• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

مسابقه خلاقیت دانش آموزی ابن سینا ذوره 6م

  • شروع کننده موضوع
  • #1

khashayarfn

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
565
امتیاز
2,076
نام مرکز سمپاد
شهید دستغیب 1
شهر
شیراز
سال فارغ التحصیلی
1394
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
علوم کامپیوتر - علوم تصمیم و دانش
poster_6th_edited_low2.jpg



به روال سال های قبل، ششمین دوره مسابقات خلاقیت دانش آموزی ابن سینا امسال نیز توسط گروه دانشجویی کاپا (کاشفان استعداد، پرورش گران اندیشه) و مرکز نخبگان علوم پزشکی فارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و بنیاد نخبگان استان فارس، در سطح مدارس دوره دوم متوسطه و پایه نهمِ استان های جنوب کشور (فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد) برگزار خواهد شد

در دنیای امروز، خلاقیت یکی از ویژگی‌هایی است که نظام‌های تعلیم و تربیت به آن می‌پردازند و در کنار هوش، تفکر انتقادی، از ویژگی‌های اساسی و ممتاز انسان است و بدون شک فراهم کردن بستری مناسب جهت پرورش خلاقیت در دانش آموزان، تاثیر به سزایی در شکل گیری روحیه ی پرسشگری و حل مسئله در جامعه دارد.

برهمین اساس ششمین دوره مسابقات خلاقیت دانش آموزی ابن سینا امسال توسط گروه دانشجویی کاپا (کاشفان استعداد، پرورش گران اندیشه) با هدف پرورش قدرت خلاقیت و افزایش فرهنگ کار تیمی میان دانش آموزان، برای اولین بار در سطح دبیرستان های استان های "فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد" برگزار خواهد شد.

دانش آموزان دوره متوسط دوم و پایه نهم می توانند با تشکیل گروه های سه نفره از طریق سامانه ی ثبت نام اینترنتی به آدرس kapa.sums.ac.ir اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند.

تمام دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم (نظری، فنی‌حرفه‌ای و کاردانش) و پایه نهم در قالب گروه‌های سه‌نفره می‌توانند در این رقابت علمی‌پژوهشی شرکت نمایند. گروه‌های ثبت‌نامی باید از یک واحد آموزشی باشند؛ ولی الزامی برای هم‌پایه و هم‌رشته بودن آن‌ها نیست. این مسابقه در دو مرحله برگزار خواهد شد. مرحله اول مسابقه به صورت غیر حضوری می باشد و سوالات به مدت یک هفته در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد و آنان می بایست در این مدت با استفاده از هر منبع موجود که مهم ترین آن مغز خودشان می باشد نسبت به پاسخگویی اقدام نمایند پس از اتمام مرحله اول مسابقه از گروه های برتر در مرحله ی اول جهت شرکت در مرحله ی دوم که به صورت عملی در بهار سال 95 برگزار خواهد شد دعوت بعمل می آید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این دوره‌ مسابقه و همچنین آگاهی از نحوه و شرایط ثبت نام به سایتkapa.sums.ac.ir مراجعه نمایید.


**** ثبت نام تا 15 بهمن تمدید شد

**** سوالات 11 بهمن روی سایت قرار خواهد گرفت
 
بالا