• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

وضعیت
موضوع بسته شده است.

radiowavefm

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
113
امتیاز
76
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
پاسخ : adsl یا وایرلس؟چه شرکتی؟چرا؟

وایرلس

شرکت پیشگامان کویر یزد

خب خوبه دیگه :)
 

مهتاب

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
399
امتیاز
390
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
دانشگاه
BUMS
رشته دانشگاه
Med
پاسخ : adsl یا وایرلس؟چه شرکتی؟چرا؟

به نقل از ibtkm :
بچه ها به نظرتون adsl بهتره یا وایرلس؟
مال چه شرکتی؟
چرا؟
adsl شایان سبکه

sdsl بهتره وایرلس سرعتش پایینه

چرا ؟ به خاطر سرعت پایین که اعصاب همه رو داغون کرده بود
 

HHH

لنگر انداخته
ارسال‌ها
2,765
امتیاز
5,478
نام مرکز سمپاد
مدرسه
شهر
کرج
پاسخ : adsl یا وایرلس؟چه شرکتی؟چرا؟

به نقل از مُحسن..! :
من سه ساعت دارم میگم وایرلس نگین اونوقت همه اومدن میگن وایرلس پشتیبانی داره؟ :-w
به شخصه هیچی از اینترنت و وایرلس و ... حالیم نیست منظور شمارو هم نمیفهمم
یعنی شما میگی وایرلس خودش ای دی اس اله؟
منظورت همین بود؟
خوب برادر من توضیح بده ما هم بفهمیم
میخوام برم بخرم موندم تو والا بالله :(
 

morshed

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
239
امتیاز
32
نام مرکز سمپاد
حلی
شهر
تهران
مدال المپیاد
المپیاد زیست
پاسخ : adsl یا وایرلس؟چه شرکتی؟چرا؟

:-? :-? :-?

کی میگه چیزی بنام وایرلس نداریم؟

ما یه اینترنت adsl داریم که روی خط تلفنه ، بعد شما خودتون میتونید از طریق یک مودم وایرلس ، سیگنال های اینترنت رو در اتاقتون بصورت wi-fi پخش کنید و با دستگاه هایی مثل لپ تاپ و موبایل و پی اس پی و ... از اون استفاده کنید!

یه اینترنت Wimax داریم که شرکت میاد امواج شبیه به امواج wi-fi ولی بسیار قوی تر رو در سطح شهر یا کشور پخش میکنه ، و شما با مودم مخصوص میتونید اونرو بگیرید

یه اینترنت وایرلس هم داریم ! که برای مناطقی هست که امکان ارائه ی adsl در اونجا نباشه ، بنوعی این سیستم نسل قبلی و قدیمی Wimax بحساب میاد! اما طرز کارش بکلی متفاوته ! به این صورت هست که یک شرکت میاد و یک پورت adsl با پهنای باند بسیار زیاد در اختیار میگیره ، همون سیستم wi-fi در اتاق یادتون هست؟ با سیستمی شبیه به اون میاد و این پورت خودش رو توزیع میکنه ! اما بجای سطح یک اتاق ، با یک دکل در سطح یک محله توزیع میکنه! شما هم یک دکل یا دیش میگذارید و انرو دریافت میکنید.بعد باز با یک مودم وایرلس میتونید در سطح اتاقتون توزیع کنید . :)

____________________________________


اما اینکه کدوم بهتره :

در واقع اینها هیچ فرق بنیادی با هم ندارند الا دو مورد که در بند بعدی میگم . تنها تفاوت اینها در قیمته.

اما اون دو تفاوت : وایمکس قابلیت جابجایی داره که مسلما یک ویژگی منحصر بفرده!
وایمکس و وایرلس ، نسبت به adsl ، پینگ بالاتری دارند(بسته به میزان دوری از دکل مرکزی) .

نتیجه گیری : کسانی که پینگ براشون مهمه(مثلا کسانی که آنلاین بازی میکنند) adsl براشون بهترین انتخابه !
اگر به adsl دسترسی نداشته باشید ، و باز هم پینگ براتون مهم باشه ، چنانچه شرکتی ، دکلی در نزدیکی منزلتان داره ، میتونید وایرلس رو انتخاب کنید.

در غیر اینصورت ، حقیقتا وایمکس بخاطر قابلیت جابجایی بهترین انتخابه!


اما نهایتا این جیب شماست که همه چیز رو مشخص میکنه. :)
 

mamareza

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,664
امتیاز
1,999
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی
شهر
تهران
دانشگاه
آزاد تهران
رشته دانشگاه
دندانپزشکی
پاسخ : adsl یا وایرلس؟چه شرکتی؟چرا؟

منم با وايرلس موافقم.
بدون سيم و راحت.
 

s a j j a d

کاربر فعال
ارسال‌ها
26
امتیاز
3
رشته دانشگاه
کامپیوتر
پاسخ : adsl یا وایرلس؟چه شرکتی؟چرا؟

منم با وايرلس موافقم.
 

nimafo

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,084
امتیاز
3,128
نام مرکز سمپاد
888
شهر
888
سال فارغ التحصیلی
888
مدال المپیاد
888
دانشگاه
888
رشته دانشگاه
888
معضلات جدید ارائه اینترنت پرسرعت

بخش خصوصی ارائه دهنده اینترنت پرسرعت مدعی شده اند که برخی شرکتهای مخابراتی استانی برای جذب مشتری در حوزه اینترنت پرسرعت اقدام به قطع ارتباط مشترکان ADSL شرکتهای PAP کرده و این مشتریان را برای خود تصاحب می کنند.

به گزارش مهر، شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت PAP تاکید می کنند که شرکتهای مخابرات استانی با ورود به حوزه خدمات ADSL عملا مانع فعالیت و خدمات دهی شرکتهای خصوصی دارای پروانه فعالیت در این حوزه شده اند و ارتباط مشترکان این شرکتها را به بهانه های مختلف قطع کرده و سپس خود نسبت به تشویق کاربران برای دریافت سرویس اینترنت پرسرعت از مخابرات اقدام می کنند.

برای مثال در یکی از استانها این اقدام ابتدا به بهانه سوختن دستگاههای "DSLAM" در کافوهای نوری بود که به شرکت‌های خصوصی ارائه دهنده ADSL به صورت شفاهی اعلام شد تا کاربران آنها برای مدت کوتاهی از DSLAM مربوط به صورت جایگزین به DSLAM مخابرات منتقل شوند اما پس از آن، مخابرات شروع به ترغیب کاربرانی که ارتباطشان قطع شده بود به استفاده از سرویس مخابرات کرده است. به این معنی که با تماس تلفنی به کاربران ADSL بخش خصوصی عنوان کرده اند که سرویس دهندگان شما دیگر قادر به ارائه خدمات نیستند و شما باید سرویس خود را از مخابرات بگیرید.

به اعتقاد شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت که دارای مجوز بیش از 6 سال از سازمان تنظیم مقررات برای ارائه این سرویس هستند این رویه تنها به یک استان محدود نشده و شرکتهای مخابرات استانی با الگوبرداری از یکدیگر در راستای جلوگیری از فعالیت بخش خصوصی هستند و دلیل آن را خصوصی شدن مخابرات عنوان می کنند.

تصاحب مشتریان شرکتهای PAP در استان فارس

مسئول یکی از شرکتهای PAP در استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات این استان با در پیش گرفتن چند مدل متفاوت، نهایتا مشتری‌های شرکت‌های PAP را تصاحب می کند گفت: مخابرات فارس با منع فعالیت‌های توسعه‌ای شرکت‌های دارای پروانه PAP و تصاحب مشترکان این شرکت‌ها، نه تنها شرایط رقابتی بازار ADSL را به وسعت یک استان به هم زده، بلکه حقوق مالکیت معنوی این شرکت‌ها را نیز زیر پا گذاشته است که این به یک باره از دست دادن چند صد کاربر، عملا موجب ورشکستگی شرکتها خواهد شد.

وی گفت: شرکت مخابرات استان فارس پس از این که خط تعدادی از مشترکان ADSL را به بهانه خرابی تجهیزات قطع کرده، در فاصله قطعی این خطوط، بدون پیگیری و پاسخ به درخواست شرکت اصلی ارائه دهنده خدمات ADSL ، با شماره تلفن مشترک تماس گرفته و خدمات ADSL مخابرات استان فارس را پیشنهاد داده است و با دادن اطلاعات نادرست به کاربران این شرکتها گفته "شرکتی که تاکنون از آن خدمات می گرفتید دیگر قادر به ارائه خدمات نیست و شما باید سرویس خود را از مخابرات بگیرید" و به این ترتیب تعداد زیادی از مشتریان شرکت‌های دیگر را تصاحب کرده است.

وی قطع اتصال و تصاحب کاربرانی که توسط شرکت‌های PAP بازاریابی و جذب پشتیبانی شده اند از سوی شرکت مخابرات استان فارس را اقدامی کاملا یکطرفه و غیرقانونی عنوان کرد.

پیشنهاد استفاده از خدمات مخابرات "مشتری قاپی" نیست

چنگیز امیری مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که پیمانکار ADSL مخابرات در این استان برای جذب مشتری اقدام به بازاریابی می کند و این امر که از سوی شرکتهای PAP از آن به "مشتری قاپی" تعبیر شده است درست نیست.

وی در مورد دلایل قطع ارتباط برخی مشترکان ADSL در این استان و اقدام شرکت مخابرات برای تصاحب این کاربران گفت: شرکت مخابرات استان فارس براساس اساسنامه شرکت مخابرات ایران طی فراخوانی شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت –PAP ها – را به مشارکت و همکاری برای ارائه سرویس ADSL در این استان به عنوان پیمانکار دعوت کرد اما تنها یکی از این شرکتها حاضر به همکاری با مخابرات شد که با سرمایه گذاری 12 میلیارد تومانی اقدام به نصب تجهیزات و فروش پورتهای پرسرعت در 90 شهر این استان کرده است.

امیری با بیان ایکنه همکاری شرکت مخابرات استان فارس با شرکتهای خصوصی ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت همانند گذشته ادامه دارد اضافه کرد: شرکتهای PAP ظرف بیش از 5 سال گذشته که میدان دار واگذاری ADSL به متقاضیان بودند موفق ظاهر نشده و حتی حاضر نشدند در شهرهای کوچک و کم ظرفیت استان به ارائه سرویس بپردازند اما هم اکنون که مخابرات در این عرصه وارد شده به به جنب و جوش افتاده و بقای خود را در خطر می بینند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس با تاکید بر اینکه پیمانکار مخابرات استان فارس با استناد به آیین نامه و دستورالعمل شرکت مخابرات ایران در حال ارائه سرویس است گفت: طبیعی است که این شرکت برای بازگشت سرمایه گذاری 12 میلیارد تومانی خود نیازمند مشتری یابی است و به همین دلیل این شرکت اقدام به تماس با مشترکان برای شناسایی سرویس های خود کرده این امر اصلا غیرقانونی نیست.

وی با اشاره به قطع ارتباط ADSL مشترکان PAP در این استان گفت: عملیات کابل برگردان کافوهای نوری موجب قطع ارتباط برخی مشترکان شرکتهای PAP که از فیبرنوری سرویس می گرفته اند شده است و تا زمانی که این شرکتها نسبت به نصب سیستم های جایگزین و پشتیبان در این شبکه اقدام نکنند ارتباط مشترکان وصل نخواهد شد. به همین دلیل برخی از کاربرانی که ارتباط اینترنتشان قطع شده است به سمت دریافت سرویس از سوی مخابرات حرکت کرده اند.

مدیرعامل مخابرات فارس با بیان اینکه شرکتهای PAP حاضر به نصب سوئیچ پشتیبان و جانبی برای کافوهای نوری که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت نیستند ادامه داد: برخی تجهیزات شبکه مخابرات در بخش کافوهای نوری قدیمی شده که مخابرات برای بروزرسانی آنها وارد عمل شده است ؛ این عملیات برگردان قطع ارتباط برخی خطوط ADSL مشترکان PAP ها را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد کاربران ADSL در استان فارس زیاد نیست و شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت تنها 60 هزار پورت منصوبه دارند که حدود 30 هزار تای آن مشغول بکار است اضافه کرد: از این تعداد شاید کمتر از 300 کاربر ارتباطشان به دلیل عملیات کابل برگردان قطع شده باشد که به کسب سرویس از مخابرات اقدام کرده اند چرا که کاربر به اینترنت پرسرعت نیازمند است و زمانی که ارتباطش قطع می شود حق دارد سرویس دهنده خود را تغییر دهد.

وی گفت: طبق پروانه شرکتهای ADSL، مخابرات موظف است در مناطقی که توانایی آن را دارد با شرکتهای PAP همکاری کند اما مخابرات ملزم نیست که برای کافوهای نوری قدیمی که ADSL را پشتیبانی نمی کنند سوییچ جانبی فعال کند.

قطع ارتباط فله ای کاربران ADSL فیبرنوری

جعفرآبادی مدیر مراکز جنوب کشور شرکت پارس آنلاین که یکی از ارائه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت در کشور است در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که شرکت مخابرات استان فارس بدون ارائه دلیل و حتی بدون هماهنگی با شرکتهای PAP ، ارتباط کاربران ADSL که از فیبرنوری سرویس می گیرند را قطع کرده است و با تماس با کاربران ADSL شرکتهای PAP آنها را ملزم کرده که از این شرکت سرویس بگیرند چون ارتباطشان قطع خواهد شد.

وی گفت: پیگیریهای مکرری از سوی شرکتهای PAP برای دلایل قطع ارتباط مشترکان انجام شده که مستندات آن نیز موجود است اما مخابرات تاکنون دلایل آن را به شرکتها مکتوب اعلام نکرده و به هیچ عنوان از شرکتهای PAP نخواسته است که تجهیزات جانبی نصب کنند.

این فعال فناوری اطلاعات با بیان اینکه مخابرات فارس با تماس با کاربران ما آنها را تشویق به استفاده از سرویس های مخابراتی کرده است تاکید کرد که هیچ یک از تجهیزات برای عملیات برگردان تغییر نیافته است و اینکه مسئولان مخابرات توسعه کافوهای نوری را دلیل این قطع ارتباط می دانند جای سئوال دارد.

جعفر آبادی با تاکید بر قطع فله ای ارتباط کاربران ADSL فیبرنوری شرکتهای PAP در استان فارس تاکید کرد که این اقدام بدون اطلاع قبلی به شرکتهای PAP انجام شده و مخابرات هیچگونه پاسخی در این زمینه به شرکتها نداده است.

وی با بیان اینکه پارس آنلاین به 600 کاربر روی کافوی نوری سرویس می دهد افزود: این مشکل از سوی برخی PAP ها قرار است از طریق دیوان عدالت اداری مطرح شود.

مدیر شرکت پارس آنلاین با تاکید بر اینکه این شرکت حدود 6 هزار مشترک فعال در شهر شیراز و حدود 4 هزار کاربر فعال در دیگر شهرهای این استان دارد ، افزود: برای توسعه شهرهای استان بارها از مخابرات درخواست لینک ارتباطی و امکانات کرده ایم و با وجودی که در این شهرها تجهیزات نیز نصب کرده ایم اما از سوی مخابرات شیراز پاسخی به این درخواستها داده نشده است.
 

mamad75

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
217
امتیاز
104
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
ارومیه
پاسخ : adsl یا وایرلس؟چه شرکتی؟چرا؟

adsl و wirlese فقط مدومشون فرق میکنه و وایرلس وقتی به درد بیخوره که توی یه خونه چند نفر از لپ تاپ اسنفاده میکنن B-)
adsl فقط پارس آنلاین پشتیبانیش عالیه
 

MHD.H

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
789
امتیاز
1,069
نام مرکز سمپاد
علامـه حلـی
شهر
تهران
مدال المپیاد
كامپيوتر ، فيزيك (در حال مطالعه)
دانشگاه
ایشالله صنعتى شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
پاسخ : adsl یا وایرلس؟چه شرکتی؟چرا؟

خوب آخه دقیقا نمیشه گفت کدوم خوبه
ولی adsl به نظر من بهتره
چون هک نمیشه کرد تا با یه نفر توی یه شبکه نباشی ولی وایرلس چرا
بعد از وایرلس میشه سوءاستفاده کرد ولی از adsl نه
من که خودم وایمکس مبین نت دارم
 

poorya.kh

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,567
امتیاز
8,851
نام مرکز سمپاد
شهیـد بهشتی
شهر
نیشابـور
دانشگاه
علم‌وصنعت‌ ایران
رشته دانشگاه
مهندسی‌کامپیوتر
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

وایرلس وقتی به درد میخوره که چندین نفر بخوان ازش استفاده کنن
فکر نکنم تکی به صرفه باشه به علاوه اینکه میشه ازش سوء استفاده کرد
ولی ADSL نه ،کلا واسه مصارف خانگی ADSL بهتره :-"
من خودم ADSL مخابرات دارم
چون اینجا سرویس دهی مخابرات واسه ADSL از همه ی شرکت ها فکر کنم بهتر باشه
چون هم ارزونه و نا محدود هم هست
 

SOUL KEEPER

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,161
امتیاز
8,025
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
گنبد کاووس
رشته دانشگاه
مهندسی صنایع
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

ای دی اس ال ، پینار ، 256 ، نا محدود :-<
امکانات نیست ، بیشتر از این نمیزارن بگیریم :(
 

mamad75

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
217
امتیاز
104
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
ارومیه
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

به نقل از !Poorya! :
وایرلس وقتی به درد میخوره که چندین نفر بخوان ازش استفاده کنن
فکر نکنم تکی به صرفه باشه به علاوه اینکه میشه ازش سوء استفاده کرد
ولی ADSL نه ،کلا واسه مصارف خانگی ADSL بهتره :-"
من خودم ADSL مخابرات دارم
چون اینجا سرویس دهی مخابرات واسه ADSL از همه ی شرکت ها فکر کنم بهتر باشه
چون هم ارزونه و نا محدود هم هست
کجاش ارزونه شما ماهانه چن میدید؟
 

Milad96

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
158
امتیاز
6,683
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی 3
شهر
تهران
دانشگاه
صنعتي شریف
رشته دانشگاه
مهندسی کامپیوتر-نرم افزار
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

من که ۱۲۸ وایمکس دارم.سرعت دانلودش از ۱۶ نه بالا تر میره نه پایین تر.
ولی دوستام ار این شرکتای بی در و پیکر دارند.اونا مثله اینکه هر دمبیله! :D
میگفت با ۱۲۸ و کابل ۱ مگ خریدم.الانم دانلودم ۲۲۰ ایناست! :O
فکر نکنم از لحاظ فنی اصن چنین چیزی ممکن باشه؟!!ولی این شرکتایی که معروف نیستند رو از چند نفر شنیدم که میگند سرعتاشون این مدلی یه.
 

shayan-emperor

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
818
امتیاز
506
نام مرکز سمپاد
میرزاکوچک خان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
:-&quot;
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

به نقل از laf :
خوب آخه دقیقا نمیشه گفت کدوم خوبه
ولی adsl به نظر من بهتره
چون هک نمیشه کرد تا با یه نفر توی یه شبکه نباشی ولی وایرلس چرا
بعد از وایرلس میشه سوءاستفاده کرد ولی از adsl نه
من که خودم وایمکس مبین نت دارم

یعنی چی ؟؟ تو قرن 21 ُم زندگی میکنی میگی هک وایرلس ! بدون وایرلس شما نه میتونی با موبایلت کار کنی (منظورم کارایی های موبایله) نه میتونی بهش بکه های آنلاین انواع کنسول ها وصل بشی نه میتونی از لپ تاپت استفاده کنی :-w
شما حتی نمیتونی یه رمز WEP رو به دست بیاری چه برسه به اینکه تو یه کل جهان 99 % از رمز های چیشرفته تر مث WPA استفاده می کنن و اون 1 % هم آگاهی ندارن که باز هم هیچ ضرری براشون نداره !

اگه به حرف شماس ! یکی میتونه سیم تلفن شما رو 2 قسمت کنه ! بعدش با خرید یک مودم به ADSL شما دسترسی پیدا کنه B-)
 

poorya.kh

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,567
امتیاز
8,851
نام مرکز سمپاد
شهیـد بهشتی
شهر
نیشابـور
دانشگاه
علم‌وصنعت‌ ایران
رشته دانشگاه
مهندسی‌کامپیوتر
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

به نقل از mamad75 :
کجاش ارزونه شما ماهانه چن میدید؟
سه ماهه 40 تومن :-"
 

mamad75

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
217
امتیاز
104
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
ارومیه
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

تعرفش چنده؟
 

ITMaster

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
151
امتیاز
205
نام مرکز سمپاد
علامـه حلـی
شهر
تهـران
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

خوب به نظر من adsl و ويايرلس تقريبا تفاوتي با هم ندا ن
چون نوع access رساني تغيير ميکنه ديگه
ولي اگه ما بخوايم وايرلس داشته باشيم , استفاده از هاک بهتره تا وايرلس
چون هروقت بخواي قطع ميکني و هروقت بخواي وصل ميکني
از ين شرکت هم بايد ببيني کدوم شرکت پهناي باند بهتري در اختيارت ميزاره
ولي تا الان که من داشتم شرکت صبانت خيلي خوب بوده ولي اين اينترنت هاي ماهواره اي که با استفاده DVB سيگنال ميگيره خيلي خوبه
من يه سال داشتم که کمترين سرعت دانلودش بر ثانيه 1.69 مگ بود
مثلا يه فايل 100 مگي رو تو يه دقيقه دانلود مي کردم
 

AmirHR

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
185
امتیاز
139
نام مرکز سمپاد
شهید اژه ای ۱
شهر
اصفهان
مدال المپیاد
یه سال برا نانو می خوندم ولی ادامش ندادم
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
دندانپزشكي
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

به نظر منم اولا که ADSL با Wifi هیچ فرقی نداره و به مودم بستگی داره که تازه اگه مودم خودش WIFI نداشت می تونید به راحتی با یک روتر یا اکسس پوینت این قابلیت را اضافه کنید.
من خودم ۱۲۸ ماهی ۵ گیگ ندا گستر دارم و ازش راضیم.
 

amir abbasi

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
894
امتیاز
4,125
نام مرکز سمپاد
دبیرستانِـــ CNIHS یا همون CIHS سابق
شهر
مـــشـ CO
سال فارغ التحصیلی
1393
دانشگاه
UWO
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

ADSL shatelچون به نظرم هم مطمئنه هم سرعتش خوبه(نسبت به بقیه) :-?
 

Poorya.L

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,140
امتیاز
4,784
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
نیشابور
مدال المپیاد
-
دانشگاه
-
رشته دانشگاه
مکانیک
پاسخ : ADSL یا وایرلس؟ چه شرکتی؟ چرا؟

من از پارس انلاین استفاده میکنم 256 سه ماهه اش 27 تومنه (6گیگ ترافیک) بعد هر گیگ5 تومنه سرعت دانلودم هم
/m\
d0f939828c1.png
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا