• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

همجنسگرایی

وضعیت
موضوع بسته شده است.
  • شروع کننده موضوع
  • #21

novanda

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
425
امتیاز
1,887
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 6 - فرزانگان امام رضا
شهر
تهران-لاهیجان
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

به نقل از mooket s :
مد شده از همجنسگرایی حمایت کنن؟ مد شده؟ بین کی ها دقیقا مد شده؟چرا من چیزی نمی بینم پس؟! چه بسا که به وضوح همجنسگرا ستیزی می بینم به جای حمایت. حتی اگر هم این طور باشه که بسیار بعید می دونم، خیلی هم خوبه! هر چیزی که مد می شه رو نباید کوبید. (مثل قضیه ی دفاع از فلسطین که به اصطلاح مدتیه که "مد" شده، اما چیز بدیه؟ باید فقط چون مد شده، باهاش مخالفت کرد؟ باید اتفاقا خوشحال بود!)
با شما هم موافقم که ادامه ی این بحث فرسایشیه قطعا. شما که هنوز بعد دو صفحه می گید "تبلیغ می شه واسشون. عادی می شه. نباید عادی بشه!"
دو صفحه س همین رو دارن می گن و معلوم هم نیست چرا نباید عادی بشه.
برداشتتون انقد سریع و سطحیه که من نیازی به توضیح حرفم برای کسایی ک دارن پستارو میخونن نمیبینم . منظور من از استفاده ی کلمه ی "مد" شده دقیقا برای این وضعیتی بود ک داره تو فرانسه اتفاق میوفته و یا حرفایی که شما میزنید .
به نظر شما حمایت از کسایی که یه سری مشکلات ج ن س ی ِ اساسی دارن و دارن مشکلاتشون و ناهنجاری هاشون رو فریاد میزنن درسته ؟! اگر هم عده ای همجنسگرا باشن دلیلی برای علنی کردن این موضوع و عادی جلوه دادنش نیست . کمیته هایی هست براشون و میتونن اونجا مشکلاتشون رو بیان کنن .
مقایسه کردن حمایت از فلسطین و حمایت از همجنسگرا ها به نظر خودتون یکم بچه گانه و مضحک نیست ؟؟ به نظرتون اصلاربطی داره؟؟


به نقل از mooket s :
اون سوال "چند تا حیوون دیدین...؟" هم دیگه فوق العاده س. مثلا ده تا باشه شما رضایت می دی؟! به تعداده؟ اگر بر فرض همون نسبت هم بین آدما باشه، باید اون تعدادی که این طوری هستن رو ندیده گرفت؟ حقوقشون رو کشید بالا چون در اقلیتن؟ چون آرامش خاطر ما به هم می ریزه با دیدنشون؟
تعداد حیوونایی که دیدید اگر هم 100 باشه (فکر نمیکنم باشه )، بازم عددِ کمیه و طبیعی بودن این اتفاق رو نشون نمیده . این حیوونا هم دچار اختلال شدن مثه خیلی از بیماری های دیگه که بر اساس اختلال توی حیوونا و انسانها بوجود میاد .
من گفتم حقوقشون رو نادیده بگیریم ؟؟؟ من میگم هرچی که میخوان باشن ، ولی بخاطر شرایط خاصشون مجبورن محدودیت هارو قبول کنن . کمیته هایی دربارهشون هست و میتونن اونجا روابط علنی داشته باشن . اما ازدواج و بچه دار شدن مسئلهش جداست . تو خود فرانسه مردم با این قضایا مشکل دارن . در همه ی ادیان و فرهنگ ها ازدواج یه کار معمولی ای نیست که طرف حوصلهش سر بره وازدواج کنه .افراد باید شرایط مناسبی داشته باشن به عبارتی باید "عادی" باشن . " خانواده" الان تو همه ی کشورا اهمیت داره . مثلن اگه بخوای به یه کشور مهاجرت کنی اگه یه فرد تحصیل کرده ی با خانواده باشی زودتر بهت ویزا میدن تا زمانی ک مجرد باشی و کارا راحت تره . این نشون میده که تو همه ی فرهنگا و کشور ها "خانواده " ارزشمنده . حالا همجنسگرا ها واجد شرایط برای ازدواج هستن؟؟؟؟؟
ببین یه چیزایی حق مردمه و هنجار جامعه . یه چیزایی هست که نه فقط برای من خوشایند نیس بلکه برای اکثر افراد جامعه هم خوشایند نیست . پس این حق مردم اون جامعه است که با این مشکلات مواجه نشن .


به نقل از mooket s :
با فرض این که این داستان آزاد شد و به دنبالش خطر این که کسی به خاطر خاص و عجیب بودن به این سمت بره به و ضربه بخوره هم نشد حرف. توجیهه بیشتر. چون یه خطرات حداقلی داره نمیشه روی صورت مسئله خط کشید. اون شخص خودش مسئوله. مطمئنا هم بعد یه مدت می فهمه واقعا چی می خواد و کجای کاره. الان هم من اوضاع بهتری نمی بینم بس که از شدت محدودیت های عجیب و غریب و احمقانه، آدم هایی متمایل می شن به این سمت در حالی که ممکنه واقعا این طوری نباشن. این که ضربه ی کاری تریه. (چه بسا که من اصلا این رو خطری نمی بینم! این قضیه هنوز سال ها وقت می خواد تا جا بیافته، چه برسه به این که تبدیل به "عرف" بشه و یه سری ها بخوان به پیروی ازش مقید بشن.)
یه چیزایی هست که قبل از این که یه سری جوون بیتجربه انجامش بدن باید جلوش رو گرفت . اینکار یه خطرات حداقلی نداره آزادی دادن به این کار مثه قارچه مثه یه سرطانه . خیلی مشکلات دیگه هم هستن که باهاشون اینجوری برخورد میشه و باید جلوشونو گرفت . مثلا وقتی یه شخصیت محبوب و معروف بین جوونا (مثلا یه بازیگر) همجنسباز باشه و همجنسبازیشو علنی کنه اونوقت کسایی هستن که انقدر بیفکرن و م3 گوسفند عمل میکنن که بخوان ازش تقلید کنن . اونوقته که همجنسبازی "تبلیغ " میشه . و وقتی همجنسبازا زیاد شن رو آمار سلامت اون جامعه هم تاثیر میذاره . این محدودیتا برای اینه که افراد عادی و معمول جامعه دچار مشکل نشن و فکر نمیکنم اینکه یه همچین آدمایی حق ازدواج و یا سرپرستیه بچه نداشته باشن احمقانه ویا عجیب غریب باشه .(درمورد ازدواج ک توضیح دادم) و بچه هم از مادر و پدرش الگو برداری میکنه پس این قارچ بیشتر رشد میکنه .

به نقل از mooket s :
بعد اون مثال رو می زنی. باشه من از فردا راه می افتم تو خیابون، هر کس کاری کرد که باعث شد من حس خوبی بهم دست نده رو دستگیر می کنم، می کنمش تو گونی، از کوه پرتش می کنم پایین. راهش حتما اینه دیگه. "ما"ها که بیشتریم به این کار حس خوبی نداریم، پس "شما"ها که کمترید رو حذف می کنیم.
=)) :)) مثالتون خیلی جالب بود . شما چرا اینجوری جبهه گیری میکنین ؟؟ "ما" "شما" ؟؟ اگه الان جلوتون بودم فک کنم زنده بهگورم میکردید. به هر حال من هرچی بگم شما باز میگین حرفم غلطه و...
اما خیلی تعصبی برخورد میکنین و مثالتون هم همینو نشون میده
این قضیه شخصی نیست .
___________________________________________________________________
اگه قراره بحث اینجوری ادامه پیدا کنه همون بهتر تاپیک قفل شه . بهتر به تاپیک جهت بدیم البته جهتی که در آخر مثه بحث این دوصفحه اینقد تعصبی نشه .
میتونیم درباره ی " دلایل آزادی همجنسگراها تو بعضی کشور ها بر اساس سیاست داخلیشون و دلایل آزاد نبودنشون " حرف بزنیم .
 

naseri

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
403
امتیاز
1,540
نام مرکز سمپاد
فرزانـگان يك تهران
شهر
تهران
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

اگر يه چيز طبيعيه چرا يه جاهايي رواج بيشتري داره؟ يه مقدار زياديش تحت تاثير جامعه ايه كه فرد توش زندگي ميكنه
 

محمد دال

کاربر فعال
ارسال‌ها
39
امتیاز
133
نام مرکز سمپاد
شلمرود
شهر
شلمرود
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

اولا هم جن س بازی یک جرم و جنایته نه یک بیماری و کسی که اون را انجام میده جانی نه بیمار حکم همون حکم اسلامه براشون اعدام
اما یه نکته درباره این حکم اسلام
میگن فدی اومد پیش یکی از معصومین و گفت من را حد بزن چون فلان گناه را کردم تا پاک بشم و اون معصوم گفت اگه خودت پیش خدا توبه می کرده بهتر بود‏(‏نقل به مضمون‏)‏
یعنی اینکه تو اسلام احکام برای جلوگیری از کسترش فساده
واقعا من تعجب می کنم از کسایی که از این جانی ها حمایت می کنن
دوما برفض محال که هم جن.بازی بیماری باشه این دلیل مناسبی برای تاییدشه
مثلا اومد و یکی یه بیماری روانی داشت دوست داشت ادم بکشه ما باید بگیم چون ازادی حق داره ادم بکشه؟
واقعا متاسفم :|
 

سیزیف

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
757
امتیاز
1,740
نام مرکز سمپاد
فـرزانگان
شهر
مشهد
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

یک موضوعی که هست اینه که بعضی افراد ازسرناچاری هم جنس بازن :-"
بعضیا هم واقعا
خوب درمورد دسته ی دوم به نظرم باید حق ازدواجوداشته باشن تابه طورقانونی رابطه داشته باشن وحتی رابطه شون معقول باشه وتوی رابطه هاکمتراسیب ببینند ازنظراحساسی
"خدا خودش هم جنس بازاروهم جنس باز افریده "
مقابله باقانون طبیعت کاردرستی نیست
واینکه ازدواج صرفا رابطه ی جنسی نیست یک زندگی مشترک هست وپایبندی واین باید برای هم جنس بازا هم باشه
وامادرموردفرانسه به نظرم این خوبه باعث میشه تفاوت دین افراد روی رابطشون یا دیدگاهشون درمکان های مختلف اثرنزاره
امادرموردپوشش هم ایران اشتباه میکنه وهم فرانسه (اختیار؟؟)
 

Fireball.II

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,458
امتیاز
8,721
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد II
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
94
دانشگاه
علوم پزشکی زاهدان
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

کی گفته تو جامعه ی اونا گي ها بيشترن؟
اونجا صرفا طرف ازادی داره بر اساس طبيعتش رفتار کنه
ولی اون بيچاره ای ک تو این مملكته چجور ميخاي بفهمی واقعا straight عه یا نه؟
وقتی میان ميگن همه homosexual ها باید اعدام شن؟:|
بعد با این احکام انتظار دارید جامعه ی جهانی باهاتون خوب باشن :/
 

maziar

مازیمون
ارسال‌ها
1,962
امتیاز
6,833
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران، استانبول، کوالالامپور، اُسلو!
دانشگاه
Universitetet i Oslo
رشته دانشگاه
ریاضی، CS، نانو الکترونیک
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

خب من تا یه سری از نوشته هاتونو خودنم و فکر کنم بازم چیزی در حرف هاتون هست که خب درست نیست.

اون اینه که شما با تعصب فکر می کنید و مساله رو در جامعه ی ایران مقایسه می کنید. ۱۰۰ بار و تفریبا در تمام بحث هایی که شرکت کردم گفتم که هر مساله رو باید در جامعه ی مرتبطش مطرح کرد و در همون جامعه و جو اونجا بررسی کرد. البته فکر نکنم کسی بهتون بگه بالا چشمتون ابرو هست اگه گاهی خدایه نگرده کمی ویدوو ببینید و بعضی کانال هایه اجتماعی و طنز امریکایی رو نگاه هم بکنید. و کمی مطالعه داشته باشید.

خب به طور خلاصه میشه گفت که تقریبا معروف ترین و محبوب ترین هم جنس باز در دنیاو در جامعه ی امریکا الن دی جنرس و همسرش پرشه هستن.

و حتا سره ازدواج این زوج بود که فکر کنم چند ساله پیش ازدواج هم جنس ها در امریکا ازاد شد. حالا به هر حال بعد نیست بدونید که شما چه هم جنس باشید چه نباشید یه سری حق انسانی دارید کم ترینش حق زندگی کردنه. که تو ایران نداره یه هم جنس گرا.

و البته وقتی شما یه کاری رو قانونی می کنید دلیلی داره که شما نمی خواید درک کنید دوسته من وقتی ازدواج دو هم جنس ازاد باشه جامعه امار و تعداد هم جنس هارو خواهد داشت پس بهتر می تونه تصمیم بگیره نسبت به جامعه ی ما که میاد می گه ما تو ایران هم جنس نداریم !!!!


خب پس ازاد کردن به معنی رواج دادن نیست به معنی کنترل داشتن رویه موضوع هست. دیدتونو کمی عوض کنید.

کسی که هم جنس گرا هست خب هست شما نمی تونی عوضش کنی چون به هر حال عقیده خودشو داره.

دوستان ما در دنیا چیزی داریم تحت عنوان اهمیت و درجه ارزش یابی مدارک.

مثلن اون چیز هایی که در روزنامه هایه ایران می خونید تقریبا ارزش علمی اصلن ندارن. مستند هایی که میبینید نمی تونید بگید در فلان مستند من فلان چیزو دیدم. باید بگی منابعی که اون مستند ازش استفاده کرده بود فلان و فلان بود.

وفتی از یه گروه حرف می زنی که در بارش هیچی جز حرف هایه مسلمان های متعصب نمی دونی بهتره مراقب باشی و با احتیاط حرف بزنی بهر حال فراموسون ها یه گروه جدید و مختص این چند ساله اخیر نیستن و تاریخچه ای قوی و بلند دارن که بد نیست دربارش بعدن بخونی.

دوسته خوبه من اینکه مسلمون هارو استخدام نمی کنن به راحتی ربطی به مسلمان بودنشون نداره ربط به سابقه ی مسلمون ها در اون پوزیشن داره.

مسلمن همه ی دنیا دیده خوبی نسبت به مسلمون هاندارن.

البته اینم بدونی خوبه که از مسلمون ها فقط خواسته میشه که در مکان هایه عمومی حجاب صورت نداشته باشن کسی با حچاب سر به اون صورت کاری نداره. فقط در این حد که جنسیت طرف معلوم باشه و صورت تا بشه در صورت لزوم چهره رو چک کرد بقیه چیز هایی که میشنوی اگه از شبکه ی اخباره ایرانه می تونی ایگنور کنی.
 

aida_hn

کاربر فعال
ارسال‌ها
21
امتیاز
40
نام مرکز سمپاد
farzanegan1
شهر
kerman
رشته دانشگاه
عمران
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

دوست عزیزم مازیمون جان بابت تفکر متینت بهت تبریک میگم
دوستان لازم ب ذکره ک ما وقتی دم از مسلمان بودن میزنیم بد نیست خیلی از قواعد اون رو نیز اجرا کنیم
اسلام دینیه ک ب ما حتی اجازه ی کوچکترین اهانت ب ادیان دیگ حتی ادیان غیر الهی رو نمیده پس مسلما اجازه ی توهین ب عقاید دیگر مردم رو هم نمیده
شخصی ک همجنس گراست نیز از حقوقی برخورداره و کسی اجازه ی توهین و انتقاد تند ب اون رو نداره .
من خودم ب شخصه با مسئله ی همجنس گرایی مخالفم اما توهین ب تفکرات شخصی ک ب عنوان انسان حاضر است رو نمیتونم بپذیرم
از نظر من بجای دید انتقادی ب این مسئله بهتره با دید بستر سازی فرهنگی این نگرش اشتباه رو از اجتماع حذف کنیم هرچی باشه توی ی جهان مدرن زندگی میکنیم
 

Billy the kid

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
694
امتیاز
2,658
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 | آموزشگاه هنری میدیا
شهر
تهران.
دانشگاه
تهران
رشته دانشگاه
طراحی صنعتی
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

به نقل از jzm :
ببینید این که بخوایم از لحاظ حقوق اجتماعی بررسی کنیم باید در وهله اول صلاح کل اجتماع رو در نظر بگیریم بنظر من چون این مسئله بنیان خانواده رو میزنه باید هر گونه تبلیغ و اعلام آشکارا در ملا جامعه من جمله : داشتن شبکه ، مجله ، کمپین و ... ممنوع باشه تا از ضرر و فساد کلی جامعه جلوگیری بشه ;;)
کی می تونه صلاح ِ اجتماع رو در نظر بگیره؟ به عنوان یک شهروند، هر کسی حق داره درباره ی صلاح خودش، خودش تصمیم بگیره.
چرا فکر می کنین بنیان خانواده رو می زنه؟ اینکه با دگماتیسم و متحجر بازی بهش نگاه کنیم که بد تره. این جوری، مردم عقده ای بار می آن، چون جیزی که حق مسلمشونه ازشون گرفته شده.

به نقل از Fateme Rahmati :
من نمیفهمم چرا بعضی ها از این کار حمایت میکنن؟ واقعا همچین کسایی ارزش حمایت دارن؟؟ ولی به نظر منم اونا هم انسانن و نباید مزایایی که یک فرد تو جامعه داره واسه اونا قطع بشه! و برای جلوگیری از این دسته کارها باید فرهنگ سازی مناسب بشه تو جامعه نه اینکه کاری کنن که افراد به سمت این کارا جذب بشن!مثلا باید به جای کلاسای بیهوده ی آزمون های بسیج و از این قبیل, کلاس های مربوط به چیز هایی رو بزارن که بیشتر نوجوون ها به سمتشون کشیده میشن!مثلا همین موضوع و عواقب خطرناکش!
من هم نمی دونم چرا بعضیا با دگماتیسم ِ تمام، از دم ریشه ی این موضوع رو می زنن، بدون ِ اینکه دلیل منطقی و قابل ِ بحث داشته باشن!

به نقل از ديــِــگو :
اگر يه چيز طبيعيه چرا يه جاهايي رواج بيشتري داره؟ يه مقدار زياديش تحت تاثير جامعه ايه كه فرد توش زندگي ميكنه
صرفا" به این دلیل که بعضی جاها آزادی ِ بیشتری وجود داره!
به نقل از محمد دال :
اولا هم جن س بازی یک جرم و جنایته نه یک بیماری و کسی که اون را انجام میده جانی نه بیمار حکم همون حکم اسلامه براشون اعدام
وقتی انقد ذهنامون بسته است که همجنس بازی رو " هم ج ن س بازی" می نویسیم، نمی فهمم چرا باید در مورد ِ حقوق ِ مدنی و آزادی اجتماعیشون بحث کنیم!
 

maria16

Unknown
ارسال‌ها
414
امتیاز
1,156
نام مرکز سمپاد
1
شهر
طهران
سال فارغ التحصیلی
1398
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

بنظر من هم جنس بازی فقط به خاطر وابستگی 2 هم جنس بهم یا عدم دسترسی به جنس مخالفه
تو خیلی از کشورا همه چیرو آزاد کردن
ولی فقط ی سریان که به این کارا تمایل دارن
و احتمالا دلایل مربوط به خودشونو دارن
البته شاید شما هم دیده باشین
بین دختر و پسرای ایرانیم این موضوع زیاد شده
بخصوص تو مدارس
شما ام اینو حس کردین تاحالا؟؟؟؟
 

Badpakopuz

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
13
امتیاز
46
نام مرکز سمپاد
H
شهر
J
سال فارغ التحصیلی
1378
دانشگاه
حالا تا دانشگاه !
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

ببينيد ؛ من نه بابام هم جنس گراست ، نه مادرم ، نه خودم ، نه منفعتي برام داره ، نه هيچ چيز ديگه اي كه بخواهيد برداشتي ازش بكنيد در اين باره ! ولي به نظرم واقعا همجنسگراها بايد حقوق مساوي با دگرجنس گراها داشته باشند ، همونطور كه انواع فتيشيست ها به نظرم بايد حقوق يكسان داشته باشن . وقتي مهم لذت بردن خود شخص هست ، به ما ربطي نداره چطور لذت ببره . البته من طرفدار لذت گرايي نيستم و شديدا معتقدم اصول اخلاقي هستند كه انسان رو از حيوانات تا حدودي متمايز ميكنند ؛ ولي حرف من اينه : خانم/اقايي كه اينقدر با همجنس بازي مخالفي ؛ اگر به دلايل ديني و مذهبي اينطور ميگي ، سعي ميكنم به خودم بقبولونم كه به نظرت احترام بزارم ! ولي اگر غير از اينه ، از چي ميترسي ؟! خداي ناكرده اگر همجنس بازي ازاد بشه ، همجنس بازها ميان و با شما حال ميكنن ؟ خوب معلومه تا وقتي خودتون نخواهيد هيچ كس حق چنين كاري رو نداره و در غير اين صورت rape محسوب ميشه ! يا نكنه از اين ميترسيد كه با تمايلات خودتون اشنايي داريد و ميترسيد اگر ازادي باشه در اين مورد ، تمايلاتتون خودشون رو نشون بدن ؟ (; يا براي از دست رفتن خانوادتون ، بچه هاتون يا هرچيز ديگه اي كه براش جنگيديد با اومدن همجنس بازي نگرانيد ؟ من بدآموزي رو اصلا قبول ندارم در اين مورد خاص ؛ ببينيد همه ي ادما همجنس بازند ، و اين درصد همجنسبازيشون فرق ميكنه باهم . يكي خيلي زياده و يكي خيلي كم (معمولا به چنين فردي گفته ميشه بدون تمايل) ؛ و تا وقتي فرد درصد مناسبي از همجنسبازي رو در وجود خودش نداشته باشه و استعداد همجنس باز شدن رو نداشته باشه ، همجنس باز نميشه . مثلا خود من با اين همه سرايل ها و فيلم هاي در اين مورد ، دسترسي اسون به سايت هايي با اين موضوعات با چند كليك يا اشنايي با خيلي از همجنس بازها ، هنوز هم كه هنوزه نفرت دارم از اين كار ! اما اگر من نفرت دارم دليل نميشه به بقيه تحميل كنم ! وقتي همجنسبازي توي خيلي از جانوران ديگه ديده شده به وضوح و از نظر علمي هم بدون اشكال تلقي ميشه ، به نظرم تا وقتي همجنسبازي ضرري به دگرجنس بازان نرسونه(چون اكثريتند) ، مشكلي وجود نداره .

بياييد ياد بگيريم حتي اگر با نظري وحشتناك مخالفيم ، به دارندگانش احترام بزاريم و نظرمون رو به بقيه تحميل نكنيم ؛ و در اين صورت دنياي بهتري از اين خواهيم داشت . كل مشكلات جامعه ي بشري ، از همين زورچپاني هاي عقيدتي هست ، از اين كه انسان ها بعد از هزاران سال ، توانايي زيست در كنار يكديگر رو ندارند ... چند لحظه با خودتون فكر كنيد : شايد اختلافات ماهم از بيرون ، مثل اختلافات ليليپوتي ها باشد ...

% Badpakopuz
 

mandela_sarah

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
101
امتیاز
168
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
تهران
دانشگاه
تهران
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

به نقل از NOVANDA :
برداشتتون انقد سریع و سطحیه که من نیازی به توضیح حرفم برای کسایی ک دارن پستارو میخونن نمیبینم . منظور من از استفاده ی کلمه ی "مد" شده دقیقا برای این وضعیتی بود ک داره تو فرانسه اتفاق میوفته و یا حرفایی که شما میزنید .
به نظر شما حمایت از کسایی که یه سری مشکلات ج ن س ی ِ اساسی دارن و دارن مشکلاتشون و ناهنجاری هاشون رو فریاد میزنن درسته ؟! اگر هم عده ای همجنسگرا باشن دلیلی برای علنی کردن این موضوع و عادی جلوه دادنش نیست . کمیته هایی هست براشون و میتونن اونجا مشکلاتشون رو بیان کنن .
مقایسه کردن حمایت از فلسطین و حمایت از همجنسگرا ها به نظر خودتون یکم بچه گانه و مضحک نیست ؟؟ به نظرتون اصلاربطی داره؟؟

تعداد حیوونایی که دیدید اگر هم 100 باشه (فکر نمیکنم باشه )، بازم عددِ کمیه و طبیعی بودن این اتفاق رو نشون نمیده . این حیوونا هم دچار اختلال شدن مثه خیلی از بیماری های دیگه که بر اساس اختلال توی حیوونا و انسانها بوجود میاد .
من گفتم حقوقشون رو نادیده بگیریم ؟؟؟ من میگم هرچی که میخوان باشن ، ولی بخاطر شرایط خاصشون مجبورن محدودیت هارو قبول کنن . کمیته هایی دربارهشون هست و میتونن اونجا روابط علنی داشته باشن . اما ازدواج و بچه دار شدن مسئلهش جداست . تو خود فرانسه مردم با این قضایا مشکل دارن . در همه ی ادیان و فرهنگ ها ازدواج یه کار معمولی ای نیست که طرف حوصلهش سر بره وازدواج کنه .افراد باید شرایط مناسبی داشته باشن به عبارتی باید "عادی" باشن . " خانواده" الان تو همه ی کشورا اهمیت داره . مثلن اگه بخوای به یه کشور مهاجرت کنی اگه یه فرد تحصیل کرده ی با خانواده باشی زودتر بهت ویزا میدن تا زمانی ک مجرد باشی و کارا راحت تره . این نشون میده که تو همه ی فرهنگا و کشور ها "خانواده " ارزشمنده . حالا همجنسگرا ها واجد شرایط برای ازدواج هستن؟؟؟؟؟
ببین یه چیزایی حق مردمه و هنجار جامعه . یه چیزایی هست که نه فقط برای من خوشایند نیس بلکه برای اکثر افراد جامعه هم خوشایند نیست . پس این حق مردم اون جامعه است که با این مشکلات مواجه نشن .

یه چیزایی هست که قبل از این که یه سری جوون بیتجربه انجامش بدن باید جلوش رو گرفت . اینکار یه خطرات حداقلی نداره آزادی دادن به این کار مثه قارچه مثه یه سرطانه . خیلی مشکلات دیگه هم هستن که باهاشون اینجوری برخورد میشه و باید جلوشونو گرفت . مثلا وقتی یه شخصیت محبوب و معروف بین جوونا (مثلا یه بازیگر) همجنسباز باشه و همجنسبازیشو علنی کنه اونوقت کسایی هستن که انقدر بیفکرن و م3 گوسفند عمل میکنن که بخوان ازش تقلید کنن . اونوقته که همجنسبازی "تبلیغ " میشه . و وقتی همجنسبازا زیاد شن رو آمار سلامت اون جامعه هم تاثیر میذاره . این محدودیتا برای اینه که افراد عادی و معمول جامعه دچار مشکل نشن و فکر نمیکنم اینکه یه همچین آدمایی حق ازدواج و یا سرپرستیه بچه نداشته باشن احمقانه ویا عجیب غریب باشه .(درمورد ازدواج ک توضیح دادم) و بچه هم از مادر و پدرش الگو برداری میکنه پس این قارچ بیشتر رشد میکنه .
=)) :)) مثالتون خیلی جالب بود . شما چرا اینجوری جبهه گیری میکنین ؟؟ "ما" "شما" ؟؟ اگه الان جلوتون بودم فک کنم زنده بهگورم میکردید. به هر حال من هرچی بگم شما باز میگین حرفم غلطه و...
اما خیلی تعصبی برخورد میکنین و مثالتون هم همینو نشون میده
این قضیه شخصی نیست .
___________________________________________________________________
اگه قراره بحث اینجوری ادامه پیدا کنه همون بهتر تاپیک قفل شه . بهتر به تاپیک جهت بدیم البته جهتی که در آخر مثه بحث این دوصفحه اینقد تعصبی نشه .
میتونیم درباره ی " دلایل آزادی همجنسگراها تو بعضی کشور ها بر اساس سیاست داخلیشون و دلایل آزاد نبودنشون " حرف بزنیم .
ها ها ها ها. من تو رو زنده به گور کنم؟ الان تو خیلی در موضع ضعفی؟ :) ما و شمای نوعی. مایی که به هر صورت در اقلیته. ممنون از یادآوری. ولی من هم می دونم قضیه شخصی نیست. که چی مثلا؟!

دیگه سعی نمی کنم درباره این مد شدن حرفی بزنم. یه پاراگراف فقط رو چیزی گیر دادی که اصلا اهمیت نداشته. کلا زیاد رو چیزی که نباید زوم می کنی. ولش کن.

این گیر دادن به آمار هم به نظرم احمقانه س و خب زیرکانه. موضعم رو بهش گفتم. دلیلی به تکرار نیست.

در مرحله ی بعد، اساسا به مشکل می خوریم. اول این که کلمه ی "عادی"، کلمه ی بی نهایت دستمالی شده ایه. اصلا معلوم نیست سرش به کجا می رسه.
تو هم هی فرانسه رو برای من مثال می زنی. خب برای من مهم نیست که توی فرانسه چی کار می کنن چی کار نمی کنن. چه حقوقی دارن چه حقوقی ندارن. دعوا سر اینه که به نظر ما باید چه حقوقی داشته باشن.
درباره ی خانواده هم بحث من فقط درباره ایران نبود. و این نتیجه گیری از روی فکت های واقعی که "به نظر عموم ملت ها چیز خوبی میاد" هم مردوده. دلیل نمی شه چون خانواده هنوز توی اروپا نهاد با ارزشی محسوب می شه -اگه بشه- واقعا نهاد با ارزشی باشه که وقتی کسی نتونست توی یک خانواده با فرم معمولش بزرگ بشه به مشکل بخوره. (منکر نمی شم که می خوره. همین شکل معمول ترش توی خانواده هاییه که طلاق می گیرند. چرا باید طلاق این قدر فاجعه باشه؟ طلاق بهتره یا زندگی توی محیطی که هیچ چیزی جز بچه اون دو نفرو به هم وصل نمی کنه؟ امیدوارم الان نیای یه پاراگراف هم درباره طلاق بنویسی. این هم مثال بود با اجازه تون. فقط برای این که بگم قبول که بچه ضربه می خوره. ولی این چیزی رو ثابت نمی کنه. بچه توی خانواده ی طلاق هم ضربه می خوره با وضعیت موجود. آیا باید هزاران نفر بسوزند و بسازند؟ یا باید اون واقعیت تغییر کنه؟ شاید باید اون نهاد رو یه طوری انعطاف پذیرتر کرد...اون قدر که دیگه اهمیت نداشته باشه تو خانواده ت یه زن و یه مرده، فقط یه زنه، فقط یه مرده، دو تا مرده، دو تا زنه، یا هرچی.) یک درصد احتمال بده که مشکل داشته باشه این نهاد مقدس.
دیگه این که خیلی بدیهی این رو "حق" اون مردم می بینی. فقط می شه گفت :)

و حرف از تعصب نزن. خواهش می کنم! تو هنوز می گی همجنس"بازی". این بدبخت ها خودشون رو زدن به در و دیوار که بهشون نگن همجنس"باز". انقدر سخته گفتن همجنس گرا؟ بعید می دونم که از وجود چنین حساسیتی روی این دو تا کلمه بی خبر باشی.
من همین جا هم صراحتا اعلام می کنم که "هر" عقیده ای برای من محترم نیست. اصلا به نظرم مشکل داره این ادعا. من به عقیده ای که به هر نحوی از انحا به حقوق من تعرض کنه احترام نمی گذارم. (لازم به ذکره که من نوعی.)
 

رهاـbehemoth

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
271
امتیاز
701
نام مرکز سمپاد
دبیرستان فرزانگان یک تهران
شهر
تهران
مدال المپیاد
زیست
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

اول از همه همجنسگرایی نمی شه راحت یک بیماری فیزیولوژیک دونست. چون در اون صورت این سوال پیش میاد عامل بیماری چیه؟ دلیل ابتلا به اون چیه؟ و دست کم ما الان جوابی برای اینها نداریم.
راحت ترین کار اینه که بگیم همجنسگرایی بیماری روانیه، ولی در اون صورت باز هم باید اثبات بیاریم برای بیمار بودن این افراد. مثلا به ندرت آدم هایی که نسبت به مسائل جنسی بی اعتنا هستن رو بیمار تلقی می کنیم ولی همجنسگرایی به راحتی بیماری تلقی می شه. این جا به نظرم بیشتر بحث فرهنگه نه علم.
در مورد رفتار شناسی. ما می دونیم که در بعضی حیوانات مثل خفاش میوه خوار و یا کرم آکانتوسفالا همجنسگرایی و یا تجاوز همجنسگرایانه وجود داره. این حیوون ها برای این کار دلیل دارن. اونها با تجاوز همجنسگرایانه می تونن اسپرم خودشون رو به بدن نر دیگه ای منتقل کنن تا هر وقت اون نر جفت گیری کرد(این بار با یک ماده) شانس انتقال اسپرم اون هم وجود داشته باشه و در مجموع شانس تولید مثلی خودش رو بالا ببره. این حیوون ها از نظر فیزیولوژیک هم با این شرایط سازگارن.
در مورد انسان همجنسگرایی از نظر زیستس و تکاملی یک امر زائده ولی الزاما خطرناک نیست. یعنی انسان دلیلی نداره که بخواد همجنسگرا باشه و فیزیولوژی اش سازگار نیست. ولی چندان هم پر خطر محسوب نمی شه.
برگردیم به مبحث جامعه شناسی. من در وهله ی اول به خاطر مسائل سلامت با همجنسگرایی موافق نیستم چون اولا راهی برای انتقال انواع بیماریه(همجنسگراها به شدت تحت خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی قرار دارن). ولی خوب این دلیل کافی نیست چون این بیماری ها در روابط دگرجنس خواهی هم دیده می شه. دلیل محکم تر من بیماری های آناتومیک هستن که معمولا گریبانگیر همجنسگرا هاست.
این دلیل شخصی من بود. ولی اگر من سیاست مدار بودم اجازه آزادی همجنسگراها رو شاید می دادم. محدود کردن آزادی های جسمانی معمولا به ضرر یک سیاستمدار تموم می شه. غریزه رو به سختی می شه از طریق زور و قانون کنترل کرد. هر چند هنوز ما به این نتیجه نرسیدیم که همجنسگرایی غریزیه یا نه.
 

Badpakopuz

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
13
امتیاز
46
نام مرکز سمپاد
H
شهر
J
سال فارغ التحصیلی
1378
دانشگاه
حالا تا دانشگاه !
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

پیرو پست قبلی ؛ یکسری آمار به دست آوردم که به نظرم خوندنشون برای دوستانی که خواهان آشنایی با بقیه دنیا هستند بد نباشه ، میتونه به درک بهتر این موضوع کمک کنه :

هلند به صورت رسمی و به عنوان اولین کشور جهان ، در آوریل سال ۲۰۰۱ ازدواج همجنسگرایان یا homohuwelijk رو آزاد کرد و زمینه ساز تصویب آزادی های دیگر در کشورهای دیگر شد .

در یک ژوئن ۲۰۰۳ ، بلژیک به عنوان دومین کشور اروپا و جهان ، قانون عدم منع اتحاد مدنی همجنسگرایان که در سال ۱۹۹۸ تصویب کرده بود رو با قانون آزادی ازدواج همجنسگرایان تعویض کرد ، و رسما این عمل رو آزاد کرد . در ۲۰۰۵ دولت این کشور اعلام کرد که طی ۲ سال گذشته ، بیش از ۲۵۰۰ ازدواج رسمی برای همجنسگرایان برگزار شده .

در اسپانیا هم این قانون در سال ۲۰۰۵ تصویب شد ، که البته در این کشور مخالفان زیادتری نسبت به بقیه کشورها به خصوص از طرف مراجع مذهبی و کاتولیک داشت ، ولی با این وجود این قانون ملغی نشد و هنوز هم اعتبار داره ، و تا یک سال بعد از تصویب این قانون ۴۵۰۰ زوج همجنسگرا ازدواج خودشون رو در این کشور جشن گرفتند .

ازدواج همجنسگرایان در کانادا ابتدا ایالت به ایالت (هشت استان از ۱۰ استان و یک قلمرو از سه قلمرو) آزاد شد ، و سپس در ۲۰ جولای ۲۰۰۵ تحت قانونی به نام "آزادی ازدواج مدنی" به صورت ملی و در تمامی کشور آزاد شد . به این ترتیب کانادا چهارمین کشور و اولین کشور در قاره ی امریکا بود که این کار رو قانونی اعلام کرد .

در ۳۰ نوامبر ۲۰۰۶ ، افریقای جنوبی هم ازدواج همجنسگرایان رو در این کشور قانونی کرد که همزمانی این رویداد با جام جهانی فوتبال ،‌ بازخورد های مثبتی رو برای این کشور به عنوان پنجمین کشور جهان و اولین کشور افریقایی که این قانون رو تصویب میکنه ، به وجود آورد .

نروژ در اول ژانویه ی ۲۰۰۹ ، به عنوان ششمین کشور جهان و اولین کشور اسکاندیناویایی ، لایحه ی آزادی همجسنگرایان رو تصویب کرد .

سوئد نیز در اول مه ۲۰۰۹ ، به عنوان هفتمین کشور جهان و مانند همسایه ی اسکاندیناویش ،‌ ازدواج همجنسگرایان رو آزاد اعلام کرد . این کشور با ۷۱٪ موافقت ، بالاترین میزان موافقت مردمی با همجنسگرایی در اتحادیه ی اروپا رو داره و کشیش های این کشور فارغ از جنسیت ،‌ مراسم ازدواج رو برگزار میکنند .

ازدواج همجنسگرایان در پرتغال از ۶ جون ۲۰۱۰ توسط خوزه سوکرت ، نخست وزیر وقت این کشور ، پس از پیگیری های یک ساله آزاد شد و به این ترتیب پرتغال هشتمین کشور جهان و ششمین کشور اروپا بود که ازدواج همجنسگرایان رو آزاد کرد .

ایسلند در ۲۷ ژوئن ۲۰۱۰ ، به عنوان نهمین کشور دنیا و هفتمین کشور اروپا این قانون رو در مجلسش طرح کرد که بدون هیچ مخالفی تصویب شد ؛ و طی نظرسنجی های به عمل اومده بسیار هم محبوب هست بین مردم ایسلند .

آرژانتین هم به عنوان دهمین کشور دنیا و اولین کشور امریکای لاتین ، در ۲۲ ژوئیه ی ۲۰۱۰ این کار رو آزاد کرد . ارژانتین توسط خانم رئیس جمهورش ، کریستینا فرناندز د کیرشنر ، این کار رو انجام داد .

چندی پیش هم دانمارک که پیشتر اتحاد مدنی و همیاری ثبت شده همجنسگرایان در اون آزاد بود ، ازدواج اون ها رو با ۸۵٪ رای موافق نمایندگان آزاد کرد .


و اما در کشورهایی نیز ، به دلایل مختلف ، امکان قانونی کردن این کار وجود نداره ، اما آزادی های بارزی در این زمینه به دلیل تمایل مردم کشور داده شده . از نمونه هاش میتونم فرانسه رو بگم که طبق قانون PACS ، اتحاد مدنی همجنسبازان آزاد هست و در ۱۲ فوریه ی امسال ، لایحه ی آزادسازی این کار که پیش از این توسط اولاند رئیس جمهور فرانسه قولش داده شده بود ، پیگیری خواهد شد .

در ایالات متحده ،‌ این کار در بعضی ایالت ها قانونی و در بعضی دیگر فقط به رسمیت شناخته میشه ، اما از لحاظ قانونی بسیار در این زمینه بسته عمل میکنه امریکا ؛ هرچند همجنسگرایان میتونن در این کشور زندگی بدون ازدواج رو داشته باشند و حتما اگر اهل سینمای هالیوود باشید ،‌ فیلم های زیادی در این زمینه دیدید که نشون میده جهت گیری های مردم امریکا به سمت آزادی این کار هست ، درست مانند بریتانیا .

%
 

Radikal

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,576
امتیاز
31,191
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
94
مدال المپیاد
داغ دیده ام بعله!
دانشگاه
صنعتی شریف
رشته دانشگاه
سیاستگذاری علم و فناوری
اینستاگرام
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

همجنس گرایی ، اختلال روانی و جنسی نیست ، و میشه اون رو مثل رنگ چشم یا رنگ مو دونست!!!!!

آیا همجنسگرایی مادرزادی ست؟

بلی بیشتر دانشمندان اعتقاد دارند که همجنسگرایی مادرزادی ست!

از منظر ژنتیکی تئوری‌های کمی به منظور توضیح یک ژن مستقیم برای همجنس‌گرایی وجود دارد هرچند یک وجود «ژن گی» یک باور عمومی در جامعه‌است. دیدگاه فراگیر در میان پزشکی آن است که دگرباشان جنسی از همان ابتدای تولد دگرباش به وجود آمده‌اند. براساس پاره از پژوهش‌ها ثابت شد که ترتیب چینش ژنوم مادر می‌تواند بر گرایش جنسی فرزند تاثیرگذار باشد. کشف این موضوع که در نشریه Human Genetics به چاپ رسید به اندیشه وجود ژنی مستقل برای همجنس‌گرایی یعنی «ژن گی» را دامن زد. پژوهشگران در این تحقیق کروموزم غیرفعال X را در ۹۷ مادر دارای فرزند همجنس‌گرا و ۱۰۳ مادر دارای فرزند دگرجنس‌گرا مورد آزمایش قرار دادند. با این وجود برخی از پژوهشگران بر این عقیده هستند که ژنی تحت عنوان «ژن گی» وجود ندارد بلکه رفتار همجنسگرایانه معلول عملکرد چندین ژن است.آزمایش همر نشان داد که در بازوی بلند کروموزم X همجنس‌گرایان مرد ژن‌هایی وجود دارند که باعث همجنس‌گرایی می‌شوند. از آنجایی که کروموزم X از مادر به فرزند می‌رسد این پژوهش نشان داد که مادران می‌توانند ناقل همجنس‌گرایی بوده و آن را به فرزندان ذکور خود منتقل کنند.
لووی و همر (۱۹۹۴) و لیم (۱۹۹۵) نخستین مرورها درباره بررسی‌های انجام شده درباره رابطه ژنتیک با همجنسگرایی را انجام دادند. از آن هنگام تاکنون آزمایش‌های بسیاری بر روی ژن‌های احتمالی مرتبط با گرایش به جنس موافق بر هر دو کروموزوم X و Y در موش‌ها و انسان‌ها انجام شده‌اند.
در سال ۲۰۱۰ گروهی از محققان کره‌ای موفق شدند که با حذف ژنی که با رفتارهای تولید مثلی مرتبط بود گرایش جنسی موش‌های ماده را تغییر دهند. موش‌های ماده مورد آزمایش از آن پس به موش‌های جنس موافق خود علاقه نشان می‌دادند و موش‌های نر را پس می‌زدند و از بوئیدن ادرار موش‌های نر خودداری می‌کردند؛ این در حالی بود که موش‌هایی که این ژن را حفظ کرده بودند به موش‌های نر واکنش نشان می‌دادند. مسئول این پروژه در این باره گفت: «نبود این ژن باعث می‌شود مغز موش‌ها همانند مغز موش‌های نر عمل کند.»




اگر یک واکنش عادی همانند دگر جنس گراییست آیا در حیوانات هم دیده میشود؟

بلی ، در خیلی از حیوانات هم جنس گرایی و دو جنس گرایی وجود داره :)​

جانت مانن. استاد دانشگاه جورج تاون، این نظریه را مطرح کرده‌است که همجنس‌گرایی در دلفینها مزیتی است که در اثر فرگشت به وجود آمده و حملات و تجاوزهای درون‌گونه‌ای را به ویژه در نرها کاهش می‌دهد. مشاهده رفتارهای همجنس‌گرایانه در جانوران دلیلی مستحکم بود برای رد ادعای گناه در برابر طبیعت همچنین در پرونده لاورنس در برابر تگزاس با استدلال به وجود همجنس‌گرایی در جانوران در دادگاه عالی آمریکا قوانین ضد همجنس‌گرایانه ۱۴ ایالت آمریکا ملغی اعلام گردید

رفتارهای همجنس‌گرایانه و دوجنس‌گرایانه تاکنون در ۱۵۰۰ گونه جانوری - از پستانداران گرفته تا خرچنگ‌ها و کرم‌ها - مشاهده شده ولی تصور می‌شود که رقم واقعی بسیار بیشتر از این باشد. رفتارهای همجنس‌گرایانه بخصوص در جانوران گله‌زی با زندگی گروهی پیچیده شایع‌تر است و نقشی اساسی در زندگی آنان بازی می‌کند. یکی از گونه‌های جانوران همجنس‌گرا بونوبو از نزدیک‌ترین خویشاوندان انسان است.

بعضی پنگوئنهای نر تمایل به تشکیل جفت با نرهای دیگر و لانه‌سازی مشترک با آنها دارند. در این مواقع از یک سنگ به عنوان جایگزین تخم استفاده می‌شود. در سال ۲۰۰۴ پارک مرکزی جانوران واقع در ایالات متحده آمریکا، سنگ یادشده را با یک تخم بارور جایگزین کرد که زوج نر آن را به عنوان فرزند خود بزرگ کردند.باغ وحشهای آلمانی و ژاپنی نیز گزارشهایی دربارهٔ همجنس‌گرایی بین پنگوئن‌هایشان منتشر کرده‌اند. این پدیده همچنین در زیستگاه آبی کلی تارلتون در آوکلند نیوزیلند مشاهده شده‌است.
معاشقه و دخول کامل در روابط گاوهای نر، به ویژه گاومیش کوهان‌دار آمریکایی معمول است. روابط جنسی میان زوج‌های همجنس در میان آهوها نیز بسیار رایج است.
همجنس‌گرایی در گوسفندان (که در ۶ تا ۱۰٪ قوچها دیده می‌شود) همراه با تفاوت در حجم بخش‌های معینی از مغز و فعالیتهای شیمیایی است. مطالعاتی که توسط مجلهٔ درون‌ریزشناسی انجام شد، نشان داد عوامل فیزیولوژیکی و زیست شناختی تأثیرگذارند. نتایج این بررسی‌ها با بررسی‌هایی که لوی روی نمونه‌های انسانی انجام داد مشابه‌است.
گوسفندان نر کوهی آمریکایی نیز از این نظر به دو دسته تقسیم می‌شوند: آنها که درگیر روابط همجنس‌گرایانه می‌شوند و گروه دیگر که اینگونه نیستند.
در میان کبوتران نیز هم‌جنس‌گرایی نرها دیده می‌شود. کبوتربازان برای این جفت کبوتران از اصطلاح «جناق» استفاده می‌کنند.
یک چهارم جفت‌های قوی سیاه همجنس‌گرا هستند (اکثرا مذکر) این جفت‌ها با دزیدن لانه‌ها و تخم‌های دیگر از آن‌ها نگهداری کرده و از جوجه به دنیا آمده همانند جوجه خود مراقبت می‌کنند در برخی دیگر از موارد جفت‌های نر همجنس‌گرا با یک قوی ماده رابطه برقرار کرده و پس از اینکه قوی ماده تخم گذاشت او را فراری می‌دهند.
علاوه بر موارد ذکر شده همجنس‌گرایی در جانورانی همچون مارمولک، سنجاقک، شیرها، و حتی حشراتی که در رختخواب زندگی می‌کنند دیده شده‌است.
در میان نوعی پرندگان دریایی نیز با نام علمی آلباتروس لایاسن همجنس‌گرایی دیده شده‌است و به گونه‌ای است که یک سوم جفت‌های این گونه جفت دو ماده هستند که نوعی انتخاب طبیعی لازم برای این گونه‌است چرا که تعداد ماده‌های این گونه بسیار بیشتر از نرهایش است.
بررسی بر روی گونه‌ای فنچ نشان داده‌است که زوج‌های همجنس با روش‌هایی چون آواز خواندن برای هم و آراستن دیگری با منقار خود، پیوند میان خود را محکم می‌کنند. نتایج این پژوهش نشان می‌دهند که روابط در میان جانوران، حتا پرندگان، می‌توانند بسیار پیچیده‌تر از یک نر و ماده صرف که با هم جفت می‌شوند و زایش می‌کنند، باشند.




آیا افرد همجنسگرا به بیماری روانی مبتلا هستند؟

خیر همجنسگرایی بیماری روانی نیست

همجنس‌گرایی از فهرست بیماری‌های روانی توسط مجامع زیر خارج شد: سازمان روانشناسی آمریکا از سال ۱۹۷۳، سازمان بهداشت جهانی از سال ۱۹۹۲، سازمان‌های بهداشتی انگلستان از سال ۱۹۹۴، سازمان‌های بهداشتی روسیه از سال ۱۹۹۹ و انجمن روانشناسی چین از سال ۲۰۰۱

(منبع)




آیا همجنس گرایان مجرمند و باید اعدام شوند ؟

..سکوت..​
 

grim reaper

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
78
امتیاز
249
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد II
شهر
مشهد
دانشگاه
فردوسی مشهد
رشته دانشگاه
عمران
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

همجنسگرایی در اکثر کشور های اروپایی و آمریکا به شروط زیر آزاده:
1.طرفین بالغ باشند(حتما روی این نکته تاکید میکنم چون اگه یکی از طرفین نابالغ باشه مجازات سنگینی برای طرف بالغ داره)
2.طرفین با رضایت کامل خواستار این کار باشند
3.در مکانی غیر از مکان عمومی باشه

اگر دقت کنین این شروط نه به جامعه و نه به نظام خانواده ای که بعضیا اونقدر روش مانور میدن آسیب میرسونه

جهانی رو تصور کنین که در اون همجنسگراها در اکثریت و ما straight ها در اقلیت بودیم:

به نظر شما اگر اونا هم همین رفتارو داشتن، مثلا دگرجنسگرایی رو بیماری میدونستن،اون ها رو با اسم های زشت صدا میکردن،پیش روانشناس میفرستادن و یا حتی در بعضی کشور ها اونا رو میکشتن!! و حالا شما در اون جهان خیالی بگو: (( بابا من که یک straight هستم از بچگی همین جوری بودم و این کار یک صفت اکتسابی نیست که بخواین منو درمان کنین... ^#^))

حالا همین وضع برای همجنسگرا هاست یعنی کشتن همجنس گراها مثل کشتن کساییه که موی بور یا چشم آبی دارن ، اونا به میل خودشون که این صفت رو انتخاب نکردن که به خاطر اون کشته بشن
 
ارسال‌ها
810
امتیاز
11,332
نام مرکز سمپاد
چهارراه لشگر
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
97
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

به نقل از grim reaper :
جهانی رو تصور کنین که در اون همجنسگراها در اکثریت و ما straight ها در اقلیت بودیم:
صرف نظر از موضوع بحث این جهان رو تصور کردم...به زودی نسل بشر در این جهان منقرض میشه :))
 

maziar

مازیمون
ارسال‌ها
1,962
امتیاز
6,833
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران، استانبول، کوالالامپور، اُسلو!
دانشگاه
Universitetet i Oslo
رشته دانشگاه
ریاضی، CS، نانو الکترونیک
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

به نقل از رعنا جون(عالیه سابق) :
صرف نظر از موضوع بحث این جهان رو تصور کردم...به زودی نسل بشر در این جهان منقرض میشه :))

خیر. لزومی نداره نسل بشر منقرض بشه.

هم جنس گرا ها هم به داشتن فرزند علاقه مند هستن. و راه بارداری صرفن داشتن ( اینترکورس ) نیست.
پس نگران نسل بشریت در این جامعه لزومی نداره باشین!
 
ارسال‌ها
1,901
امتیاز
14,046
نام مرکز سمپاد
شهید حقانی
شهر
بندرعــباس
سال فارغ التحصیلی
1392
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

به نقل از مازیمون :
خیر. لزومی نداره نسل بشر منقرض بشه.

هم جنس گرا ها هم به داشتن فرزند علاقه مند هستن. و راه بارداری صرفن داشتن ( اینترکورس ) نیست.
پس نگران نسل بشریت در این جامعه لزومی نداره باشین!

آخه بچه هه گناه داره هم باباش بابا باشه هم مامانش

یا هم مامانش مامان باشه هم باباش :rolleyes:
 

Radikal

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,576
امتیاز
31,191
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
94
مدال المپیاد
داغ دیده ام بعله!
دانشگاه
صنعتی شریف
رشته دانشگاه
سیاستگذاری علم و فناوری
اینستاگرام
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

دوستان grim reaper صرفاً برای روشن شدن موضوع مثالی زدند و همونطور که میدونید در مثال جای مناقشه نیست!
بهتره از بحث تاپیک خارج نشید و به جای حاشیه پردازی های بی مورد راجع به عنوان تاپیک بحث کنید!
 
ارسال‌ها
1,901
امتیاز
14,046
نام مرکز سمپاد
شهید حقانی
شهر
بندرعــباس
سال فارغ التحصیلی
1392
پاسخ : آزادي همجنسگرايان در بعضي كشور ها

به نقل از Radikal :
دوستان grim reaper صرفاً برای روشن شدن موضوع مثالی زدند و همونطور که میدونید در مثال جای مناقشه نیست!
بهتره از بحث تاپیک خارج نشید و به جای حاشیه پردازی های بی مورد راجع به عنوان تاپیک بحث کنید!

خروج از بحث نیس مدیر محترم ...

بحث همجنسگرایی به صرف تو همجنسگرایی و شدن و نشدن و خوب و بد بودن خلاصه نمیشه حالا تا صب یه سری بیان اینجا بگن خوبه یسری دیگه بگن بده .... خب اینکه الان یکی میگه همجنسگراها هم میتونن بچه داشته باشن خودش یه بحث در دل همین بحثه و به هیچ وجه حاشیه پردازی بی مورد نیس ....

عنوان موضوع بیان کننده روند بحث نیس بلکه 90% این پست اول و زننده تاپیکه که مشخص میکنه هم موضوع و عنوان رو و هم و اینکه روند چی باشه

پست اول:
سلام
همجنسگراها جديدا تو خيلي از كشور ها(اروپا و …)آزادي هاي زيادي گرفتن! حتي ازدواج و سرپرستي بچه :O
به نظر شما يه همچين آزادي هايي درسته!؟ چه پيامد هايي اين كار ميتونه براي اون كشور داشته باشه ؟
از ديد شما دليل اين آزاديا چيه!؟



دقت کنید ...جدا از موضوع آزادی و... صراحتا به موضوع بچه هم اشاره شده ....


اونوخ شما میگید حاشیه پردازی بی مورد؟؟؟؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا