• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

ممنوعیت تبلیغات دارای "شرم بدنی" توسط شهردار لندن

  • شروع کننده موضوع
  • #1

Weeping Angel

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,416
امتیاز
4,218
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
شهردار لندن به تازگی همون طور که در کمپین های انتخاباتیش وعده داده بود دست به کار شده و تمامی تبلیغات شرکت "Protein World" رو که حاوی تصاویر زنانی با اندام هایی غیرواقعی بوده از سطوح شهر جمع آوری کرده است.
صادق خان در این رابطه گفته است که این تبلیغات باعث به وجود آمدن توقعات غیرواقعی افراد ، خصوصا زنان از بدن و سلامت خود می شوند و باعث می شود که زنان از بدن خود شرمگین شوند. او همچنین اظهار داشت که از آنجا که خودش 2 دختر نوجوان دارد در این زمینه بسیار حساس است و وقت آن بوده که کسی در این زمینه دست به کار شود

3058.jpg


نظر شما در این مورد چیه؟
آیا کار شهردار لندن رو درست می دونید؟
آیا واقعا این تبلیغات تاثیری که ادعا شده رو دارند؟
آیا این کار می تونه باعث بشه که در طولانی مدت اعتماد به نفس افراد افزایش پیدا کنه؟
و کلا هرگونه بحثی راجع به این موضوع ...
 

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,596
امتیاز
37,032
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
پاسخ : ممنوعیت تبلیغات دارای "شرم بدنی" توسط شهردار لند

آی دمش گرم. جدن دمش گرم.

کلا این مدلینگ ها گند زدن به اعتماد به نفس کل بشریت. یک سری قیافه ها و بدن ها رو استاندارد معرفی میکنند بعدش هرکس اونجوری نیست احساس حقارت میکنه و هی باید زور بزنه خرج کنه تا احساس مقبولیت بکنه. حالا جوامع تحصیل کرده که انسان ها مخصوصا زن ها اعتماد به نفس بیشتری دارند کمتر مشکل پیدا میکنند ولی الان ایران شده سرشار از احساس حقارت !
 

حس و حال بد

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
105
امتیاز
287
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1
شهر
تهران
پاسخ : ممنوعیت تبلیغات دارای "شرم بدنی" توسط شهردار لند

نمیدونم والا ، این درسته که حالا این حس حفارت دست بده و اینا ولی از طرفی این که یکم مردم به خودشون بیان نسبت به سلامت بدن و هیکل و اینا بد نیست خیلی . آخه امار واقعا وحشتناکی از چاقی و این حرفا موجوده . باید زنا یکیو ببینن اینجوری تا ب خودشون بیان :D البته خب میشه از روشای دیگه هم این فرهنگ اهمیت ب سلامتی رو ترویج دادا ، لزوما ن با عکس و این چیزا ...
ولی خب ایشون اگ اینکارو کرده باید یه جایگزین هم یدا کنه واسش. چون باید یه عامل محرک برای تشویق افراد ب خوش هیکل بودن بوجود بیاد .
 

JB

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,447
امتیاز
4,765
نام مرکز سمپاد
هاشمی‌نژاد ۲ مشهد
دانشگاه
شهید بهشتی تهران
رشته دانشگاه
ریاضی و علوم کامپیوتر
البته این‌که همه‌ی اعتبار این قضیه رو می‌دید به صادق‌خان درست نیست. از همون پارسال که این تبلیغات توی لندن نصب شد، گروه‌های فمنیست این تبلیغ رو تقبیح کردند و معتقد بودند که داره معیارهای زیبایی رو به جامعه و به‌طور خاص زنان تحمیل می‌کنه. کلی تلاش شد در این راستا؛ از مذاکره با شهرداری گرفته تا نوشتن شعار روی تابلو‌ها. ممنوعیت‌ امروز این تابلو‌ها بیشتر نتیجه‌ی اون تلاش‌هاست.

اما در مورد نفس این حرکت، واضحه که توی شکل بدن نباید دنبال توهمی بود که شرکت‌های مدلینگ از آدم‌ها می‌سازند. به نظر من، بدن یه انسان طبیعی خیلی جذاب‌تر از بدن حاصل گرسنگی کشیدن دائمی و فوتوشاپ مدل‌هاست؛ آدم‌هایی که زندگی طبیعی‌شون رو فدا می‌کنند تا شبیه یه استریوتایپ بعضا غیرممکن بشند.
 

tizechamoosh

Hasty Khoshg Daman
ارسال‌ها
402
امتیاز
549
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
اراک
سال فارغ التحصیلی
1395
رشته دانشگاه
مهندسی عمران
اینستاگرام
فقط زیبایی اندام نیست
چهره هم همینطوره !
تلاش برای زیبایی چهره تو ایران خیلی بیشتره
 
بالا