• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

کار در کنار تحصیل

  • شروع کننده موضوع
  • #1

shad

Parisa
ارسال‌ها
16
امتیاز
18
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1388
دانشگاه
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
نرم افزار
سلام :)
یکی از بهترین تجربه ها در دوران دانش آموزی و دانشجویی، کسب درآمده. هر چقدر هم که این درآمد کم باهشه، اعتماد به نفسی میده که وصف نشدنیه. نوجوون ها می تونن از همین سن با فنون کسب درآمد و مدیریت مالی آشنا بشن و تلاش کنن تا بتونن ذخیره ی کوچیک اما ارزشمندی برای خودشون فراهم ایجاد کنن.

ممکنه این سوال پیش بیاید که دغدغه ی کسب درآمد ممکنه دانش آموزان رو از تحصیل بازداره و البته این مسئله به جا هم هست. اما ما سعی کردیم با ایجاد یک بستر امن و مطمئن به اسم «انجام میدم» بخشی از این مسیر رو ساده کنیم. مثلا نیازی نیست جایی برید برای کار، کافیه از مهارت های فعلیتون استفاده کنید و یا مهارت های جدیدی یاد بگیرید و به صورت دورکاری درآمد داشته باشید از این مهارت ها، اینطوری دیگر نیازی نیست یک دانش آموز زمانی رو برای پیدا کردن مشتری و یا حل و فصل اختلافات و یا توافق سر قیمت ها بگذاره. اینجا افراد زیادی هستن که برای انجام کارهاشون قصد استخدام فریلنسر دارن و دستمزدهای خوبی هم پرداخت می کنند..

به این مدل کار اصطلاحا میگیم فریلنسینگ و به شخصی که اینطوری کار میکنه میگیم فریلنسر که توی دنیا داره کلی رواج پیدا میکنه (اینجا میتونید بیشتر درباره ش بخونید)

به عنوان یه فارغ التحصیل سمپادی از سمپادیا دعوت میکنم که به سایتمون سر بزنن :)
خوشحال میشم از پلتفرم ما استفاده کنیدو تجربه هاتون رو (چه خوب، چه بد، و چه انتقاد) با من در میون بگذارید;;)

www.AnjamMidam.com
 
آخرین ویرایش:
ارسال‌ها
685
امتیاز
21,215
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
95
سلام
کسی سایتی یا جایی برای پذیرش نوشتن پروپوزال میشناسه ؟
یا کسی خودش اینکارو انجام میده ؟
 
بالا