• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

سمپادیا

Pan
Pan
اتفاقا همین توضیحی که دادین که با رادیکال نبودین هم به نظر من بهش نیازی نیست چون به نظر من حتی اگر خطاب به شخص رادیکال بود و ناراحت هم شده بود دلیلی بر مشکل داشتنش نیست و منم نظر مخالفم رو گفتم و چون مخالف بودم دیسلایک کردم وگرنه مشکلی با این که این حرفو زدین ندارم.

اون یه جایی رو کی تعیین میکنه؟
dinsiora
dinsiora
گاهی اوقات توهین لازمه.
Reihaneh.M
Reihaneh.M
اون یه جایی رو عقل تعیین می کنه. قبول دارم که بعضی حرفا در نظر من ممکنه توهین و در نظر شما مودبانه باشه، ولی اگه اینطوری در نظر بگیریم دیگه توهین وجود نخواهد داشت در صورتیکه بی ادبی کردن توهین حساب میشه و در اکثرمواقع هم معلومه.
البته اینا مهم نیست. منم مشکلی با دیس شما ندارم فقط اینو گفتم تا اشتباه برداشت نکنین همین:)
  • لایک
امتیازات: Pan
Reihaneh.M
Reihaneh.M
@DENIZZZZZ گاهی اوقات همون توهین رو هم میشه غیرمستقیم و مودبانه تر گفت. البته بازم میگم من خودم حرف رادیکال رو لایک کردم چون برداشت من از اون طرف مقابل هم همین بود. اینو نوشتم صرفا محض اطلاع
  • لایک
امتیازات: Pan
Pan
Pan
مسئله اینجاست که اون جایگاه رو عقل تعیین نمیکنه وگرنه میشد مرزی براش پیدا کرد. از نظر من اون جایگاه رو احساس تعیین میکنه و برای همینه که در کشورها و فرهنگ‌های مختلف و حتی خانواده های مختلف ممکنه این مرز فرق کنه و برای همین برداشت من اینه که "توهین" زیاد به درد قضاوت کردن حرف‌ها نمیخوره. البته این صرفا نظر منه.

مشکلی نیست ممنون که توضیح دادین^_^
Reihaneh.M
Reihaneh.M
بله راست میگین هم احساس و هم عقل تعیین میکنن ولی میگم که به یه جایی که برسه همه میفهمن توهینه. چه کسی که فحش رو هم توهین حساب نمی کنه و چه کسی که کوچیک ترین چیز رو توهین حساب می کنه.
موفق باشید:)
  • لایک
امتیازات: Pan
dinsiora
dinsiora
شما انتقادو با توهین اشتباه گرفتین=)
من نگفتم گاهی انتقاد لازمه.در اون ک شکی نیست.
من گفتم گاهی حتی توهین لازمه
  • لایک
امتیازات: Pan
بالا