• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

بیاید افترا بزنیم!

ارسال‌ها
810
امتیاز
11,334
نام مرکز سمپاد
چهارراه لشگر
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
97
آوازه مدارس سمپادِ سیاره زمین به سیاره مطریوس رسیده بود ...

از این رو شاه سیاره، مُمطَحه که فردی عاقب اندیش و دنبال کشفیات جدید بود ، پسرش ریمَد را برای انجام تحقیقات بیشتر به کره زمین فرستاد. ریمد در تهران سکنا گزید و نام محمد مطهری که حروف نامهای خودش و پدرش در آن استفاده شده بود را برای خود برگزید. وی برای کسب اطلاعات بیشتر لباس یک پسر زمینی 14ساله را انتخاب کرد و پوشید. تا بتواند مستقیما در این مدارس نفوذ کرده و تحقیق کند. پس از مدتی اقامت ،ممطحه گروهی کار آزموده را برای کمک به ریمد فرستاد که از جمله آنها رباتی کارا و با قابلیتهای فراوان به نام هماس،فردی از فرهیختگان و دانایان مطریوس به نام اَنِث و یکی از زمین شناسان سیاره که با رسم و رسوم زمینیان آشنایی داشت و دوره پیشرفته خود را هم در زمینه فرهنگ ایران زمین به پایان برده بود به نام اِنیاک ... ریمد برای میدانی تر کردن تحقیق هماس را دختری 12 ساله جا زد و به رشت فرستاد تا از صحت عملکردشان مطمئن شود... اَنِث را برای گرفتن مشورت بیشتر به خاطر دانایی اش در تهران نزد خود نگاه داشت و اِنیاک را به غرب ایران نیشابور فرستاد!

پس از یک سال ریمد به این نتیجه رسید که بهتر است سایتی به نام سمپادیا بسازد تا در آنجا روی تمامی نمونه ها از تمامی شهرها بتواند تحقیق کند... و نام کاربری @MTHR را برای خود انتخاب کرد...
پس از سه سال از احداث سایت هماس هم با نام کاربری @esfrwms شروع به فعالیت کرده ، هر چند از فعالیتهای پیشینش آمار دقیقی در دسترس نیست... اَنِث بعد از چهار سال با نام کاربری @shnava شروع به کار کرد تا بتواند در مشورت دادن به ریمَد بیش از پیش کمک کند. انیاک که قبلا هم در زمین برای انجام کارهای پایان نامه خود زیسته بود به خاطر اینکه احساس نزدیکی به زمینیان میکرد از انتخاب نام مستعار چشم پوشی کرد و با نام @dr.eniac شناخته میشد.
سَمفَغَب(سازمان مبارزه با فعالیتهای غیر قانونی بیگانگان)که از فعالیتهای گروهی از مطریوسیان با خبر شده بود گروهی از کاآزموده ترین افسرانشان را مامور کرد که از راز و رمز این گروه خرابکار سر در بیاورند ... آنها @Orelia و @mohad_z را رهبران این گروه کارآزموده قرار دادند تا در این گروه مطریوسی نفوذ کرده و خشتک فضاییان را بر سرشان بکشند : )) این دو پس از تلاش های فراوان، گروههای تخریبی بسیاری جهت استخراج اطلاعات از مطریوسیان و به هم زدن ادامه تحقیقات و عملیات آنها تاسیس و در قالب آنها فعالیتهای بسیار کردند... یکی از مهمترین دستاوردهایشان شناسایی زمین شناس گروه مطریوسی انیاک بود ...محدثه انیاک را زندانی کرد و انیاک از سال 2015 تا 2017 در زندانهای سمفغب مورد بازجووییی ها و شکنجه های فراوان قرار گرفت. و هیچ کس از وی خبری نداشت ... تا اینکه پس از دو سال مطریوسیان از محل زندانی شدن انیاک باخبر شده و طی عملیاتی انتحاری وی را از دست سمفعبیان نجات دادند. ریمد که از نا بخردی های انیاک به سطوح آمده بود این بار وی را در لباس پسری 14 ساله به رشت پیش هماس فرستاد تا خیالش از او راحت باشد... انیاک بعد از 2 سال بیخبری با نام کاربری @پهلوی به سایت بازگشت و تحقیقات خود را ادامه داد...

اخیرا شواهدی مشاهده شده بود که این ادعا را اثبات میکند که انث مشاور و کمک کار ریمد در این سالیان سال بوده است ...
اگر بدونید @shnava چجور آدمیه هیچوقت فرصت دوستی باهاش رو از دست نمیدین. هیچوقت هیچکس اینقدر برای من زحمت نکشیده بود که ثنا تو این چند روز اخیر تلاش کرد برام.
محدثه نیز که از قویتر شدن مطریوسیان در دلش دلهره افتاده بود در صدد قویتر کردن گروهک های مختلفش جهت تخریب آنها برآمده :
"۸.شبگردی عضو فعال، نترس، پررو، مودب و پایه جهت شروع فعالیت‌ها می‌پذیرد. لذا عدد ۱ را به پ.خ بنده ارسال کنید(<"
 

maleck :)

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,442
امتیاز
31,662
نام مرکز سمپاد
شهید بابایی
شهر
قزوین
سال فارغ التحصیلی
91
دانشگاه
دانشگاه گیلان
رشته دانشگاه
مهندسی صنایع
@علیـــــــ دختره. یه افسر مجازیه که ماموریت داره بیاد اینجا با همه دخترا بگه و بخنده و مخشونو بزنه که مبادا عاشق یه پسر دیگه بشن و به گناه و خطر بیفتن. ولی خب متاسفانه ریده و نتونسته خوب ماموریتشو انجام بده :))
 
ارسال‌ها
810
امتیاز
11,334
نام مرکز سمپاد
چهارراه لشگر
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
97
@علیـــــــ مامورِ ویژه سمفغب گزارش میکند...


@maleck :) یک دزد شیاد و چابلوس بوده که در اواخر دوره ناصرالدین شاه قاجار میزیست... او پس از چرب زبانی به دربار شاهی نفوذ کرده و توانست با مشوش کردن فضای دربار و اختلاف انداختن بین درباریان،آخرین اختراع بشر را که ماشین زمان بود را از دربار ناصرالدین شاه بدزدد.
وی پس از دزدیدن سوار ماشین زمان شده و در 120 سال بعد یعنی سال 1395 فرود آمد. به دلیل ناشی بودن وی ، ماشین زمان هنگام فرود آسیب دید و او در این زمان گرفتار شد...
طی تحقیقات انجام گرفته در زمان قاجار ، چاقی یکی از ملاکهای زیبایی و دلربایی زن به شمار میرفت!
بارها از وی جملاتی نظیر " خوشگلای سفید و کمی چاق بیان که زودتر پادکست شب چله رو درست کنیم ^_^" شنیده شده که طی بازجویی های صورت گرفته حاکی از آن است که علت این علاقه به خاطر عشق نخستش به دختری به نام نازنین خاتون از شاهزاده های دربار ناصر الدین شاه بوده، بوده است... که دیگر هیچ گاه نتوانست وی را ببیند
 

قاصدک آبی

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
948
امتیاز
12,976
نام مرکز سمپاد
فرزانگان ۲
شهر
اردبیل
سال فارغ التحصیلی
1400
افترا برای کاربران :

@زهرا : وی با عنوان becar asli ( بیکار اصلی ) وارد سایت شد و بعد ها به bacar asli تغییر نام داد و در نهایت تصمیم گرفت با عنوان < افرا > به فعالیت خویش ادامه دهد ، اما باز هم از تغییر نام کاربری خسته نمی شود و در حال حاضر با نام زهرا در انجمن حضور دارد.

@پهلوی

@مار

@MTHR : مدیر کل سمپادیا




♧♧♧♧♧♧


bacar asli : ایشون در واقع همون وزیر کار هستن که از اعتراض های مردم در باره ی بیکاری خسته شده بودن و به همین دلیل با هویت جعلی و با عنوان بیکار ( becar asli ) وارد این سایت شدن و اینجا خیلی کارا کردن و به میزان بالای فعالیت شون شهرت یافتن و پس از مدتی و به مرور زمان به @bacar asli تبدیل شدن تا به همه ثابت کنن کار هست ؛ { بیکاری حاصل تنبلی جووناست }


18_8_6_1437161397040913175625414606134.jpg


بررسی برخی از فعالیت های ایشون :

●شرکت در تاپیک هایی با موضوع { تصور شما از کاربران ، تصویر تان را از کاربران بکشید و امثالهم } تا با بررسی دقیق تصورات ببینن کسی بهشون شک کرده یا نه


●شرکت در هزار و یک شب خوانی و ارائه یک فایل صوتی با صدای ناز و دخترونه ( در واقع با صدای دخترشون ) تا کسی بهشون شک نکنه

● وانمود کردن به داشتن هم کلاسی در این سایت که در مورد این دو نظریه کلی داریم :

۱_ کاربران مذکور فیک ایشان اند که حتی تاریخ عضویت یکیش هم قبل از عضویت خود شخص @bacar asli است تا کسی شک نکنه

۲_ کاربران مذکور وانمود می کنن و برای اینکار از خود شخص @bacar asli پول میگیرن ( حقوق وزیر کاره دست کم نگیرین :D )

● علاقه مند بودن به مصاحبت با دیگران برای آشنایی با تفکر نسل جدید

● استفاده از عنوان asli در نام کاربری شان که نشان از این است که ایشان قبلا نیر با فیک هایی در اینجا فعالیت میکردن ؛ برای شناخت و آماده سازی زمینه برای شروع فعالیت


■ و اینکه طبق تحقیقات بنده شخص هانیه در واقعیت هم خواهر کوچکتر شخص bacar asli هست که ایشان واقعا در دوران کودکی با هانیه کل کل داشتن ( bacar asli برای ایفای نقش خود از تجربیات کودکی و نوجوانی استفاده می کند ) گفته میشه هانیه هم اکنون در انگلستان در حال تحصیل در رشته ی فیزیک کوانتوم هست.

پ.ن : وی پس از انتشار این افترا از آشکار شدن هویت واقعی اش احساس خطر کرد ، او که علت اصلی کشف هویت خود را توسط @مانیـا نکته ی نهفته درنام کاربری اش می دانست ، در زمان و موقعیت مناسب اقدام به تغییر نام کاربری اش کرد و هم اکنون با اکانت @افرا فعالیت هایش را ادامه می دهد .
البته به علت اینکه این اکانت ارزش امنیتی سابق را نداشت وی تصمیم گرفت ماموریت های اصلی اش را با اکانت دیگری انجام دهد که متاسفانه فعلا از آن اکانت اطلاعاتی در دسترس نداریم .



♧♧♧♧♧♧


پهلوی : ایشون در حقیقت همون آقای حداد عادل هستن که با هویت جعلی وارد این سایت شدن ؛ چون فکر می کردن فعالیت در فرهنگستان کفایت نمیکنه و باید مستقیما با جوونا ارتباط برقرار کرد و اونا رو به فرهنگ ‌و زبان وطن علاقه مند و به مطالعه دراین باره تشویق کرد ، که ایشان در این زمینه بسیار دلسوزانه کوشیدن و ارزش هایی چون وطن پرستی ر‌و به شیوه های خردمندانه خودشون تبلیغ کردن و رواج دادن و البته که بیگانه پرستان ضد وطن را با خاک یکسان کردن( اشاره به برخی از بحث ها :D) اما یه مشکلی که پیش اومد این بود که کاربران به معنای حقیقی تیزهوش اینجا به سن ایشان شک کردن و ایشون هم که دقیقا از همین موضوع ترس داشتن خیلی خردمندانه خطر رو رفع کردن ؛ موضوع انتخاب رشته رو وسط کشیدن و خودشون رو درگیر و زخم خورده ی این موضوع نشون دادن و به این ترتیب همه ایشون رو به عنوان یه شخص ۱۵ ساله پذیرفتن و با گفتن جمله ی { سن عقلیت بالاست } قضیه رو خاتمه دادن ..
ایشون که بسیار محبوب و معروف شده بودن کم کم به بچه های اینجا علاقه مند شدن و بیشتر باهاشون صمیمی شدن و به همینن دلیل فعالیت ها شون در این زمینه کمرنگ شد و برای اینکه این موضوع باعث شک و تردید کاربرا نشه ، خیلی ماهرانه در پستی همه ی فعالیت های از پیش برنامه ریزی شده شون رو به سن بلوغ شون نسبت دادن تا هم شک احتمالی کاربرا برطرف بشه و هم سن شون در ذهن کاربران تثبیت بشه . ( البته گفته و مشاهده میشه که ایشون هنوز هم به صورتی دیگر به فعالیت هاشون ادامه میدن . )

شایان ذکر است که آقای حداد عادل در نوجوانی شیفته و شیدای بانو هایده شدن اما هرگز نتونستن بهش برسن و تا ابد عاشق او باقی ماندن ( و یکی از هدف هاشون هم از حضور در این سایت زنده کردن خاطرات نوجوانی شون هست ) .
( اشاره می شود به تصویر پروفایل وی که عکس بانو هایده می باشد. )


● نمونه ای از شواهد و مدارک از زبان خود متهم :


• { خودم دوست داشتم شصت و خورده ای سالم باشه } که در واقعیت ایشان شصت ساله می باشند ! ↓
%DB%B2


• تنفر از ریاضی : مثل خود جناب آقای حداد عادل


◇◇◇◇◇



مار : ایشون در حال حاظر یه مرد ۴۵ ساله و یه روانشناس ماهر هستن .
مروری بر زندگی ایشون :
یه فرا انسان به دنیا اومد ، تو بچگی به خاطر تفاوت هاش از بین مردم طرد شد و تنها ماند و به همین دلیل از همون بچگی از همه ی ادما کینه به دل گرفت ، اون فکر میکرد همه انسانا خود خواه و نژاد پرست و کوته فکرن و شایسته ی زنده موندن نیستن و به همین دلیل ازشون متنفر بود و برا همین تصمیم گرفت نابودشون کنه ، روش هایی مثل بمب و جنگ و موشک جواب نداد ( اشاره به جنگ جهانی اول و دوم ) ، و اون به فکر راه دیگه ای افتاد که باید برای انجامش ابتدا درباره ی ادما شناخت پیدا میکرد به همین دلیل در رشته های روانشناسی و مرتبط با آن تحصیل کردن ( در مدت خیلی کم چون یک فراانسان و نابغه هستن ) و بعد از اتمام تحصیلات وارد ارتباط با ادما شدن تا مقاله شون رو در این زمینه کامل کنن ( طبیعتا چون توی واقعیت نمیشد ، وارد فضای مجازی شدن از جمله این سایت ) در این سایت به تعداد زیادی اکانت ایجاد کردن و خیلی ماهرانه با هر اکانت یک شخصیت انسانی رو به نمایش گذاشتن تا واکنش و تفکر مردم رو نسبت به اون نوع شخصیت بررسی کنن .
اصلی ترین اکانت ایشان @مار میباشد که شباهت هایی به شخصیت اصلی ایشان دارد و به همین دلیل از نظر دیگران عجیب و ناشناخته است .
ایشان هم اکنون در حال تکمیل مقاله ی خود هستن و بعدشم قراره به امریکا سفر کنن تا طراحی و انجام مراحل بعد رو اونجا و در سازمان مخفی و امنیتی امریکا انجام بدن ، هم اکنون به دنبال دلیلی منطقی و قابل قبول برای ترک اینجا هستن تا به کاربرا ارائه بدن و از اینجا برن ..


☆☆☆☆☆



MTHR ( مدیر سایت ) : ایشون در فضای واقعی همواره منزوی و گوشه گیر بودن ( در حالی که نمی خواستن اینطوری باشن ) به همین دلیل این سایت رو ایجاد کردن اما متاسفانه هیچ کسی در اینجا عضو نشد و ایشون برای تبلیغ اینجا اکانت های جعلی زیادی رو ایجاد کردن و با اکانت های خود ساخته شان در اینجا فعالیت کردن اما فایده نداشت و ایشان فقط روز به روز بیشتر با شخصیت ها و اکانت های جعلی شون درگیر می شدن و پس از ۱۲ سال هم که شخصی واقعی با اکانت @مانیـا ( یعنی خودم ) عضو این سایت شد ، چنان درگیر بودن که تا مدت ها متوجه عضو جدید و در واقع اولین عضو واقعی بعد خودشون نشدن چون دیگه خیلی وقت بود که مهم نبود ..
(و در واقع در حال حاظر من و ایشون اینجا تنهاییم .. )


☆☆☆☆☆
 
آخرین ویرایش:

A M I N

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,803
امتیاز
37,053
نام مرکز سمپاد
BHT
شهر
LNG
سال فارغ التحصیلی
1397
دانشگاه
SBU
رشته دانشگاه
ARC
وی در سالی نامعلوم در روستایی که ماموران مخفی KGB حدود آن را در منطقه ی بین النهرین ذکر کرده اند،چشم به جهان گشود.نام اصلی او را سلمان یا سلیمان آل مهدی گفته اند.وی تحصیلات ابتدایی را نیز نتوانست با موفقیت پشت سر بگذارد و به علت شرمساری و سرخوردگی طایفه اش به عضویت حزب بعث در آمد.وی در بحبوحه ی حمله ی عراق به ایران با شوقی وصف ناپذیر به کمک ارتش بعثی شتافت و رشادت های او باعث شد روز به روز در مناطق حساس تری به کار گرفته شود.تا شبی در یک عملیات شناسایی با نیرو های مجاهدین خلق از نزدیک آشنا و شیفته ی تشکیلات آن ها شد.پس از آن به درخواست خودش به نمایندگی حزب در سازمان مجاهدین خلق منصوب شد.پس از پایان جنگ،جهت عقده گشایی از ناکامی های کودکی و در راستای سیاست های خرابکارانه ی سازمان با نام مستعار علی رعنایی به ایران فرستاده شد تا در میان نخبه ها نفوذ کند و با ترویج صفات تباهی مانند داشتن حرمسرا مانع پیشرفت کشور شود.وی موفق شد در خلال فعالیتش با جوانی آشنا شود او را به قتل برساند تا با ماسک چهره ی او،عملا توانایی حضور در مدارس سمپاد را نیز -با همان هویت جعلی- به دست آورد.او در مدرسه ی علامه ی حلی با یکی از اعضای سایت -که هویتش تا این لحظه شناسایی نشده است- آشنا شد و در حالی که با دم خویش گردو می شکست، "ali_helli" را پایه گذاری کرد.متاسفانه هیچ کس جلوی فعالیت موریانه‌وار او را نگرفت تا این که "HSHFT" (حلقه ی سری حلی و فرز تهران) به او مشکوک شد و او مجبور به تغییر نام کاربری خود به @علیـــــــ شد تا الکی مثلا حفره های امنیتی را بسته باشد و برای سرپوش نهادن بر فعالیت های خود داستان دروغ مطریوس و سَمفَغَب(سازمان مبارزه با فعالیتهای غیر قانونی بیگانگان) را مطرح کرد.
 

Elaheh_nas

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
421
امتیاز
2,795
نام مرکز سمپاد
فرزانگان ۱ دبیرستان
شهر
اردبیل
سال فارغ التحصیلی
1399
مدال المپیاد
نداشته بید
دانشگاه
محقق
رشته دانشگاه
فیزیک
تلگرام
اینستاگرام
bacar asli : ایشون در واقع همون وزیر کار هستن که از اعتراض های مردم در باره ی بیکاری خسته شده بودن
و به همین دلیل با هویت جعلی و با عنوان بیکار ( becar asli ) وارد این سایت شدن و اینجا خیلی کارا کردن و به میزان بالای فعالیت شون شهرت یافتن و پس از مدتی و به مرور زمان به bacar asli تبدیل شدن تا به همه ثابت کنن کار هست ؛ { بیکاری حاصل تنبلی جووناست }

بررسی برخی از فعالیت های ایشون :
●شرکت در تاپیک هایی با موضوع { تصور شما از کاربران ، تصویر تان را از کاربران بکشید و امثالهم } تا با بررسی دقیق تصورات ببینه کسی بهش شک کرده یا نه

●شرکت در هزار و یک شب خوانی و ارائه یک فایل صوتی با صدای ناز و دخترونه ( در واقع با صدای دخترشون ) تا کسی بهشون شک نکنه
● وانمود کردن به داشتن هم کلاسی در این سایت که در مورد این دو نظریه کلی داریم :
۱_ کاربران مذکور فیک ایشان اند که حتی تاریخ عضویت یکیش قبل از عضویت خود bacar asli است تا کسی شک نکنه
۲_ کاربران مذکور وانمود می کنن و برای اینکار از خود شخص bacar asli پول میگیرن ( حقوق وزیر کاره دست کم نگیرین :D )
● علاقه مند بودن به مصاحبت با دیگران برای آشنایی با تفکر نسل جدید
● استفاده از عنوان asli در نام کاربری شان که نشان از این است که ایشان قبلا نیر با فیک هایی در اینجا فعالیت میکردن برای شناخت و آماده سازی زمینه شروع فعالیت

■ و اینکه طبق تحقیقات بنده شخص هانیه در واقعیت هم خواهر کوچکتر bacar asli هست که ایشان واقعا در دوران کودکی با هانیه کل کل داشتن ( bacar asli برای ایفای نقش خود از تجربیات کودکی و نوجوانی استفاده می کند ) گفته میشه هانیه هم اکنون در انگلستان در حال تحصیل در رشته ی فیزیک کوانتوم هست.




پهلوی : ایشون در واقع همون آقای حداد عادل هستن که با هویت جعلی وارد این سایت شدن ؛ چون فکر می کردن فعالیت در فرهنگستان کفایت نمیکنه و باید مستقیما با جوونا ارتباط برقرار کرد و اونا رو به فرهنگ ‌و زبان وطن علاقه مند و به مطالعه دراین باره تشویق کرد ، که ایشان در این زمینه بسیار دلسوزانه کوشیدن و ارزش هایی چون وطن پرستی ر‌و به شیوه های خردمندانه خودشون تبلیغ کردن و رواج دادن و البته که بیگانه پرستان ضد وطن را با خاک یکسان کردن( اشاره به برخی از بحث ها :D) اما یه مشکلی که پیش اومد این بود که کاربران به معنای حقیقی تیزهوش اینجا به سن ایشان شک کردن و ایشون هم که دقیقا از همین موضوع ترس داشتن خیلی خردمندانه خطر رو رفع کردن موضوع انتخاب رشته رو وسط کشیدن و خودشون رو درگیر و زخم خورده ی این موضوع نشون دادن و به این ترتیب همه ایشون رو به عنوان یه شخص ۱۵ ساله پذیرفتن و با گفتن جمله ی { سن عقلیت بالاست } قضیه رو خاتمه دادن ..
ایشون که بسیار محبوب و معروف شده بودن کم کم به بچه های اینجا علاقه مند شدن و بیشتر باهاشون صمیمی شدن و به همینن دلیل فعالیت ها شون در این زمینه کمرنگ شد و برای اینکه این موضوع باعث شک کاربرا نشه ، خیلی ماهرانه در پستی همه ی فعالیت های از پیش برنامه ریزی شده شون رو به سن بلوغ شون نسبت دادن تا هم شک احتمالی کاربرا برطرف بشه و هم سن شون در ذهن کاربران تثبیت بشه .
البته گفته و مشاهده میشه که ایشون هنوز هم به صورتی دیگر به فعالیت هاشون ادامه میدن .

نمونه ای از شواهد و مدارک از زبان خود متهم :

{ خودم دوست داشتم شصت و خورده ای سالم باشه } که در واقع هست .
http://www.sampadia.com/forum/members/27258/?page=2


تنفر از ریاضی : مثل خود آقای حداد عادل




مار : ایشون در حال حاظر یه مرد ۴۵ ساله و یه روانشناس ماهر هستن .
مروری بر زندگی ایشون :
یه فرا انسان به دنیا اومد ، تو بچگی به خاطر تفاوت هاش از بین مردم طرد شد و تنها ماند و به همین دلیل از همون بچگی از همه ی ادما کینه به دل گرفت ، اون فکر میکرد همه انسانا خود خواه و نژاد پرست و کوته فکرن و شایسته ی زنده موندن نیستن و به همین دلیل ازشون متنفر بود و برا همین تصمیم گرفت نابودشون کنه ، روش هایی مثل بمب و جنگ و موشک جواب نداد ، و اون به فکر راه دیگه ای افتاد که باید برای انجامش ابتدا درباره ی ادما شناخت پیدا میکرد به همین دلیل در رشته های روانشناسی و مرتبط با آن تحصیل کردن ( در مدت خیلی کم چون یک فراانسان و نابغه هستن ) و بعد از اتمام تحصیلات وارد ارتباط با ادما شدن تا مقاله شون رو در این زمینه کامل کنن ( طبیعتا چون توی واقعیت نمیشد ، وارد فضای مجازی شدن از جمله این سایت ) در این سایت به تعداد زیادی اکانت ایجاد کردن و خیلی ماهرانه با هر اکانت یک شخصیت انسانی رو به نمایش گذاشتن تا واکنش و تفکر مردم رو نسبت به اون نوع شخصیت بررسی کنن .
اصلی ترین اکانت ایشان @مار میباشد که شباهت هایی به شخصیت اصلی ایشان دارد و به همین دلیل از نظر دیگران عجیب و ناشناخته است .
ایشان هم اکنون در حال تکمیل مقاله ی خود هستن و بعدشم قراره به امریکا سفر کنن تا طراحی و انجام مراحل بعد رو اونجا و در سازمان مخفی و امنیتی امریکا انجام بدن ، هم اکنون به دنبال دلیلی منطقی و قابل قبول برای ترک اینجا هستن تا به کاربرا ارائه بدن و از اینجا برن ..




مطهری : ایشون در فضای واقعی همواره منزوی و گوشه گیر بودن ( در حالی که نمی خواستن اینطوری باشن ) به همین دلیل این سایت رو ایجاد کردن اما متاسفانه هیچ کسی در اینجا عضو نشد و ایشون برای تبلیغ اینجا اکانت های جعلی زیادی رو ایجاد کردن و با اکانت های خود ساخته شان در اینجا فعالیت کردن اما فایده نداشت و ایشان فقط روز به روز بیشتر با شخصیت ها و اکانت های جعلی شون درگیر می شدن و پس از ۱۲ سال هم که شخصی واقعی عضو اینجا شد : .مانیا. ( یعنی من خودم ) چنان درگیر بودن که تا مدت ها متوجه نشدن چون دیگه مهم نبود ..
و در واقع در حال حاظر من و ایشون اینجا تنهاییم
یه چیزیو درمورد وزیر کار ذکر نکردید اونم اینه که چون دوس داره دور بعد ریاست جمهوری شرکت کنه اومده اینجا تا باتوجه به زیاد بودن تعداد اعضای سایت محبوبیتشو ببره بالا و از الان برا انتخابات۱۴۰۰ رای جمع کنه و حمایت سمپادیا که خودش قشر محبوب جتمعه‌س رو هم داشته باشه
 
ارسال‌ها
1,688
امتیاز
19,964
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 2
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
94
مدال المپیاد
فقط شیمی ولا غیر!!!
دانشگاه
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
پزشکی
پاشید بیاید به من افترا بزنید ... :سوت

پ.ن: بزرگوار به ترتیب اعتقادی نداشت ...
پ.ن۲: ترتیب چجوریه مسئول تاپیک جان؟
 

mohad_z

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,394
امتیاز
22,769
نام مرکز سمپاد
فرزانگان سه
شهر
طـــهـران
سال فارغ التحصیلی
95
رشته دانشگاه
زیست فناوری/ ژنتیک
پاشید بیاید به من افترا بزنید ... :سوت

پ.ن: بزرگوار به ترتیب اعتقادی نداشت ...
پ.ن۲: ترتیب چجوریه مسئول تاپیک جان؟
بی ترتیب ولی میتونیم ترتیب دارش کنیم :د
 

امیرحسین

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,075
امتیاز
15,767
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
بوشهر
سال فارغ التحصیلی
91
دانشگاه
خواجه نصیر
رشته دانشگاه
مهندسی برق
پاشید بیاید به من افترا بزنید ... :سوت
پ.ن: بزرگوار به ترتیب اعتقادی نداشت ...
پ.ن۲: ترتیب چجوریه مسئول تاپیک جان؟
وی همان مهسا شهشهانی هست که بعد از خداحافظی از سایت، دلش طاقت نیاورد و به سایت با اسم مستعار ثنا برگشت. به همین منظور مطهری نیز مدیریت کلی را به وی برگردوند. او تلاش زیادی می‌کرد با برگزاری دورهمی، جو بین بچه‌های سایت را بهبود بده ولی چون دوست نداشت بدونند مهسا هستش تمامی دورهمی ها رو هر سری به یک دلیلی می‌پیچوند :)) با این وجود نتونست برای همیشه از نظرها غایب بماند و دورادور رویت شدن ولی شانس آورده که تشخیص ندادن او همان مهسا هست و شباهت اتفاقی در نظر گرفتن!!!
 
  • شروع کننده موضوع
  • #31

f-1391

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,145
امتیاز
17,362
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
بجنورد
سال فارغ التحصیلی
94
رشته دانشگاه
روانشناسی
نیوشا ( @|تا ) او که توسط موسسه فضایی برای شناسایی اداب رسوم و نقطه ضعف مردم ژاپن تربیت شده بود، در آخرین مرحله ی ماموریت ، اشتباهن در یک بسته بندی دبگر قرار گرفته و به ایران فرستاده شد.
او که برنامه نویسی هایش مناسب کشور ژاپن بود طی این چند سال به سختی توانست اندکی از اداب و رسوم و نحوه ی ارتباط با ایرانیان را بیاموزد ، اما او که رباتی کار آزموده با هوش مصنوعی بسیار قوی است، مراقب است تا زیاد صحبت نکند، زیرا پس از ۲۰ سال هنوز هم ساختار زبان ژاپنی در مغزش به صورت موازی در حال اجراست!
او کم صحبت میکند، غذا های متفاوتی را تجربه میکند تا پس از پایان ماموریت بتواند اطلاعات زیادی را به سازمان بدهد.
او این مدت را در کنار یک خانواده میزیست ولی از انجایی که به سطح اطلاعات بیشتری احتیاج دارد ، تصمیم به تغییر محل زندگی و اشنایی با سایر گونه های انسانی!دارد :-"
نیوشا که ربات خیلی پیشرفته ایست، دستانش مجهز به سنسور گرمایشی و ثبت DNA با حافظه ی چندین ترابایت است.
هدف این پروژه سرقت اطلاعات مهم صنعتی بود که در ایران این مهم وجود نداشت...
شرکت فضایی در حال تعیین پروژه بعدی نیوشا میباشد، لذا تا نرفته از دستش ندین، از این ربات خوباس:-"
 

قاصدک آبی

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
948
امتیاز
12,976
نام مرکز سمپاد
فرزانگان ۲
شهر
اردبیل
سال فارغ التحصیلی
1400
افترا برای کاربران :

@زهرا : وی با عنوان becar asli ( بیکار اصلی ) وارد سایت شد و بعد ها به bacar asli تغییر نام داد و در نهایت تصمیم گرفت با عنوان < افرا > به فعالیت خویش ادامه دهد ، اما باز هم از تغییر نام کاربری خسته نمی شود و در حال حاضر با نام زهرا در انجمن حضور دارد.

@پهلوی

@مار

@MTHR : مدیر کل سمپادیا



♧♧♧♧♧♧


bacar asli : ایشون در واقع همون وزیر کار هستن که از اعتراض های مردم در باره ی بیکاری خسته شده بودن و به همین دلیل با هویت جعلی و با عنوان بیکار ( becar asli ) وارد این سایت شدن و اینجا خیلی کارا کردن و به میزان بالای فعالیت شون شهرت یافتن و پس از مدتی و به مرور زمان به @bacar asli تبدیل شدن تا به همه ثابت کنن کار هست ؛ { بیکاری حاصل تنبلی جووناست }


بررسی برخی از فعالیت های ایشون :

●شرکت در تاپیک هایی با موضوع { تصور شما از کاربران ، تصویر تان را از کاربران بکشید و امثالهم } تا با بررسی دقیق تصورات ببینن کسی بهشون شک کرده یا نه

●شرکت در هزار و یک شب خوانی و ارائه یک فایل صوتی با صدای ناز و دخترونه ( در واقع با صدای دخترشون ) تا کسی بهشون شک نکنه

● وانمود کردن به داشتن هم کلاسی در این سایت که در مورد این دو نظریه کلی داریم :

۱_ کاربران مذکور فیک ایشان اند که حتی تاریخ عضویت یکیش هم قبل از عضویت خود شخص @bacar asli است تا کسی شک نکنه

۲_ کاربران مذکور وانمود می کنن و برای اینکار از خود شخص @bacar asli پول میگیرن ( حقوق وزیر کاره دست کم نگیرین :D )

● علاقه مند بودن به مصاحبت با دیگران برای آشنایی با تفکر نسل جدید

● استفاده از عنوان asli در نام کاربری شان که نشان از این است که ایشان قبلا نیر با فیک هایی در اینجا فعالیت میکردن ؛ برای شناخت و آماده سازی زمینه برای شروع فعالیت

■ و اینکه طبق تحقیقات بنده شخص هانیه در واقعیت هم خواهر کوچکتر شخص bacar asli هست که ایشان واقعا در دوران کودکی با هانیه کل کل داشتن ( bacar asli برای ایفای نقش خود از تجربیات کودکی و نوجوانی استفاده می کند ) گفته میشه هانیه هم اکنون در انگلستان در حال تحصیل در رشته ی فیزیک کوانتوم هست.

پ.ن : وی پس از انتشار این افترا از آشکار شدن هویت واقعی اش احساس خطر کرد ، او که علت اصلی کشف هویت خود را توسط @مانیـا نکته ی نهفته درنام کاربری اش می دانست ، در زمان و موقعیت مناسب اقدام به تغییر نام کاربری اش کرد و هم اکنون با اکانت @افرا فعالیت هایش را ادامه می دهد .
البته به علت اینکه این اکانت ارزش امنیتی سابق را نداشت وی تصمیم گرفت ماموریت های اصلی اش را با اکانت دیگری انجام دهد که متاسفانه فعلا از آن اکانت اطلاعاتی در دسترس نداریم .


♧♧♧♧♧♧


پهلوی : ایشون در حقیقت همون آقای حداد عادل هستن که با هویت جعلی وارد این سایت شدن ؛ چون فکر می کردن فعالیت در فرهنگستان کفایت نمیکنه و باید مستقیما با جوونا ارتباط برقرار کرد و اونا رو به فرهنگ ‌و زبان وطن علاقه مند و به مطالعه دراین باره تشویق کرد ، که ایشان در این زمینه بسیار دلسوزانه کوشیدن و ارزش هایی چون وطن پرستی ر‌و به شیوه های خردمندانه خودشون تبلیغ کردن و رواج دادن و البته که بیگانه پرستان ضد وطن را با خاک یکسان کردن( اشاره به برخی از بحث ها :D) اما یه مشکلی که پیش اومد این بود که کاربران به معنای حقیقی تیزهوش اینجا به سن ایشان شک کردن و ایشون هم که دقیقا از همین موضوع ترس داشتن خیلی خردمندانه خطر رو رفع کردن ؛ موضوع انتخاب رشته رو وسط کشیدن و خودشون رو درگیر و زخم خورده ی این موضوع نشون دادن و به این ترتیب همه ایشون رو به عنوان یه شخص ۱۵ ساله پذیرفتن و با گفتن جمله ی { سن عقلیت بالاست } قضیه رو خاتمه دادن ..
ایشون که بسیار محبوب و معروف شده بودن کم کم به بچه های اینجا علاقه مند شدن و بیشتر باهاشون صمیمی شدن و به همینن دلیل فعالیت ها شون در این زمینه کمرنگ شد و برای اینکه این موضوع باعث شک و تردید کاربرا نشه ، خیلی ماهرانه در پستی همه ی فعالیت های از پیش برنامه ریزی شده شون رو به سن بلوغ شون نسبت دادن تا هم شک احتمالی کاربرا برطرف بشه و هم سن شون در ذهن کاربران تثبیت بشه . ( البته گفته و مشاهده میشه که ایشون هنوز هم به صورتی دیگر به فعالیت هاشون ادامه میدن . )

شایان ذکر است که آقای حداد عادل در نوجوانی شیفته و شیدای بانو هایده شدن اما هرگز نتونستن بهش برسن و تا ابد عاشق او باقی ماندن ( و یکی از هدف هاشون هم از حضور در این سایت زنده کردن خاطرات نوجوانی شون هست ) .
( اشاره می شود به تصویر پروفایل وی که عکس بانو هایده می باشد. )


● نمونه ای از شواهد و مدارک از زبان خود متهم :


• { خودم دوست داشتم شصت و خورده ای سالم باشه } که در واقعیت ایشان شصت ساله می باشند ! ↓

• تنفر از ریاضی : مثل خود جناب آقای حداد عادل


◇◇◇◇◇


مار : ایشون در حال حاظر یه مرد ۴۵ ساله و یه روانشناس ماهر هستن .
مروری بر زندگی ایشون :
یه فرا انسان به دنیا اومد ، تو بچگی به خاطر تفاوت هاش از بین مردم طرد شد و تنها ماند و به همین دلیل از همون بچگی از همه ی ادما کینه به دل گرفت ، اون فکر میکرد همه انسانا خود خواه و نژاد پرست و کوته فکرن و شایسته ی زنده موندن نیستن و به همین دلیل ازشون متنفر بود و برا همین تصمیم گرفت نابودشون کنه ، روش هایی مثل بمب و جنگ و موشک جواب نداد ( اشاره به جنگ جهانی اول و دوم ) ، و اون به فکر راه دیگه ای افتاد که باید برای انجامش ابتدا درباره ی ادما شناخت پیدا میکرد به همین دلیل در رشته های روانشناسی و مرتبط با آن تحصیل کردن ( در مدت خیلی کم چون یک فراانسان و نابغه هستن ) و بعد از اتمام تحصیلات وارد ارتباط با ادما شدن تا مقاله شون رو در این زمینه کامل کنن ( طبیعتا چون توی واقعیت نمیشد ، وارد فضای مجازی شدن از جمله این سایت ) در این سایت به تعداد زیادی اکانت ایجاد کردن و خیلی ماهرانه با هر اکانت یک شخصیت انسانی رو به نمایش گذاشتن تا واکنش و تفکر مردم رو نسبت به اون نوع شخصیت بررسی کنن .
اصلی ترین اکانت ایشان @مار میباشد که شباهت هایی به شخصیت اصلی ایشان دارد و به همین دلیل از نظر دیگران عجیب و ناشناخته است .
ایشان هم اکنون در حال تکمیل مقاله ی خود هستن و بعدشم قراره به امریکا سفر کنن تا طراحی و انجام مراحل بعد رو اونجا و در سازمان مخفی و امنیتی امریکا انجام بدن ، هم اکنون به دنبال دلیلی منطقی و قابل قبول برای ترک اینجا هستن تا به کاربرا ارائه بدن و از اینجا برن ..


☆☆☆☆☆


MTHR ( مدیر سایت ) : ایشون در فضای واقعی همواره منزوی و گوشه گیر بودن ( در حالی که نمی خواستن اینطوری باشن ) به همین دلیل این سایت رو ایجاد کردن اما متاسفانه هیچ کسی در اینجا عضو نشد و ایشون برای تبلیغ اینجا اکانت های جعلی زیادی رو ایجاد کردن و با اکانت های خود ساخته شان در اینجا فعالیت کردن اما فایده نداشت و ایشان فقط روز به روز بیشتر با شخصیت ها و اکانت های جعلی شون درگیر می شدن و پس از ۱۲ سال هم که شخصی واقعی با اکانت @مانیـا ( یعنی خودم ) عضو این سایت شد ، چنان درگیر بودن که تا مدت ها متوجه عضو جدید و در واقع اولین عضو واقعی بعد خودشون نشدن چون دیگه خیلی وقت بود که مهم نبود ..
(و در واقع در حال حاظر من و ایشون اینجا تنهاییم .. )


☆☆☆☆☆


پس از انجام تحقیقات درباره ی برخی کاربران و آشکارسازی هویت واقعی برخی از آن ها تصمیم گرفتم ، تحقیقات خود را ادامه بدهم و در طی تحقیقات خود متوجه هویت و اهداف واقعی برخی دیگر از کاربران معروف سایت سمپادیا شدم
:



@A M I N ← او در نقش یک دانشجو وارد سایت شد اما او در واقعیت عضو یکی از گروه های مبارزه می باشد و سعی در فروپاشی نظام دارد !
ایشان در انتشار پست ها و بانگ هایشان دقت دارند تا کسی متوجه این قضیه نشود اما اگر کمی نکته بین تر باشیم می توانیم آثار هویت و اهداف واقعی وی را در پست هایش ببینیم .
نام کاربری وی که در ظاهر نامی پسرانه است ، رمز شعاری گروه مبارزه اش می باشد :

A ← آزادی : آزادی از مهم ترین آرمان های گروه ایشان می باشد .
M ← مردم : از دیگر آرمان های این گروه رفاه و آسایش مردم می باشد و آنرا از بسیاری از منافع برتر می دانند .
I ← ایران : هم چنین حفظ آثار تاریخی ، ادبی و فرهنگی ایران و حفاظت از میراث تاریخی ایران نیز جز اهداف مهم گروه است و به اندازه ای مهم می باشد که جز کلمه رمز گروه است .
N ← نواندیشی : گروه ایشان در پی مدرنیته و مدرن کردن کشور هستند و در پی افکار نو و از بین بردن افکار سنتی هستند .

* حروفات نام کاربری ایشان با فاصله هستند و این نیز از رمز بودن نام کاربری شان حکایت دارد .
* ایشان با @افرا ( bacar asli و در واقع وزیر کار ) رابطه ی چندان خوبی ندارند و این هم به علت مخالفت ایشان با مقام و منصب های این نظام می باشد .
رابطه ی ایشان با @پهلوی ( آقای حداد عادل ) تا حدودی خوب تر است ، زیرا فعالیت های ایشان را بیشتر فرهنگی می دانند تا سیاسی و همینطور ایشان هم مثل آقای حداد عادل به فرهنگ ایران علاقه من اند .

اهداف ایشان از حضور در این سایت :
- بررسی افکار نوجوانان امروزی و شناخت اهداف و آرمان های نسل امروز
- جذب نوجوانان امروزی و پیدا کردن افراد مناسب ( متخصصین مناسب در زمینه های مختلف و مورد نیاز ) برای عضویت و همکاری در گروه

♧♧♧♧♧♧


@mohad_z : ایشان خود را شخصیتی کتاب دوست و کتاب خوان جلوه می دهد و در واقع فقط در این قضیه صادق می باشد و در بقیه ی قضایا نقش شخصیتی غیر از شخصیت خود را ایفا می کنند :
ایشان در واقعیت یک هکر نابغه و ایده پردازی ماهر هستند . ایشان برای به دست آوردن ثروت بیشتر برای گروه های موجود در خارج از کشور کار می کنند و هم اکنون تحت تعقیب پلیس ایران می باشند . و اما قبلا هم گفتم که ایشان در واقعیت هم شخصیتی کتاب دوست دارند ؛ ایشان میل به داشتن زندگی زیبا و شاد و هیجان انگیز دارند :
هیجان را از همکاری مخفیانه با گروه های خارجی به دست می آورند و با ثروتی که از طریق هک سیستم های مختلف و طراحی ایده های سرقت و .. به دست آورده اند ، خانه ای در میان کوه ها و درخت های زیبای نروژ خریده اند و اکثر اوقات در آنجا با پرنده ها و کتاب هایشان اوقات خوشی را سپری می کنند ، همینطور شب ها با تلسکوپ به سراغ ستاره ها می روند و اطلاعات قابل توجهی در زمینه ی نجوم کسب کرده اند .
ایشان در یکی از روز های زمستانی به شکل اتفاقی سایت سمپادیا را در اینترنت پیدا کرند و سپس با مدیر سایت آشنا شدند و به فعالیت های این سایت علاقه مند شدند و تصمیم به همکاری گرفتند اما هویت واقعی ایشان نمی توانست به اندازه ی کافی محبوب و مقبول شود ، به همین دلیل با شخصیت ساختگی محدثه وارد سایت شدند .
* تا به امروز افراد زیادی به هویت ایشان شک کرده و سعی در رمز گشایی فعالیت های ایشان داشته اند اما متاسفانه موففیت چندانی به عمل نیامده و جزئیات فعالیت های ایشان در دنیای واقعی همچنان برای ما نامعلوم است .


◇◇◇◇◇◇



@(:TABASSOM:) : ایشان نماینده ی وزارت فرهنگ و ارشاد هستند و در دنیای واقعی فعالیت های فرهنگی گوناگونی انجام می دهند ، در سال های اخیر که آمار افسردگی در ایران افزایش یافت ، ایشان تصمیم گرفتند در راستای شادی و خوشحالی مردم بکوشند و فعالیت های جدی در این زمینه انجام دهند . طبق تحقیقات خندوانه هم ایده ی ایشان بوده که به درخواست خود ایشان این موضوع تا به امروز مخفی مانده است . او هم چنان فعالیت هایش را ادمه داد و در این سال ها فشار بسیار زیاد و طاقت فرسای کاری او را وادار کرد تا با هویتی جعلی در یکی از شبکه های اجتماعی فعالیت کند تا اندکی از فشار کار زندگی اش رها شود . او پس از بررسی های فراوان سایت سمپادیا را برگزید و تصمیم گرفت با هویت جعلی نفیسه که ساخته ی ذهن او می باشد شروع به فعالیت کند . پس با این پروفایل ↓فعالیتش را آغاز کرد
%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B3%DB%B2%DB%B8_%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B1%DB%B0%DB%B1.jpg


* همانطور که می بینید ، اطلاعات پروفایل ایشان ( آواتار ، نام کاربری و حتی عنوان سفارشی ) به کار و حرفه ی ایشان در دنیای واقعی اشاره دارد .

◇◇◇◇◇



@Kda1998 : طبق تحفیقات انجام شده ، ایشان از معدود کاربرانی هستند که هویتی واقعی دارند . اما ایشان که شخصی تیزهوش و تیز بین می باشد ، پس از مدتی فعالیت متوجه هویت واقعی برخی کاربران شدند و تصمیم گرفتند از این فرصت ناب استفاده کنند ! و از آن زمان به بعد پس در ازای کمک به مخفی ماندن هویت واقعی این افراد ، مبلغ قابل توجهی از آنان دریافت می کنند ، ایشان با این کار ثروت قابل توجهی کسب کردند و در حال تبدیل شدن به یکی از ثروت مند ترین زنان ایران می باشند !
* طبق تحقیقات زمانی که پرداخت مبلغ مذکور به هر دلیلی به درستی انجام نمی شود ، ایشان با نوشتن پیامی رمزی در پروفایل فرد او را به این امر واقف می کند که باید مبلغ را واریز کند . ( احتمال می دهیم قریب به ۹۰% از پیام هایی که ایشان در پروفایل کاربران ارسال کردند ، رمزی و مربوط به همین موضوع باشد ! )
* هم چنین ایشان با من و برخی دیگر از کاربران که در راستای آشکارسازی هویت کاربران این سایت کوشیدیم ، مشکل جدی دارند ، زیرا ما زمینه ی کسب ثروت بیشتر را از ایشان صلب می کنیم !

♧♧♧♧♧♧




با تشکر از همراهی شما عزیزان می خواستم به اطلاع تان برسانم که گروه تحقیقاتی ما به برخی دیگر از کاربران سایت هم مشکوک می باشد و تحقیقات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز کرده و به زودی اطلاعات به دست آمده در این زمینه را منتشر خواهد کرد .

کاربران شناسایی شده از سوی گروه تحقیقاتی ما :


@maleck :)
@shnava
@شکیبـآ


پ.ن : ( گزارش تحقیقات اولیه)
گروه تحقیقاتی ما در طی انجام تحقیقات و بررسی های اولیه مدارکی را به دست آورده که ثابت می کند کاربران @***Paradise و @narjess نیز به قضایای ذکر شده مرتبط می باشند . و نیز تصمیم دارد جزئیات و شرحیات کامل این ماجرا را متعاقبا منتشر کند .
 
آخرین ویرایش:
  • شروع کننده موضوع
  • #33

f-1391

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,145
امتیاز
17,362
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
بجنورد
سال فارغ التحصیلی
94
رشته دانشگاه
روانشناسی
علیشمس معروف به علی.ش @Ali.SH
وِی متولد ۶ آذر ۱۳۶۶ در انگلستان و خواننده ی رپ بود، او که پس از معروف شدنش و دادن آلبوم های متعدد! به ثروت و شهرت کافی رسید،تصمیم گرفت به گونه ای دیگر از استعداد هایش استفاده کند.
او در سال ۱۳۹۵ در کنکور سراسری تجربی شرکت نموده و هم اکنون دانشجوی پزشکیست.
فشار دروس سخت پزشکی و در کنار آن کار های مشاوره ای علیشمس باعث شده است که کمتر برای موسیقی وقت بگذراد و تصمیم دارد تا پایان تابستان خداحافظی خود را از دنیای موسیقی اعلام نماید.
به تازگی اخباری مبنی بر ازدواجش با اینفلوئنسر اینستاگرام بنام ویدا پارسا که آموزش دهنده آرایش آنلاین می باشد پیچیده است که از صحت آن مطلع نیستیم.
آره علی؟
 

Ali.SH

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
668
امتیاز
4,524
نام مرکز سمپاد
HIV
شهر
Tehran
سال فارغ التحصیلی
95
دانشگاه
زنجان
رشته دانشگاه
پزشکی
تلگرام
اینستاگرام
این داستانه تو صندلی داغم بود @fatemeh.sh گفته بود بسازم میخوام ادامش بدم "-:

@G.MM منو دعوت کرده بود پاریس بریم زیر برج ایفل برا گربه ها میو میو کنیم ک یه دفعه @shnava و @MTHR رو دست تو دست هم دیدیم. پشمامون ریخته بود ک داستان چیه دیدیم @A M I N داره عین کاراگاه گجت دنبالشون میکنه. ما ک فکمون افتاده بود زمین باور نمیکردیم چی شده دیدیم ک @f-1391 داره میدوئه سمت مطهری و ثنا و دستشو کرده تو جیبش کلتشو داره در میاره و شلیک میکنه ب سمت محمد مطهری. ما ک فکمون افتاده بود دیدیم یهو @A M I N پرید جلوتیر. من دویدم سمت امین. گلنوش رفت با فاطمه گیس و گیس کشی. من ک بالا سر امین بودم اشک تو چشمام جمع شده بود ک چرا؟چرا برا مطهری؟:)) امین [ک شیخ عجل بالا سرش وایساده بود نیشش تا بناگوش باز بود] گفت: بابا اون فلان فلان شده[ ب یک فرانسوی اشاره میکند] برام زیرپا گرفت افتادم اینوری تیر خورد بهم. داشت فحش میداد گفتیم لحظات اخر فحش چیه حاجی بیا ذکر بانو هایده زمزمه کن پاک شی. گفت مرد حسابی تو دو ترم فیزیولوژی گایتون شیاف کردی ک بگی لحظات اخر هایده بخون؟ ی غلطی بکن[مرحوم خیلی عصبی بود لحظات اخر] اومدم نبضشو بگیرم گفت منو ول کن برو جلو اون تروریستارو بگیر. دیدم مطهری و ثنا ک یکیشون خودشو بسته بود ب یه پایه ایفل یکیشون ب اون یکی پایه ایفل دارن خودشونو منفجر میکنن. مطهری گفت یا سمپااااااادیا و ضامنو زد ترکید. ثنا ک هی ب مطهری نگاه میکرد ی اخیش گفت خودشو باز کرد گوشیشو دراوورد گفت. @esfrwms برنامه با موفقیت انجام شد.عینک افتابیشو زد و رفت.من ک پشمام ریخته بود ب امین نگاه کردم. تموم کرده بود



برگشتم سمت فاطمه و گلنوش. هنوز درگیر بودن. گفتم اینکارا چیه دعوا نکنید صلوات بفرستید روی همو ببوسین. مملکت استکباریه منم ببوسید ((: فاطمه گفتش وقت نداریم[مگه چقدر وقت میبرد بیشعور خب:-تاسف] باید بریم دنبال ثنا
گلنوش گفت جریان چیه؟ گفتش کودتا شده. میخوان مطهریو برکنار کنند
من گفتم اهان اون صدارو شنیدید؟ بیاید برای شادی روح مطهری در مملکت استکباری فرانس به سبک فرنچ کیس همو ببوسیم. خدابیامرزتش خیلی مرد خوبی بود. برای شادی روحش دریع نکنید:(
فاطمه گفتش نه اون مطهری اصلی نبود.
منو گلنوش وات د فاز گویان میخواستیم روح مطهریو شاد کنیم که یهو یه هاله نوری ایجاد شد و مطهری و @پهلوی ازش اومدن بیرون[دوستان ریک اند مورتی تقلید بیهوده از موط اند اَبولی ما بوده]
من زیر لب گفتم برخرمگس معرکه لعنت[گلنوش هم گفت تو روحت موطهری. من گوشام تیزه گلنوش] مطهری گفت جان؟ گفتم هیچی عرص کردم پشمام خودم دیدم مردی الان. ابوالفصل گفت نه اون یکی از موط‌ها بود تو بُعد ۳۵ دنیاهای موازی سمپادیا. مطهری سایت رو تو بُعدهای مختلف پایه گذاری کرده اما ثنا داره مطهری رو تو همه جهان‌های موازی از بین میبره. میخواد بر کل دنیاهای موازی سمپادیا حکومت کنه. و خودشو نجات بده
مطهری گفت اره[اروغ]
ابوالفصل ادامه داد: مهسا هم از روسیه میخواد تمام سرورهای مربوط به سایت رو هک کنه و کل ارسالهای موطهری رو از بین ببره.
فاطمه گفت البته ما نمیذاریم اینطوری بشه.
ابوالفضل ادامه داد: @Radikal هم از یک سیاره دیگ برای افزایش اومده. [ابروهاش را در هم میکشد] افزایش تعداد ارشیو ح.ب.
ح.ب اگر به چهارده ارشیو[به نیت چهارده معصوم سیاره رادیکال اینا] برسه سمپادیا منفجر میشه. ثنا و مهسا تنها کاربرایی هستند ک زنده میمونند. موطهری الان تنها امید ماست.
موط[اروغ]
فاطمه:اما ما نمیذاریم اینطوری بشه
ابول: اگر حتی یک ارسال از موط باقی بمونه سایت زیر سایه اون ارسال و عکس بانو هایده پروفایل من باقی میمونه تا انشالله سایت رو به صاحب اصلیش اقا امام زمان تقدیم کنیم. اون زمان نزدیکه. تو روایات داریم در زمان ظهور سایت پر از نوجوانان دلداده میشه.
فاطمه البته ما نمیداریم اینطوری بشه[فاطمه اینجا اشتباه میزد:))]
موط[اروغ]
من از ابول پرسیدم تموم شد؟
گفت اره
گفتم الان چندتا موطهری تو دنیاهای موازی مرده؟ گفت دوازده تا چطور؟
گلنوش گفت اخییی چندتااا روحو باید شاید کنیم^__^
برای موط اند ابول و فاطمه ارزوی موفقیت کردیم و رفتیم[تصویر منو گلنوش در افق در حال شاد کردن ارواح موطهری تیتراز پایانی]
 
آخرین ویرایش:
ارسال‌ها
1,561
امتیاز
13,074
نام مرکز سمپاد
.
شهر
.
سال فارغ التحصیلی
1401
دانشگاه
دانشگاه یزد
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
همه تون فیکین مگر اینکه خلافش ثابت بشه.عکسایی ام که میدین یا عکس دوس و اشناهاس یا از نت دان کردین.والسلام.
مثلا تو خودت علاوه بر عکسای فیک از برنامه تغییر صدا هم استفاده می‌کنی:-":))
 

....!...

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
755
امتیاز
2,972
نام مرکز سمپاد
........
شهر
.........
سال فارغ التحصیلی
0000
@BJ.Alex یک سارق هویت حرفه ایه که با اون پیامش تو این تاپیک میخواد عکسامون رو به دست بیاره
 

Hecate

گُله
کنکوری 1403
ارسال‌ها
246
امتیاز
12,516
نام مرکز سمپاد
فرزانگان1
شهر
.-.
سال فارغ التحصیلی
1403
@Admin2
آقای مطهری این چالشو راه انداختن تا عکس نبخه های مملکت(کسی بیاد بگه ما نخبه نیستیم میزنمش:D) را جمع کنه بفرسته برای FBI تا ترورمون کنن و بعد از هویت هامون برای دسترسی به منابع بسیار مهم استفاده کنن:Woman_with_white_cane:

سر حرفمم هستم تا خلافش ثابت بشه:-"[-|
 
ارسال‌ها
636
امتیاز
7,361
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
اشباح
سال فارغ التحصیلی
1400
@Admin2
آقای مطهری این چالشو راه انداختن تا عکس نبخه های مملکت(کسی بیاد بگه ما نخبه نیستیم میزنمش:D) را جمع کنه بفرسته برای FBI تا ترورمون کنن و بعد از هویت هامون برای دسترسی به منابع بسیار مهم استفاده کنن:Woman_with_white_cane:

سر حرفمم هستم تا خلافش ثابت بشه:-"
کامان! عکس دخترخوشگل‌ها رو میخواد :-"
بعد دیدین اخطار داده مشخصات رو کامل ننویسیم بن میکنه؟ بخاطر اینکه بتونه ببینه تهرونی هستیم یا نه :-"
میخواد تا قبل از سی سالگی به یه دخترخوشگل تهرونی برسه :-"
 
بالا