• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

بیستمین کارسوق ریاضی مهرگان

  • شروع کننده موضوع
  • #1

artajmir3

کاربر جدید
ارسال‌ها
3
امتیاز
3
نام مرکز سمپاد
شهید اژه‌ای ۱ اصفهان
شهر
اصفهان
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
المپیاد ریاضی بودم.
دانشگاه
دانشگاه صنعتی شریف
رشته دانشگاه
مهندسی کامپیوتر
با سلام و خسته نباشید!

کارسوق ریاضی یه مسابقه برای دانش‌آموزان دورۀ اول دبیرستان‌های سمپاد کشوره. کارسوق به طور کلی یک رویداد سه روزه که در اصفهان برگزار می‌شه که شامل کارگاه، کلاس‌ها ، مسابقه و شهربازی و کلی برنامه‌ی جذاب و تفریحی دیگه است. البته به خاطر محدودیت‌های برگزاری متاسفانه امکان حضور همگی توی این دوره وجود نداره و برای همین دو مرحله آزمون انفرادی برگزار می‌شه و قبول‌شده‌های این دو مرحله امکان حضور در دوره رو کسب می‌کنن.
هدف کلی ما نشون دادن چهره‌ی لطیف! ریاضی خارج از قالب‌های خشک رایج و آزمون‌های غراستاندارد، حفظی و اعصاب خوردکنه. یعنی مباحث و کارگاه‌ها همه موضوعات ریاضی و هندسه هستن ولی بچه‌ها نیاز به اطلاع داشتن از فرمول‌ها و مباحث پیچیده‌ی ریاضی ندارن. مدرس‌ها که تقریبا همه دانش‌آموخته‌های سمپاد و المپیادی‌های سابقا کارسوقی هستن سعی می‌کنن موضوع و مباحث مختلف رو به زبون ساده و خیلی جذاب به بچه‌ها آموزش بدن، به صورت کارگاه‌های تعاملی برگزار می‌کنن و خود بچه‌ها رو درگیر مبحث می‌کنن. به علاوه توی کارسوق از امتحان‌های معمول خبری نیست! آزمون‌ها از سوالات مفهومی تشکیل شدن که برای حلشون چیزی جز استقامت و خلاقیت لازم نیست. در دوره‌ی تابستانی کارسوق هم نه امتحان و نه آزمون نداریم و صرفا قراره بهمون خوش بگذره و جنبه‌های جذاب ریاضی رو یاد بگیریم.
در مورد کسانی که قبلا در کارسوق شرکت کردند باید این نکته مهم رو بگم که کارسوق تا دورۀ شانزدهم به‌صورت دعوتی بود! یعنی مدرسه‌ی شهیداژه‌ای و فرزانگان‌امین با همکاری هم برگزارش می کردن و برای بقیه شهرها دعو‌ت‌نامه می‌فرستادن ولی از دورۀ هفدهم این مسابقه رسما به‌صورت کشوری شد و بخشنامه برای تمام استان‌ها و مدارس فرستاده می‌شه.
خبر خوب این‌ که امسال امکان ثبت‌نام تکی هم فراهم شده! یعنی اگه مدرسه‌تون به هر دلیلی نمی‌خواد شرکت کنه در کارسوق (و البته فقط در همین صورت) می‌تونین با مراجعه به سایت کارسوق به صورت تکی ثبت‌نام کنین.
یه خبر دیگه هم این که امسال آزمون مرحله اول غیرحضوری شده و قراره چند روز توی خونه با سوال‌های جذابی سروکار داشته باشین.



کانال: t.me/karsooghmehregan_20 - بیستمین کارسوق ریاضی مهرگان
اینستاگرام: karsooghmehregan
وبسایت: وبسایت کارسوق

و البته تاپیکی که برای کارسوق پارسال هم ایجاد شده بود رو هم می‌تونین ببینین:
http://www.sampadia.com/forum/threads/113050/

IMG_20200103_130327_189.jpg
 
آخرین ویرایش:
  • شروع کننده موضوع
  • #2

artajmir3

کاربر جدید
ارسال‌ها
3
امتیاز
3
نام مرکز سمپاد
شهید اژه‌ای ۱ اصفهان
شهر
اصفهان
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
المپیاد ریاضی بودم.
دانشگاه
دانشگاه صنعتی شریف
رشته دانشگاه
مهندسی کامپیوتر
با سلام و خسته نباشید! کارسوق ریاضی یه مسابقه برای دانش‌آموزان دورۀ اول دبیرستان‌های سمپاد کشوره. کارسوق به طور کلی یک رویداد سه روزه که در اصفهان برگزار می‌شه که شامل کارگاه، کلاس‌ها ، مسابقه و شهربازی و کلی برنامه‌ی جذاب و تفریحی دیگه است. البته به خاطر محدودیت‌های برگزاری متاسفانه امکان حضور همگی توی این دوره وجود نداره و برای همین دو مرحله آزمون انفرادی برگزار می‌شه و قبول‌شده‌های این دو مرحله امکان حضور در دوره رو کسب می‌کنن. هدف کلی ما نشون دادن چهره‌ی لطیف! ریاضی خارج از قالب‌های خشک رایج و آزمون‌های غراستاندارد، حفظی و اعصاب خوردکنه. یعنی مباحث و کارگاه‌ها همه موضوعات ریاضی و هندسه هستن ولی بچه‌ها نیاز به اطلاع داشتن از فرمول‌ها و مباحث پیچیده‌ی ریاضی ندارن. مدرس‌ها که تقریبا همه دانش‌آموخته‌های سمپاد و المپیادی‌های سابقا کارسوقی هستن سعی می‌کنن موضوع و مباحث مختلف رو به زبون ساده و خیلی جذاب به بچه‌ها آموزش بدن، به صورت کارگاه‌های تعاملی برگزار می‌کنن و خود بچه‌ها رو درگیر مبحث می‌کنن. به علاوه توی کارسوق از امتحان‌های معمول خبری نیست! آزمون‌ها از سوالات مفهومی تشکیل شدن که برای حلشون چیزی جز استقامت و خلاقیت لازم نیست. در دوره‌ی تابستانی کارسوق هم نه امتحان و نه آزمون نداریم و صرفا قراره بهمون خوش بگذره و جنبه‌های جذاب ریاضی رو یاد بگیریم. در مورد کسانی که قبلا در کارسوق شرکت کردند باید این نکته مهم رو بگم که کارسوق تا دورۀ شانزدهم به‌صورت دعوتی بود! یعنی مدرسه‌ی شهیداژه‌ای و فرزانگان‌امین با همکاری هم برگزارش می کردن و برای بقیه شهرها دعو‌ت‌نامه می‌فرستادن ولی از دورۀ هفدهم این مسابقه رسما به‌صورت کشوری شد و بخشنامه برای تمام استان‌ها و مدارس فرستاده می‌شه. خبر خوب این‌ که امسال امکان ثبت‌نام تکی هم فراهم شده! یعنی اگه مدرسه‌تون به هر دلیلی نمی‌خواد شرکت کنه در کارسوق (و البته فقط در همین صورت) می‌تونین با مراجعه به سایت کارسوق به صورت تکی ثبت‌نام کنین. یه خبر دیگه هم این که امسال آزمون مرحله اول غیرحضوری شده و قراره چند روز توی خونه با سوال‌های جذابی سروکار داشته باشین. کانال: t.me/karsooghmehregan_20 - بیستمین کارسوق ریاضی مهرگان اینستاگرام: karsooghmehregan وبسایت: وبسایت کارسوق و البته تاپیکی که برای کارسوق پارسال هم ایجاد شده بود رو هم می‌تونین ببینین: http://www.sampadia.com/forum/threads/113050/
IMG_20200103_130327_189.jpg

به علت تغییر زمان برگزاری آزمون سنجش و پایش علمی مدارس استعدادهای درخشان، آزمون مرحله‌ی اول بیستمین کارسوق ریاضی مهرگان در تاریخ ۲۴ الی ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهدشد.

همچنین زمان ثبت نام تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه تمدید می‌شود.
لینک خبر در وبسایت کارسوق
 
آخرین ویرایش:
  • لایک
امتیازات: Amina
  • شروع کننده موضوع
  • #3

artajmir3

کاربر جدید
ارسال‌ها
3
امتیاز
3
نام مرکز سمپاد
شهید اژه‌ای ۱ اصفهان
شهر
اصفهان
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
المپیاد ریاضی بودم.
دانشگاه
دانشگاه صنعتی شریف
رشته دانشگاه
مهندسی کامپیوتر
مرحله اول به طور غیرحضوری از امروز آغاز شد. جهت اطلاعات بیش‌تر و دیدن سوالات می‌توانید به وبسایت کارسوق مراجعه کنید.
 
بالا