• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت
  • برای منم عجیبه که حاضرن نسبت به همه چیز فاز توهم توطئه بگیرن و کل علم و اخلاق و حقوق بنیادین و...رو دسیسه های استکبار بدونن، اما یه جو احتمال غلط بودن نگرش های عصر مفرغ رو ندن! ((((=
    • لایک
    امتیازات: sadegh1397 و Pan
    Pan
    Pan
    این بحثا شاید برای شما تفریحی و شاید هم حکم رشد عقلانی و از این دسته موارد باشه ولی برای دسته‌ای از آدما که دارن مورد بحث واقع میشن خیلی جدی تر از این حرفاست چون داره روی مرگ و زندگی و آزادیشون بحث میشه. ضمن این که جالبه از تامل و تفکر و جدل نکردن حرف میزنین وقتی کل پایه‌ی بحث طرف شما روی نفرت از همجنسگراها پیاده شده.
    Pan
    Pan
    همجنسگرایی انتخابی نیست البته اگه منظورتون اینه؟ ضمن اینکه منظور من ذات بحث بود نه که دقیقا این بحث به خصوص باعث مرگ و آسیب یه نفر بشه. در هر صورت نیازی به ادامه بحث نمی‌بینم وقتی این چیزا رو خنده دار میبینین. ولی فکر کنم شما هم بد نباشه به جای این که وقتی شک و تردید براتون ایجاد میشه همیشه به منابعی که موافقن باهاتون مراجعه کنین و یه سر به منابعی که مذهبی و شیعه و اسلامی نیستن بزنین.
    مُهَنّـــا
    مُهَنّـــا
    خیلی خیلی وسط بحث میپرم ولی چون دیدم چندبار تکرار شده دارم میپرسم. کی گفته اسلام برای افرادی که به طور غیرارادی تمایل به همجنس دارن مرگ میخواد؟
    من به خاطر آهنگایی که گوش میدم/فیلمایی که میبینم/کتابایی که میخونم ابدا احساس برتری نمیکنم ولی به خاطر آهنگایی که گوش نمیدم/فیلمایی که نمیبینم/کتابایی که نمیخونم عمیقا خوشحالم
    Pan
    Pan
    خب مسئله اینجاست که اصلا میشه برتری یه ژانر موسیقی/ کتاب/ فیلم رو ثابت کرد؟ اگه آره چجوری، اگه نه پس چرا باید برامون فرقی بکنه که سلیقمون کدومه؟
    Kda1998
    Kda1998
    فک میکنم داستان برمیگرده به رضایت درونی.کتابی که میخونی،موسیقی ای که گوش میدی،فیلمی که میبینی،حالتو خوب میکنن؟اگه نه پس چرا اون کتاب رو میخونی،اون موسیقی رو‌گوش میدی،اون فیلم رو میبینی؟
    اینجا اون تفاوت سلیقه خودشو نشون میده
    Pan
    Pan
    درستشم همینه. ولی کلا به یه سری ژنرا برتر دیده میشن و یه سریا حس پست بودن دارن از دید جامعه (با دلیلای مسخره) و همین حس میکنم باعث میشه خیلیا نرن دنبال سلیقشون و تحت تاثیر جوهای مختلف همراه ژانرها قرار بگیرن. حالا من بیشتر منظورم رو اونایی بود که بی هیچ دلیلی میان یه ژانریو مسخره میکنن بود:))
    من تو ح.ب ، حرفم کلی بود و اتفاقا با رادیکال هم صحبت کردم و گفتم که اگه ناراحت شده پاک می کنم. این حرفم واقعا و کاملا کلی بود. درضمن شاید توهین مرز مشخصی نداشته باشه ولی از یه جایی اون ور تر کاملا توهین حساب میشه و واضحه. صرفا محض اطلاع گفتم (نقد کردن هم قوانینی داره که باید رعایت بشه.)
    • لایک
    امتیازات: سارا خانم
    Reihaneh.M
    Reihaneh.M
    توهین یه چیز بی ادبانه است درسته؟ اگه شما هم توهین رو همین تعریف می کنین باهاتون مخالفم. پیامی که قراره اون توهین برسونه رو یه حرف مودبانه تر هم میتونه برسونه. البته گاهی خود پیام اونقدر سنگینه که مودبانه هم بگیم،ممکنه به نظر یه نفر بازهم توهین برسه. اینجور مواقع بله، اون حرف لازمه و چاره ای نیست. اما وقتی میشه مودبانه حرفمون رو بزنیم چرا باید بی ادبانه بگیم؟:)
    dinsiora
    dinsiora
    نظر ها متفاوتن.من بعنوان یک تینیج نفهم که آداب اجتماعی حالیم نیست معتقدم کسی ک از اعتماد بسقف کاذب رو ابرا بسر میبره رو باید کوبید تا خودشو از نو و قابل تحمل تر بسازه.مهم نیست چقدر احمقانس مهم اینه ک در این مقطع از زندگی من طرز فکرم چ درست چ غلط اینه.
    با عشق و احترام فراوان بشما عزیز بزرگوار=)
    Reihaneh.M
    Reihaneh.M
    من اصلا قصد بی احترامی نداشتم. اگه ناراحت شدی ببخشید.موضوع مهمی نبود درکل.
    موفق باشی دختر خوبم:)
    به عنوان روحیه مثبت، به این فکر کن که وقتی ژاپنی یاد بگیری هرگز مثل من، به مشکل خرابی فایل زیرنویس انیمه و چیزهایی از این قبیل بر نمیخوره ((: خیلی راحت و سریع و تمیز میبینیش، میتونی حسابی پز هم بدی (((:
    Zetsubou Shinji
    Zetsubou Shinji
    وقتی میخوای یه انیمه جدید رو تماشا کنی شاید یکمی معذب باشی، ولی این دلیل نمیشه که لذت دیدنشو از خودت محروم کنی چون شاید انیمه ی خوبی بود...
    # فین سنسی ((: باد میوزه و موهام تکون میخورن ((=
    البته بدیهیه که منظورم از زیبایی انیمه ی جدید، در واقع درس خوبیه که داری، نه بقیه موارد که بنظرم کسل کننده، بیهوده، انرژی بر و مزخرفن ((((:
    Pan
    Pan
    اریگاتو سنسی =))
    Zetsubou Shinji
    Zetsubou Shinji
    آورین، پس این پند را بر قلب تو به امانت میگذارم تا اگر جسم فانی ام نابود شد، روحِ عملِ تاریخی ام در یادت زنده بماند *___* ((((=
  • بارگذاری…
  • بارگذاری…
  • بارگذاری…
بالا