• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

مرثیه ای به نام معلم خصوصی

  • شروع کننده موضوع
  • #1

saranaz

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
996
امتیاز
4,711
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1
شهر
یزد
سال فارغ التحصیلی
1393
رشته دانشگاه
پزشکی
از ساعت شش صبح در اموزشگاه باز میشه یه خونه قدیمی که در ودیوارش دارن میریزن انگار هفت هشت ده تا اتاق داره از آشپزخونه هم نگذشتن وسطش خودشون دیوار کشیدن و شده یه اتاق دیگه یه هال پذیرایی هم هست که اونم چند تا اتاقش کردن وارد که میشی یه منشی و یه مدیر نشستن که مدام دستشون به تلفنه هماهنگی میکنن شش صبح تا آخرای شب بازن تو هر اتاق دانش اموزای معصومی که دوشیده میشن !!!!! به این امید که کنکورشون رو خوب بدن .... که فکر میکنن معلم خصوصی نگرفتن یعنی باختن که از نظر اونا حتما دبیر چیزی واسه گفتن داره که سر کلاس مدرسه نمیگه و خودشونم نمیتونن یاد بگیرن پدر مادر های فداکاری که پولی که به زحمت در اوردن رو خرج میکنن به امید که تو کنکور بچه شون سربلند شه چقدر؟100؟200؟ملیون ملیون خرج میشه خرج سی دی های کمک اموزشی یه کلاهبردار حرفه ای که تلوزیون هم همراه خودش میکنه صرف معلمی که پروازی از تهران اومده و حالا ساعتی یه تومن میخواد و 10 تایی باهم میشن و تهش؟
مشاورشون یه اموزشگاه هم داره همون جا هم مشاوره میده تاکید هم میکنه که حتما دو هفته یه بار بیا بعد از قلم چی که دیر میشه تا بهش میگی فلان درس رو مشکل داری آقای/خانوم ِ فلانی همین اموزشگاه خودمم هست برو پیشش خیلــــی خوبه حتی اگه اون درس دینی باشه!
راستی کتابم نمیخواد بری کتاب فروشی بخری خودمون همینجا برای این که راهت دور نشه اوردیم برو از منشی بگیر و این میشه مرثیه و غمنامه ی هر ساله ای که نمیدونم چند ملیارد جا به جا میشه طیش کنکوری معصومی که راه نجاتش رو فقط از این راه میبینه
من سال کنکور هر درسی احساس کردم اشکال دارم هر جاش رو و خودم سعی کردم رفعش کنم و نشد رفتم خصوصی فیزیک یه جلسه رفتم کلا هم 10 تا اشکال داشتم از کتاب و تستام شد 20 دقیقه! عربی با این که عربیم تخته بود رفتم کلا نیم ساعت بهم وقت نمیدادن گفتن اخرای ساله فقط به شاگردای قبلیش وقت میده واسه رفع اشکال با بدبختی بهم وقت دادن و من همون نیم ساعت بسم بود و فهمیدم مشکلم چیه هرجا اشکال دارین اول به خودتون یه ذره وقت بدین که رفعش کنید نشد برید خصوصی بگیرید تکی هم رفع اشکال کنید بهتره ولی نرید نمیدونم چه جوری بگم باور کنید باور کنید فایده نداره که هر هفته برید درس مدرسه رو براتون بگن و برگردید سرکلاس یاد بگیرید معلم های شما حتما بهترینای شهرتونن که سمپاد درس میدن نرید با خصوصی هم وقتتون روبگیرید هم انرژی تون هدر بره هم پولتون ... از سال بالایی ها اگه کسی هست که تو این زمینه ضربه خورده بیاد بگه ممنون : )
 
بالا