• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط مجید

  1. ذخیره مطلب در حافظه

    پاسخ : ذخیره مطلب در حافظه حد اقل یک جوری بگوئید که ما تازه کار ها هم بفهمیم. کمی ساده تر بنویسید. لطفا!
  2. ذخیره مطلب در حافظه

    پاسخ : ذخیره مطلب در حافظه فعلا با ++C نمی خواهم. با ویژوال بیسیک.
  3. ذخیره مطلب در حافظه

    پاسخ : ذخیره مطلب در حافظه متن
  4. ذخیره مطلب در حافظه

    سلام. چطور می توان برنامه ای نوشت که مطالبی که در آن وارد می کنیم را در حافظه خود ذخیره کند. مثل notepad که وقتی مطلبی را در آن می نویسیم ، می توانیم آن را ذخیره کنیم و بعدا دوباره مطالب ذخیره شده را ویرایش کنیم. متشکرم.
  5. انتقال DNS یک دامنه

    پاسخ : انتقال DNS یک دامنه به نظر می رسد که حتما باید اول دامنه را در nic ثبت کنم و بعد شناسه ی نماینده را در قسمت رابط مالی وارد کنم. :o ولی من مستقیما به سایت میزبان دامنه رفتم و دامنه را در آنجا ثبت کردم. :( چطور باید دامنه ام را وارد حسابم در nic.ir کنم ؟ من همه جا را در این سایت گشتم ولی...
  6. انتقال DNS یک دامنه

    پاسخ : انتقال DNS یک دامنه ‏ سلام. دامنه مال خودم هست. من دامنه را در سایت nic.ir ثبت نکرده ام که بخواهم آنرا آنجا ویرایش کنم. میزبان دامنه من سایت دیگری است.
  7. انتقال DNS یک دامنه

    سلام. چند روز پیش من یک دامنه ir. خریدم. حالا می خواهم DNS این دامنه را به هاستم انتقال دهم. چطور باید این کار را بکنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
  8. شیوه ی ساخت یک فروم

    پاسخ : شیوه ی ساخت یک فروم ‏ همین الآن یک چیزی به ذهنم رسید. این یعنی حتما باید اول دیتابیس mysql را بسازیم و بعد شروع به کپی کردن فایل ها بکنیم؟نمی شود اول کپی کنیم و بعد دیتابیس را بسازیم؟
  9. شیوه ی ساخت یک فروم

    پاسخ : شیوه ی ساخت یک فروم سلام. یک سوال . ما وقتی دیتابیس mySQL تعریف می کنیم ، کار دیگری انجام نمی دهیم ؟ مثلا ساخت یا تعریف جدول یا چیز های دیگری مانند همین در درون آن دیتابیس؟ ^-^
  10. شیوه ی ساخت یک فروم

    پاسخ : شیوه ی ساخت یک فروم سلام. یک مورد درباره ی مطلب بالا این است که من در قسمت رمز و نام کاربری ، رمز دیتابیس و نام کاربریی که ارایه دهنده هاست ، با مضمون رمز و نام کاربری دیتابیس به من اختصاص داده بود را وارد می کردم و در قسمت نام دیتابیس ، نامی که برای دیتابیس ساخته شده ام قرار داده بودم...
  11. شیوه ی ساخت یک فروم

    پاسخ : شیوه ی ساخت یک فروم سلام. من بالأخره توانستم موارد مورد نیاز را بر روی هاست آپلود کنم ولی در مورد تنظیمات پایگاه داده دچار مشکل هستم. مشکل من این است که در شکل زیر ، نمی دانم چه چیز هایی را باید در خانه ها وارد کنم :-[.کنترل پنل هاستم هم ویستا پنل هست و گمان کنم تفاوت بسیاری با سی پنل...
  12. شیوه ی ساخت یک فروم

    پاسخ : شیوه ی ساخت یک فروم مگر ارائه دهنده localhost یک سایت نیست؟ من هر وقت در address bar مرورگر اینترنتی می نویسم localhost ، پیغام خطا می دهد. چطور باید localhost را دانلود کنم؟ از کجا؟
  13. بازي های آنلاين

    پاسخ : تراوين ، لذت يك بازي آنلاين به گمانم به درد ما Dial up یی ها نخورد. [-(
  14. شیوه ی ساخت یک فروم

    پاسخ : شیوه ی ساخت یک فروم آدرسش چی هست؟
  15. شیوه ی ساخت یک فروم

    پاسخ : شیوه ی ساخت یک فروم ‏ سلام. آدرس:comuf.com ‎ من خیلی وقت هست دنبال بایت هاست هستم. لطفا آدرسش را به من بده. امکاناتش چطوری هست؟ چقدر فضا و پهنای باند می دهد؟
بالا