• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

شب نشینی فیزیک

  • شروع کننده موضوع
  • #1
ارسال‌ها
2,126
امتیاز
23,682
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
قم
سال فارغ التحصیلی
97
شب نشینی داریم چه شب نشینی ـی. ;;)
همه پسند،مفید و قراره بهمون حسابی خوش بگذره :-"
باید یه توضیحاتی بدم درباره ی روندش و بقیه ی مسائل.
اول از اینکه محور اصلی بحث مون این صفحه و کلیپشه. اگر قصد شرکت دارین،لطفا حتما این صفحه رو مطالعه کنین و کلیپ رو مشاهده کنین.
قراره این طور پیش بره که روز چهارشنبه،دور هم جمع بشیم و سر ساعت مقرر بحث رو شروع بکنیم. یه سری توضیحات ابتدایی خواهم داد. مثل یه توضیح درباره ی نظریه ی ریسمان،سیاه چاله ها،اطلاعات و...البته سعی می کنم اگر تاپیکش در دسترس بود و توضیحات کامل بود،شما رو به همون تاپیک ها ارجاع بدیم.
حتما بعد از دیدن این صفحه براتون سوال هایی ایجاد میشه،و حتما یه توجیحی دارین و می تونین درباره ی اختلاف نظری که بین اون محقق ها و استیفن هاوکینگ وجود داره نظر بدین و بحث کنیم.
نگران سطحش و اطلاعات خودتون نباشید. از من که دانش آموز هستم تا کسایی که دانشجوی فیزیک هستن قراره شرکت کنن و سعی می کنم ازشون بخوام که همکاری بیشتری بکنن و پاسخگوی سوالاتتون باشن و نظراتتون رو داوری کنن.
گرچه این شب نشینی با عنوان فیزیک برگزار میشه و شاید برای خیلی هاتون خسته کننده به نظر برسه،ولی به امتحانش می ارزه و هر طور که برگزار بشه برای شما منفعت خواهد داشت.
پیشاپیش بابت همکاری و حضورتون ممنون و سپاس گذارم و به این امیدوارم که شب خوبی باشه برای همه مون ;;)
اگر پیشنهادی داشتین،بی نهایت خوش حال میشم. فقط لطفا اسپم ندین...
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2
ارسال‌ها
2,126
امتیاز
23,682
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
قم
سال فارغ التحصیلی
97
ســــــــــــــــــــــــلام.
مجددا شب نشینی داریم چه شب نشینییـــــ. قراره تو عید بذاریم،سبکش متفاوت از سری قبله،مثلا جذاب تره :-" قراره همکاری کنین تعدادمون بیشتر بشه و کمک کنین هم اینجا خاک نخوره هم انجمن پربارتری داشته باشیم.
قراره شب نشینی از من که دانش آموز باشم شروع بشه تا دانشجوهایی که حتی رشته ی متفاوت دارن.مطمئنا نمیشه یه روند ایده آل رو پیش برد،ولی من با این ایده پیش میرم که میشه حداقل با هر موضوعی که انتخاب میشه یه میزان آشنایی و ارتباطی برقرار کنین. به هر حال کم کمش جنبه ی اطلاعات عمومی داره...و قراره از اول اول شروع کنیم. یعنی از اون منبعی که من پیدا کردم مطالعه کنین،یه فیلم هست ببینین،اگر مشتاق بودین مطالعه ی بیشتر داشته باشین، اون روز و ساعت مقرر برنامه مون با روند خودش شروع بشه.
موضوع این سری نظریه ریسمان ِ . لینکش رو انتهای پست براتون میذارم. (فعلن اینا هستن تا پیشنهاد های بهتری هم بدین شما )اگر سوالی داشتین توی تاپیک خودش بگین. و همونجا بگین کی می تونین شرکت کنین
و اینکه لطفا بیاین.
این یه خواهشه
:-"

http://bigbangpage.com/physics/نظریه‌ی-ریسمان-چیست-و-چرا-بشر-به-آن-نیا/

https://www.ted.com/talks/brian_greene_on_string_theory
 
آخرین ویرایش:
بالا