بهترین خوب شهری داریم ما

مدت هاست خبر هایی میشنویم از قتل در شهر کرج!
با خودم فکر کردم راستی راستی چقدر زیاد شده ها این قتل ها، همین دیروز یکی از مردان آهنین به نام روح الله داداشی در کرج با ضربات چاقو کشته شد. حالا برگردیم به تاریخ های قبل و قتل ها را مرور کنیم…
× عامل قتلهاي سريالي زنان كرج كه 10 دختر جوان را در سال هاي 87- 86 به قتل رسانده بود صبح روز جاري اعدام شد .
×متهم که دارای سابقه کیفری است به شغل مسافر بری مشغول بوده است و مقتولان را به عنوان مسافر سوار خودرو می کرد و قربانیانی که دارای زیور آلات بودند با شگردهای خاص به منزلش می برد و بعد از تعرض به قتل می رساند و جسد را در داخل ملافه ‌ای قرارمی داد.
× مرد افغان كه در جنايتي سياه، دختر جواني را در يكي از باغ‌هاي اطراف شهر كرج به قتل رسانده بود پس از 20 ماه سكوتش را شكست.
×بــه گــزارش «جــام‌جــم» در 2 ســال اخـيــر و بـا دسـتـگـيـري چـنـد قـاتل سريالي در آبادان، كرج و ورامين ــ كه جنايت‌هاي سريالي آنها مدت‌ها سوژه خبري رسانه‌ها بود ــ اين بار نيز در پي كشف جسد 3 زن كه به يك شيوه در شهرستان ماهشهر به قتل رسيده‌اند و جسد آنها از 12 خردادماه تا 25 تيرماه امـسال كشف شده است.
×ديگرتحقيقات در پرونده جنايات سريالي متهمي که در کرج اقدام به قتل هشت زن کرده است، با اعتراف او به دو قتل ديگر وارد مرحله اي تازه شد. به دنبال وقوع جنايتي در بهمن ماه سال گذشته در کمالشهر کرج و کشف جسد يک زن، بازپرس کشيک دادسراي جنايي کرج با صدور دستورات قضايي لازم، شناسايي و بازداشت عامل يا عاملان اين جنايت را خواستار شد.
×در پی ۲ جنایت جداگانه در شهرستان های كرج و رباط كریم كه یك زن جوان و دختری ۱۷ ساله به قتل رسیده اند؛ یك مرد و یك زن در این دو پرونده به اتهام قتل دستگیر شدند.

و هزارتا جرم و جنایت دیگر. و جالب است بدانید که در کنار این جنایات بی وقفه، بی از هرجای دیگری در هر زمینه ای بی قانونی های فجیعی انجام میشود ، برای مثال، شما در این شهر بی عدالتی را بین امکانات منطقه ای و محلی مشاهده میکنید، و یا انواع اقسام گدا ها با قومیت های مختلف مشاهده میکنید،و یا اوباشی گری و زیاد بودن الوات و ماشین گردی های خیلی زیادی دیده میشود، به طوری که می شود گفت مسئولین این شهر بی خاصیت ترین و بی تعهدترین مسئولین محسوب میشوند.

اضافه کردن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *