات ، کنفرانس های برگزار شده ، تحقیقات به عمل آمده ، کمیته های فنی و نکات فنی درباره فناوری اطلاعات اشاره کرد .



http://absolute-space.net/

در این سایت به اطلاعات ، تکنولوژی اطلاعات و تئوری وجودی آن پرداخته می شود . اطلاعات چیست ، چگونه می توان اطلاعت را در اختیار گرفت و مطالب بسیار دیگر از مواردی می باشند که در سایت مشاهده می شوند .



www.cioinsight.com

سایت INSIGHT به ارائه اطلاعات و مفاهیمی درباره فناوری اطلاعات می پردازد . در سایت می توان امکانات جستجو را در اختیار داشت . همچنین مطالب ارائه شده درباره فناوری اطلاعات که در سایت قرار داده شده اند مثل کتاب ها ، گزارش رویداده و اخبار را می توان مشاهده کرد . امکان ثبت نام رایگان نیز در سایت میسر می باشد .



www.pass.co.uk/

موسسه آموزشی PASS در این سایت به آموزش مطالبی درباره IT می پردازد . آموزش با کامپیوتر ، نرم افزارهای آموزشی ، استفاده از فناوری اطلاعات در تجارت جهانی ، مدیریت بر روی اطلاعات و اخبار راجع به IT را می توان در این سایت مشاهده کرد .



http://capellauniversity.edu

این سایت به دانشکده تکنولوژی دانشگاه CAPELLA تعلق دارد . در سایت دانشکده می توان به موارد آموزشی درباره فناوری اطلاعات و استفاده از تکنولوژی های جدید برای استفاده در مدیریت اطلاعات دست یافت . امکانات جستجوی مطالب داخل سایت فراهم می باشد . همچنین می توان با دانشکده آشنا شد ، درباره برنامه های آن در خصوص IT اطلاعاتی کسب کرد و به عضویت سایت در آمد . مطالب دیگری درباره تکنولوژی اطلاعات را می توان در صفحه اصلی سایت مشاهده کرد .



www.technologyevaluation.com

در این سایت به نام GURU امکان دریافت جواب برخی از سوالات در ارتباط با IT فراهم آمده است . در سایت برای برقراری ارتباط باید ابتدا یکی از زیر مجموعه های فعالیت را انتخاب کرده و سپس آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کرد . در این صورت می توان از 2 ساعت مشاوره رایگان و خبرنامه روزانه ای درباره IT بهره مند شد .



http://raha503.persianblog.com/

در این بلاگ به معرفی رشته مهندسی فناوری اطلاعات در ایران و پیشرفت های آن پرداخته می شود . مطالب زیادی را می توان از نویسنده در بلاگ مشاهده کرد
 

yas21173

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,235
امتیاز
3,154
نام مرکز سمپاد
شهید هاشمی نژاد 1
شهر
مشهد
دانشگاه
صنعتی شریف
رشته دانشگاه
عمران
پاسخ : سايت هاي مفيد

در صورتی که قصد خرید تلفن همراه را داشته باشید، قطعاً دوست دارید پیش از خرید گوشی اندکی با آن کار کنید تا مقداری بیشتر با آن آشنا شوید. برای این کار نیز ناچارید به یک موبایل فروشی مراجعه کنید و در صورتی که امکان داشته باشد بتوانید گوشی را نهایتاً چند دقیقه‏ای به دست بگیرید و با آن کار کنید. اما هم‏اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی کاربری بپردازیم که با استفاده از آن می‏توانید از طریق اینترنت و صورت مجازی با گوشی‏های مختلف تلفن همراه کار کنید. به طوری که در صفحه مانیتور خود ظاهر شبیه‏سازی شده گوشی را مشاهده کنید و با کلیک بر روی دکمه های گوشی، به صورتی مجازی و شبیه‏سازی شده با آن کار کنید.

خیلی فوق العادست : Try Phone

- - - - - - -

در این سایت میتونید هر نوشته ی مورد علاقتونو به فونت های با مزه ای مثه این بنویسید! :D

i592770_NY.png

اینجاست --->
 

Hespride

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,103
امتیاز
5,597
نام مرکز سمپاد
شهید قدوسی (ره)
شهر
قم...قم...قم
دانشگاه
تهران
رشته دانشگاه
مهندسی مالی
پاسخ : سايت هاي مفيد

به درخواست خانم نرگس، اين تاپيك رو بر ميگردونم.
فقط لطف كنيد كمي رعايت كنيد تا دوباره دچار مشكلاتي نشيم!

از معرفي سايت هاي سياسي، خبري، يا سايت هايي در مورد خوانندگان و موسيقي و فيلم هايي كه خلاف قوانين اينترنتي باشه، خودداري كنيد!

همكاريتون باعث حفظ شدن سايت ميشه.
مرسي :)
 

blackparastoo

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
106
امتیاز
188
نام مرکز سمپاد
دبیرستان فرزانگان ۱
پاسخ : سايت هاي مفيد

http://virasbaz.persianlanguage.ir
ویراسباز طبق گفته ی خودش ، یه ویرایشگر آنلاین و رایگان فارسیه . متن رو در بخش بالایی بنویسین ؛ بعد از فشار دادن دکمهٔ « ویرایش کن ! » ویراسباز اون رو از نظر دستور خط فارسی و اصول تایپ فارسی ویرایش میکنه و در بخش پایینی نمایش میده . همچنین میتونین چگونگی ویرایش‌ها رو با استفاده از زبانهٔ تنظیمات ، تغییر بدین .

http://www.livescience.com
اینجا مستندهای کوتاه علمی و جالبی داره .

http://phras.in
این سرویس به شما كمك ميكنه تا بهترين و رايج ترين عبارت/جمله/اصطلاح انگليسي رو از بين گزينه‌هايي كه بين اونا مردد هستين ، انتخاب كنين . مبناي درست يا غلط بودن يه گزينه توی اين سرويس ، تعداد نتايجيه كه گزينه ی مورد نظر در موتورهاي جستجو نشون ميده .

http://www.worldwidetelescope.org
WorldWide Telescope برنامه ی شبیه ساز تلسکوپ نجومیه که امکان استفاده از کامپیوتر رو مثل یه تلسکوپ مجازی ممکن میکنه . ( در روش اولش به نصب یه نسخه از کلاینت این سرویس نیاز دارین ، ملزومات استفاده از این روش به‌کارگیری سیستم عامل ویندوزه . اگه از سیستم عامل ویندوز استفاده نمیکنین و یا به دلایلی تمایل به نصب برنامه‌ای روی سیستم خودتون ندارین ، راه حل دومی هم وجود داره . می‌تونید بعد از اطمینان از نصب بودن چهارچوب Microsoft Silverlight روی سیستم خودتون ، از نسخه مبتنی بر وب این سرویس استفاده کنین . )
 

N.M

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,605
امتیاز
13,361
نام مرکز سمپاد
فرزانگان یک
شهر
تهران
مدال المپیاد
طلای دوره ۲۷ المپیاد ادبی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
ادبیات فارسی
پاسخ : سايت هاي مفيد

Qwiki : در واقع یه موتور جستجو گرِ خیلی جالبه که وقتی شما یه کلمه رو توش سرچ می کنید ، اطلاعاتی از ویکی پدیا می گیره و
بعد یه صدای زن(که خب مشخصه مصنوعیه ، اما خیلی طبیعی جلوه میکنه!) براتون تو یه ویدیوی کوتاه اصل قضیه رو توضیح میده!!! :D :D :Dحتما برید امتحانش کنید!
 
  • شروع کننده موضوع
  • مدیر کل
  • #111

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,594
امتیاز
37,025
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : سايت هاي مفيد

اینها تعدادی وبلاگ علمی خارجی هستند. علمی عمومی هستند تا علمی تخصصی.
http://thehappyscientistblog.blogspot.com/
http://terrytao.wordpress.com/
http://www.sciencecheerleader.com/
http://science-professor.blogspot.com/
http://blogs.discovermagazine.com/cosmicvariance/
http://twistedphysics.typepad.com/
http://www.physicsgroupie.com/
 

hk hk

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
302
امتیاز
264
نام مرکز سمپاد
حلی
شهر
تهران
پاسخ : سايت هاي مفيد

فقط نمدونم www داره یا نه


threewords.me
 

N.M

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,605
امتیاز
13,361
نام مرکز سمپاد
فرزانگان یک
شهر
تهران
مدال المپیاد
طلای دوره ۲۷ المپیاد ادبی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
ادبیات فارسی
پاسخ : سايت هاي مفيد

دو تا سایت برای ساختنِ یه سایت ! خیلی کار باهاش راحته من خودم امتحانی با دومیه کار کردم! <D=

wix

webnode
 

ibtkm

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,678
امتیاز
3,394
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
پاسخ : سايت هاي مفيد

این سایت برا اینه که بفهمیم یا سایتی مارو بن کرده که نمی تونیم بازش کنیم یا کلا برا همه باز نمی شه. بسی کاربرد داره!! البته خود سایته ما رو بن کرده! :D
http://www.downforeveryoneorjustme.com/
 
  • لایک
امتیازات: N.M

hk hk

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
302
امتیاز
264
نام مرکز سمپاد
حلی
شهر
تهران
پاسخ : سايت هاي مفيد

www.lezzatekardasti.com


باحال ترین سایتیه که دیدم
 

shayan-emperor

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
818
امتیاز
506
نام مرکز سمپاد
میرزاکوچک خان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
:-&quot;
پاسخ : سايت هاي مفيد

آمار لحظه به لحظه جهان
خیلی باحاله !!

logo-fa.gif


آدرس سایت فارسی :

www.worldometers.info/fa

آدرس سایت انگلیسی :

www.worldometers.info

آماری درباره ی جمعیت جهان ، حکومت و اقتصاد ، جامعه و رسانه ها ، محیط زیست ، غذا ، آب ، انرژی ، سلامت و ...

+ یادتون نره !!!
 

N.M

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,605
امتیاز
13,361
نام مرکز سمپاد
فرزانگان یک
شهر
تهران
مدال المپیاد
طلای دوره ۲۷ المپیاد ادبی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
ادبیات فارسی
پاسخ : سايت هاي مفيد

یکی از کارهایی که کاربران توی تایپ یک متن میکنند انتخاب فونت است .برای اینکار معمولا متن را تایپ و هربار یکی از فونت‌های نصب شده

را انتخاب می‌کنند اما این کار پروسه‌ای زمان‌بر است. هیچگاه به این فکر کرده‌اید که تمامی فونت‌هایتان را بصورت یکجا برروی متنتان امتحان کنید

و از بین آنها بهترین را انتخاب کنید؟

.وُرد مارک سایتیه که توش متن دلخواهتون رو مینویسید ، بعد با لود کردن فونت ها ، متنتون رو تو قالبِ همه ی اونا یه جا میبینید !

و یه مزیت !!! این سایت فارسی رو هم ساپورت میکنه ! P:> P:>
 

ibtkm

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,678
امتیاز
3,394
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
پاسخ : سايت هاي مفيد

جدیدا با یه سایت بسی جالب اشنا شدم بسی کاربردی! اسم ایشون هست LoveThis .
این سایت برای توصیه ی بهترین ها در زمینه های مختلف هستش! فرض کنید من می‌خوام که خرید یک سریال رو که خیلی ازش خوشم اومد رو به دوستام توصیه کنم کاافیه که اسم اون سریال رو بنویسم و مشخص کنم در چه کتگوری هستش و دلیل توصیم رو نیز بنویسم! خیلی ساده!
البته نکته ای که هست اینه که برای ورود به سایت باید اجازه دسترسی به فیس‌بوکتون رو به سایت بدید.
اینم ادرسش :
کد:
lovethis.com
 

N.M

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,605
امتیاز
13,361
نام مرکز سمپاد
فرزانگان یک
شهر
تهران
مدال المپیاد
طلای دوره ۲۷ المپیاد ادبی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
ادبیات فارسی

sonyia

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
7
امتیاز
0
نام مرکز سمپاد
فرزانگان نیشابور
شهر
نیشابور
پاسخ : سايت هاي مفيد

شما با این سایت می تونین شانس خودتون رو به صورت رایگان تست کنید البته قبلش باید تو این لینک ثبت نام کنید:
(http://www.xpango.com?ref=92461610)

جالبیش اینه که رایگانه و هیچ پولی ازتون نمی گیره و فقط ازتون می خواد که ثبت نام کنید. تا اجازه بده شانستون رو واسه دریافت جایزه امتحان کنید.
یه چیزی تو مایه های گلد کوئیسته :-) گرفتن عضو و ازین چرت و پرتا هم داره
ولی هیچی پول ازتون نمی گیره خود سایت هم هزینشو از طریق تبلیغات به شما درمیاره.:

(http://www.xpango.com?ref=92461610)
 
بالا