• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

خودسوزی یک دست فروش و تجمع اعتراضی روز دوشنبه

  • شروع کننده موضوع
  • #1

Agent 47

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
318
امتیاز
1,190
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
تهران
دانشگاه
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
علوم کامپیوتر
عصر ایران: حوالی ساعت 12 ظهر امروز ماموران کلانتری در محدوده مرکزی شهر تهران به فردی بنام امیر که بساط روسری پهن کرده در خصوص جمع آوری بساط تذکر دادند.

پیرو این تذکر فرد مورد نظر با ریختن بنزین بر روی خود اقدام به خودسوزی نموده و با دخالت مردم این موضوع فیصله یافته و این فرد به بیمارستان مطهری منتقل گردید.

گفتنی است پاساژداران همه ساله در آستانه شب عید برای جلوگیری ازبساط گستری چنین هماهنگی هایی را با کلانتریها انجام می دهند.

تجمع اعتراضی و توضیحات خودم
دوستان تهران نشین نمیدونم چقدر دقت کردید یا نه ولی نحوه برخورد ماموران شهرداری با دست فروش ها به شدت افتضاحه. این نحوه برخورد باعث شده صحنه های دلخراشی تو جامعه اتفاق بیفته که خود سوزی ۲-۳ روز پیش یکی از این صحنه هاست. به شخصه خودم هم حوالی تجریش شاهد این بودم که چطور مامورای شهرداری یکی از دست فروش ها رو زده بودن و دماغش خونی شده بود. متاسفانه قشر فقیر و ضعیف جامعه هم هیچ گونه دفاعی از خودش نمی تونه بکنه و دستگاه قضایی کشور هم جزو افتضاح ترین هاست. پس این ما هستیم که باید برای دفاع از حقوق مردم و برای پیشرفت جامعه مدنی ایران تلاش بکنیم.
طبق شنیده ها فردا ( دوشنبه) ساعت ۱۸ در میدان ونک تجمع اعتراضی به شهرداری تهران صورت می گیره. کانال تویتر فارسی احتمالا امروز ۷ صبح خبرش رو بزنه و جاهای دیگه هم پخش بشه. اگر خبر رسمی بود من از اعضای سمپادیا درخواست می کنم تو این اعتراض شرکت کنن.
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

Agent 47

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
318
امتیاز
1,190
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
تهران
دانشگاه
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
علوم کامپیوتر
پاسخ : خودسوزی یک دست فروش و تجمع اعتراضی روز دوشنبه

‏فوروارد از کانال تویتر:
امروز در حمایت از دست فروشی که خود سوزی کرده تجمع مصالحت آمیزی در میدان ونک صورت میدهیم
ساعت 18 اگر ناراحتید همراهی کنید

*نیاز*
 
بالا