• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

مکان هایی از اروپا که باید قبل از مرگ دید

  • شروع کننده موضوع
  • #1

elham18

کاربر جدید
ارسال‌ها
0
امتیاز
0
نام مرکز سمپاد
حضرت زینب شهرری
شهر
تهران
همه مون دوس داریم برای مسافرت به یه جای خاص و قشنگ بریم در اروپا که کمتر دیده شده و جاهای دیدنی زیادی داره :)
یکی از همین کشور ها که امروز می خوام از قول یه وبلاگ براتون بنویسم کشور اکراینه و پایتخت اون "کیِف" که یکی از قشنگ ترین شهر های دنیا رو داره. :))
من یه بار کوچیک بودم بابام رفته بود اون جا ماموریت، منم با خودش برد
خیلی سعی کردم در مورد کیف براتون از قول خودم بنویسم ولی خب چه میشه کرد کوچیک بودم یادم نمیاد چی کار کردیم و چه شکلی بود کیِف (اون موقع 6 سالم بود ) :)
خب ببینیم تو کیف اکراین چی داریییییم؟؟؟؟؟ *-:

یکی از کشورهای گمنامی که می خواهیم درباره جاذبه های توریستی آن صحبت کنیم کشور اکراین و پایتخت آن، کیف می باشد.
اگر در نوروز امسال قصد مسافرت به یک کشور خاص را دارید قطعا تور کیف یکی از انتخاب های مناسب تان خواهد بود.
با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با برخی از جاذبه های توریستی اکراین و شهر کیف آن آشنا کنیم. کشوری که در اروپای شرقی قرار دارد و درگیری های آن با روسیه در حال شدت گرفتن است.
البته چند وقتی ست که این درگیری ها کمتر شده ولی در کل آن چه که بود نیز هرگز به کیف پایتخت نرسید و بیشتر درگیری ها در کِریمه اتفاق افتاد.


kiev tourist attractions
یکی از جاذبه های گردشگری تور کیف اکراین خیابان Khreshchatyk در این شهر می باشد که یکی از گران ترین مناطق برای سکونت در کشور اکراین است.
این خیابان زیبا که دور تا دور آن را هتل ها و مراکز اقامتی مختلف تشکیل داده اند می تواند یکی از اصلی ترین دلایل شما برای مسافرت به کیف باشد.

از دیگر نقاط توریستی کیف اکراین می توان به میدان استقلال کیف اشاره کرد که در آن معمولا مراسم هایی در روزهای تعطیل مانند کنسرت، مراکز خرید بزرگ، فروشگاه های آذربایجانی، رستوران های مختلف مانند Mac Donald و KFC که در این ناحیه واقع می باشند می توانیم ببینیم.
kiev tourist attractionsهم چنین یکی از جذابیت هایی که با انتخاب تور کیف می توانید تجربه کنید، بازدید از موزه های این شهر می باشد، یکی از بزرگترین موزه هایی که در حومه ی شهر کیف قرار دارد و در نزدیکی روستایی به نام پیراگووا واقع می باشد.


منبع: http://xn--mgbah2ab9kd64b.mihanblog.com/post/16
 

sheyda69

مهمان
سوچی جزیره قناری روسیه

تور سوچي سفر به یکی از دیدنی ترین شهرهای روسیه است که جمعیت آن بیش از ۴۰۰ هزار نفر است. سوچی یک شهر واقع در سرزمین کراسنودار در مرز غربی روسیه است. این شهر بر کرانه‌های دریای سیاه در دامنه بلندی‌های پوشیده از برف رشته‌کوه قفقاز قرار گرفته است. گشت سوچی به آفتـاب ، آب هوای کوهستانی و گیاهان کم نظیر خاصیتهای بهبود ی چشم ه های آب معدنی و خاک شفا بخش خود مسافرت فوق العاده برای اصلاح سلامت ی به شمار می رود. این شهر به طول ۱۴۵ کیلومتر در امتداد ساحل کشیده شده است. بزرگ ترین مناطق تفریحی آن عبارتند از: لازروسکویه، لوو، داگومیس، سوچی، خوستا، کودپستا، آدلر کراسنایا پولیانا.

Krasnaya-Polyana-12.jpg


موقعیت جغرافیایی و آب و هوا

تور سوچی سفر به شهریست که تمام جهان یان آن را به خوب ی می شناسند. گفتنی است که اعضای کمیته ی بین المللی المپیک در زمان بازدید از اینجا، مسحور زیبا یی های این تفرجگاه شده بودند. آن ها قله های پوشیده از برف رشته کوه های آیبگا پسخاکو را رفیق داشتند. پس جای تعجب نیست که بعداً در کمیته ی بین المللی المپیک در شهر گواتمالا، شهر سوچی به عنوان میزبان بازی های زمستانی المپیک ۲۰۱۴ گزینش شد. آب هوای معتدل از خصوصیات ی ساحل دریای سیاه در ناحیه ی قفقاز است که همین ویژگی، آن را به مقصد تفریحی جهت تمام طول سال تبدیل می نماید . این شهر از سو به دریای بی کران از طرف دیگر به منطقه ی کوهستانی پهناور وودلند (Woodland) منتهی می گردد. در هیچ کجای دیگر روسیه، چنین آب هوای باطراوتی وجود ندارد.

Akvaloo-4.jpg


تاریخ سوچی

بنابر افسانه های زیاد درمورد ساحل دریای سیاه در این منطقه، آن را ساحل پشمین قوچ بالدار طلایی نامیده اند. افسانه ها، جریان های ملی اشعار حماسی بسياري در مورد رویدادهایی که در قدیم در سوچی اطراف آن صورت گرفته است، وجود دارد. این امتیاز بزرگی جهت شهر تفریحی سوچی محسوب می شود. براي چه که بسياري از گشت ها بر پایه ی این اسطوره ها است. به عنوان مثال صخره های عقاب “اورلینیه سکالی” یکی از اسرار آمیزترین محل ها در سوچی است که در جنوب غربی رشته کوه ماتسستا مشرف بر دره ای عمیق باریک، جایی که رودخانه ی آگورا راه خود را به سمت دریا بازمی نماید ، قرار گرفته است. در تصورات مردم، این محل با افسانه ی یونان باستان درمورد پرومتئوس پیوند خورده است. او از فرمان زئوس سرپیچی کرد، آتش را از کوه المپیوس دزدید و چگونگی مصرف از آن را به مردم روش داد. به همین خاطر زئوس دستور داد پرومتئوس را تا ابد تنبیه کنند. او به بلندی صخره ای زنجیر شد و در آنجا عقابی غول پیکر روزانه از بدن وی تغذیه می کرد. صخره های عقاب در منطقه ی سوچی محل رخداد این تراژدی را تداعی می نماید .تور سنت پترزبورگ مسکو در روسیه

Adler-8.jpg


سنت پترزبورگ مسکو

تور سنت پترزبورگ : جمعیت مهم سنت پترزبورگ پنج میلیون نفر است نمای اصلی شهر از کانالهای زیاد آب مشابه شهر” ونیز” تشکیل شده است . رودها کانالهای زیاد اب در انتها با نیز یکی شده با نام رود Neva به خلیج فنلاند ختم می گردد . این رود از دریاچه ای بنام Ladoga شروع شده در همه شهر سنت پترزبورگ به کانالهای باریک قایق رو تقسیم می گردد. بنا به درخواست امپراتور پطر کبیر اسکلت شهر سنت پترزبورگ مشابه شهر ونیز در ایتالیا در دو طرف این رودها بنا شده است. کل این شهر بر روی ۴۴ جزیره کوچک بنا شده و پلهای متعددی این جزیره ها را به یکدیگر متصل می نماید.چندین پل بازشونده نیز در این شهر وجود دارد که در ساعات اخرین شب باز شده و اجازه عبور به کشتی های بزرگی مانند کشتی های کروز یا قاره پیما را می دهد.

Discovery-World-2.jpg


عمق رود Neva بین ۵٢٠ متر تا یک کیلومتر است و در همه زمستان رودخانه به صورت یخزده به مکانی جهت تفریحات زمستانی مردم شهر تبدیل می گردد. طول رودخانه در داخـل شهر به ٧۵ کیلومتر می رسد. زیبا یی خیره کننده این شهر به اضافه قایقرانی در آن از عواملی است که تور سنت پترزبورگ مسکو را به یکی از جذاب ترین تورهای خارجی تبدیل کرده است . ساختمانهایی است که از سیصد سال قبل با سبک معماری ایتالیایی تهیه و تولید شده و هنوز به همان صورت مراقبت میگردد.

مسکو – روسیه

bulgaria-2-Gbyez7v.jpg


تور مسکو سفر به پایتخت پرجمعیت‌ترین شهر در روسیه است. این شهر در وقت قرون وسطی یک شهر چوبی بود و آتش خطر بزرگی برای آن محسوب می شده . میدان مهم شهر ، میدان سرخ جهت مدت زیاد نام میدان آتش را به خود گرفت.

از دیگر نقاط جالب تاریخی و تفریحی در بازدیدهای تور مسکو میتوان به کلیسای زیاد دیده شده واسیلی ، تالار نمایش بالشوی ، سیرک مسکو، نقطه صفر شهر مسکو، هفت خواهران ، تپه گنجشکها یا بام مسکو ، کلیسای عیسی منجی ، پارک پیروزی ، پل عشاق و همين طور باغ الکساندر اشاره کرد که هر ساله میلیونها گردشگر خارجی را به جذب مینماید.
 
  • لایک
امتیازات: Diyar
ارسال‌ها
2,285
امتیاز
62,942
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
بناب
سال فارغ التحصیلی
94
پاسخ : زیباترین مکان های روسیه که باید قبل از مرگ دید..

بهتره این تاپیک مختص روسیه نباشه فقط. هوم؟ :-?
 
  • لایک
امتیازات: Diyar

sheyda69

مهمان
زیباترین مکان های گردشگری اروپا که باید قبل از مرگ دید.

مکان های گردشگری قاره اروپا

صربستان :
feature2.jpg


صربستان بر سر شاهراه مواصلاتی مهم و بین‌المللی قرار دارد که مرکز غرب اروپا را به کشورهای یونان، ترکیه، قاره آسیا، آفریقا منطقه خاورمیانه پیوند می‌دهد.تور صربستان سفر ی پرشور هیجان به یکی از کشورهای زیبا ی اروپا است که شادی هیجان و زیبا یی را همزمان به بازدیدکنندگان خود هديه می نماید از این جهت سفر به این کشور زیبا را برای یک تور صربستان 95 توصیه می نماییم . اهالی صربستان به ‌رناراحتی اینکه از قرار گرفتن کشورشان در قلب این مسیر مواصلاتی گریز‌ناپذیر، رنج و خسارات بسياري را متحمل شده‌اند، با این حال فوق‌العاده مهمان‌نواز می باشند مسافرانی را که راهی این دیار می‌شوند زیاد تکریم می‌کنند.

چهار گوشه کنار صربستان با اماکن جذاب و دیدنی احاطه شده است. با این وجود ، در کتاب‌ها منابع موجود درمورد نقاط جذاب این دیار دل‌انگیز کمتر سخن به بین آمده و لذا گردشگرانی که عازم آنجا می‌شوند، می بایست به تجربه شخصی خودشان زیبا یی‌ها و شگفتی‌های این سرزمین را کشف کنند. خاطرنشان می‌کنیم که قلمرو این کشور در فهرست میراث تاریخی جغرافیایی بی‌مثل جهان قرار دارد و در شهر بلگراد از کنار رودخانه دانوب شروع می‌شود. بر پایه افسانه روم، نخستین پادشاه بنیان‌گذار امپراتوری روم، رموس و برادرش رمولوس بوده‌اند که بعد از دور شدن از دامن مادر در این محل توسط گرگ پرورش پیدا کردن د بعدها تمدن روم را بنا کردند. گفته می‌شود که حتی چهل قرن پیش از بنا شدن تمدن اولیه روم به دست این دو برادر، نشانه‌هایی از اسکان بشر در این منطقه وجود داشته است!

بلگراد:

Belgrade-City-Zoo4.jpg


تور بلگراد مسافرت به پایتخت و بزرگ‌ترین شهر در کشور صربستان است و از این جهت حتما باید برای تور بلگراد 95 برنامه ریزی کنید.
باغ‌وحش شهر بلگراد که با نام باغ امیدواری هم شناخته می‌شود، در منطقه کاله مگدان کوچک واقع‌شده است. این باغ در سال ۱۹۳۶ به دست ولادا ایلیتس (Vlada Ilic) شهردار زمان بلگراد بازگشایی شد و زیاد زود جای خود را در بین مردم شهر باز کرد. در آغاز، مساحت این باغ‌وحش ۳/۵ هکتار بود رفته‌رفته وسعت آن به ۱۴هکتار ارتقا یافت. در جریان جنگ جهان ی دوم باغ‌وحش بلگراد خسارت بسياري دید و بیشتر جانوران آن سر به نیست شدند.

کرواسی :

fhz5uoazus.jpg


روزی روزگاری کرواسی یکی از رازهای پنهان اروپا بود. قشنگ یی طبیعت آن شهرهای جاودان آن یادآور جاذبه مدیترانه ای بودند، ولی این چیزها متعلق به ۳۰ سال پیش است. هم اکنون دیگر زخم های تاریخ به روی این شهر جوش خورده اند مسافرین اروپایی دوباره در حال کشف زیبا یی کرواسی هستند . تور کرواسی از گردشگاه های باکلاس ساحلی گرفته تا پارک های ملی و حیات وحش آن دوباره این کشور را جزو مقاصد محبوب گردشگری کرده اند.

پارک ملی دریاچه پلیتوایس ( Plitvice Lakes ) در کشور کرواسی از معروف ترین جاذبه های توریستی جهان است که در سال 1979 در لیست میراث جهان ی یونسکو جای گرفت.و از این جهت تور کرواسی 95 یک برنامه دیدنی و هدفمند می باشد . بازدید از این دریاچه ها که نسبتا در بین شهر پایتختی Zagreb شهر ساحلی Zadar واقع شده اند، بشدت توصیه می شود. قشنگ یی شکوه این پارک را می توانید در 16 دریاچه ای ببینید که توسط یک سری آبشار به یکدیگر متصل شده اند و در اعماق جنگلی مستقر شده اند که محل زندگی آهوهای کوهی، خرس ها، گرگ ها، گرازهای وحشی گونه های نایابی از پرندگان است .
بلندترین آبشار این پارک با 70 متر ارتفاع، Veliki Slap نامیده می شود.

روسیه:

سنت پترزبورگ مسکو در روسیه

st-petersburg-Grand-Palace5.jpg


تور سنت پترزبورگ با عنوان "پنجره‌ای در جستجوی اروپا" و به سفارش تزار، پیتر بزرگ، بین سال‌های ۱۶۷۲ تا ۱۷۲۵ تهیه و تولید شده است. ظرافت پروگرام ‌ریزی در تمام جای این شهر موج می‌زند، به گونه‌ای که سرمایه‌دارترین افراد جهان مجذوب آن شده‌اند. شهری از مناره‌های طلایی و گنبدهای طلاکاری شده به علاوه‌ی کاخ‌ها و کلیساهایی که گویی نقاشی شده‌اند به همراه تاریخی غنی معماری زیبا شکی نیست اهمیت بازدید را خواهد داشت.
با وجود ساختار هندسی و معماری کاملا هدفمند این شهر، بر خلاف شهرهای دیگر روسیه، سن‌پترزبورگ بیشتر اروپایی به نظر می‌رسد تا روسی، با این وجود هنوز شهری روسی است تا اروپایی! وقتی به این شهر قدم بگذارید متذکر این تناقض زیبا خواهید شد. سن‌پترزبورگ را می‌توان به راحتی، توریستی‌ترین شهر کشور روسیه به شمار آورد. ترکیبی از معماری کلاسیک جذابیت‌های جهان ی گذشته که به سختی در مسکو پیدا می‌شوند. شهر سن‌پترزبورگ به ونیز شمال (اشاره به رودخانه‌ها کانال‌های زیاد این شهر)، پالمیرای شمال و پایتخت شمالی روسیه نیز زیاد دیده شده است. از نظر میزان تعرفه ، نسبت به شهرهای دیگر اروپایی ارزان‌تر است و می‌شود با کمی دقت و پروگرام ‌ریزی صحیح از مسافرت به این شهر با حداقل نرخ لذت برد و می تواند مکانی ایده آل برای تور سنت پترزبورگ 95 شما باشد. .

مسکو :

مسکو، پایتخت روسیه، شهری است که شکی وجود ندارد در فهرست دیدنی‌های بسياري از علاقه‌مندان به سفر تفریحی وجود دارد. این شهر در کنار رود موسکوا (Moskva) واقع شده و نامش را هم از نام این رود گرفته‌است. مسکو، پایتخت مرکز اقتصادی تجاری، علمی، تاریخی معماری کشور روسیه است؛ شهری که تاریخ پر‌ فراز و نشیبش را با پویایی پیشرفت مدرن به پیوند داده و محیطی شگفت‌انگیز جالب‌توجه را به وجود آورده‌است. تور روسیه مسافرت ی به پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد و شایسته یک برنامه طولانی مدت برای تور روسیه 95 از این لیست می باشید.
مسکو با جمعیتی معادل ۱۱ میلیون نفر، پرجمعیت‌ترین شهر قاره‌ی اروپا است. همچنین این، این شهر زیبا و تاریخی محل زندگی بسياري از میلیاردر‌ها در جهان است و همین مسئله اثبات می‌کند که مسکو در فهرست گران‌ترین شهرهای جهان قرار دارد.
تور مسکو دارای جاذبه ‌های تفریحی متعدد باشکوه، رستوران‌های لوکس بی‌نظیر و فرصت‌ها و موقعیت‌های فوق‌العاده برای انجام کار ‌های تفریحی و گردشگری است. سفر به مسکو، شکی وجود ندارد ،‌ به‌یاد‌ماندنی‌ترین و فراموش‌نشدنی‌ترین مسافرت در زندگی هر تفریحی خواهد بود و می تواند مکانی زیبا برای تور مسکو 95 برای هموطنان ما باشد.

moscow-grey_1570622i.jpg


سوچی جزیره قناری روسیه:

تفرجگاه ساحلی یکی از زیبا ترین دیدنی های تفریحی سوچی محسوب می شود. اینجا منطقه ی مختص پیاده روی بوده گردشپرهزینه می توانند از قدم زدن در آن لذت ببرند. هتل های مجلل ماریتایم، هتل پارک، برج هایت، هتل های پولمن و مجموعه ی فانوس اسکندر در این ناحیه واقع شده اند. تمام ساختمان های تفرجگاه ساحلی توسط درختان بزرگ قشنگ یی احاطه شده اند. بسياري از درختان بزرگ بلوط، افرا درختان ماموت آمریکایی در اینجا افزایش می کنند. سوچی مکان فوق العاده ای از درختان نخل دارد که گردشپرهزینه را به جذب می نماید . این ساحل زیبا ی دریای سیاه، محل رویش درختان نخل بوتی، واشینگتون، کناری دیتس، لیویستونا، کاریبین سابا، ایتالین همروپسی چیلین یوبی است. تور سوچی مسافرت به یکی از جالب ترین شهرهای روسیه است و با توجه به مراکز تفریحی آن مکانی ایده آل برای برنامه تور سوچی 95 می باشد.
همين طور در اینجا می توانید درختان نخل عاجی که عرض تنه ی آن ها به یک متر نیم می رسد را ببینید. ولی اکثر درختان این منطقه، درختان نخل چینی هستند که به زبان علمی آن ها را "تراچیکارپوس فورتونی" می نامند. وجه تمایز این درختان سبز زیبا به جریان هایی است که درباره آن ها نقل شده است. ی که ساکنین روسیه در اواخر قرن 19 شروع به جستجو در ساحل می کردند هیچ درختی به این شکل در آنجا وجود نداشت. این درختان بوسیله نیکلای مامونتوف، واسیلی خلودوف سرگی خودکوف، اولین بنیان گذاران این پارک ها، از کشورهای مختلف به اینجا منتقل شده اند. درختان نخل سریع در گلخانه ها، خیابان ها، بلوار ها و تفرجگاه های ساحلی کاشته شدند. زیبا ترین چشم انداز سوچی مشرف به ساحل است که می توانید همراه با آشامیدن فنجان قهوه از تماشای آن لذت ببرید. بسياري از گردشگـران مدت بسیار زیاد ی را در اینجا به استآسان می پردازند.

478681923-sabatak-com-Copy.jpg


حتمـا فکر می بکنید که به وجود قناری های زیاد، این جزیره رو به این نام نامیدند اما این چنین نیست . در اصل Canary به مفهوم قناری نیست بلکه به مفهوم سگ سیاه عظیم الجثه است زمانی که اولین گروه فاتحان وارد جزیره شدند با حمله این نوع سگهای غول پیکر مواجه شدند به همین دلیل اینجا را جزیره سگها(Canary Islands) نامیدند . جزایر قناری (Canary Islands) مجمع الجزایری در کشور اسپانیاست که از ۷ جزیره مهم و تعدادی جزیره فرعی آتشفشانی در اقیانوس اطلس تشکیل شده، درحال حاضر لاس پالماس پایتخت جزایر قناریست ولی به ثبت یک قرارداد، هر ۴۰ سال پایتخت از لاس پالماس به تنه ریف تغییر پیدا می نماید .

یونان :

یونان مقصد ایده‌آلی برای یک سفر به‌ یآدم اندنی است؛ نه فقط به خاطر سواحل زیبا نفس‌گیر، معماری منحصر به‌ فرد و غذاهای لذیذ مکانی بلکه به این دلیل که تعرفه ‌ها در یونان نسبت به بقیه کشورهای اروپایی پایین‌تر است و مسافرت به این کشور زیبا ، خیلی مقرون به صرفه خواهد بود. یونان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در فصل تابستان است.تور یونان سفر ی به کشوری در جنوب شرقی اروپا جنوب شبه جزیره بالکان است و می تواند یک تور یونان 95 تاریخی برای دوستداران تاریخ و تمدن باشد. گردشپرهزینه از همه جهان جهت لذت بردن از سواحل خورشید ی و سفر ی به قدیم در شهرهای قدیمی، به یونان سفر می‌کنند؛ کشوری قشنگ ، با محیطی گرم مردمی میهمان‌نواز.

سفر به آتن – یونان:

LG_1387186845_dfe0a92456b242bf86e0d555b7761764.jpg


تور آتن مکانی جهت تجربه‌ی تئاتر، اپرا، موزیک کلاسیک اجرای حرکات موزون در مکان‌هایی مدرن، باشکوه و متنوع است. در این شهر سالنی جهت برگزاری جشن باستانی اپیداروس که ۳۴۰ سال قبل از میلاد تولید و ساخته شده، وجود دارد. سالنی که جهت ۱۵۰۰ سال زیر خاک دفن شده ‌بود به خاطر دیوارهای آهکی سیـستم آکوستیکی‌اش زیاد دیده شده است. پروگرام ‌های موجود در جشنواره‌های این کشور، حاوی اجرای تراژدی‌های هنری کلاسیک و یونانی، آثار هنری مشترک یونانی-ژاپنی و آثار کلاسیک اروپایی است. پس تور آتن 95 را از دست ندهید.
سالن تئاتر (اپیداروس) یونان باستان به با کیفیت ترین شکل حفظ شده است. این بنا به شکل نیم داره در طرف تپه‌ای طبیعی ساخـته شده ۱۴۰۰ صندلی از جنس سنگ آهک دارد که هیچ‌کدام مانع دید دیگری نمی‌شود. طراحی و اهمیت ‌های نشستن این سالن با سیـستم آگوستیک استثنایی صدا ترکیب شده تا حتی صدای پچ پچ آرام هم تا ۵۵ ردیف به راحتی قابل شنیدن باشد.

بلغارستان:

dd17b5a6-c2ee-434f-9c9d-e619bcb4923b.jpg


بلغارستان کشوری زیبا است که قبلی ه‌ای تاریخی داشته یکی از قدیمی‌ترین شهر‌های جهان در آن قرار دارد. مسافرت به این کشور همیشه مورد توجه گردشگـران در همه جهان است. در کنار مکان‌های زیبا جذاب این کشور، قیمت‌های کم ارزان هم یکی از دلایل سفر به این کشور است. تور بلغارستان با هدف بازدید از شهرهای صوفیا وارنا در کشور بلغارستان سفری بی نظیر برای یک تور بلغارستان 95 می باشد . بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست.
بی‌شک بلغارستان می‌تواند به یکی از کشور‌های مورد‌علاقه‌ی هر گردشگر جهت سفر تبدیل شود. بعد از مسافرت به این کشور از دیدن قیمت‌های ارزان، مردم مهربان، تاریخ باور‌نکردنی، مناظر، سواحل تفریحات شبانه شگفت‌زده خواهید شد.

سفر به صوفیا – بلغارستان
BP1-EN-SOFZH-Alexander-Nevsky-Cathedral-in-Sofia-Bulgaria-beautiful-architecture.jpg


تور صوفیا سفر ی به پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور بلغارستان و بسیار مناسب برای سفر تور صوفیا 95 است .
با سفر به صوفیه، پایتخت بلغارستان دیدن این شهر کاملا شگفت‌زده خواهید شد، چرا‌که اکثر گردشپرهزینه انتظار دارند با شهری ساکت و دلگیر رو‌به‌رو شوند، اما صوفیه شهری است با فرهنگ‌های مختلف که سریع به سمت امروزی شدن پیش می‌رود. تاریخ باور نکردنی این شهر، غذای ارزان مردم مهربان آن از عبارت موارد ی هستند که شما را به این شهر جذب می‌کنند. از تور‌های پیاده‌روی فوق‌العاده، کلیسا‌های تاریخی، موزه‌ها حمام‌های آب معدنی گرفته تا کافه‌های امروزی رستوران‌ها، همه تمام از دیدنی ‌های شهر صوفیه محسوب می‌شوند. شهر صوفیه مقصد گردشگری خیلی عالی خواهد بود.

مسافرت به وارنا – بلغارستان:

وارنا (به بلغاری: Варна) یکی از شهرهای بلغارستان واقع در استان وارنا است.
تور وارنا مسافرت ی به شهر تفریحی بلغارستان و بسیار سفری بی نظیر برای تور وارنا 95
وارنا بعد از سوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است. وارنا با ۳۵۱٬۵۵۲ نفر جمعیت (سال ۲۰۰۶) بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان بشمار می‌رود. این شهر در 470 کیلومتری شمال شرقی صوفیه (پایتخت) قرار دارد و شهر های با اهمیت زیاد اطراف آن عبارتند از :دوبریخ (45 کیلومتر شمالی)- شومن(80 کیلومتر غربی)و بورگاس (145 کیلومتر جنوب غربی). حدکثر متوسط دمای این شهر به 31 درجه در ماه آگوست می‌رسد . این شهر طی سال‌های ۱۹۴۹ تا ۱۹۵۶ به نام استالین نامیده می‌شد.در منطقه تفریحی پانوراما شاهد کار 30 رستوران متنوع هستیم که غذاهای بلغاری، اروپایی، هندی، یونانی، انگلیسی، آلمانی چینی عرضه می کنند.
منطقه امباسادور با آب هوای بسیار زیاد عالی، استخرهای سرپوشیده سر باز که در طول سال فعال هستند ، از دیگر فضاهای توریستی بلغارستان به شمار می آید.
 
  • لایک
امتیازات: Diyar

sheyda69

مهمان
پاسخ : زیباترین مکان های روسیه که باید قبل از مرگ دید..

اینم پست کامل تر x: /m\
 
  • لایک
امتیازات: Diyar
بالا