• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

سمپادیا

Pan
Pan
آدمی که نخواد عقیدشو به هیچ عنوان عوض کنه هرچی حرفشو تایید می‌کنه رو علم و حقیقت می‌دونه هرچی ضد حرفشه رو توطئه و غلط و پروپاگاندا.
Zetsubou Shinji
Zetsubou Shinji
من بیشتر از همه هلاک اون دیندارائیم که با دلیل "مخالفت با عرف و جامعه" محکوم میکنن، یجوری حرف میزنن انگار خود عمه من بود که بت های بت پرستانِ "اکثریت" و "عرفی" زمانه خودش رو شکوند، یا "عرب جاهلی"(که بازهم اشاره به رسومات غالب و عرفی اعراب داره و...) (((((((=
Pan
Pan
حتی اگر میزان احتمال درست و غلط بودن و ارزش منطقی و علمی همه‌ی عقاید و نظریات رو یکسان حساب کنیم باز هم عقایدی که در زندگی افراد دیگه دخالت نمیکنه برتری داره به عقایدی که یه عده آدمو به صرف رابطه‌های بزرگسال دو طرفه‌ای که با کسی کاری ندارن رو به صرف جنسیت افراد مریض و بد و گناهکار می‌دونه و حتی مرگشون رو میخواد.
Pan
Pan
(که البته به هیچ عنوان یکسان نیستن ارزش نظریات، تحقیقات و علم و حتی یه ذره منطق بعضی عقاید رو نسبت به عقاید دیگه برتر می‌کنه. یکسان بودن همه عقیده ها مسخرست مثلا عده‌ی زیادی که الان معتقدن زمین صافه و همه‌ی عکسای فضا و ناسا همش توطئست رو کسی جدی نمیگیره)
Zetsubou Shinji
Zetsubou Shinji
یادم رفت اضافه کنم پیشوای این افراد، همونیه که تفخیذ با بچه چهارساله رو حلال میدونه، بعد میان تز درباره جنسیت، زندگی زناشویی و محکوم کردن رابطه دو انسان عاقل و بالغ میدن! (((((((= آدم میمونه چه واکنشی نشون بده
Pan
Pan
اسم گذاشتن زمانی به درد نمیخوره که طرف مقابل امکان تغییر نظرش وجود داشته باشه وقتی یک بحث تو همین سایت هر چند وقت تکرار میشه و بارها کلی منبع میاد که چرا مشکلی ندارن این آدما و باز هم یه عده الا و بلا حرف خودشون رو میزنن بحث مودبانه باهاشون وقت تلف کردنه.
Zetsubou Shinji
Zetsubou Shinji
حدس میزدم به این سایت ارجاع داده بشه، که البته چیزی جز توجیه، بیان اینکه اینکار مورد توافق "همه" علمای شیعه نیست، و دست بردن در اصل فتوا، نبود! واقعا مسئولین این سایت باید به جرم رواج پدوفیلی و تجاوز به کودکان مجازات بشن!
  • لایک
امتیازات: Pan
بالا