• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

کنکور کارآفرینی برای ۱۲ تا ۱۵ سال (تا اول دبیرستان)

  • شروع کننده موضوع
  • مدیر کل
  • #1

Admin2

لنگر انداخته
عضو کادر مدیریت
مدیر کل
ارسال‌ها
7,597
امتیاز
37,034
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1389
دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران با همكاري سازمان سنجش آموزش كشور در راستاي اجراي طرح ملي كشف، ارزيابي و آماده سازي شايستگي هاي فردي (طرح كاشف) در حوزه كسب و كار و كارآفريني، نخستين آزمون سراسري سنجش توان كارآفريني را براي دانش آموزان و اولياء آنها برگزار مي نمايد. شركت كنندگان در اين آزمون مي توانند با توانايي هاي كارآفريني خود آشنا شده و براي ساختن آينده اي كارآفرينانه براي خود برنامه ريزي كنند.

طرح كآشف (كشف، ارزيابي و آماده سازي شايستگي­هاي فردي در حوزۀ كسب و كار و كارآفريني ) با هدف تربيت دانش­آموزان ايراني به عنوان كارآفرينان شايستۀ فردا، با همكاري دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران و از آذر ماه سال ١٣٩٠ آغاز به كار نمود. در اين مدّت، از همكاري بيش از ١٢٠ نفر از كارشناسان و پژوهش­گران، تحت نظر كميتۀ علمي استفاده نموده و پس از دوسال تلاش شبانه­روزي ، اينك آماده است تا دستاوردهاي خود را با افتخار به هموطنان عزيز ارائه نمايد.

آزمون برای دانش آموزان سنین ۱۲ تا ۱۵ سال ( پایه­های ۷، ۸ و ۹، معادل دوم راهنمایی تا اول دبیرستان) طراحی شده است و دانش­آموزان پایه­های ۶ و ۱۰ می­­توانند به صورت آزمایشی - و البته داوطلبانه - در آزمون شرکت کنند.


آدرس سایتش : http://www.kaashef.ir

ثبت نامشو زده تا ۱۶ آذر اما لینک ثبت نام همچنان تو سایت سنجش فعاله : http://92.242.195.30/KarafarinSar92
 
بالا