• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

معرفی کتاب‌های کنکور

  • شروع کننده موضوع
  • #1

ibtkm

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,678
امتیاز
3,394
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
راستش تاپیک "بحث بررسی برای انتخاب کتاب‌های کنکور" بسیار تاپیک نامنظمی هست و بیشتر داخلش به بحث و گفت‌وگو گذاشته می‌شن کتاب‌ها و خیلی نمی‌تونه به عنوان منبع معرفی به کار بره. به شخصه دوست داشتم یک تاپیکی باشه که خیلی مرتب و منظم ملت‌ی که کنکور دادند بیاین کتاب‌ها رو معرفی کنید و به نوعی نقدشون هم بکنند و کنکوری‌ها در اون یکی تاپیک دربارش بحث کنند. لذا لطف اینجا رو بهم نریزید و بذارید یک تاپیک مرتب و منظم باشه و ترجیحا بذارید کسایی که کنکور دادن صرفا اینجا کتاب معرفی کنند.
× دوباره تاکید می‌کنم، لطفا اینجا سوال نپرسید. صرفا کتاب معرفی کنید. بحث‌ها و سوالات رو بذارید برای اون یکی تاپیک. اینجا تمام کتاب‌های لازم معرفی بشه، پس لطفا پست ندید که کتاب معرفی کنید. صبر داشته باشید.
من خودم شخصا با معرفی کتاب‌های ریاضی شروع می‌کنم و در ادامه به موضوعات دیگه‌ هم اشاره می‌کنم. ولی در ابتدا باید به یک نکته‌ای اشاره کنم و اون اینه که شما باید متناسب با سطح‌تون کتاب‌هاتون رو انتخاب کنید. اصلا هم ناراحتی نداره چرا که اصلا اسلوب این قضیه‌ اینطوریه که کسی درسش در یک مبحث خیلی خوب نیست، با کتاب‌های اسون شروع می‌کنه، سطحش رو پیشرفت می‌ده و کتاب‌های سطح متوسط رو می‌خونه و خودش رو بالا می‌کشه و در آخر کتاب‌های قوی می‌خونه. این اسلوب و پای ثابت پیش‌دانشگاهیه و شما باید این روند رو رعایت کنید تا دچار مشکل نشید.

۱. دیفرانسیل

خب درس دیفرانسیل از دروس اصلی ریاضی حساب می‌شه و طبعا می‌دونید که ضریب درس ریاضی ۱۲ هست که از همه‌ی دروس بیشتر هست و بعد از اون درس فیزیک هست با ضریب ۹ ! لذا درس ریاضی اهمیت خاص خودش رو داره و برگ برنده‌ی داوطلبان برای ورود به رتبه‌های برتر هست ( اختصاصی‌های دیگه هم خیلی مهم‌ن)(عمومی بین برترها، رتبه‌تون رو جا به جا می‌کنه و لذا اختصاصی و عمومی هر کدوم اهمیت‌های خاص خودشون رو دارند). دیفرانسیل پیش‌دانشگاهی شامل مباحثی مثل ویژگی‌های اعداد حقیقی، دنباله‌ها، حد، پیوستگی، مجانب، مشتق و انتگرال هست و بعضی کتاب‌ها هستند که فقط در چند تا از این مبحثا خوبن که معرفی‌شون می‌کنم.

۱.۱ حساب دیفرانسیل و انتگرال، انتشارات خوش‌خوان، تالیف حسین شفیع‌زاده

41817_101605423230202_3848_n.jpg

سطح این کتاب نسبتا بالا هست و به نظرم تمام داوطلبینی‌ی که دنبال رتبه‌های خوب هستند، حتما باید تست‌های این کتاب رو مطالعه کنند. این کتاب خوبی‌ی که داره این هست که درس‌نامه‌های خیلی خوبی داره و تمام نکات لازم برای حل سوالات کنکور رو داره، بانک تست‌ش سطح خیلی خوبی داره و تقریبا هر ایده‌ای که برای حل سوالات کنکور لازمه رو در داخل این کتاب پیدا می‌کنید. البته این کتاب یک بخش "ریاضی پایه" هم داره که به شخصه به نظرم سطح پایینی داشت و برای ریاضی پایه باید کتاب‌های مخصوص خودش رو بگیرید. این کتاب در بخش مربوط به "مشتق" و "انتگرال" به نظرم برترین کتاب بازاره و پر از ایده‌های خیلی خوب برای حل سوالات. در بخش‌های قبلی، کتاب‌ها معمولا خیلی با هم تفاوت زیادی ندارند ولی برای این دو بخش، این کتاب واقعا عالیه. این کتاب دو جلد هست.

۱.۲ حساب دیفرانسیل و انتگرال، انتشارات رمزینه، تالیف محمد مهربان

8214115100-300x300.jpg

راستش این کتاب رو من فقط برای دیفرانسیل ۱ دیدم، ینی اون موقع که من این کتاب رو خریدم فقط دیفرانسیل ۱ داشت و دیفرانسیل ۲ (مشتق و انتگرال و...) رو نداشت. این کتاب ویژگی برجسته‌ش مربوط به بخش ویژگی اعداد حقیقی و دنباله‌ها هستش و سوالات واقعا عالی‌ی داره. در این دو مبحث، این کتاب از بقیه‌ی کتاب‌های بازار بهتره. سوالاتش کلا تیپ متفاوتی داره ولی اینطوری نیست که غیرکنکوری باشه، اتفاقا به نظرم اگه تو کنکور قرار باشه سوالات متفاوت بدن مثل سوالات این کتاب می‌دن. حداقل برای افزایش تسلط و مهارت حتما این کتاب رو بخونید. این کتاب هم کتاب آسونی نیست و سطح خوبی داره.

۱.۳ حساب دیفرانسیل و انتگرال، انتشارات الگو، تالیف مهرداد کیوان

files_books_dif2%5Be4428c4eb8dd819454f0f6590d4f68f3%5D.jpg

ویژگی برجسته و متمایز این کتاب با سایر کتاب‌ها، تست‌های خیلی زیاد اون هست و بهترین استفاده‌ای که می‌تونید از این کتاب بکنید برای افزایش تسلطه. ببینید شما وقتی یک مبحث رو یاد می‌گیرید، اگه برید ۵۰۰ تا تست بزنید، مطمئن باشید با ۲۰۰ای اول به تسلط نسبی می‌رسید و اون ۳۰۰ تا تاثیری که باید بذاره رو نمی‌ذاره. شما باید از این کتاب به این صورت استفاده کنید، که ابتدا مثلا یک کتاب دیگه رو بخونید ( مثلا خوشخوان رو) و مثلا وقتی تست‌های اون مبحث رو از اون کتاب زدید، یکی دو ماه بعد بیاین الگو رو بزنید به صورت مضربی، چون تستاش به خصوص تو مشتق خیلی زیادند. بعد مثلا دوباره دو سه ماه بعدش بقیه‌ي مضارب رو بزنید و اینطوری به صورت خیلی خوب براتون تثبیت می‌شه. من قبل از عید بخش‌های ابتدایی این رو زدم علاوه بر کتاب‌های دیگه، و لذا بعد از عید دیگه خیلی تست جدید برای مباحث اولیه نداشتم. ولی خب چون وسط پیش‌دانشگاهی پخته‌تر شدم، برای مشتق و انتگرال کتاب‌های دیگه رو خوندم، و تعدادی مضارب الگو رو زدم، و بقیه‌ش رو گذاشتم برای جمع‌بندی ترم دوم(مشتق و انتگرال برای ترم دومن) و لذا خیلی خوب روی این دو مبحث به تسلط رسیدم. سطح این کتاب کمی از سطح خوشخوان پایین‌تره ولی همچنان از کتاب‌های خوبه بازاره و تمام تیپ‌های سوالات کنکور رو داره. سوالات خوب آزاد هم داخلش داره. برای دانش‌آموزی که می‌خواد رتبه‌ی خوب بگیره این کتاب از اوجب واجباته. این کتاب هم دو جلده. البته دو ورژن‌ه. یکی آموزشه. یکی تستش. آموزشش خیلی لازم نیست.

۱.۴ بانک تست حساب دیفرانسیل و انتگرال، انتشارات اندیشه فائق، تالیف رضوی‌ها

28154ec0f1e3a057fe0cac651c3a8156.jpg

این کتاب سطح‌ش متوسط و گاهی اوقات آسونه و اگر در درس دیفرانسیل احساس می‌کنید خیلی خوب عمل نمی‌کنید، توصیه می‌کنم با این کتاب شروع کنید. البته آبی قلمچی هم سطحش همین حدوداست ولی من آبی قلمچی رو نزدم. این برادران دارن از سال ۷۴ فک کنم تست جمع می‌کنم و اگر ورژن قدیمی این کتاب رو از جاهایی که کتاب‌های دست دوم می‌فروشن پیدا کنید، کتاب خیلی کلفتیه ! الان تو ورژن جدید کلی ازش حذف کردن و نازک‌تر شده. کتاب خوبیه در کل.

یک نکته‌ی دیگه هم بگم درباره‌ی کتاب "ده استاد"، راستش من این کتاب رو نزدم و نمی‌دونم سطحش چطوریه، فقط اگه کسی بهتون گفت فرمول و اینا زیاد گفته، کلا جدی‌ش نگیرید و دلیل انتخاب کتاب‌تون این موضوع نباشه. این ده استاد کاملا در حد توهین به شعور مخاطبه فرمولاش. برای هر چیز بدیهی‌ی فرمول گفته. یه سری فرمول‌های کاملا به درد نخور هم گفته. معملممون می‌گفت دخترا خیلی جذب این فرمولا می‌شن، نمی‌دونم اینطوریه یا نه، ولی از من بشنوید، این فرمولا هیچ نکته‌ای ندارند.
 

F@temeh

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,877
امتیاز
15,502
نام مرکز سمپاد
فرزانگـــان
شهر
کاشـــان
مدال المپیاد
مرحله اول ریاضی
دانشگاه
پلی تکنیک
رشته دانشگاه
سخت افزار
پاسخ : معرفی کتاب‌های کنکور

کتاب دیفرانسیل گاج هم هست. کل ِ کلاس ِ ما گاج خریدن. دوتا کتاب هست که سوالاش هم سوال های کنکوره هم آزاد هم سنجش هم تالیفی. مقدار تستاش خیلی زیاده. مثلا مشتقش فک میکنم نزدیکای هزار تا تست داشت :-" [ دقیق یادم نیست. :-" ] درسنامه های خوبی داره، درسنامه هاش تو پاسخنامه‌ست، نکته های هر تست هم جدا یادآوری کرده. کتاب خوبی بود فقط تستاش زیاد بود که اونم خوب بود. چون مثلا ما یه در میون میزدیم، برای دوره اون یه در میون هاش رو میزدیم :D ینی آدم خیالش راحته که تست به اندازه ی کافی داره!
گرون هم بود. :-"

اون کتاب خوشخوان رو من داشتم. درسنامه هاش خیلی خوب بود به نظرم. هم پیش هم پایه و هم آمارش! اما بنظرن خیلی نکته های اضافی آورده بود و پاسخنامه‌ش هم اصلا خوب نبود. اصلا! یه سری آزمونم انتهای کتاب بود که فقط پاسخ ِ تستیش رو گذاشته بودن جواب تشریحی نداشت. و با اینکه چاپ 91 بود ولی تعریف جدید کتاب رو نداشت. بر اساس کتاب قبلی بود.

بانک تست هم داشتم. :D کتاب بدی نبود. دبیر ما میگفت خیلی آبکی ِ سوالاش. ولی مثلثات و تصاعد و اینا داشت که من راضی بودم ازشون. :D [اینهمه تصاعد حل کردیم یه سوال تصاعد هم نیومد تو کنکور :| :D ] ولی خب درسنامه اینا نداره. تسته فقط :-?
 
  • شروع کننده موضوع
  • #3

ibtkm

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,678
امتیاز
3,394
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
پاسخ : معرفی کتاب‌های کنکور

ریاضیات گسسته، انتشارات الگو،تالیف محمدحسین متولی

9114114100-300x300.jpg

در درس گسسته به نظرم بهترین و قوی‌ترین کتاب، این کتاب هستش که یکی از مزایاش درس‌نامه‌های خوبش همراه با نکات کنکوری هستش. سطح تستاش نسبتا قوی هستش و در هر مبحث تعدادی تست رو با ستاره مشخص کرده که اون‌ها می‌شن تست‌های سختش. البته بهترین عملکرد این کتاب، در بخش گراف‌ها بوده و در بقیه‌ي بخش‌ها مثل تست‌های تالیفی اکثر معلم‌ین و همچنین تست‌های سراسری هست. داخل سراسری تا الان نوع‌های زیادی از گراف نیومده و حالا حالاها جا داره برای تست‌های جدید که این کتاب تمام اون نوع‌ها رو پوشش داده و به نظرم برای گراف خیلی کتاب مناسبی هست. تست‌های دوره‌ای هم داره.

ریاضیات گسسته، انتشارات خوشخوان، تالیف رسول حاجی زاده

10000000151-300x300.jpg

سطح این کتاب متوسط یا متوسط رو به پایین هست و اگر احساس می‌کنید در درس گسسته مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنم با این کتاب شروع کنید و سطح خودتون رو بالا ببرید.

هندسه‌ی تحلیلی و جبر خطی، انتشارات الگو، تالیف حسن محمد بیگی

9122103102-300x300.jpg

از همین اول باید بهتون بگم اگر می‌خواین رتبه‌ی خوب بگیرین، بدون اما و اگر باید این کتاب رو مطالعه کنید. تفاوت سطح تستاش با کتاب‌های دیگه کاملا مشهوده. تست‌هاش تست‌های جونداری هستند و همچنین تست‌های ساده هم داره ! ولی در کل کتابیه با سطح بالا. این کتاب هم درس‌نامه‌های خوبی داره که تمام نکات کنکوری لازم توشون ذکر شده. با حل تست‌های این کتاب، ایده‌های زیادی رو برای حل تست‌های هندسه تحلیلی کنکور یاد می‌گیرید.

هندسه تحلیلی و جبر خطی، انتشارات خوشخوان، تالیف نادر حاجی زاده

8922114100-300x300.jpg

سطح این کتاب متوسط و آسون هست و اگر در درس تحلیلی احساس ضعف می‌کنید حتما با این کتاب شروع کنید. تست‌هاش اصلا تست‌های سختی نیستند، حتی مسائلی که با d مشخص کرده، البته درس‌نامه‌هاش خوبن و احتمالا کافین ولی تست‌اش اونقدرا سطح بالا نیست.

هندسه تحلیلی و جبر خطی آبی قلمچی

product_thumb_406.jpg

تست‌های کنکور های پیشین رو داره و کلا هم کتاب آسونی هست. هر ۱۰ تست متوالی فقط عددهاشون عوض شده! خیلی شبیه به همن. کلا باگ این کتابا اینه دیگه.

هندسه پایه، انتشارات الگو

10000004471-300x300.jpg

این کتاب به نظرم برای آزمون سراسری کافیه. تست‌های فراوانی داره که سطوحش از آسون هست تا سخت و درسنامه‌هاش کاملن و نکات لازم داخلش تدریس شده.

هندسه پایه، انتشارات خوشخوان، تالیف رسول حاجی زاده

8922113100-300x300.jpg

این هم مانند اون کتاب تحلیلی و گسسته، کلا کتاب آسونی هست و برای کسانی که در این درس مشکل دارند توصیه می‌شه.
 

nikooo

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
184
امتیاز
804
نام مرکز سمپاد
ƒαяℨαᾔℯℊαᾔ кαṧℌαη
شهر
کاشــــــان
دانشگاه
تهرانـــــــ
رشته دانشگاه
معماری
پاسخ : معرفی کتاب‌های کنکور

کتاب ریاضیات گسسته و جبرو احتمال گاج

امسال خودم از این کتاب استفاده کردم . کتاب خوبیه و نکته هم زیاد داره (شاید برای گسسته در نگاه اول این همه نکته لازم باشه ولی اگر اصل موضوع را یاد بگیریم دیگه نیازی نیست این همه نکته بلد باشیم. ولی در کل بد هم نیست یک بار به گوشمون خورده باشه)
تعداد تست هاش هم خیلی زیاده (مثل بقیه کتاب های گاج) اعم از تست تالیفی و آزاد و سراسری و....
انتهای کتاب هم یک سری آزمون داره (مبحثی و کلی) مناسب برای دوران جمع بندی
در کل بدونین که گسسته با هندسه تحلیلی خیلی فرق میکنه... تحلیلی یک سری سول های کلیشه ای داره که با تعداد تست کم میتوان همه ی آن ها را یاد گرفت ولی برای گسسته خیلی تست بزنید چون تنوع تست توش زیاده.
ایراد این کتاب: با وجود ویرایش جدید تست های کنکور های چند سال اخیر رو نیاورده..

75433023416249398080.jpg
 

Hamid.s

‌Bug
ارسال‌ها
1,688
امتیاز
16,727
نام مرکز سمپاد
شهید هاشمی نژاد1
شهر
مشهد
دانشگاه
فردوسی
رشته دانشگاه
نرم‌افزار
پاسخ : معرفی کتاب‌های کنکور

برای دیفرانسیل به نظرم برای پیش دو گاج نقره ای واقعا خوبه. پیش یکش یک کم بده. ینی چجوری بگم, تست الکی زیاد داره و وقتتو بذاری رو همه تستاش حروم شده به نظرم. ولی پیش دوش بهتره و تستاش منطقی تر و بهترن. اندیشه فائق هم تستاش کمه. اما همین تستای کم تستای خوبین و سلکت شده ان. البته خب برای کسایی که میخوان خیلی خوب و در حد رتبه برتر و اینا کار کنن توصیه نمیشه. (اشتباه چاپی هم به شدت زیاد داره :| )


برا گسسته بگم, کتاب گسسته فار تکه. درسنامه هاش به شدت عالین و خوب و بی نقص. تستایی هم که داره زیاد نیست که نشه همشو زد و واقعا تستای سلکت شدست.
واقعا برای گسسته و جبر و احتمال بهترین کتابی هست که من و دوستام تونستیم پیدا کنیم.
 

shirin!

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
670
امتیاز
5,637
نام مرکز سمپاد
فرزانگان کاشان
مدال المپیاد
در ارزوی طلاونقره و برنز
دانشگاه
کاشان
رشته دانشگاه
مکانیک
پاسخ : معرفی کتاب‌های کنکور

به نظر من انتخاب کتاب بسگی به طرفه مقابل داره تا چه حد میخاد اگه در حد کنکور میخاین میتونم بگم دیفرانسیل گاج عالیه
هم تستاش هم درسنامش به من یکی که خعلی کمک کرده
اصولن کتابای گاج نسبت به خوشخوان و الگو برای کنکور بهتره

برا ادبیاتم به نظرم خهلی سبز بهتر از کلک میتونه کمتون کنه ولی بهتون پیشنهاد میکنم ادبیباتو جدا بخونید
برا زبان فارسی پنج بحث بهتر از هامونه چون هامون زیادی توضیح داده و به نظر من خسته کنندس
برا دینو زندگی گاج عالیه :)
 
  • شروع کننده موضوع
  • #7

ibtkm

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,678
امتیاز
3,394
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
دانشگاه
دانشگاه تهران
پاسخ : معرفی کتاب‌های کنکور

فیزیک پایه‌ي آبی قلمچی.

product_thumb_385.jpg

راستش فیزیک پایه کلا چیز زیاد سختی نیست و لذا در سطح کنکور کتاب‌های زیادی من براش ندیدم، حداقل در ابعاد کتاب‌های دیگه. این کتاب فیزیک پایه‌ی آبی قلمچی، کلی تست داره از فیزیک‌ پایه‌های سال‌های مختلف و منتها مبحث سینماتیک و دینامیک رو نداره چون میان تو پیش‌دانشگاهی می‌ذارنش. بعد این درس‌نامه‌هاش خیلی بده، بیش از حد همه چیو خلاصه کرد و صرفا یه سری رابطه گفته که خیلی هم خفن نیستند ولی در کل تست‌هاش تقریبا کافیه برای فیزیک پایه‌ی کنکور. تقریبا. ولی خب مباحثی مثل جاری نیاز به تست‌های سطح بالاتر داره. دور و زمونه عوض شده. گذشت اون دوران که یه مدار تک حلقه‌ی کشکی می‌دادند.... کلا با هر سطحی که هستید، پیشنهاد می‌کنم با این کتاب شروع کنید و بعد برید سراغ الگو. چون سطحش بالاتره تا یه حدی و تستاش به نسبت بهتره واسه افزایش تسلط. البته اولاش تستاش اسونه این الگویه.

فیزیک پایه‌ي الگو.

9115103105-500x500.jpg

خب همونطور که گفتم، سطح این کتاب یک مقدار نسبت به ابی قلمچی بالاتر هست، یک مقدار، چون کلا فیزیک پایه در اون حد سخت نیست. حداقل در سطح کنکور که نیست. کلا شیوه‌ی حل سوالاش ثابته. قانون گازها روش حل مساله ثابته. فشار روش حلش ثابته. کلا چیز سختی نیست، ولی خب اگه می‌خواین تسلط کافی پیدا کنید رو فیزیک پایه پیشنهاد می‌کنم این الگو رو بعد از ابی قلمچی بزنید، هر چند که سطح‌ درس‌نامه‌هاش تو مایه‌هاش همون آبی قلمچیه. راستی برای جریان، شدیدا توصیه می‌کنم فیزیک ۳ الگو رو بزنید، چون تستاش از همه‌ی اینا بیشتره و سطحش خیلی بهتره. بهترین کتاب برای خفن شدن در جریان و مدارهای چند حلقه و .. همین کتاب فیزیک ۳ الگو هست. ارزش خریدن داره با اینکه سال سوم رو گذروندید.

تست‌های فیزیک پیش‌دانشگاهی گاج.

10000004423-300x300.jpg

کتاب اصلی مدرسه ما در درس فیزیک این کتاب بود. خب بعد از گذشت یک سال می‌تونم بگم که کاملا راضی بودم از این کتاب ! کتاب کاملا سطح بندی شده بود، اول تست‌های آموزشی داشت با سطح آسون و متوسط و سخت، و سپس دو تا ازمون سخت و آسون و به نظرم هیچ چیزی کم نداشت ! بعد تست‌هایی که ایده‌ی اصلی داشتند رو با ستاره مشخص کرده که اگه دیر شروع کردید این کتاب رو وقت نداشتید فقط اون ستاره دارها رو بزنید. تست‌هاش واقعا آدم رو پخته می‌کردند. تمام چیزی که برای فیزیک کنکور لازم داشتید رو داشت. کلی تست دینامیک داشت. کلی تست سینماتیک. کلی تست نوسانی. خیلی کتاب خوبی بود به نظرم. یه جلد جدا هم پاسخ‌نامه‌ی واقعا کاملش بود. درس‌نامه‌هاش خیلی عالی بودند. قطعا بهتر از این درس‌نامه‌های تست الگو بودند. هر چیزی که به درد کنکور می خورد، هر نکته‌ی مفیدی رو در پاسخ‌نامه و در درس‌نامه و همچنین در قالب پاسخ‌ها میورد ! من می تونم بگم کاملا از این کتاب راضی بودم و به نظرم یکی از واجب‌ترین کتاب‌ها برای فیزیک کنکوره.

تست‌های فیزیک پیش‌دانشگاهی الگو.

10000004874-300x300.jpg

برای افزایش تسلط در درس فیزیک پیش‌دانشگاهی، این کتاب خیلی خوبه. یعنی اگه شما اول بیاین گاج رو بزنید و بعد این رو بزنید، خیلی خفن می‌شید از لحاظ تسلط. البته توجه کنید که این دو کتاب رو باید با فاصله بزنید! و همچنین تست‌ها رو که زدید، ولش نکنید به امون خدا ! تست‌ها با ایده‌ی اصلی رو کنارش ستاره بزنید و بعدا برای مرور بیاین این تست‌ها رو بزنید. البته این الگوه دو جلده، جلد اولش که نیمه‌ي اول پیش دانشگاهیه واقعا عالیه ! یعنی سطحش برای افزایش تسلط خیلی خوبه ولی قسمت دومش به شدت آسونه ! حتی از گاج هم به نظرم سطحش پایین‌تره و جلد دومش رو نخریدید هم نخریدید ! تست‌هاش فکر می کنم از گاج کمتر بود حتی !
 

goldstar

کاربر فعال
ارسال‌ها
71
امتیاز
56
دانشگاه
اگه خدا بخواد تهران
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : معرفی کتاب‌های کنکور

توجه خيلي مهم

بچه ها اول از همه بگم دور ور تون رو با كتاباي مختلف شلوغ نكنيد چون خيلي بهتون صدمه مي زنه سعي كنيد واسه هر درس يكي يا دوتا فوقش 3 تا كتاب كمك درسي داشته باشين و

بيشتر و بيشتر از همه كتاباي درسي و سوالاي كنكور و بخونيد سوالاي كنكورم از همين الان شروع كنيد مبحثي بريد جلو با برنامه ي درسي كه داريد نگران نباشيد سوالا تكراري نمي شه
 
بالا