• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران

  • شروع کننده موضوع
  • #1

s.pegasus

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
825
امتیاز
3,933
نام مرکز سمپاد
علامه حلی ۲
شهر
تـهـران
دانشگاه
تهران غرب
رشته دانشگاه
معماری
هر سال جشنواره ای تحت عنوان جشنواره فیلم و عکس همراه در تهران برگزار میشه که توی اون برگزیده ای از عکس ها و فیلم هایی که با تلفن های همراه گرفته شده اند نمایش داده میشه .
بخشی از توضیحات از سایت جشنواره :
درباره جشنواره

اشتياق به ديدن و ديده شدن و تمايل به ثبت تصوير خلاقانه و اشتراک آن با ديگران، ايده اصلي اين جشنواره است.

جشنواره فضايي سرشار از خلاقيت و پويايي است که بازديدکنندگان را در يک رويداد فرهنگي و هنري به مشارکت و بروز خلاقيت تشويق مي کند.

ثبت و مرور وقايع و خاطرات همواره براي انسان جالب و هيجان انگيز بوده است. فيلم برداري و عکاسي، تلاش هاي انسان براي ثبت تصاوير و انتقال آن به ديگران است که جايگاه خود را در ميان گروه هاي مختلف مردم از تمام مليت ها باز کرده و به يک رسانه جهاني تبديل شده است و نقش مهمي در ارتقا سطح هنر و آگاهي جهاني به عهده دارد. انقلاب ديجيتال موجب پيشرفت تکنولوژي دوربين ها و افزايش استقبال مردم از آنها شد. از سوي ديگر برندهاي موبايل تشويق شدند تا امکانات تصويربرداري را به توليدات خود اضافه کنند و دوربين به يکي از اصلي ترين بخش هاي تلفن همراه تبديل شد.

بدين شکل عکاسي و فيلمسازي با تلفن همراه به عنوان پديده اي جهاني در حال گسترش است و جشنواره فيلم و عکس همراه تهران به عنوان يکي از جشنواره هاي پيشرو در اين حوزه، زمينه هاي حضور بين المللي کاربران تلفن همراه را فراهم مي نمايد و نام تهران در کنار آن يادآور خواستگاه اين جشنواره خواهد بود.

زمان برگزاری امسال هم 21 تا 28 شهریور در پردیس سینمایی ملت

+ازون جایی که بعد از دیدن سایت جشنواره افسوس خوردم که چرا زودتر متوجه همچین چیزی نشدم گفتم تاپیکش رو بزنم تا اخبار امسال و سال های دیگه رو توش قرار بدیم و بقیه همچین حسی رو تجربه نکنن .
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

s.pegasus

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
825
امتیاز
3,933
نام مرکز سمپاد
علامه حلی ۲
شهر
تـهـران
دانشگاه
تهران غرب
رشته دانشگاه
معماری
پاسخ : دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران


Jashnvare.jpg

سطح بعضی عکسا اینقدر پایین بود که هی تاسف میخوردیم که چرا شرکت نکردیم.
سال بعد اگه تونستید حتما شرکت کنید و اگه زودتر هم فهمیدید مارو هم خبر کنید.
 
بالا