• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

آهنگ های کاوری که از اصلشون بهترن!

  • شروع کننده موضوع
  • #1

Weeping Angel

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,416
امتیاز
4,218
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
جای این تاپیک به نظرم تو انجمن خیلی خالیه!
هر آهنگی رو که می گید هم خواننده اصلی رو بگید و هم اون کاور خوب رو واسشون هم لینک دانلود بدید.
اگه خواستید هم بگید چرا به نظرتون اون کاور بهتر ه. :)
البته کاور هایی که به نوعی متفاوتن رو هم می تونید اینجا بذارید.
خو خودم شروع می کنم :D


آهنگ Better off dead

اصلش مال گروهی به اسم Bad Religion ه! ولی این کار توسط Anathema هم کاور شده و به نظرم کاور 1000 مرتبه از اصل بهتر ه! دلیلش هم تخصص Anathema تو خوندن آهنگ های دپ ه :D متن آهنگ شدیدا Suicidal ه و خو خود گروه Bad Religion خیلی آهنگ رو با ریف های تندی می زنه و می خونه در حدی که اصلا نه تنها با آهنگ اصلی احساس دپ بودن نمی کنی شاید حتی دلت بخواد باهاش هد بزنی:D شایدم گروه از عمد این کارو کرده که جماعت خودکشی نکنن :D


Original

Cover
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

Weeping Angel

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,416
امتیاز
4,218
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
پاسخ : آهنگ های کاوری که از اصلشون بهترن!

به به چه تاپیک فعالی :-" :-"

آهنگ بعدی :

Sweet Dreams - Eurythmics

این آهنگ یه آهنگ شاد :D از دوئت بریتانیایی Eurythmics هست که توسط افراد زیادی کاور شده که توی سال 1983 تونست توی بیلبورد US به رتبه 1 برسه.
کاوری که ما اینجا مد نظرمون ه کاوری ه که توسط مریلین منسون انجام شده و کلا حال و هوای آهنگ رو عوض کرده. آهنگ یه جورایی ترسناک شده جالبه که بدونید موزیک ویدیو این آهنگ در سال 2010 تونست با شکست دادن موزیک ویدیو Thriller مایکل جکسون عنوان "Scariest music video ever made" رو به دست بیاره.

هر دو ورژن در جای خودشون خوبن :D

Original

Cover
 

SECreacker

TheArash
ارسال‌ها
20
امتیاز
12
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی (سه) تهران
شهر
Tehran
سال فارغ التحصیلی
96
پاسخ : Mad World

به نقل از Poria1999 :
یه تکست خوب با یه تنظیم نامرتبط[nb]بدیهتا با سلیقه‌ی من[/nb]! از اصل آهنگِ Mad World ساخته‌ی Tears for fears زیاد خوشم نیومد. ولی کاور Gary Jules زیباست.کلا خیلی خوبه. یکی از بهترین حالاتی که می تونید این آهنگ رو برای اولین بار گوش بدید اینه که فیلم استثناییِ Donnie Darko رو تا آخر ببینید و اون چند دقیقه‌ی آخر استثنایی‌ترش رو با این آهنگ فوق‌العاده تجربه کنید. [nb]یه حالت خوب دیگه اینه که خسته و مستاصل از دیوانگی دنیا تو تاکسی بشینید و این آهنگ پخش بشه، ولی خب به هرحال این زیاد محتمل نیست.[/nb]

من فک میکردم برا گری اصلیس #-o خیلی خستس ولی کلا :D
 
  • لایک
امتیازات: NiXi

Void

玲音
ارسال‌ها
80
امتیاز
1,226
نام مرکز سمپاد
Ohtori Academy
شهر
The Wired
سال فارغ التحصیلی
1789
آهنگ: I Put A Spell On You
ورژن اصلی این آهنگ مال اسکریمن جی هاوکینزه؛ قبل از این نمی‌دونستم اصلاً خواننده و آهنگسازی به این نام وجود داره. کاورهای این آهنگ هم خیلی خیلی زیادن! کافیه این لیست بلند رو از اینجا ببیند. به شخصه فقط دو تا از کاورها رو شنیدم و هدفی هم که از نوشتن داشتم، مقایسه‌ی همین دو بود؛ پس بهتره بگم: آهنگ کاوری که از آهنگ کاور دیگه بهتره!

کاور Nina Simone
پیانو؛ ساکسیفون اواسط آهنگ؛ صدای خاص نینا سیمون؛ سبک جاز

کاور Mica Paris
Mp3 اورجینالی که از کاور رسمی ایشون منتشر شده، فقط صدای پیانو‌ی Jools Holland رو شامل می‌شه و تفاوت چندانی با کاور قبلی نداره. اما چندین بار این ویدیو رو دیده بودم و وقتی دنبال فایل Mp3ش گشتم، چیزی پیدا کردم. به همین خاطر تصمیم گرفتم که ویدیو رو دانلود کنم و بعد به Mp3 تبدیل کنم! چیزی که باعث می‌شه از این اجرا بیشتر خوشم بیاد، صدای گیتار گیلمور هست =) سبک بیشتر به بلوز می خوره؛ همون‌طور که خودشون هم در ابتدا می‌گن:
?I feel the blues coming on, should we do the blues
 
آخرین ویرایش:
بالا